HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 13 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 23 63 113 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 3708

Aihe: Hyvinkään polut !

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    60km.... katotaa nyt mitä JaSa keksii
    vaan 60km... hmm ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaSa Katso viesti
    Sunnuntaiaamu OK, jollei sateet pilaa rännejä. Milloin ehtisit?
    Muitakin mahtuu mukaan ...
    Olisko Parkkis ennen Uimalaa (koulun takana) lähtöpaikkana OK: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...381593&lang=fi
    Ei missään nimessä aikaisin. Mä en saa viikolla nukkua, ja siirtymä pitää hoitaa lihasvoimalla, eikä ole mitään havaintoa jaksaako sinne ajaa tunnissa vai ei. Onhan tuo ihan sopiva lenkki kauden avaukseksi, kun siirtymiäkin tulee likelle neljäkymppiä.

Ja mitään ajokoiravauhtia ei sitten mennä! Tai vedetään reitti sovinnolla Rauhannummen kautta, niin mä jään siellä kyydistä.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Ei missään nimessä aikaisin. Mä en saa viikolla nukkua, ja siirtymä pitää hoitaa lihasvoimalla, eikä ole mitään havaintoa jaksaako sinne ajaa tunnissa vai ei. Onhan tuo ihan sopiva lenkki kauden avaukseksi, kun siirtymiäkin tulee likelle neljäkymppiä.

Ja mitään ajokoiravauhtia ei sitten mennä! Tai vedetään reitti sovinnolla Rauhannummen kautta, niin mä jään siellä kyydistä.
    Minäkö ajokoiravauhtia Heitä arvio, koska ehtisit maaseutuopistolle, niin nähdään siellä. Onks sulla mun puhelinnumero?

Minäkö ajokoiravauhtia Heitä arvio, koska ehtisit maaseutuopistolle, niin nähdään siellä. Onks sulla mun puhelinnumero?
    Olisiko maaseutuopistolla (päärakennuksen luona?) klo 10 sopiva. Ainakin kaksi mulla niitä taitaa olla. Olisko toinen joku työnumero? Laita YV:llä, kun kuitenkin on joku väärä mihin yritän.

Olisiko maaseutuopistolla (päärakennuksen luona?) klo 10 sopiva. Ainakin kaksi mulla niitä taitaa olla. Olisko toinen joku työnumero? Laita YV:llä, kun kuitenkin on joku väärä mihin yritän.
    Etkös sä joudu lähtemään jo aamuyöllä, jos sä meinaat olla joskus kympiltä hkäällä No kyllä se kymppi mulle on ok. YV'tä tulee ...

Etkös sä joudu lähtemään jo aamuyöllä, jos sä meinaat olla joskus kympiltä hkäällä No kyllä se kymppi mulle on ok. YV'tä tulee ...
    Ysiltä kun pääsee liikkeelle, niin pitäisi olla kohteessa ajoissa. Kyllä mä nopeamminkin ehkä pääsisin, mutta ei sitä viitsi tappaa itseään heti alkumatkaan. Mä ajattelin silleen myöhään, että kun joskus täällä paikalliset lähtee seiskan nurkilla lenkille niin eihän semmoiseen meikäläinen pysty.

Täytyy tänään varmaan vähän katsoa onko pyörä ajokunnossa ja rasvata edes ketjut. Ja jos vähän verryttelisi, että ei ihan ole umpijäykkä pyörän päällä.

Niin joo --- kohtaaminen päärakennuksella on OK
    edit: Ja tosiaan, aja rauhallisesti

Leppoisaa keliä teille luvassa, mulla klo 09 työvuoro kutsuu...ja pidän pääni, pyörällä sillä mielellä,vasta kuin lumet lähtee,huomennakin ajattelin klo 06.30 lähteä suksimaan kohti työmaata

Kesällä lähdetään tuota 7-veljeksen reittiä pitkin,minulle aivan uusi reitti,olen kyllä joitain pätkiä siitä ajanut. Fillari-lehteä tässä hiukan selailin,siitä inspiraatio tuohon.

Hyviä ajoja ja pysykää pystyssä,apua (112) ei sitten huomenna soitella
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Lainaus Alkujaan tämän lähetti twentyniner Katso viesti
    Leppoisaa keliä teille luvassa, mulla klo 09 työvuoro kutsuu...
    Jep, lepoisapa keli hyvinkin - mutta, mutta ... on tullut tahkottua tässä pakkasten aikana, ettei osaa oikein pukeutua sopivasti näille lähes plus keleille - pakkaset takaisin!
    ja pidän pääni, pyörällä sillä mielellä,vasta kuin lumet lähtee,huomennakin ajattelin klo 06.30 lähteä suksimaan kohti työmaata
    Tinkaa ny keväällä vähän. Suksethan siinä muuten pilaantuu
    Kesällä lähdetään tuota 7-veljeksen reittiä pitkin,minulle aivan uusi reitti,olen kyllä joitain pätkiä siitä ajanut. Fillari-lehteä tässä hiukan selailin,siitä inspiraatio tuohon.
    Jep, 7-v keikka ajetaan. Hkää - Rajamäki on tullutkin ajettua usein. Ainakin tämä on osuus on tosi hyvä - mun mielestä - etenkin Usmi ja ne pitkospuut Petkelsuolla.
    Hyviä ajoja ja pysykää pystyssä,apua (112) ei sitten huomenna soitella
    Ei ajoa ilman OTB:tä - mut onneksi pehmee hanki kuitenkin pelastaa ...

Kiitoksia vaan kierroksesta. Kyllä oli tukkoista menoa: ei ollut voimaa ja rännissä ei meinannut pysyä. Kotipihassa kilometrejä hikiset 39,9 ja aikaakin paloi 3.42. Pohjalta on hyvä ponnistaa. Täytyy varmaan harjoitella salaa ennenkuin uskaltautuu uudelleen talvipoluille. Jos vaikka pimeällä menisi koluamaan Pinninnummelle.

Muustakin asiasta kuin tehottomuudesta huomasi pitkän ajotauon. Nyt ei nimittäin paljon haitarissa nahkaa ole, kun se jäi kaikki ajohousujen sisäpuolelle. Jos joskus muistaisi laittaa vaikka rasvaa etukäteenkin.

Peukalo ylös

Kiitoksia vaan kierroksesta. Kyllä oli tukkoista menoa: ei ollut voimaa ja rännissä ei meinannut pysyä. Kotipihassa kilometrejä hikiset 39,9 ja aikaakin paloi 3.42. Pohjalta on hyvä ponnistaa. Täytyy varmaan harjoitella salaa ennenkuin uskaltautuu uudelleen talvipoluille. Jos vaikka pimeällä menisi koluamaan Pinninnummelle.

Muustakin asiasta kuin tehottomuudesta huomasi pitkän ajotauon. Nyt ei nimittäin paljon haitarissa nahkaa ole, kun se jäi kaikki ajohousujen sisäpuolelle. Jos joskus muistaisi laittaa vaikka rasvaa etukäteenkin.
    Mahtava suoritus kuitennii ja noilla pohjilla, ja häpeällisen hyvinhän se meni - ei edes OTBtä

... Onko Sahanmäessä polkuja Pohjoisen kehätien ja Niinistönkadun välissä?
    Jos lentokentän ja Vaiveron alueen välin pääsis edes osittain polulla niin ei tulis pitkää tiesiirtymää? ...
    Tuli tänään käytyä katsomassa tota Niinistön alueen tuttu polkua ja kyllähän sieltä ränni löytyi, joka alkaa tosta ("POLKUVA"):
    http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...382135&lang=fi
    Siitä se jatkuu suoraan eteenpäin. Sähkölinjan kohdalta kääntyy polku myös Niinistönkadulle. Huonossa kunnossa nuo rännit oli eli tunkattavaa ja ajettavaa. Muuta ränniä tuolta ei löydy, koska on teollisuusaluetta ja aitaa/rakennusta joka puolella.

Pitäiskö tutustua Hyvinkään polkuihin keskiviikkona? Jos ottais lampun mukaan näkis pidempään...
    www.hypy.fi

Pitäiskö tutustua Hyvinkään polkuihin keskiviikkona? Jos ottais lampun mukaan näkis pidempään...
    Kyllä! Mittamiehiä tarvitaan - eilenkin kauden parhaat ooteebeet ...

Eli oisko sama aika ja paikka kuin viimeks?

KE 16:15 ja parkkis ennen uimalaa?

yrityetään vähemmillä varustevaurioilla, viimeksi meni ketjut ja takajarru!
    www.hypy.fi

Eli oisko sama aika ja paikka kuin viimeks?

KE 16:15 ja parkkis ennen uimalaa?

yrityetään vähemmillä varustevaurioilla, viimeksi meni ketjut ja takajarru!
    KE 16:15 OK.
    Mietteissä toinen lähtöpaikka, eli josko jatkettaisiin about sieltä, mihin ajo viimeeksi päätty. Ilmoittelen huomenna ellei tuu noottia ...
    lähtö ehdottamasti Uimalan parkkikselta (Sekin on OK)

Ei lähtöpaikalla ole väliä. Ilmoitat vaan ajoissa.
    www.hypy.fi

Huutomerkki!

Keskiviíkon lenkin lähtö Torikadun liikuntakeskuksen parkkipaikalta klo 16.15.

Menettekö te lujaa? Juuri ja juuri ehtisin töistä ajaa kotiin, vaihtaa pyörän ja tulla torikadulle. Minun talvimaastopyörä on kuitenkin "vain" täysjäykkä sinkula, jolla ei nopeita siirtymiä pysytä perässä.
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

LJS Guest

Hymy

Tavoitteena päästä mukaan, sorvin äärestä suoraan paikanpäälle.

Avg moving speed oli viimeks 13,6 eli ei ihan hirveesti. Mukaan vaan.
    www.hypy.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TaitettaVille Katso viesti
    Menettekö te lujaa? ...
    Kun minä olen mukana niin ei - tule mukaan.
    PS. Valoille voi olla käyttöä.

piru kun on kaunis keli, ei meinaa malttaa odottaa... teemu tulee kans ja henu ehkä joten meitähän alkaa olemaan ihan hyvän kokoinen porukka vielä jos hyvinkää heräisi talviunilta?
    www.hypy.fi

piru kun on kaunis keli, ei meinaa malttaa odottaa...
    Shhhh hiljempää - muuten joutuu lähtee harjoittelemaan salaa

Ei mennyt ihan kuin Strömsössä vai miten se oli. Pitää ilmeisesti vielä harjoitella, kun ei vanhasta muistista onnistunut. Palataan asiaan paljaan maan aikaan. Loppukaneetiksi haluan lainata suomalaista urheilija-filosofia S. Jauhojärveä

"Leuka kiinni rintaan ja kohti uusia pettymyksiä".
    TaitettaVille muokkasi tätä : 02.03.2011 at 18.19
    Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TaitettaVille Katso viesti
    ... Pitää ilmeisesti vielä harjoitella, kun ei vanhasta muistista onnistunut...
    Samma här. Mut kyllä noi polut oli sellaista soosia tän päiväisten plusasteitten takia, että tuli sitten tunkattua uusi maailman ennätys No, jos ei nyt ihan maailman ennätys, niin Hyvinkään sitten. Paska reissu, mut tulihan tehtyä - ei ku huomenna uuestaan

Ei kai se ny niin huono reissu ollut? Jos tuolla tuli jotain tunkkaus ennätyksiä niin kannattaa lähteä joskus kokeilemaan työntämistä rajamäelle. Enkat tais tulla viime talvena kun kierrettiin Sääksi pyörillä Reitin yhdellä hiennoimmista pätkistä meni koiran ulkoiluttaja ohi
    www.hypy.fi

Ei kai se ny niin huono reissu ollut? .
    No ei Olikos se parkkikselta lähtenyt polku "soossi-kunnossa" / vieläkös kävitte muualla?

LJS Guest
    Ei ollut huono reissu ollenkaan, vaikka kuperkeikkoja ja tunkkausta tulikin harrastettua. Pieniä kolhuja näköjään tullut oikeaan koipeen, sääressä vekki polkimesta ja pohkeessa naarmut ilmeisesti sitten eturattaasta. Pitääkö tässä alkaa suojia kaivamaan...

No ei Olikos se parkkikselta lähtenyt polku "soossi-kunnossa" / vieläkös kävitte muualla?
    Kai se vähä pehmeä oli. Kiipesin radalle siitä mistä viimeksikin mentiin, mutta muita ei enää kiinnostanut niin ajettiin sitten tietä pitkin autolle.
    www.hypy.fi

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •