GarminElectrobikeMPMessutGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 2247

Aihe: Hiihto: voitelu

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Ai, okei.
    Mulla on tasan yks gyntterin voide, pulveri jossa lukee mid-dry, old-new, -5...-15 eli suomeksi pakkaskelin pulveri.

Ihan pätevä aine, 55€ purkista kärsin viime talvena. Pirkassa tarvii tuommoista pinnoitetta lähes joka vuosi.

Perustuuko mielipide siihen, että LF voiteissa on liian vähän fluoria? Hinta kuitenkin kovempi.
    Mielipide perustuu siihen, että jos tehdään (normaaleille keleille eli nykyään näillä leveysasteilla +2...-10 haarukkaan) kisavoitelua niin kuitenkin sinne lyödään kerros tai kaksi HF:ää väliin. Ja lenkille fluorit on turhia. edit_ säännön vahvistava poikkeus löytynee ehkä ylivauhtisista vedoista jos halutaan hermotusta kiusata maksimoimalla vauhti. No kaapii sen HF:n sinne sitten ja teflonin läpi raudalla,niin säästyy ainetta

Tolle vitikelin LF:lle on mun mielestä tilausta siksi, että joskus on semmoinen keli että pulverit ja muut fluorimyrkyt pehmentää pintaa liikaa ja kisavoiteena on paras kovettajapulveri+LF vaha. Kerran oon pelkällä kovettajapulverilla ja kovalla perusvahalla hiihtänyt kilpaa. Oli Kuntolan Eskon voitelemat. No kuviota oli kyllä suksessa liikaa, olis pitäny vaihtaa vielä testin jälkeenkin.Siinä tuli sössittyä kun valokennoon oli tietysti hinkattu enemmän kuin kisaladulla (luistelu).
    kontio muokkasi tätä : 10.12.2010 at 19.21

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •