Hannulle sallitaan MUTU-perustelu, en heti keksi ketään jolla olis enemmän erilaisia pyöriä alla käyny. Tai no on mullakin aika paljon, mut ei sitä lasketa jos ei niillä aja paljoa
Toki jos jossain pystyttäisiin ihan absoluuttisesti perustelemaan, ettäkö jokin jousitusratkaisu olisi x-määrän sekunteja nopeampi jollain absoluuttisella testiradalla niin olishan se kivaa, vaan kun ei voi.
Sillon joko hankitaan se pyörä joka tuntuu kivemmalta/nopeammalta tai sitten nielaistaan markkinointiteksti sisään ja ollaan tyytyväisenä siinä uskossa että nyt mä olen nopeampi, kun joku Dave on suunnitellut mun jousituksen ja se on paras
Musta puolestaan tuntuu, että mikäli tuota nykyistä enduropyörää (Banshee Spitfire) olisi saanut jostakin muuten samoilla spekseillä (geometria siis lähinnä) mutta singlepivottina (joku linkku siihen joo ehkä perään) ja sitä myöten ihan vähän yksinkertasempana ja ehkäkevyempänä, niin olisin ottanut mieluummin sen, ihan vaan siksi etten jaksa uskoa että tuolla virtuaalipivotilla saavutetaan mitään käytännön ajossa merkittäviä eroja, mielikuvia toki paljonkin.
Kirjanmerkit