Alkujaan tämän lähetti
E.T.
Kävinpä ottaan kylmätyypit R3sesta paikkakunnan myymälässä. Olipa TYRMÄÄVÄ vaikutus. Siinä missä viimevuotinen rukki ei mua sytyttänyt, niin tämä punamusta kaunokainen sen teki. Oli se vaan muuttunut paljon. Ihan eri pyörä. Uus takahaaraukka ja emäputki, slouppikaan ei näyttänyt enää pahalta, oli vaan asiallisuuden ja sirouden yhdistelmä joka avas montun ammo auki. Tää pyörä täytyy NÄHDÄ livenä... Mikään ei oikesstaan häirinnyt tossa, ei edes grafiikat... ja viimeistelty mun mielestä hyvin...
Tossa vieressä on toi mun vanha cannari, jossa reach vähän pitempi, niin on se vaan hirvee hirvi, ei näytä hyvältä enää ei, pakko saada uus. Oli se cervelo kyllä kasattukin kivasti. Sramin kammetkin oli asialliset. Rotorit kyllä pistäsin omaan, ja recordit tai redit. Rivalit sit lootaan odottaan kyklon runkoa...
Hintaero rvitoseen oli iso, mitähän sillä saa muuta kun 150 grammaa keposemman....geometriakin kai sama. Olis kiva testata r5 ja 3, että onko tuntumassa eroa....

Vaikea sanoa, mutta tällä hehkutuksella luulisi irtoavan muutama kymmen pinnaa hinnasta joka tapauksessa...
"Life is shit, and then you fucking die" - Ozzy Osbourne
Kirjanmerkit