Vielä on reittejä jäljellä... Takarenkaasta päätti ilmat lähteä kotipihassa. Pitäisköhän keksiä jostain hivenen "krouvimpaa" kumia alle. Rupeaa nuo katusliksit olemaan melko liukkaat savivellissä.
Vielä on reittejä jäljellä... Takarenkaasta päätti ilmat lähteä kotipihassa. Pitäisköhän keksiä jostain hivenen "krouvimpaa" kumia alle. Rupeaa nuo katusliksit olemaan melko liukkaat savivellissä.
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
Olipa tosiaan hieno reissu. Ihan upouudet reitit mulle ja todella monipuoliset. Hyvin on Japoo kartoitusta tehnyt. Olisko passeli rengas vaikka Schwalbe CX Pro? Hyvin on toimineet, mulla tosin pistosuojanauha vielä mukana, ajotuntuma siltikin hyvä.
joo kiitos paljon hyvästä lenkistä... mulle lenkki sisälsi paljon uutta ja sopivasti vanhaa
saa nähdä mitkä kiemurat ensi sunnuntaina ajetaan ja millä renkailla.. kutsuuko sipoonkorpi vai keskuspuisto
mulla pysy ilmat
Marathon Extremet on kestänyt hyvin duunimatkat ja kevyet crossailut
suosittelen
Lentokentän ympäristössä vois olla hyviä hiekkateitä... Täytynee suorittaa kartoitusta tässä viikolla. Keskuspuistossa en ole koskaan ajellut, joten sielläkin olis varmaan nastaa ajella. Sipoonkorvesta en myöskään hirveän paljon tiedä...
joko mennäänminne mennään
koska mennään
![]()
HePolaiset ajavat huomenna itäänpäin, taisi olla reittikarttakin jos ette omaa reissua virittele.
Klo 11 su käy mulle. Huomenna en pääse.
pääsen molempina..ja tänään kutsuuu keimola![]()
Jep, 11.00 nähdään.
Tänään oli sitten luvassa "pientä" häröilyä...
ensi kerralla voitaisiin ajaa yksi selkeä lenkki, jotta porukka pysyisi kasassa loppuun astiJapoo taisi lähteä joenvartta pitkin kohti Tikkurilaa kuten kahveja juodessa sovimme ja me muut jostain syystä suuntasimme kohti Viikkiä ja loppu ryhmäkin hajosi ainakin "hetkeksi" siihen kohtalaisen jyrkkään mäkeen, joka oli allekirjottaneen ehdotus
toivottavasti Ejex, Mikko ja Janne selvisitte himaan Viikistä. Me käytiin vielä Pekkiksen kanssa kiertämässä sakkokierroksena Husö.
Hakematta tuli mieleen se dekkari, jossa jengi supistuu salaperäisesti yksi kerrallaan. Toivottavasti meidän versiossa ei ketään kuitenkaan löydetä murhattuna.
Jotain "outoa" siinä mäen tietämillä tapahtui. No, pienen kiertelyn jälkeen pääsimme maasturikuskin kanssa takaisin jäljellä olevaan porukkaan. Seuraaville kerroille selkeä suunnitelma ja sovitaan missä kohdataan, jos tulee mutka matkaan? Niin, ensi sunnuntaina taas lenkille.
Juu käännyin Tiksiin joen vartta. Huuhtelin perään, mutta te olitte jo niin kaukana... Ehkä jo tuolla porukalla on parempi etsiä hiljaisempia teitä. Pyöräilijät, sauvakävelijät ja koirankusettajat eivät ehkä ole se paras yhdistelmä. Varmaan tuo Keravan/Sipoon suunta on parempi... Mutta kyllä se tästä. CCH:n sivuilla on jotain lenkkivinkkejä....
No niinpäs onkin isänpäivä. Lauantailenkki käy myös, katsotaan sopiva aika sitten lähempänä.
Jos ja kun lauantaina ei sada ja porukat ei ole ajamassa VPCX-kisoissa Kivikossa, niin piirtelin tuossa vajaan 80 km reitin Sipoon ja Kervan hiekkateille.... Osa on suurimmalle osalle ajamattomia, mutta tiet on "luntattu" niitä jo joskus ajaneiden kartoista. Eli toivotaan sormet ristissä, että keli olis kohdallaan. Aikaa ja muuta voidaan säätää vielä lehempänä ajankohtaa.
Nyt on vähän "krouvimpaa" rengasta alla, mutta ei kuitenkaan nastoja (vielä).
Ok, hienoa! Luottakaamme norjalaisiin, joiden mielestä lauantaina täällä päin on vain pilvistä. Meikäläiset arvailijat taitavat ennustaa kaatosadetta.
Ei tuo Foreca ihan mahdotonta sadetta ennusta. Mikä olisi sopiva lähtöaika?
Sen verran joudun antamaan vaimoväelle periksi, että joudun jo klo 10 lenkille lähtemään... Eli jos klo 10 on lähtijöitä, niin silloin olen Mustavuoressa ja lenkille lähdössä. Sadevarauksen joudun kyllä vielä jättämään kanssa. Aivan sokerista en ole, mutta reilumalla sateella jään kotiin makoilemaan...
Norjalaisten ystäviemme mielestä huomenna ei sada täällä ainakaan kaatamalla, että kyllä minä ainakin ajan. Käy kyllä 10ltä varsinkin jos tuollainen kaavailtu 4 tunnin siivu vedetään. Mitä pidempään ajetaan, sen todennäköisempää on ettei sada koko ajan?
Just sadekuuro kohdalla. Onko porukkaa lähdössä? Testbed.fmi.fi tutka sanoo että ei nyt ihan kauheasti ole sadetta tulossa.
Jälleen kiva lenkki hyvässä seurassa ja sopivan happirikkaassa säässä
jotain pieniä teknisiä ongelmia oli takapään kanssa...takakiekko luiskahti vinoon kun käytti hieman "voimaa"...vika joko KCNC:n linkuissa tai sit jossain muualla
pitänee hommata uudet linkut tai uusi pyörä ensiviikon lenkille![]()
Yep
Kiitoksia lenkistä!
Näin ensikertalaisena (ja yleensä ensimmäinen varsinainen cc-lenkki elämäni aikana) mentiin välillä aika kovaa,kumma että pysyin kyydissä......
KMX 3 pyörä-nojakilla yleensä ajelen, joten täytyy huomenna ihmetellä mitkä paikat on kipeenä, sen verran vähän on tullut 2-pyöräisellä poljettua.
Tässä dataa, toivottavasti näkyy kun vasta opettelen softan ja Garmin Edge 500 käyttöä.
http://connect.garmin.com/activity/56499652
Steni
Mukava reissu, mutta niinhän meillä aina. Kotiovelta kotiovelle 83,5 km eli oikein passeli lauantailenkki. Hyvin näkyy Garmin data.
Jep ja jälleen erityiskiitos ratamestarille mielenkiintoisesta lenkistä. Vauhtia voisi kyllä pudottaa vielä....nuo asvalttiosuudet varmaan ovat sitä nyt nostaneet. Kyllä minun Garmin-kääppyrät ovat hyvin yhteneväiset Stenin kanssa, sykkeitä myöten, että et sä varmaan huomenna kuollut ole kuitenkaanTai sitten minäkin olen........
Kiitokset kiitoksista. Vielä on ajamatonta hiekkatietä Sipoon/Keravan seutuvilla... Mää on varmaan tosi huonossa kunnossa, kun mun sykemittari näyti niin taivaallisia lukemia, että niiden perusteella mun pitäisi maata sohvalla puolikuolleena. Tunne ei ole kyllä semmoinen...
Ens viikonloppuna sit uudestaan...
Hmm, jos siinä mittarissa on vaan joku vika? Joo, ensi viikonloppuna taas reissuun, Japoolla taitaa olla vielä tukku hyviä reittejä ajattevana.
Pekkis jäi sunnuntaina rysän päältä kiinni..... oli treenaamassa "salaa" kauniissa ja raikkaassa syyssäässä![]()
Kirjanmerkit