HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 14 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 64 114 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tielle hyytyneiden ja palaneiden autojen määrä....ja miksi niiiin moni pakkasella sipahtanut on UUSI AUDI ...
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

VR - juna, jolla minun piti lähteä sivistyksen pariin, on peruttu. No, lähden sitten tuntia aikaisemmin.

Että työt haittaa kaikenlaisia harrastuksia.

Keskustapuolue

Ei ole todellista, ei... ja SILTI iso joukko kansalaisia äänestää niitä piakoin

Ja niin, sama se kaikilla toki. eivät vain ole jääneet vielä kiinni

Kylmyys ulkona.

Lumi talvella.
    t. Tupe

MM-Kisat hiihdossa alkoi. Ja samantien alkoi suomalaisten selitykset miksi tipahdellaan jatkosta samantien. Onko Kyro taas unohtanut laukun Tikkurilan Shellille perkele!!

Ei ole HD laatua tuo Ylen webbistriimi ei.

Ruuhkat. Rahvas vienyt taas muksut hoitoon ja vääntäytynyt itse töihin.... Ruuhkat jotain taas tajunnanräjäyttäviä aamulla. No, onneksi on nollasta km/h alkava cruise niin ei tartte itte jarrutella ja kiihdytellä jonon mukana. Voi keskittyä muuhun toimintaan kuin ajamiseen.

Mun autonrämästä taas hajosi lisää asioita. Eikä ole rahaa korjata.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Peukalo alas

Koira oli pa*konut yöllä olohuoneen karvalankamatolle. EI enää edes yllätä.

"I Love the smell of dog shit in the morning"...
    Crusty Flaming Bacons aka Kärttyisät Liekkipekonit

Että asioiden hoituminen vaati taas soittoa perään.

Että yöllä "umpiräkäisenä" ollut muksu on nyt täynnä virtaa kun sen kanssa joutui jäämään kotiin...
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

Varjotar Guest
    Pöllövirtaa löytyy, kun joutuu kipeenä sisällä möllöttää..
    Se, että flunssasta tuli jälkitautina poskiontelontulehdus.. ( onneksi on suolaa ja sarvikuono!)

Viimeaikaisia:
    Kesärenkaiden vaihdon vaikutus fillarin kulkemiseen
    Rasvan vähyys Shimanon navoissa
    Voitelemattoman ketjun kitinä
    ...
    "pohjolassa kansa on sen kaamoksensa vanki"

Eka maantielenkki. Eka mersumulkku. Me vaan ei mahduta samalle tielle..?
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

Pääsiäisen sääennusteita on korjattu huonompaan suuntaan: sadettakin luvassa.
    Rule #1: Obey The Rules

suunnaton hinku/himo päästä fillaroimaan...
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Se että on vapaata riistaa autoille tuolla ulkona kun ajaa maantiefillarilla. Laskettelen sopivaan myötäiseen kuningasvauhtia tasaista baanaa (>40K vauhtia). Kaksi liikkuvaa valasta (=läskiä muijaa) tuli jollain tila-autolla vasemmalta jonkun talon pihasta seisomaan päästäkseen kääntymään samaan suuntaan kuin minä olen ajamassa. Muijat katsoo minua, tulen sitä >40K vauhtia 10 metrin päässä risteyksestä. Muijat siitä sit päättää nostaa kytkintä ja mun eteen kaartaa. Tai yrittivät. Iskivät keskellä tietä liinat kiinni ja renkaat vinkuen pysähtyivät siihen keskelle tietä samalla kun minä takapyörä sladissa vedän auton keulan ohi samalla nyrkkiä niille toisella kädellä heristäen... Mikä #¤%#¤%&#¤ siinäkin oli kun oli pakko kiihdyttää siihen eteen vaikka näkivät että minä suhahdan sekunnin päästä siitä "miljoonaa" ohi anyway. Ja puhumattakin tietysti selvää että minun takana ei olis ketään tullut --> muijat olisi sen tilakoslansa saaneet ihan hyvin tielle minun jälkeen siinä niinkuin liikennesääntöjen mukaan olisi pitänyt tehdäkin.

Siitä tantat sitten jatkoivat matkaa Tuusulaan kun minä käännyin Rusutjärvelle päin.

No, onneksi oli hyvä keli. Oli kiva ajella.

Edit: Ei sattunut tänään mut edellisellä ulkolenkillä...

tempokisu Guest

Punapää vali vali

VesaP, sun jatkuva valitus ei yllätä. Milloin on pepsi/viini lopussa tai milloin autoilijat häirii Sinun ajoasi. Pyörällä Sinä ilmeisesti?
    Aja tien sivussa, sovita se huikea vauhtisi muun liikenteen mukaan jos hoksaat jossain on autoa tulossa, voi olla varovaisempi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    VesaP, sun jatkuva valitus ei yllätä.
    Kiitos! Otan tuon kohteliaisuutena kun ne tulevat sinunkaltaiseltasi kuningasvalittajalta ja muiden aliarvioijalta.

tempokisu Guest

Punapää mieti vielä vähän

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Kiitos! Otan tuon kohteliaisuutena kun ne tulevat sinunkaltaiseltasi kuningasvalittajalta ja muiden aliarvioijalta.
    Mie en tajua, miksi aliarvioin muita, hei ITSEÄNI. Tai realismia se on, koska:
    Minä se olen se joka ei jaksa, ei osaa mitään. Ja on vielä rumakin. En tunne ketään kun olisi näin "onneton" ( en tarkoita tunnetilaa vaan että elämä ei ole mennyt ihan just jetsulleen..) ja muutenkin oon vähän keskenkasvuinen.

Ei nyt oikeasti tule mieleen yhtään asiaa, josta voisin itteäni kehua ihan oikeasti, huumori on tietysti eri asia. Jos on joskus ollut jossain pikkukisoissa eka tai peruskoulussa/lukiossa hyvä, se ei ole elämänjuoksussa yhtään mitään.
    Jos Vesa hyvä tarkoitat kun olen jotain merkannut "ajoin 711km" niin sitä samaahan te nyt teette, merkkaatte pitkiä lenkkejä - jollaisia minä en pysty ajamaan. Ja ainakin ajatte paljon kovemmilla keskareilla, mä köröttelen reilua kahtakymppiä. Maantiepyörälläkin.

Pääasia kuitenkin että olen melko terve ( voi ajaa jos sattuu jaksamaan) ja ei masenna ( on nimittäin ollut syvempääkin masennusta ja elämänhaluttomuutta).

Mari1970 Guest

Hymy

Mie en tajua, miksi aliarvioin muita, hei ITSEÄNI. Tai realismia se on, koska:
    Minä se olen se joka ei jaksa, ei osaa mitään. Ja on vielä rumakin. En tunne ketään kun olisi näin "onneton" ( en tarkoita tunnetilaa vaan että elämä ei ole mennyt ihan just jetsulleen..) ja muutenkin oon vähän keskenkasvuinen.

Ei nyt oikeasti tule mieleen yhtään asiaa, josta voisin itteäni kehua ihan oikeasti, huumori on tietysti eri asia. Jos on joskus ollut jossain pikkukisoissa eka tai peruskoulussa/lukiossa hyvä, se ei ole elämänjuoksussa yhtään mitään.
    Jos Vesa hyvä tarkoitat kun olen jotain merkannut "ajoin 711km" niin sitä samaahan te nyt teette, merkkaatte pitkiä lenkkejä - jollaisia minä en pysty ajamaan. Ja ainakin ajatte paljon kovemmilla keskareilla, mä köröttelen reilua kahtakymppiä. Maantiepyörälläkin.

Pääasia kuitenkin että olen melko terve ( voi ajaa jos sattuu jaksamaan) ja ei masenna ( on nimittäin ollut syvempääkin masennusta ja elämänhaluttomuutta).
    Terveys.tärkeää!!!Sekä.fyysinen.että.henkinen !!Ja.ei.kai.matkoilla.väliä.pääasia.että.naut tii.ja.pitää.harrastuksesta.kukin.omalla.tyylill ään.ja.vauhdillaan.ja.tempollaan!!HyväTempokisu !!!!

Se että on vapaata riistaa...vali, vali...
    VesaP, sun jatkuva valitus ei yllätä... itku, vinku...
    Kiitos! Otan tuon kohteliaisuutena... jäkä, jäkä...
    Mie en tajua, miksi aliarvioin muita,... ruikuti, ruikuti...
    Jaa, mikä ei yllättänyt tänään(kään), kun avaa voorumin?!

--+MM+-- Guest
    Kannattaisi jo vaihtaa ajatuksia privana, ettei kaikkien noita tartteis selata.

µ

tempokisu Guest

Nauraa hyvillä mielin

Kiitos Mari1970!

ps. eipä yllätä, että sitä mun koko viestiäni ei jakseta lukea, kuitenkaan.
    Ei mitään aihetta ruikuttaa tai valittaa, Hieno Takki tulossa se on huomattavasti tärkeämpi asia kun joku ...lenkki.

pps.Mutta se sama ei yllätä ikinä, aina jollain on jotain valittamista mun viesteistä. Ei ole kuitenkaan mun ongelma.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Mutta se sama ei yllätä ikinä, aina jollain on jotain valittamista mun viesteistä. Ei ole kuitenkaan mun ongelma.
    Joo, on huomattu, ettei tuota ongelmia.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Että uimahallin yleisellä vuorolla altaassa on aina vähintään yksi tollo joka ui leveästi keskellä rataa, ei katso eteensä, jää päätyyn keskelle notkumaan estäen muiden kääntymisen ja lähtee hitaanpana (kuin tahallaan) nopeampien eteen kellumaan jolloin ohittelurumba kuumentaa kaikkien hermoja.

Kaikkihan sinne saa toki tulla, mutta joku järki ja muiden huomioonottaminen olisi paikallaan. P*****e.

Että lensin taas stongan yli tantereeseen oikein vauhdikkaasti - kuten joka lenkillä.
    Ja että sattui, mutta ei muita pysyviä vammoja kuin henkisiä.

-E
    Got to have Nerve in forest!

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lade Katso viesti
    Että uimahallin yleisellä vuorolla altaassa on aina vähintään yksi tollo joka ui leveästi keskellä rataa, ei katso eteensä, jää päätyyn keskelle notkumaan estäen muiden kääntymisen ja lähtee hitaanpana (kuin tahallaan) nopeampien eteen kellumaan jolloin ohittelurumba kuumentaa kaikkien hermoja.

Kaikkihan sinne saa toki tulla, mutta joku järki ja muiden huomioonottaminen olisi paikallaan. P*****e.
    Ihan varmasti VesaP.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •