Noh huomenna pitäis koitos olla edessä eli 90 kilsaa vapaalla. Pisin lenkki ikänä suksilla ja ajallisesti kaikki lajit mukaan lukien. Hassun hauskaa on ollut. Mitään aktiiviurheilutaustaa ei mulla ole, mutta puoli-prosti on hiilareitä tankkailtu 3 päivää (joo ekaa kertaa ikänä). Tänään hain LB fluoritöhkät kelin mukaan suksen alle - voiteluekspertti Intersportilla tuumasi, kun kyselin drinkkivinkkejä vauhdikkaalle ysikymppiselle: "Tossa hyvä kelin mukainen LB voide. Pistä 2 kerrosta, kun sulla on tota painoa!"
Rahnaa on mukana nyt sen verran, että matkan loppuessa kananlentoon pääsee pirssillä kotiin kauempaakin - noh olihan noita välietappikuljetuksia "talon puolesta" järkätty väliaikapisteillä, että niihin sitten ehkä kumminkin ensi sijainen tähtäin.
Reeniä on kevennetty hurjasti: viimeisen 3 viikon aikana (osin tarkoituksellisesti) on tullut hiihdettyä vaan 150 kilsaa. Sitä ennen tuli kyllä veivattua reilu 600, Mutta, mutta ...
Sulkiksessa väänsin nilkan keskiviikkona, mutta ei se enää isommin satu.
Suksetkin sitten voitelin tänään ihan itse. Fluorivoide onkin aika vänkä levittää kun se ei meinaa sulaa kunnolla. No käänsin raudan TOSI KUUMALLE ja johan suli. No tuli sinne suksenkin pohjaan pari kuprua, mutta ne siitä kai hioutuu tuon vauhdikkaan ysikymppiseni aikana - no oon mä kyllä yks h##?% touho.
No joo, häntä pystyssä lähtään kisaan.
Tsemppiä kaikille muillekin, morjestellaan kun näytätte perävaloja![]()
Kirjanmerkit