GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 32 / 90 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 82 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 2700

Aihe: Kissaketju!

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP
    ...
    Minä: Ei PERKELE NYT POIS SIELTÄ!
    Myy: MAUUUUUUUUUUUUU ja samalla löntystää sieltä sängyn alta pois vittuuntunut ilme naamallaan.
    Ilmeisesti kissan herkkä kuulo mahdollistaa tuon isännän (hetkellisen) yliotteen; kun ääni nousee tarpeeksi ja desibelejä on riittävästi, niin kovapäisimmänkin katin vastustus alkaa vähitellen pettää; ottaa niin korvasta.

Välillä kyllä sattuu isäntää kurkkuun...
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave Katso viesti
    kissan herkkä kuulo
    Tästä varmaan johtuu että koko kolmikko on todella kärsivän näköisesti aina kun ajan Wattipyörää sisällä. Itsekin joutuu ajamaan korvatulpat korvissa niin voi vaan kuvitella miten kissojen korviin se melu käy. No, kait ne nyt yrittäisi kämpän kauimmaiseen nurkkaan vaeltaa karkuun jos oikeasti koskisi korviin. Nyt ne yrittää epätoivoisesti aina nukkua puolen metrin päässä pyörästä olevassa kiipeilypuussa. Pää roikkuu ja silmät raollaan tuijottavat tyhjyyteen. Raukat! No, onneksi olen niin laiska mato itse että ei ne kovin usein joudu ergon melua kuuntelemaan.

Niin joo, tosiaan desibelit ratkaisee hassusti kyllä. Vili tuossa jokunen kuukausi sitten yritti koetella kaikkien hermoja ottelemalla kaikkia muita kämpässä asuvia vastaan että kuka on kämpän kovin otus. Uhitteli muille kissoille, vaimolle ja minulle. Yhdellä kertaa nostin katin niskasta roikkumaan eteeni ja puolen minuutin ajan riittävällä volumella mesosin sille niin jumaleisson kun ollut katti nöyrää poikaa siitä lähtien!! Loppui kuin seinään uhittelut vaimolle ja minulle. Ekan pari tuntia se luimisteli pää roikkuen sen näköisenä että "ANTEEKSI KUN OLEN OLEMASSA....". Nyt saan röllötellä sitä mitenpäin tahansa niin se ei yleensä tee paljon mitään. Toki patpattelee mutta ei meinaa tappaa. Eli siinä kun keskusteltiin Vilin kanssa niin käytettiin näköjään molempien ymmärtämää kieltä ja sen koommin ei ole ollut epäilystä että nämä isot kaksijalkaiset on ne lauman pääotukset.

Nyt löytyy mun omista tiedoista kansio jossa on kisun kuvia. Ei osattu siirtää kuvia suoraan topicciin mutta täytyy sekin jossain vaiheessa opetella. Mua on kerran neuvottukin kuvien laittamisessa joten täytyy etsiä ne neuvot jostain...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Virpi Katso viesti
    Nyt löytyy mun omista tiedoista kansio jossa on kisun kuvia. Ei osattu siirtää kuvia suoraan topicciin mutta täytyy sekin jossain vaiheessa opetella. Mua on kerran neuvottukin kuvien laittamisessa joten täytyy etsiä ne neuvot jostain...
    Tossa olisi yksi neuvo: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...0&postcount=11, kokeile vaikka tuolla ensin.

Jostain syystä kaikki nuo galleriakuvat eivät näy pienelle osalle ihmisiä (ilmeisesti vaikka “kaikki” olisikin valittuna), joten http://imageshack.com sopii hyvin yksittäisten kuvien jakamiseen tai sitten joku Flickr-, Picasa- tai kuvat.fi-tili jos haluaa ihan oman albumin/gallerian tehdä.

Hymy Virpin Harmi

Kuvan päällä klikkaat hiiren oikeaa nappia ja valitse "Kopioi kuvan osoite" (Firefoxilla siis) sitten viestin kirjoituskentän päällä on tuollainen keltainen postikortti, klikkaa sitä ja liitä se kopioitu osoite siihen.

Harmi on just niin nätti kuin kissanpentu vaan voi olla
    Kaar ittelles vaa

^Onpas komean värinen katti
    Kiitos
    Muuten, jos katsoo tarkkaan, voi nähdä suupielten olevan vähän koholla. Peppi on sillä rajalla pitäisikö vähän säksättää talitinteille, jotka ruokailevat kaikessa rauhassa muutaman metrin päässä.
    10k-kerhon jäsen

Harmi on mielettömän söpö.

Olipas ihana aamuylläri nähdä Harmi söpöstelemässä täällä topicissa Kiitos Pekalle avusta!
    Nyt mun täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa harjoittelemaan kuvan laittoa, eihän tästä muuten mitään tule!

Oli mukava seurata aamulla kun Juuli (corgi) teki Harmille aamupesua. Harmi yrittää jämäkästi seistä ja Juuli nuolee Harmin kauttaaltaan hyvinkin tarmokkaasti. Pieni kissa heiluu ja hytkyy Juulin käsittelyssä ja yleensä siinä käy niin, että Harmi kellahtaa kyljelleen ja siitä selälleen. Lopulta Harmi livahtaa karkuun kun hoito ei meinaa muuten loppua millään

Hymy

No eipä pääse ainakaan sotkemaan saman ikäiseen Pojuun, nenän verran eroa:

MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Niin joo, tosiaan desibelit ratkaisee hassusti kyllä.
    Siis kaikki otukset - ulkomaan ihmiset mukaan lukien - ymmärtävät suomea, kunhan sitä toimittaa tarpeeksi kovaa ja tarvittaessa lievällä ravistelulla tehostettuna.

No onpa Pavella saman näköinen kissa. Katsoin ensin hätäpäissäni, että nyt on jo toinenkin Harmin kuva siirretty topicciin, mutta ei näköjään...

mä katsoin tota Fiberin kissakuvaa, että hups, meidän Aslak Assholehan se siinä!
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Uskomatonta miten ruoalla pystyy vaikuttamaan p...an määrään. Harmille annettiin alussa aivan samoja ruokia mitä se oli saanut syntymäpaikassaan, eli etupäässä ihan teollista ruokaa. Nappuloita ja märkäruokaa. Nyt sitten ollaan muutettu ruuan laatu pikkuhiljaa raakaruokaan, ja jaskan määrä on vähentynyt puolella!
    Onko kukaan muu huomannut samaa asiaa?

Tänään tuli kotiin uusi perheenjäsen.

Voi vitsi, mikä pikkujellona! Ihq!

Oi, oi, oi. Ihana!!!

Hieno katse. Kaunis kisu.

Onks VesaP'n kissat lomilla kun ei oo kuvia ollu aikoihin?
    Ja kuinka paljon Harmi on kasvanut?

On Harmi kasvanut Annankohan mä sille liikaa ruokaa kun tuntuu,että se kasvaa ihan silmissä.
    Harmi oli eilen ekan kerran ulkona - hihnan päässä tosin. Oli kisulilla silmät ihmetyksestä seljällään. Tänään oli sitten jo hieman rohkeampi tutkimaan pihan kiviä ja pensaita. Lintujakin nähtiin

Wau, nyt vasta tuli näkyviin mulle Ritulin kissa! Aivan ihana, kertakaikkiaan! Onnea uuden perheen jäsenen johdosta

Onpa melkoinen kaulus Ritulin pennulla

Eilen tapahtui jotain melko odottamatonta. Istuin sohvan reunalla, reidet hiukan levällään ja kyynärvarret reisien välissä vaakatasossa, kumartuneena sohvapöydän ääreen jossa pojalla oli leikki menossa.
    Sulo pomppasi syliini, kuten päivittäin tekee. Seisoi hetken sylissä poikittain, etutassut toisen reiden päällä, takatassut toisen reiden päällä. Kun käteni oli siinä välissä, kävi maaten poikittain mun syliin. Tähän asti ihan normaalia... se on välillä aika tungetteleva.
    Katti ei ehtinyt siinä maata kuin muutaman sekunnin, kun sen koko kroppa nytkähteli muutaman kerran. Mä siinä että mitäs vid... nostan kissan pois, niin reidessä on pieni märkä läntti. Heitin sen vielä selälleen varmuuden vuoksi, niin joopa joo, "red rocket" se siellä pilkotti

No joo, rakastaahan se mua yli kaiken, mutta en kai mä nyt näin kuumottavaa seuraa 11kk kollille ole
    Kaar ittelles vaa

Ihan mielenkiinnosta kysäisen Pekalta, että onko kolli leikattu?

No ei, kun poikaa on tarkoitus käyttää siitokseen... pitää pystyä ampumaan kovilla
    Kaar ittelles vaa

Nostetaan kissa pöydälle.

Woi, onpa lutukka kisu Antilla. Ihanan rento reiska Ilmeisesti aika nuori vielä?
    Hieman olen yllättynyt siitä, että kun kissa tuli taloon, ei ole tarvinnut yksin tehdä mitään. Luulin, että kisut ovat paljon omissa oloissaan, vaan ei, väärä luulo!
    Mitään ei TODELLAKAAN voi tehdä, etteikö Harmi olisi tilanteen herrana. Oli se sitten ruuanlaittoa, tiskaamista, siivoamista, vessassakäymistä, suihkussakäymistä tai IHAN MITÄ VAAN
    Eilenkin oli pakko laittaa se koirien kuljetusboksiin kun ruuan laitosta ei tullut mitään. Isäntä leikkeli lihoja, teki salaattia ja Harmi saapasteli kaiken päällä oikeana hellapoliisina. Kaikkea pitää haistaa tai vähintäänkin tassulla kopeloida.
    Herra ties kuinka monta kertaa se on häädetty ruokapöydästäkin pois ja ei mitään apua. Kun olin eilen syömässä, se hyppäsi sivupöydältä suoraan pöytäliinan alle ja sieltä tassulla yritti tavoitella mun ruokalautasta. Täytyy sanoa, että ruuat meinasi tyrskähtää suusta ulos kun pieni silkkitassu kainosti lähestyy pöytäliinan alta lautasen reunaa, ei voi olla vihainen

4v ja 7kg koiramaista luonnetta. Leppoisan kissan irvistys sivulla 7.

Mitään ei TODELLAKAAN voi tehdä, etteikö Harmi olisi tilanteen herrana. Oli se sitten ruuanlaittoa, tiskaamista, siivoamista, vessassakäymistä, suihkussakäymistä tai IHAN MITÄ VAAN
    Eilenkin oli pakko laittaa se koirien kuljetusboksiin kun ruuan laitosta ei tullut mitään. Isäntä leikkeli lihoja, teki salaattia ja Harmi saapasteli kaiken päällä oikeana hellapoliisina. Kaikkea pitää haistaa tai vähintäänkin tassulla kopeloida.
    Herra ties kuinka monta kertaa se on häädetty ruokapöydästäkin pois ja ei mitään apua. Kun olin eilen syömässä, se hyppäsi sivupöydältä suoraan pöytäliinan alle ja sieltä tassulla yritti tavoitella mun ruokalautasta. Täytyy sanoa, että ruuat meinasi tyrskähtää suusta ulos kun pieni silkkitassu kainosti lähestyy pöytäliinan alta lautasen reunaa, ei voi olla vihainen
    Kyllä kissat mukana touhuissa on. Meillä Sulo varsinkin.

Kissa oppii kyllä hyvin nopeasti kun sen vaan opettaa. On itsellekin helpompaa kun se ei tule pöydälle, ei tarvi sitten mitään häkkejä käyttäävaikka just ruokaa laittaessa. VÄLITTÖMÄSTI, kun kissa hyppää pöydälle, se poistetaan lattialle. Voi vielä vähän sähistä tehosteeksi... Todennäköisesti hyppää heti uudelleen, mutta ei kovin montaa kertaa. Kyllä se oppii. Vaikka pöydällä ei tapahtuisi mitään tähdellistä ja kissa hyppää siihen "muuten vaan", sama homma -heti pois. Hiukan vaan johdonmukaisuutta peliin, niin hyvä tulee. Edes paljon vaivaa ei tarvita, meillä on riittänyt sellainen 10 kertaa per kissa kun asia on mennyt perille. Ajoittain homma voi tosin unohtua tai "unohtua" mutta kertamuistutus riittää taas pitkäksi aikaa

Meillä on siis keittiön työtasot ja ruokapöytä (+sänky) kissattomia alueita. Muilla pöydillä saa istuskella vapaasti. Oma ruokakin odotetaan kiltisti lattialla, enintään noustaan takajaloille maukuen kurottelemaan. Jos kissa pöydälle hypätessään tietää, että lähtö tulee HETI, se ei edes yritä. Ei ne ole tyhmiä.
    Ruokapöydän ääressä istuessa kissa (Sulo tai Aili) voi hypätä syliin ja voi siitä kurkistaa mitä pöydässä tapahtuu, useimmiten tarkistuksen jälkeen käydään syliin makaamaan. Sulo voi joskus jäädä sylissä istuen katselemaan mitä siinä puuhaillaan.

Aili onkin kasvanut kovasti, täytyy laittaa piakkoin kuva pikkutytöstä.
    Kaar ittelles vaa

Meillä suihkepullo opetti katin pysymään poissa pöydiltä melko nopeasti. Eikä mennyt enää kuin yhden kerran: joulukinkku oli otettu uunistä ja jätetty yöksi folion alle pyödälle jäähtymään. Muistan kun yläkerrassa me lapset herättiin hirveään huutamiseen ja ehdittiin juosta alakerran rappuihin kun isä heitti kissan verannalta lumihankeen. Kauhea poruhan siitä tietysti tuli

Sohvanvaltaaja

...ja uni maittaa leikin jälkeen

Ja täytyyhän sitä tutustua isäntäväen harrastukseenkin

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •