HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 58 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 48 56 57 58 59 60 68 108 158 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.711 - 1.740 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

No niin pikku-joulu palveri pidetty. Neljän kova työryhmä päätti seuraavaa. Ruoka tilataan halukkaille paikalliselta Turkinpojalta, eli pizza/kebab. Lisäksi muutama paketti makkaraa tulee, jotka Arto lupasi hommata. Makkaran hinta kuulemma on halukkaille kova Juomat tuo jokainen itse. Mukeja tulee myös Artolta vai oliko se Jukka. Avaimet saadaan saunalle klo 16:00 jolloin alkaa lämmitys ja hankipainit on sitten 17:15.. Itse tuon pihaan kuorma-auton johon voi jättää pyörät ja varusteita säilytykseen. Kuormatila on lukittu. Lämmin myös muutaman tunnin, joten pyörät ehtivät kuivua. 6.12 olisi sitten vaikka klo 12:00 pyörien nouto mahdollista ST 1 pihalta. Muuta ei nyt tule mieleen..

Niin sitä myös pähkäiltiin että pitäskö olla jokin omaperäisempi nimi. MTB Järvenpää ei oikein erotu. Mieleen tuli tämmöinen JÄRVENPÄÄN DYNAMO Mitä mietteitä herättää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    No sehän tässä juuri ongelma on, että tavalliset on, sisällä Joe's Super Sealant -litku, renkaan ja vanteen liitoskohta pitää, mutta rengas vuotaa kauttaaltaan kyljestään. Piti testata veden alla niin näki. Nyt ihmettelen onko vika litkussa vai eikö homma vaan toimi.
    Niin ja kyllähän Karibiallakin fillarifoorumi pelaa
    Litkussa. Mulla on yhä se litran kannu siellä duunissa...
    Onko muuten kukaan tänään lähdössä haahuilemaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Onko muuten kukaan tänään lähdössä haahuilemaan?
    Kyllähän se täytyy lähteä, eihän siellä ole -20:kään

Tietääkö joku onko hiihtomajalla takkaa ja polttopuita. Meinaan olisi huomattavasti mukavampaa paistaa makkaraa jos on takka, niin ja jos on takka niin saako sitä käyttää?.

Minä tuon muovimukit ja makkaranpaistoon tarvittavat vermeet. Kaiken makaranpaistoon liittyvät systeemit tuon paitsi takan.
    Miten polttopuut?

Maistuuko kaikille jäägermaisteri jos ei niin juon sitten itse

Pikkujouluraadissa eilen ABC:llä tuli aivan loistavia ajatuksia mm "virallisten" nettisivujen, ajopaitojen sekä runsaslukuisten sponsoreiden suhteen. Nimikeskustelu tietenkin avataan pikkujouluissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Tietääkö joku onko hiihtomajalla takkaa ja polttopuita. Meinaan olisi huomattavasti mukavampaa paistaa makkaraa jos on takka, niin ja jos on takka niin saako sitä käyttää?.
    On sielä ainakin ennen ollu puutkin- ulkovajassa- takka on isolla puolella muistaakseni keskellä salia.
    onks pakko, jos ei haluu

Tämmöinen lenksu ajeltiin neljän hengen voimin: http://www.sports-tracker.com/#/work...9610kbhm308a1e

Taitavat olla talvipopot turhan pienet oikeaan talveen, eivät mahtuneet varpaat kunnolla heilumaan ja sekös veti kintut jäähän. Muuten oli ihan mukavaa, polut ovat jo aika hyvin tampattu ja silleen. Metsäkone oli riehunut hiihtomajan skuttassa, mutta jahka raijaavat rungot ja risut pois, eiköhän tuo ole vielä pelastettavissa...

Polkusimista

Ertsi kun kyseli niin nämä ne taitavat olla http://www.readytoridecycles.co.uk/h...edal-357-p.asp . Joo hauska lenkki oli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Niin se on nyt kokeiltava, ensi viikolla.
    Lundberg ryhtyy tuomaan maahan tätä Joe's Sealantia, siksi niillä ei ole taaskaan Stans-litkua. Sitähän mun piti sieltä Saksasta ottaa, kun aiemmin epäilin itsekin tätä Stanin litkua, kun se ei kyennyt paikkaamaan erästä reikää. On se silti outoa, ettei se hoida hommaa, mitä varten se on. Eilen oikein ajelin pyörällä, ja aamulla taas kumit täysin tyhjinä.
    Mistä sitä Stans-litkua saa Suomessa?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Ajomiehestä sai ainakin viime kesänä
    Fatless biker

Eilen oikein ajelin pyörällä, ja aamulla taas kumit täysin tyhjinä.
    litkurenkaitten kanssa saa välillä keplotella pitkäänkin, varsinkin normikumeilla, ennenkuin rupeavat pitämään, jos sittenkään. lisää jonkin ajan kuluttua litkua vähän, se voipi auttaa. säilytäthän pyörää lämpimässä.

MTB Jpään aamupväryhmä ei näköjään ollut käynyt Lemmenlaaksossa, sielläkin polut ihan ajettavia. iltapväryhmiö kävi myös TJn jäällä, siellä pystyi ajelemaan hyvin kun seuraili paljaan jään kohtia.

iltapväryhmiö eteni joutuisasti kun toi seuralainen ei enää narissut.
    20 km ja 90 min.

Stania saa ihan lähikepittimestäkin. Ainakin Jukka joskus sanoi, että tilaavat purkkeja.

Joo kävin ottamassa hieman vararavintoa Oasis of the Sea paatilla Karibian-risteilyllä. Voin kyllä suositella jokaiselle näin marraskuussa. Oli koko pari viikkoa sellainen 28-30 astetta. Varsinkin USA:n neitsytsaarten St.Thomas oli vallan mukava paikka.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Stania saa ihan lähikepittimestäkin. Ainakin Jukka joskus sanoi, että tilaavat purkkeja.

Joo kävin ottamassa hieman vararavintoa Oasis of the Sea paatilla Karibian-risteilyllä. Voin kyllä suositella jokaiselle näin marraskuussa. Oli koko pari viikkoa sellainen 28-30 astetta. Varsinkin USA:n neitsytsaarten St.Thomas oli vallan mukava paikka.
    No hitsi täällä ei ole kun vaan 20 astetta tota miinusta. Polut oli hyvässä kunnossa, samaa vauhtii pysty pitää kun kesälläkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    No niin pikku-joulu palveri pidetty. Neljän kova työryhmä päätti seuraavaa. Ruoka tilataan halukkaille paikalliselta Turkinpojalta, eli pizza/kebab. Lisäksi muutama paketti makkaraa tulee, jotka Arto lupasi hommata. Makkaran hinta kuulemma on halukkaille kova Juomat tuo jokainen itse. Mukeja tulee myös Artolta vai oliko se Jukka. Avaimet saadaan saunalle klo 16:00 jolloin alkaa lämmitys ja hankipainit on sitten 17:15.. Itse tuon pihaan kuorma-auton johon voi jättää pyörät ja varusteita säilytykseen. Kuormatila on lukittu. Lämmin myös muutaman tunnin, joten pyörät ehtivät kuivua. 6.12 olisi sitten vaikka klo 12:00 pyörien nouto mahdollista ST 1 pihalta. Muuta ei nyt tule mieleen..
    Pitääkö ilmoittautua, maksaa osansa, ilmoittaa jotakin syömisten suhteen etukäteen? Ohjelma alkaa kuinka ja klo?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Tietääkö joku onko hiihtomajalla takkaa ja polttopuita.
    Majalla on tosiaan erinomainen takka, puita ja makkaranpaistotikkuja. Lisäksi sieltä löytyy kahvinkeittimiä ja jääkaappi.

Pahin ongelma lienee saada omat juomat pysymään sulina pyörälenkin aikana

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tauno Katso viesti
    Pahin ongelma lienee saada omat juomat pysymään sulina pyörälenkin aikana
    Riittävästi prosentteja ja kyllähän juoma sulana pysyy pikkupakkasessa Enemmän minua huolettaa se, etten ole pysynyt enää aikoihin pyörällä pystyssä kokonaista lenkkiä... Saadaanko KODEn kuorma-auto juomavarastoksikin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Riittävästi prosentteja ja kyllähän juoma sulana pysyy pikkupakkasessa Enemmän minua huolettaa se, etten ole pysynyt enää aikoihin pyörällä pystyssä kokonaista lenkkiä... Saadaanko KODEn kuorma-auto juomavarastoksikin?
    Kyllä auto olisi tarkoitus tuoda ennen lenkkiä pihaan. Eli sauna on varattu 16-21 joten katsotaan pakkastilanteen sallima pituus lenkille. Ruoka homma olis tarkoitus tosiaan tilata Esperance ravintola jokainen katsoo listalta mitä tilaa ja tasaraha mukaan. Siis www.esperance.fi Myös sauna-maksu olis tarkoitus maksaa paikanpäällä, joten pieniä seteleitä ja kolikoita mukaan. Sauna oli muistaakseni 50egee, joten ei paljon tule nokkaa kohden.

Eli jos sauna on klo 16.00 eteenpäin niin lenkki varmaankaan ei ala 10.00 kun tänäänkin tasan neljä oli jo yllättävän hämärää. Todennäköisesti siis alamme palautusjuoman nautinnan jo hyvissä ajoin ennen neljää? Ja lenkkihän vois alkaa esim. puoliltapäivin?

Niin saadaan avaimet klo 16. Joten lenkin pitäs loppua majan pihaan vähän vaille.. Sauna olis lämmin sitten ehkä 17..

Puhelinnumerolista

Oisko ideaa moinen tehdä? Vois sitten kysellä at-lausuntoja jos vaikka ostamassa jotain, mennyt rikki jotain, myöhästyy lenkiltä mut tietää jonkun jok siellä on, ei kenties aina nettiä käytössä ja tarviis jotain pikavastauksia tms. Konkareilla tietty numeroita jo onkin mut meillä "sarvipäillä" ku ei oo.

Siis vaikka näin: halukkaat lähettäkää mulle yv:nä etunimi, palstanimi, p-numero. kerään listan jonka lähetän sitten yv:nä ao henkilöille.
    Vastaus aikaa voisi olla vaik 15.12 asti. Katotaan saavuttaako suurta suosiota,mut yritetään..

Kyllä auto olisi tarkoitus tuoda ennen lenkkiä pihaan. Eli sauna on varattu 16-21 joten katsotaan pakkastilanteen sallima pituus lenkille. Ruoka homma olis tarkoitus tosiaan tilata Esperance ravintola jokainen katsoo listalta mitä tilaa ja tasaraha mukaan. Siis www.esperance.fi Myös sauna-maksu olis tarkoitus maksaa paikanpäällä, joten pieniä seteleitä ja kolikoita mukaan. Sauna oli muistaakseni 50egee, joten ei paljon tule nokkaa kohden.
    Oisko mieletön ajatus, että aloitettais pikkujoululenkki Hiihtomajalta, niin kaikki sais kamansa tuotua sinne Koden autoon. Tai sitten Kode vois tulla maalikaupalle autolla, jossa kamat sais siihen. Kode hurauttais majalle ja muut filoilla maastoitse perässä. Jos jompikumpi kuulostaa älylliseltä, niin Kode päättää, miten hoidetaan.
    Mun mielestä voitais aloitella vaikka ko 12.00 pikkujouluajelu maalikaupalta. Muutkin (muutakin) saa ehdottaa, kaikki käy.
    Toi ruokahuolto on hyvä idea. Onko niillä joku koodi, tai muuten vaan tiedossa, että meille tulee tommonen yhteistilaus?
    onks pakko, jos ei haluu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    Oisko mieletön ajatus, että aloitettais pikkujoululenkki Hiihtomajalta, niin kaikki sais kamansa tuotua sinne Koden autoon. Tai sitten Kode vois tulla maalikaupalle autolla, jossa kamat sais siihen. Kode hurauttais majalle ja muut filoilla maastoitse perässä. Jos jompikumpi kuulostaa älylliseltä, niin Kode päättää, miten hoidetaan.
    Mun mielestä voitais aloitella vaikka ko 12.00 pikkujouluajelu maalikaupalta. Muutkin (muutakin) saa ehdottaa, kaikki käy.
    Toi ruokahuolto on hyvä idea. Onko niillä joku koodi, tai muuten vaan tiedossa, että meille tulee tommonen yhteistilaus?
    Muistaakseni portti on kaupalla kiinni joten pitää miettiä toinen paikka. Ei viitsi koko risteystä tukkia. ST 1 piha vois toimia hyvin siellä, on tilaa. Ruoka mietittiin niin, että jokainen katsoo itse niiden sivuilta. Tasaraha sitten mukaan vaan. Ei ole sovittu mitään koodia tonne, ei myöskään tietoa että tilaus tulee. Eiköhän niiltä kissanlihaa löydy sen verran varastoista..
    Vai oliko se naudan mahalaukkua se kebab.

Alotellaan se lenkki vaikka tasan 1200, jos se kaikille passaa.
    Minä teen niin että pyöräilen kotios lenkin jälkeen ja vaimo käy minut sitten heittämässä (tämän väsyneen metsätyömiehen) suksimajalle. Makkaraa otan mukkaan, mutta sitä leipäkonetta ei löydy mistään kuitenkin etsintä jatkuu. Kuppeja ja kippoja rouhasen myös mukkaan.

Muistaakseni portti on kaupalla kiinni joten pitää miettiä toinen paikka. Ei viitsi koko risteystä tukkia. ST 1 piha vois toimia hyvin siellä, on tilaa. Ruoka mietittiin niin, että jokainen katsoo itse niiden sivuilta. Tasaraha sitten mukaan vaan. Ei ole sovittu mitään koodia tonne, ei myöskään tietoa että tilaus tulee. Eiköhän niiltä kissanlihaa löydy sen verran varastoista..
    Vai oliko se naudan mahalaukkua se kebab.
    Tuli siitä mahalaukun tilauksesta mieleen, että tilausta tehdessä varmaan pitäis kelloaika olla tiedossa, milloin he muonan tuovat. Olisko klo 19.00 vai 19.30 hjuva?
    Sovitaanko Kode siitä kamojen kuskauksesta, että kokoonnutaan siihen ST1:lle juoma- ym. saunakamojen kanssa klo 12.
    Baariinhan voidaan sitten myöhemmin mennä ajokamppeissa, eivaiskaan.
    onks pakko, jos ei haluu

Jees 12:00 St..

Onnituis taas tulemaan päällekkäisyyttä. Ainut päivä kun en pääse niin osui tähän. Joten ei pääse paikalle.

Valitettavasti mäkin joudun jättämään juhlat väliin. Mutta pitäkäähän kunnon hankipainit

Mullakin oli päällekkäisyyksiä tuon pukkujoulun kanssa mutta sain siirrettyä muurinpohjalettutaikinakurssin ja ripsipiirakanrypytyskurssin tuonnemaksi, joulunjälkeiseen ajankohtaan ?

Olipa loistava lenkki pitkästäaikaa kun hyppäsin 2,5 viikon sairastelun jälkeen fillarinpäälle. Oli lunta, valoa ja hyvin tampattuja polkuja. Kyllä tuo lumisillapoluilla pyöräily on ihan eri laji kun sitä verrataan "sulankelin" maastopyöräilyyn.

Onko kukkaan lähössä lauantaina kompuroimaan? Olen lähössä mutta aamusta olen töissä jonnekkin 11.00 nurkille mutta iltapäivä on auki. Kunto on ihan paska eli paljon huonompi kuin koskaa ennen, mutta tuskimpa tuo on kenellekkään yllätys

talviajelusta

ARJ tossa yllä mainitsi että talviajelu on vähän eri laji kun toi kesäpyöräily.
    Talvella pystyy ajelemaan myös järvellä, alla pari kuvaa tältä päivältä Tuusulanjärveltä:

niinku näkyy, jää on yllättävän paksua, n 30 cm kirkasta teräsjäätä.

en oo juonu kahvia vahvempaa, vaikka noi kuvien horisontit on miten sattuu.

jos pikkujouluajelu rupiaa näyttää tältä,

lienee parempi siirtyä sisätiloihin makkaranpaistohommiin . itte oon sunnuntaina reissussa.

Onko kukkaan lähössä lauantaina kompuroimaan? Olen lähössä mutta aamusta olen töissä jonnekkin 11.00 nurkille mutta iltapäivä on auki.
    Lauantai hep! Ilmoittele vaan aikaa (ei varmaankaan kovin myöhään...)

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •