HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 28 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18 26 27 28 29 30 38 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 811 - 840 / 1432

Aihe: Seuraava hankintasi?

tempokisu Guest

Punapää näinkin voi käydä

Olen vakavasti harkinnut englanninkielisen kirjallisuuden hankkimista.
    Iltalukemiseksi.

Manninej Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Iltalukemiseksi.
    Oikein hyvä idea. Ihan hyvin löytyy kyllä kirjastostakin ja tarkan euron kissa säästää vielä kun tuppaavat olemaan isompien painosten johdosta halvempia.

tempokisu Guest

Huutomerkki! todella kiinnostavaa kirjallisuutta

Iltalukemiseksi.
    Itseäni lainaten. Viesti ei varmasti "auennut", kun sen haa! elämyksen saatuani laitoin.
    Olen nimittäin jokseenkin allerginen kaikelle ulkomaankieliselle tekstille; aikoinaan opiskellessani päätin sitten pakertaa yhden englanninkielisen tenttiin kuuluvan asian. Kahden sivun kääntämiseen meni koko ilta.
    No, asiaa kysyttiin kuitenkin tentissä, ja ajattelin ettei työ mennyt hukkaan....
    Jälkeenpäin hoksasin, että olin ymmärtänyt asian juuri päinvastoin.
    Ja siihen loppui mun enklanninkielinen kirjallisuus.
    Tosin kerran meni vastaus pistein 5/6 täysin arvalla ( ei ollut hajuakaan kysymyksessä mainitusta asiasta), ja monasti on saanut säveltää.. Kerran sain pisteitä semmoisestakin tenttikysymyksestä, jossa piti kertoa: Selitä, mitä yhdynnässä tapahtuu.
    No, kerrottakoon kuitenkin että lähestulkoon 200sta tentistä 2 tein uusintana, ja toinen niistä vapaaehtoisesti. Ettei pelkällä arvalla ole mennyt..( tai mistä sen tietää, säälistä päästivät..) no nyt lähti juttu taas lapasesta.

Töissäkin olen heti ihan paniikissa, jos ja kun tulee englanninkieltä. Mitään tieteellistä en ulkomaankielellä selvitä, mutta...

...tavallinen sujunee, etenkin jos haluaa. Kirjatilauskin lähtee tästä aikanaan, kunhan valitsen vielä muuta siihen mukaan.
    Ei kirjastosta, haluun omaksi.

Päivitys: Sinne meni tilaus, mm. 2 englanninkielistä opusta.
    Nyt sitten ruokakauppaan, ja autokin kaipailee polttoainetta.
    tempokisu muokkasi tätä : 15.11.2010 at 08.33

kiviseinää kohta kaupasta...

Jussi_L Guest
    täällä pitäs taas töitten jälkee lähteä ostamaan laattoja wc:n lattiaan + allas/allaskaappi ja hana. Jos loppuviikosta takasis pientä pintaremonttia.

tempokisu Guest

Hymy tekniikkalaji

Nyt on kommentoitava; tämä laite on loistava. eli CANON CanoScan 9000F
    Osasin asentaa ja osaan käyttää. Diat tallentuvat loistavina ( tai voi olla hyviä kuviakin..) 4 diaa tulee 2 minuutissa ( + diojen asettelu) eli nopeasti.

Englanninkielinen kirjallisuus tilauksessa.

Hienoja lituskoja kieltämättä "adhd"- telkkareita olen myös käynyt ihastelemassa. Mielestäni LG:n jokin led-telkkari 42" ( isompi ei kämppään oikein sovellu) oli kuvaltaan paras. Käykö näihin uusiin hienoihin vempaimiin vanhat video- ja dvd-laitteet?

Nyt on kommentoitava; tämä laite on loistava. eli CANON CanoScan 9000F
    Osasin asentaa ja osaan käyttää. Diat tallentuvat loistavina ( tai voi olla hyviä kuviakin..) 4 diaa tulee 2 minuutissa ( + diojen asettelu) eli nopeasti.

Englanninkielinen kirjallisuus tilauksessa.

Hienoja lituskoja kieltämättä "adhd"- telkkareita olen myös käynyt ihastelemassa. Mielestäni LG:n jokin led-telkkari 42" ( isompi ei kämppään oikein sovellu) oli kuvaltaan paras. Käykö näihin uusiin hienoihin vempaimiin vanhat video- ja dvd-laitteet?
    Kun ostat tv:n ja haluat kytkeä useampia vanhoja vehkeitä niin tarkista kuinka monta scart liitintä tv:ssä on. Ymärtääkseni joissain vain 1.

ps. älä osta korealaista.

Varmaankin jotkin Oakleyn ajolasit sunglassesshopista
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Muutama ohjainlaakeri, kampisarja + keskiö, vanneteippiä, kunnolliset kartioavaimet.
    Kenties kiekot, sinkulointisarja ja ketjunkiristin?
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Uusi sykemittari; kolmisen vuotta palvellut T3 pätkii ja piiputtaa. Taidan käydä hakemassa uuden samanlaisen.
    Irtopyöräilijä

Varmaan tässä tulee muutakin välissä mutta Pugsleystä on nyt käsiraha maksettu.

hankintalistalla on mm. ilmakiekko, soutulaite, led-valaisin kasviakvaarioon(mutta ensin pitää luopua jostain, että saa tuoda uutta tilalle....)
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Jos jostain tuppaa löytymään, niin lyhkäsiä rataspultteja..
    Still rides with 26er

aina jotain pientä päivitystä löytyy ...

uus maantiepyörä , hipommat kiekot, vaatetusta keväälle, kesälle, voimansiirron osaa, renkaita, garmin 800, .... Tuossa jotain mitä tulis ekana mieleen, pyöräilyosastolta .
    -- not fast but furious --

lisää pitäisi noutaa "klassisia tanssicollareita"
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

tempokisu Guest

Punapää takkia?

Piti mennä kokeilemaan yhtä armeijanvihreää pikkujakkua ( josta koko 40 oli ainakin ihan liika pieni, ehkä siksi myydään 20e:lla..) mutta tämä olisi paljo hienompi ( jos kuva nyt näkyy..taitaa näkyä) takissa on myös hieno selkeesti merkkarivyö.

Muuttopalvelua Niemeltä, sohva, pesutorni ja mitä nyt uuteen taloon tarviikaan... OT: Seuraavaksi aion myydä vanhan asunnon, laittakaa PM jos kiinnostaa 3-4h Larusta.

Pertsasukset ja monot meinaan huomenaamusta ostaa. Vuokatti Ski Servicen kanssa on sovittu, että aamusta on kolme paria valmiina, joista valita. Aika hyvä palvelu on täällä!
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Harrastusbudjettia olen asettelemassa ensi vuodelle 3000e kohdalle. Kun noita harrasteita on monia, niin eipä vielä tässäkohden ole varmuutta mihin käytetään.

Pyöräilypuolella listalla on:
    Asusteita,
    Uudet tuubikiekot
    Kampisetti
    Bianchirookie muokkasi tätä : 27.12.2010 at 01.00

Jos kaikki menee nappiin,niin Feltin AR4 mallia 2011 saapuu kotiin joskus
    http://www.evanscycles.com/products/...-bike-ec024395

Dynamokiekko ja siihen valaisin. Siinäpä taitaa olla kevään hankinnat.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Napoja, keskiölaakereita, levyjarrut, ilmaussarja ja kierretappisarja ovat tilauksessa.
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Uudet sabalasit. Vanhat jäi viime pelin jälkeen pukuhuoneeseen ja Alfred J. Nussi korjasi potin (25min)...
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

Keskiölaakeria huutaa maasturi kimeästi kiljahdellen..
    Ville Ilves

Jos malttais odottaa Shanghain reissuun asti maaliskuulle ja tuoda sieltä sitten kaikkee kivaa pyöräsälää
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Momenttiavain ja numeroa pienemmät Sidit.

Kyllä mä tarviin tuohon cycloon 48T rattaan tilalle 46T:n... nyt alkaa metsästys ja wishlistiin pano.

Öööh, ei välttämättä ihan seuraavat hankinnat, mutta lähitulevaisuuden suhteellisen varmoja hankintoja: puhelin, puhelinliittymä, nettiliittymä ja kuntosalikortti.

Nyt pitäis vielä keksiä mikä antdroidiluuri olis just se mikä mun pitää saada
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Auto

Disclaimer: No, ruokaa tuloo varmaan ennen tuota vielä kaupasta hankittua mut anyway...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Auto
    Vaimon mielestä tuommoinenkin kuuluu mun seuraavat hankinnat -listalle...
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Vaimon mielestä tuommoinenkin kuuluu mun seuraavat hankinnat -listalle...
    Sinulla on hyvä vaimo kun tuommosia höpisee! Ei tuo minunkaan versio aiheesta kovin pahoillaan tunnu olevan jos iso-O vaihtuu isoon-XXXX:ään.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •