ElectrobikeGarminGiant
Sivu 5 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 55 105 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti DrGixxer Katso viesti
    Ei kai näissä kuvissa on karhuja piilossa Hieno pätkä sait ajettu
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Kun ei lampussa teho riitä ja uusi on vasta tilauksessa niin juostaan sitten pimeässä heikolla otsalampulla ja tutkitaan mahdollisia uusia polunpätkiä nykyisillä pyöräreiteillä.

http://www.a-trip.com/tracks/view/63784

Uutena "löytönä" lisäpätkä Lotilan kiertoon eli palloiluhallilta lähtevä polunpätkä Niementien (rautatien) suuntaisesti sekä pikkukierto Radanvarsitiellä jossa olisi ilmeisesti lisääkin tarjolla mutta oli jo kiire kotiin lihapatojen ääreen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Kun ei lampussa teho riitä ja uusi on vasta tilauksessa niin juostaan sitten pimeässä heikolla otsalampulla ja tutkitaan mahdollisia uusia polunpätkiä nykyisillä pyöräreiteillä.

http://www.a-trip.com/tracks/view/63784

Uutena "löytönä" lisäpätkä Lotilan kiertoon eli palloiluhallilta lähtevä polunpätkä Niementien (rautatien) suuntaisesti sekä pikkukierto Radanvarsitiellä jossa olisi ilmeisesti lisääkin tarjolla mutta oli jo kiire kotiin lihapatojen ääreen
    Oho, täytyykin joskus tulla tuo tsekkaamaan kun melkein pääsee koko järven ympäri ajamaan.

Olisko kukaan Valkeakosken kuski lähdössä ajelemaan lauantaina jos säät suosii?

Mä ajattelin ajella aamupäivällä 2-3 tuntia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tovi Katso viesti
    Mä ajattelin ajella aamupäivällä 2-3 tuntia.
    Mihin aikaan ajattelit startata? Ja oletko suunnitellut jo mihin suuntaan olet menossa?

Klo 10 olis tavoitteena. Taivalpirttiä ajattelin, mutta ei se mikään ehdoton ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tovi Katso viesti
    Klo 10 olis tavoitteena. Taivalpirttiä ajattelin, mutta ei se mikään ehdoton ole.
    Kuulostaa passelilta....pistin vielä aamulla vaikka säätilan perusteella varmistuksen sms:llä, että olenko tulossa.

Mä starttaan aamusta Ski/Board/jne-expoihin Helsinkiin pojan kanssa. Sunnuntaina vois kyllä polkaista jonkinlaisen määrän kaloreita metsiin

Uusi kulkupeli odottelee matkahuollossa omistajaansa joten viikolla pitää lähteä jonain päivänä väsyttämään Korkeakankaan nousuja, kellään haluja lähteä mukaan vaikka keskiviikkona? Matkaan pitää tosin lähteä sen verran aikaisin että näkee kun lamppuongelmat "edelleen" ratkaisematta lopullisesti

Viimestään viikonloppuna vois koittaa lähteä lenkille (karhuja bongailemaan), mulla ei myöskään ole pyörässä valaistusta, joten iltalenkit ei onnistu muutakuin valaistuilla teillä Eilen joutu hiukan testailemaan talvipyöräilyä - varusteita joutunee ostamaan vinon pinon

On ollut harvinaisen heikkoa kikkailua meikäläisen viimepäivät renkaiden kanssa joten jos/kun viikonloppuna lähdetään niin mukana ollaan. Alkaa pikkuhiljaa jo masentaa tää osaamattomuus tai sitten oikeiden välineiden puutos. En vissiin vaan osaa näitä tubeless hommia......

On ollut harvinaisen heikkoa kikkailua meikäläisen viimepäivät renkaiden kanssa joten jos/kun viikonloppuna lähdetään niin mukana ollaan. Alkaa pikkuhiljaa jo masentaa tää osaamattomuus tai sitten oikeiden välineiden puutos. En vissiin vaan osaa näitä tubeless hommia......
    Minkäslaisia ongelmia sitä on oikein ollut? Oikeiden tubeless- renkaiden vai litkujen kanssa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Minkäslaisia ongelmia sitä on oikein ollut? Oikeiden tubeless- renkaiden vai litkujen kanssa?
    Jostain syystä en vaan saanut ilmaa renkaaseen kun laitoin vähän lisää litkua sisuksiin että pysyisi paremmin ilmat sisällä. Ilmeisesti mun pumpussa ei vaan teho riittänyt "hyppäyttämään" rengasta paikalleen eikä jaksanut kompurahommiin No pitää opetella paremmin kun tulee enemmän aikaa

Jostain syystä en vaan saanut ilmaa renkaaseen kun laitoin vähän lisää litkua sisuksiin että pysyisi paremmin ilmat sisällä. Ilmeisesti mun pumpussa ei vaan teho riittänyt "hyppäyttämään" rengasta paikalleen eikä jaksanut kompurahommiin No pitää opetella paremmin kun tulee enemmän aikaa
    Mulla ainakin noissa tavis rengas + litkut- hommissa tiskiharja ja saippuavesi ovat olleet ehdoton apuväline.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Mulla ainakin noissa tavis rengas + litkut- hommissa tiskiharja ja saippuavesi ovat olleet ehdoton apuväline.
    Joo kyllä ton varmaan olisi saanut mutta eka kerta sellasta räpellystä kai

Onko viikonloppuna mitään yhteislenkin tynkää?

Vähän suunnittelin, et lähtisin heittään ton perussetin VLK-Taivalpirtti huomen aamulla (ellei perheen suunnitelmat kumoa). Sunnuntai onkin isänpäivä, päivä menee varmaan ihan muissa kuvioissa kuin fillaroinneissa...

Vähän suunnittelin, et lähtisin heittään ton perussetin VLK-Taivalpirtti huomen aamulla (ellei perheen suunnitelmat kumoa). Sunnuntai onkin isänpäivä, päivä menee varmaan ihan muissa kuvioissa kuin fillaroinneissa...
    Mä lähen polkeen kympiltä Ampumaradan tien varressa olevalta parkkikselta, mukaan vaan jos jotakuta kiinnostaa. Ei mitään tappotahtia vaan hienoista maisemista nauttien...

Mä lähen polkeen kympiltä Ampumaradan tien varressa olevalta parkkikselta, mukaan vaan jos jotakuta kiinnostaa. Ei mitään tappotahtia vaan hienoista maisemista nauttien...
    Harmi kun olen täällä Helsingissä yön yli reissulla, olis muuten voinut kyllä lähteä katsomaan onko se iso puu jo siivottu sieltä polulta pois...

Harmi etten itse ehdi vauvauinti velvoitteiden vuoksi tuohon junaan, taidan sitten juosta letkaa vastaan kun tuli tänään ulkoilutettua pyörää. Sunnuntaina ajattelin isänpäivän kunniaksi lähteä samoihin aikoihin samasta paikasta eli jos joku haluaa silloin lähteä mukaan niin seura kelpaa aina.

Harmi etten itse ehdi vauvauinti velvoitteiden vuoksi tuohon junaan, taidan sitten juosta letkaa vastaan kun tuli tänään ulkoilutettua pyörää. Sunnuntaina ajattelin isänpäivän kunniaksi lähteä samoihin aikoihin samasta paikasta eli jos joku haluaa silloin lähteä mukaan niin seura kelpaa aina.
    Katotaaski... Taitaa tän päivän lenkki jäädä sateen takia tynkälenkiksi, ei tuo Forecan arvaus pilvipoudasta sitten pitäny paikkaansa - yllätys Mut huomiseksi arvailisivat poutaa jälleen.

Katotaaski... Taitaa tän päivän lenkki jäädä sateen takia tynkälenkiksi, ei tuo Forecan arvaus pilvipoudasta sitten pitäny paikkaansa - yllätys Mut huomiseksi arvailisivat poutaa jälleen.
    Huomenna näyttäis olevan ihan ok keliä luvassa joten lähden klo 10.00 (samalta parkkikselta) katsomaan missä kunnossa reitti Taivalpirtin suuntaan on. Tänään kommentti kaverin suusta näytti olevan "Välillä aivan peilijäätä, paikoin loskaa, lunta" joten katsellaan mitä on tarjolla

Laitatteko lähtöpaikasta linkin ja mitä on arvioitu kesto .... mietin jos lähden vaikka teidän kanssa, kun Akaassa on sen verran hiljaista ....

Ampumarata löysin mutta missä siellä on parkkipaikka ??
    Atze09 muokkasi tätä : 13.11.2010 at 19.25

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?map.x=300&map.y=17&e=340179&n=6798 462&scale=8000&tool=siirra&styles=normal〈=fi&isSho wn=true&tool=siirra〈=fi

Keskellä kuvaa parkkipaikka.

Ei kauheasti tullut kehuja Tampereen-ajoporukat keskustelussa reitin tämänhetkisestä kunnosta joten olisiko muita vaihtoehtoja seikkailulle kun ajamaan pitää kuitenkin päästä ja äskeinen juoksu tuolla reitillä vahvisti tätä puhetta.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?map.x=300&map.y=17&e=340179&n=6798 462&scale=8000&tool=siirra&styles=normal〈=fi&isSho wn=true&tool=siirra〈=fi

Keskellä kuvaa parkkipaikka.

Ei kauheasti tullut kehuja Tampereen-ajoporukat keskustelussa reitin tämänhetkisestä kunnosta joten olisiko muita vaihtoehtoja seikkailulle kun ajamaan pitää kuitenkin päästä ja äskeinen juoksu tuolla reitillä vahvisti tätä puhetta.
    Kiitos ..... valkoista on tullut ihan mukavasti ja en o vielä päätös tehnyt missä päin käyn.... ehkä kuitenkin junkkarin vielä, ei tarvi kurapyörä kuljettaa autossa kotiin päin.... sepeli on jo mukavasti levitetty akaa ja valkeakosken väli joten tie siirtymä on pois suljettu

Joo hiukan heikolta näyttää tuo reitti juuri nyt mutta tarkkaillaan tilannetta. Jos ei onnistu niin pitää lähteä sitten katselemaan avarin silmin Lotila-Korkis akselia että pääsee ulkoilemaan.

Kävin just koe kierroksen omassa pihassa ihan mukava päässe vielä ajamaan, täällä päin on tullut 3h tavara taivalta mutta ei siellä olut enempi kuin 3cm lunta/sohjo, puiden alla on vielä ruoho näkyvin mutta taidan kuitenkin jäädä Akaaseen ja käyn junkkarissa ristin rastin, torstaina siellä oli ihan mukava ajella
    Atze09 muokkasi tätä : 13.11.2010 at 21.39

Kävin tänään VLK-Rutajärvi ja kieltämättä keli oli aika raskas. Keskinopeus laski pari kilsaa kesäkelistä ja välillä oli aika upottavaa liejua, välillä taas tamppaantunutta lunta ja siinä eteneminen aika haastavaa (lähinnä se alkupätkän pururadan osuus). Tykkäsin kyllä ajaa, haasteethan on aina mukavia. Mutta huomenna en kyllä lähde ajamaan, on sen verran poikki olo tän päivän ajosta.

Tossa reitti + muutama kuva:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...ktid0dpu7h2rep

Tampereeltapäin tuli porukka vastaan ja jäljistä päätellen joku oli ajanut just mua ennen heitä vastaan Rutajärvelle ja sieltä palasi takaisinpäin. Meinasin käydä pidemmälläkin, mutta sit otin järjen käteen ja läksin rämpimään takasinpäin. Ja olinkin aika puhki kotona 20km ajon jälkeen...

Tampereeltapäin tuli porukka vastaan ja jäljistä päätellen joku oli ajanut just mua ennen heitä vastaan Rutajärvelle ja sieltä palasi takaisinpäin. Meinasin käydä pidemmälläkin, mutta sit otin järjen käteen ja läksin rämpimään takasinpäin. Ja olinkin aika puhki kotona 20km ajon jälkeen...
    Aika sherlokki olet koska juuri näin eilen kävi, itse en tosin ollut mukana vaikka alkuun pitikin kun jouduin muiden harrastusten pariin. Eipä tuo ikkunasta katsottuna kauhean hauskalta näytä mutta kyllä sitä pitää käydä tätä isänpäivän aamupalaa hiukan edes sulattelemassa satulan päällä missä sitten ikinäkään paikka ajamiselle löytyy.

Mukavaa ajelua oli, tiesiirtymät hiukan nihkeät mutta esimerkiksi Lotilan kierros oikein hauskaa tekemistä. Käytännössä koko metsä ajokunnossa Lotilassa ja muutaman kerran tulikin poikettua metsän puolella testaamassa

Ikävästi oli siellä yksi koivu kaatunut suoraan reitin varrelle siinä "pitkosten" kohdalla, tosin hyvin sen pääsi kiertämään. Myös muualla reitit ihan ok kunnossa vaikka vlk-taival reitin jätin kokonaan tutkimatta.

http://www.flickr.com/photos/55953175@N08/5174867748/

"Uudessa" jopossa vanhan omistajan teipit näemmä edelleen, kiinnitin huomiota vasta kun tsekkasin itse kuvan. Pitää ottaa pois ettei tule väärinkäsityksiä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •