ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 76 / 237 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 66 74 75 76 77 78 86 126 176 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.251 - 2.280 / 7087

Aihe: Hiihtojutut

pazi Guest
    Viimeisestä osuudesta tulee jännä!

Jussi_L Guest
    Juhalla isku päällä! Italia jää

DeLillo Guest
    Hillitön isku Lallukalla!

Jumankauta, Suomi taistelee jopa kullasta!
    Kaar ittelles vaa

Jussi_L Guest
    Nyt Matille se PÖLJÄpäivä niin se ois siinä! jännää on!!!

Harmitta että villellä oli niin huono suksi..mut turha jossitella

DeLillo Guest
    Ei olisi uskonut Nousiaisen tervasuksihiihdon jälkeen, että Suomi kiinni kullassa.

Noni ja Hellner vetää Nortin keulille
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

Eiköhän Nortilta ainakin yritetä syödä vielä sitä kiriä.
    Kaar ittelles vaa

Norski peesas kiinnioton ajan, pahapaha. Tarttee heikkiseltä pitkän kirin

Jussi_L Guest
    Äijät lenkkeilee nyt...tulee kova loppu

Aika lailla selkä pystyssä tosiaan mennään.

E: jännittää!!
    Kaar ittelles vaa

DeLillo Guest
    Heikkisellä aika nihkeä ilme.

Voi perkele. Peltosen kapuloihin kaatu tämä kisa
    Kaar ittelles vaa

Jussi_L Guest
    sellasta, ei ollu ihan pöjäpäivä heikkisellä

jep, taidan polttaa omat yhdet peltoset, kele

Välinelaji. Kaksi osuutta väline-etu (?), kahdella takapakkia. Kvartsisuoritus.

DeLillo Guest
    Neljäs sija sitten, yllättäen. Heikkisen meno oli vaikean ja tahmean näköistä ja taisi olla huono suksi verrattuna muihin.

Tuntuu siltä että mitenkä tällaiset tavalliset pulliaiset osaavat ollenkaan valita suksensa ja voitelunsa kun se ei tunnu onnistuvan edes ammattilaisilta. Vähän näyttäisi siltä että Peltonen ja Atomic ovat tulleet huipputason suksina tiensä päähän, jos siellä sitten ovat koskaan olleetkaan? Taitaa ensi kaudella olla lähtöviivalla pelkästään niitä kellertäviä?

Gogoo Guest
    Miesten viestistä tuli mieleen, että kertokaapas jos joku tietää, että miten tolla tasolla voidellaan sukset?
    Tarkoitan siis, että miten Nousiaisella ja Jauhojärvellä voi olla noin paljon eroa suksissa? Molemmat kuitenkin hiihtivät pertsaa perä jälkeen?
    Eikös siellä kuitenkin samat kaverit voitele suomen maajoukkueen sukset? Mikä selittää tuon eron suksissa? Toinen haukkuu sukset ja toinen kehuu älyttömästi, kertokaapas viisaammat!
    Gogoo muokkasi tätä : 04.03.2011 at 18.24

Pito voitelu toimi molemmilla hyvin ,niin kuin Nousiainen sanoi ettei oo näin huonolla suksella hiihtänyt, ei taida peltosen profiili sopia noille keleille. Tuo suksen profiili on tosi vaikuttava suksen luistoon , juuri tämän takia pitäisi olla monenlaisia suksia varastossa, että saataisi kaikille keleiile sopiva pari.

Suksen profiili määrittää luiston ja pidon paljon pidemmälle kuin itse voiteet. Mites se nyt menikään: suksi ja kuviointi on 95% luistosta, voitelu 5%, tjsp.

Jussi_L Guest
    Jep, suksissa on niin suuret erot, että vaikka kuin ois sama voitelu niin toinen voi hävitä luistossa aivan älyttömästi. Mutta niinkuin kisoissa on nähty niin voitelullakin voi epäonnistua pahasti. Ruotsalaisilla kuitenki pääsääntösesti Fisuja ja varmasti kalustoa riittävästi, mutta voitelu kun epäonnistuu niin tulos on selvä.

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmhiihto/...ta-han-on-sika

Mitäs arvon raati tykkää näistä Northugin tempauksista?

Jussi_L Guest
    No en nyt tuosta tempauksesta lähtis moittimaan. Ei omasta mielestä tuon tekemisen pidä olla liian vakavaa ja jäykkää kaavoihinkangistunutta. Kyllähän tuonne joukkoon väripilkkuja kaivataan ehdottomasti! Tottakai ruotsalaiset tuosta älähti kun ei Hellneri pystyny vastaamaan loppukirissä.

Muuten miun mielestä urheilijan pitää käydä lehdistötilaisuuksissa yms. mitkä kuuluu olennaisena osana tuohon työhön. Niistä pois jäänti ja muu pelleily ei taas ole mistään kotosin, mutta kyllä tuolla ladulla saa hauskuuttaa jos siihen on varaa!

Olihan meillä Lätsä-Pekka ihan omasta takaakin. Yritti ne ruåttalaiset sitäkin hylätä. Ei mitään uutta taivaan alla. (maastojuoksun maailmanmestari toim.huom. Ei ihan joka oksalla valkonaamaisia moisia tänä päivänä...)
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Enpäs ole vieläkään päättänyt lähdenkö Pirkkaan vai jätänkö väliin. Olo petraa päivä päivältä ja niin hyvää keliä lupaa sunnuntaille, että kovasti tekisi mieli laturetkelle lähteä.
    Huomenna kokeilemaan miten happi kulkee vähän reippaammassa vauhdissa ja jos ei ihan pahasti töki, niin...
    Aika kinthaalle meni elpyminen räkätaudista. Taisi olla keuhkoputkentulehdus. Eilen tuntui jo hiihto ihan mukavalle. Eli eiköhän huomenissa suunnata vanhaan palveluspaikkaan, josta lähteminen on aina yhtä hienoa. Joko suksilla tai muuten vaan siviilit päällä
    Aika paljon oli pyöräilijöitä ennakkoilmoittautuneena. Huikeeta keliä lupailee, tulee hieno laturetki. Lykkyä vaan kaikille palstalaisille omaan urakkaan, mä aion nautiskella koko rahalla. Sehän on melkein euron/kilsa ja halvallahan ei saa hyvää.

Izmo, enköhän mä kerkee sun etees ennen puolikkaan starttia. Tuun sitte peesiin kun meet ohi Mut sitä ennen lapaa pystyyn lentokentällä.
    Kaar ittelles vaa

Hienoa Kaisa-Leena! MM-hopeaa!!!
    Kaar ittelles vaa

Aika kinthaalle meni elpyminen räkätaudista. Taisi olla keuhkoputkentulehdus. Eilen tuntui jo hiihto ihan mukavalle. Eli eiköhän huomenissa suunnata vanhaan palveluspaikkaan, josta lähteminen on aina yhtä hienoa. Joko suksilla tai muuten vaan siviilit päällä
    Aika paljon oli pyöräilijöitä ennakkoilmoittautuneena. Huikeeta keliä lupailee, tulee hieno laturetki. Lykkyä vaan kaikille palstalaisille omaan urakkaan, mä aion nautiskella koko rahalla. Sehän on melkein euron/kilsa ja halvallahan ei saa hyvää.

Izmo, enköhän mä kerkee sun etees ennen puolikkaan starttia. Tuun sitte peesiin kun meet ohi Mut sitä ennen lapaa pystyyn lentokentällä.
    Voi olla aika nakit huomenna kun tänään avasin jalkoja 60km metsäpolulla ohitus voi olla hidas....

jukez Guest

Mulla taas näyttää räkätauti sen kun pahenevan. Jos huomenaamulla näyttää edelleen tila pahenevan en lähe Puolipirkkaan.

-Jukka

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukez Katso viesti
    Mulla taas näyttää räkätauti sen kun pahenevan. Jos huomenaamulla näyttää edelleen tila pahenevan en lähe Puolipirkkaan.
    Minä olen ollut flunssassa jo maanantaista lähtien, enkä tällekään päivälle kokenut ihmeparantumista, joten Pirkka jää multa valitettavasti väliin. Ottaa kyllä päähän, koska kaikki olisi ollut hiihtoon valmiina. Jopa tankkausta olen tehnyt koko viikon siinä toivossa, että olisin viikonloppuna terveenä. Mutta ei niin ei.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •