MPMessutGiantElectrobikeGarmin
Sivu 13 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 23 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 711

Aihe: Jukkakin taitaa päästä töihin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wanderer Katso viesti
    paremminkin näin: "the only Finnish male pro endurance mountain biker"
    Niin, eikös tuo DH-ryskääminenkin maastopyöräilyksi lasketa...
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Is it just me or...vähän oli "ylimielinen(?)" kommentointi Jukalla tuossa haastattelussa...

Sorry.

Itsestään saa puhua mitä huvittaa.

Eräänlaisen näkökulma antaa Google:

Jukka Vastaranta 9340 osumaa
    Jussi Veikkanen 16300 osumaa
    Julien Absalon 104000 osumaa
    Matti Lehikoinen 109000 osumaa
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

JanneR Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Is it just me or...vähän oli "ylimielinen(?)" kommentointi Jukalla tuossa haastattelussa...

Sorry.
    Olen huomannut kirjottelusta ennenkin vähän sen suuntaista. Onhan se tärkeää, että itsetunto on kohillaan. Tyyli vähän sama, kuin Palanderilla ja Evilällä, mutta jos tulosta tulee, niin hittoakos siinä.

Itse luen CN:n tekstiä sillä tavalla, ettei se välttämättä ole henkilön suoria lausahduksia vaan kirjoittajan näkemyksiä tapahtuneesta haastattelusta. Jukan sivuillakin on muutama rivi tästä valinnasta ja sen arvostamisesta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti

Jukka Vastaranta 9340 osumaa
    Jussi Veikkanen 16300 osumaa
    Julien Absalon 104000 osumaa
    Matti Lehikoinen 109000 osumaa
    Nuokin tulee jkv erilailla jos laittaa sukunimen ensin..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Ja kyllähän se DH:kin taitaa lukeutua "endurance" kategoriaan?

Mun Google löytää Lehikoiselle 500 000 osumaa ja Vastaranta J:lle vain 7600 oli etu- ja takanimet miten päin hyvänsä. Eli Lehikoinen on proffampi maastopyöräilijä kuin Vastaranta. Mitä mä olen videoilta nähnyt molempien ajoa ns. oikeissa kisoissa, niin molemmilta löytyy mun mielestä aika munakkaita ajoja. Jukan ajo MM-kisojen ensimmäisellä kierroksella on nyt päällimmäisenä mielessä ja ensi kaudella kun pääsee lähtemään vähän paremmalta paikalta, niin saattaa natsata vähän paremmin.
    6.7 WTF/kg

asb Guest
    Helvetillinen besserwisseröinti asiasta, jonka kaikki ymmärsivät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Helvetillinen besserwisseröinti asiasta, jonka kaikki ymmärsivät.
    Se on varmaan se talvi. Toisaalla on jauhettu sivutolkulla pyörän painosta työmatkakäytössä.
    6.7 WTF/kg

asb Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Se on varmaan se talvi. Toisaalla on jauhettu sivutolkulla pyörän painosta työmatkakäytössä.
    I'll get me coat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wanderer Katso viesti
    paremminkin näin: "the only Finnish male pro endurance mountain biker"
    Ja kyllähän se DH:kin taitaa lukeutua "endurance" kategoriaan?
    Kuinkas tämä nyt oikein menee, minä kun en englantia tai tätä luokkajakoa häävisti ymmärrä?
    Jos DH luetaan endurance-kategoriaan, niin mitäs sinne endurancen ulkopuolle jää?

Se on varmaan se talvi...

...Jos DH luetaan endurance-kategoriaan, niin mitäs sinne endurancen ulkopuolle jää?
    Ainakin dirtti, bmx ja työmatkapyöräily

...ja pyörän keventely

Tämän mukaan Jukaa kisaa helmikuussa Kyproksella :
    http://www.cyclingnews.com/news/cypr...-defend-titles

"Milka-Trek will be bringing young Polish biker Marek Konwa and Finn Jukka Vastaranta while ....."
    Onni onnettomuudessa on kaluston hajoaminen ennen kasaa loppukirissä

viller Guest

Terävää tekstiä, joka toivottavasti herättää komiteat unestaan.
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Ei ainakaan vaatimattomasti puhu... Ajaako miehet ja naiset omat paikkansa kisoissa?! Piiastahan oli just juttua sportmagasinetissa ja sano tähtäävänsä maantiepuolelle, ku maastopuolelle se ei jotenkin ollu "mahdollista"....

viller Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti phebis Katso viesti
    Ei ainakaan vaatimattomasti puhu... Ajaako miehet ja naiset omat paikkansa kisoissa?! Piiastahan oli just juttua sportmagasinetissa ja sano tähtäävänsä maantiepuolelle, ku maastopuolelle se ei jotenkin ollu "mahdollista"....
    Maastopuolella paikat määräytyy maiden välisen rankingin perusteella. Näin siis Vastarannan pitää yksin kerätä niin paljon pisteitä että Suomi on miesten maarankingissa 24 parhaan joukossa. Naisten sarjassa maarankingissa pitäisi mahtua 18 parhaan joukkoon.

Maantiepuolella naisten valintakriteereissä on poikkeus jonka mukaan maa saa yhden kisapaikan jos maalla on yksi urheilija henkilökohtaisessa rankingissa sadan parhaan joukossa vaikka maa ei menestyisi maiden välisessä rankingissa.

viller Guest
    Vastaranta pitää nykyään myös blogia YLE Urheilun sivuille: http://yle.fi/urheilu/kolumnit/polku...a_2354168.html

Vastarannasta tulee myös sunnuntain urheiluruudussa henkilökuva. Näin kertoo mm. Fillari-lehden uutiset.

Igor Pavlovits Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti phebis Katso viesti
    Ei ainakaan vaatimattomasti puhu
    Jos aikoo hiukan herätellä olympiakomiteaa ja saada joskus jotain taloudellista tukea, niin ei sitä ylivaatimattomasti kannata puhua. Eikä tervettä itseluottamusta kannata aina tulkita ylimielisyydeksi kuten Suomessa on tapana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Igor Pavlovits Katso viesti
    Jos aikoo hiukan herätellä olympiakomiteaa ja saada joskus jotain taloudellista tukea, niin ei sitä ylivaatimattomasti kannata puhua. Eikä tervettä itseluottamusta kannata aina tulkita ylimielisyydeksi kuten Suomessa on tapana.
    Emmä sitä meinannukkaan... hyvähän se on, että kaveri uskoo itteensä ja toisaalta... ilo oli aina välillä seurata Jukan hienoja suorituksia jo viimekaudella.

Pitää vaan toivoa, että kroppa kestää ja tulokset paranee samaa tahtia, kun mitä parin viime kauden aikana.

Eikä tervettä itseluottamusta kannata aina tulkita ylimielisyydeksi kuten Suomessa on tapana.
    Tämäkin pitää paikkaansa. Tuossa Ylen blogissa hiukan hämmästytti tuo pyörä-sponssin julkinen "mollaaminen". Käsittääkseni tuollaiset on pidetty kulissien takana.

Tai on siis hyvä että tuodaan julki jos taustat ei ole kunnossa, mutta jotenkin sävy voisi olla hiukan rakentavampi. Tai ehkä minä olen vaan tyyliltäni liian varovainen.

http://yle.fi/urheilu/kolumnit/polku...a_2354168.html

Igor Pavlovits Guest
    Tai on siis hyvä että tuodaan julki jos taustat ei ole kunnossa, mutta jotenkin sävy voisi olla hiukan rakentavampi. Tai ehkä minä olen vaan tyyliltäni liian varovainen.
    Olet täysin oikeassa rakentavuuden suhteen.

villatakki Guest
    Olet täysin oikeassa rakentavuuden suhteen.
    Itse en lähtisi arvioimaan J.Vastarannan lähestymistavan rakentavuutta tuon kirjoituksen perusteella. Hänen bloginsa perusteella mulle on syntynyt kuva sangen lahjakkaasta, suorapuheisesta ja sanavalmiista urheilijasta, joka on valmis pistämään kaikkensa likoon saavuttaakseen jotain. Voisin veikata, että hän on useammin kuin kerran maininnut tuon kirjoituksensa ongelmista sponsoreilleen, saamatta siltä suunnalta odottamaansa vastakaikua. Tuollainen kirjoituksen röyhkeä tyyli on tällöin ihan oikea lähtökohta. Turha lähteä nöyristelemään. Itse uskon, että tulevan kauden meriiteillä sponsoreita kyllä tulee riittämään. Enemmän tossa kirjoituksessa häiritsee mies -pronominin käyttö.

Igor Pavlovits Guest
    Villatakille: Kuten viimeistä edeltävästä viestistäni voi havaita olen samoilla linjoilla kanssasi, mutta asiassa kuin asiassa on myös kääntöpuolensa. Vaaranahan on tulla leimatuksi hankalaksi tyypiksi vaikkei sellainen olisikaan, joten ehkä sittenkin hieman diplomaattisempi linja olisi varmempi valinta päämääränsä saavuttamiseksi.

kontio Guest
    Hänen bloginsa perusteella mulle on syntynyt kuva sangen lahjakkaasta..... urheilijasta
    Tuo oli jo melkeinpä vähättelyä...
    tuosta ja tuosta voi katsoa mitä tarkoitan.Ja pyöräilysatsaus tais kuitenkin olla pääasia, 2001 oli kai se junnu World Cupin voittovuosi? (harmi kun ei ollut vielä "nettiaikaa", koitin googlettaa ketä Jukka silloin voitti mutta ei löydy).
    SM-hiihdoista kannattaa vertailla aikoja vuotta vanhempien sarjan voittajaan, joka voitti taas Tour De Skilläkin yhden etapin.

Myllylä saattaa olla kovemmalla koneella varustettu, mutta ihan hirveän monelle kotimaiselle hiihtotähdelle ei V02max/kg lukemissa varmaan olis hävinnyt juniorivuosina...
    kontio muokkasi tätä : 13.02.2011 at 14.16

xtrainer80 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kontio Katso viesti
    Tuo oli jo melkeinpä vähättelyä...
    tuosta ja tuosta voi katsoa mitä tarkoitan.Ja pyöräilysatsaus tais kuitenkin olla pääasia, 2001 oli kai se junnu World Cupin voittovuosi? (harmi kun ei ollut vielä "nettiaikaa", koitin googlettaa ketä Jukka silloin voitti mutta ei löydy).
    SM-hiihdoista kannattaa vertailla aikoja vuotta vanhempien sarjan voittajaan, joka voitti taas Tour De Skilläkin yhden etapin.

Mika Myllylä saattaa olla kovemmalla koneella varustettu, mutta ihan hirveän monelle kotimaiselle hiihtotähdelle ei V02max/kg lukemissa varmaan olis hävinnyt juniorivuosina...
    Lahjakas tyyppi kestävyysurheiluun, ei varmaan lajilla väliä... Pistipä muuten silmään toinenkin nimi samasta sarjasta, Janne Ukonmaanaho... EM-edustajamme 3000 m estejuoksussa.

Sen muistan omilta junnuvuosilta, että Heikkisen Matti oli yleensä ylivoimainen nuorten kisoissa, ja hyvin varhaisessa vaiheessa tiedettiin että kyseessä on superlahjakkuus. Jukka olisi lienee tällä hetkellä hiihtäjänä samalla tasolla, jos olisi sille tielle lähtenyt.

kontio Guest
    Jukka olis varmaan saanut vielä lisää hiihtovauhtia tekniikan hiomisella, aikanaan (ja varmaan vieläkin) meni lähinnä koneella kun luisteluasento oli vähän kuin satulassa istuis.

*Ketjut ovat sotkemista varten*

Urheiluruudun pätkästä plussaa pyöräilyuutisoinnista, mutta piiiitkää miinusta ja punaista palloa kuvamateriaalille.

Edit: JTK ehtikin ensin.
    Fab muokkasi tätä : 13.02.2011 at 23.26 Syy: Olin hidas.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •