Kooste ihan ok, kypäräkameralla kuvattu koko reitti hieman tylsähkö reilu 2,5h kuten voi olettaa, mutta kyllä siitä näki, että kovaa on menty.
Kooste ihan ok, kypäräkameralla kuvattu koko reitti hieman tylsähkö reilu 2,5h kuten voi olettaa, mutta kyllä siitä näki, että kovaa on menty.
Mä taas annan päinvastasen kommentin, eli kooste oli aika köyhä, mut kisa Olmin kyydistä oli mukava kattoa - ei voi kun ihmetellä tuota kärjen vautia.
Jep, sama fiilis kuin simojoella. Kooste oli etenkin hintaansa nähden mielestäni ihan liian lyhyt, matskua olisi varmasti ollut enemmänkin. Mutta reittivideota kyllä kahteli mielellään. Siitä saa toki paljon enemmän irti kun muistaa itsekin reitin ja tietää miten haastava/helppo paikkoja mikäkin on ja näkee kuinka kärki vain lentää niistä yli![]()
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Saako tuosta videosta ensikertalainen - siis Tahkolla käymätön - realistisen kuvan reitistä - ts. mitä on odotettavissa?
Tietty ymmärryksellä että itse suoriutuu samasta kaksi kertaa hitaammin...
-E
Got to have Nerve in forest!
Kooste ihan kiva matkamuisto. Reittivideosta saa kyllä hyvän käsityksen reitistä. Ala- ja ylämäkien jyrkkyys ei ehkä ihan hirveän hyvin välity.
Harmi vaan kun Ojala karkasi. Itse ainakin hahmotin paremmin, kun toinen kuski ajoi edellä.
Huomenna lenkille...
Mun mielestä kans tuo kooste oli hintaansa nähden ehkä vähän turhan lyhyt ja suppea. En nyt muista oliko viime vuonna ajallisesti pitempi vai tuntuiko se silloin vain paremmalta kun oli ensimmäistä kertaa mukana.
Reittivideo Olmin kyydissä sen sijaan oli mielenkiintoista katseltavaa. Oli ihan kiva katsella, miten siellä kärjessä ajetaan ja millaisella vauhdilla. Samalla voi kotijoukoillekin näyttää minkälaista reittiä siellä ajetaan. Tokihan mäet ei videolla niin jyrkiltä näytä mutta kyllä tuosta hyvän kuvan reitistä kuitenkin saa.
Sulla olikin kypäräkamera lisäpainona![]()
Huomenna lenkille...
Oletteko jo saaneet vaihtoon menneitä T-paitoja? Jätin oman M-kokoni sinne tiskille ja L-koko luvattiin toimittaa postilla kotiin. Vielä ei ole paitaa kuulunut...
Hema on paitansa saanut, mutta onkohan moni vielä paitaa vailla?
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Oli...
Tässä tapauksessa oli paita oikeesti S-kokoa, kuten alkuperäisestä kokomerkinnästä ilmeni.
Pojan S-koinen paita oli samaa kokoa kuin mun tarroitettu M-paita.
Eihän se järjestäjä tietenkään niitä ole liimannut, se on vaan velvollinen toimittamaan oikeaa tilattua/maksettua tuotetta.
www.korsonkaiku.fi/maastopyoraily
korsonkaikumtb.sporttisaitti.com
Olenko valmis...no pakko se olla kun starttiin on aikaa 13,5 tuntia! Keli on onneksi luvattu olevan kuivaa, 5-6 astetta pakkasta ja mahdollisesti aurinkoa, siitä huolimatta en usko että 60:n aika hirveesti paranee kesäisestä.
Mut yks on kuitenkin helpompaa tällei talvella, ei tarvi miettiä lähteekö lyhyissä vai pitkissä, kyllä se pitkät kalsarit on laitettava
Toivottavasti ei törmätä agressiivisiin hiihtäjiin reitin varrella, saattaa nimittäin tulla sauvaa pinnojen väliin jos yllättävät hiihtobaanalta sinkuloimasta.
Cycling El Burro, aasikin voi ajaa pyörällä
Paarmoja saattaa olla nyt hiukan vähemmän....
Toiseksi eniten ketuttaa kaikki
Tankkaus aloitettu.
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Hieno aurinkoinen sää ja huippu ajoseura teki talvisesta pyörän ulkoilutuspäivästä täydellisen. Matkaa kertyi 42 km mutta kyllä se vaan on myönnettävä että lunta oli hieman liikaan, tuulivaarassa 35 cm.
Parhaita pätkiä oli laskut louhosoopperalta ja Granden ylhäältä rinnettä pitkin, vauhtia oli ja läheltä piti tilanteita, tais sekaan mahtua parit kunnon pannutuksetkin.
No illalla oli sitte ne pikkujoulut!
Cycling El Burro, aasikin voi ajaa pyörällä
Posti toi jus DVD:n töihin. Iltaa odotellessa että pääsee katsomaan minkälainen pätkä on kyseessä![]()
Onko Tahkon keskusvaraamossa muutettu ehtoja/hintoja viime vuodesta? Laskin, että nyt jos varaan mökin, niin kotieläimistä tulisi 85% lisäys kuuden hengen "lemmikit sallittu"-mökin viikonloppuvuokraan (mulla 2 kissaa ja ajokaverilla 2 koiraa).
Alkaa olemaan sen verran iso pompsahdus, että mietin uudelleen kannattaako Tahkolle tulla vuonna 2011.
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Ei kai niitä mökkejä vielä kannata varata? Eihän siellä ole edes koko kapasiteetti vielä varattavana.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
En ole valmis (vielä), mutta tulipa tänään muisteltua Tahko-reissuja vuosien varrelta duunifrendille..![]()
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Joko saa ilmottautua?
"Suattaapihan nuita mökkejä olla, vuan suattaa olla olemattahi."![]()
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
Kirjanmerkit