ElectrobikeGarminGiant
Sivu 6 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

Hieno pyörä! Mutta mikä on tuo johdollinen musta klöntti "seat stay"ssa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Moi,
    tuli tilailtua tuolta TdF 50% alennuksella tollanen cf slx runko. Vähän aikaa meni mutta nyt on valmis.

Aika muikea ajettava. Erityisesti tuo 3T ergonova team tanko on osoittautunut loistavaksi hankinnaksi. Paras tanko mitä mun käsissä on koskaan ollut - by far.

Tuossa pari kuvaa.

En, se on tangon oma väri.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoP Katso viesti
    Hieno pyörä! Mutta mikä on tuo johdollinen musta klöntti "seat stay"ssa?
    Polarin tehomittarin patterikotelo.

En, se on tangon oma väri.
    3T:n tangoissa on tuo valkoinen raita jotta se näyttää kivalta saman merkin stemmien kanssa, joiden etuosassa on logon muotoiset reiät.

http://www.roadcyclinguk.com/news/im...eetee_2_hi.jpg

Polarin tehomittarin patterikotelo.
    OT: Kuinka kauan nuo patterit kestävät? PT:ssä oli yllätyksekseni vain kaksi nappiparistoa jotka jaksoivat lähettää n. 5kk ajot ennen simahtamistaan.

Hieno pyörä Mantiksella! Mitä kokoa fillari on?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    OT: Kuinka kauan nuo patterit kestävät? PT:ssä oli yllätyksekseni vain kaksi nappiparistoa jotka jaksoivat lähettää n. 5kk ajot ennen simahtamistaan.
    Itse asiassa vaihdoin just ensimmäistä kertaa patterit tuohon tehoyksikköön. Kaudet 2009 ja 2010 ekoilla pärjättiin, tosin kilometrejä olis saanu tulla enempi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti anttius Katso viesti
    Hieno pyörä Mantiksella! Mitä kokoa fillari on?
    62cm c-t

Rungon tilaus tehty tiistaina, tänään tuli sähköposti että paketti lähtee UPS:llä 48 tunnin sisällä.

Moi,
    tuli tilailtua tuolta TdF 50% alennuksella tollanen cf slx runko. Vähän aikaa meni mutta nyt on valmis.
    En tiedä uskaltaako bianikin omistajana kehua muita pelejä ääneen (ettei saa muiden bianchi-kerholaisten vihoja niskaansa)....mutta, todella hieno pyörä! Tuollaisesta Canyonista haaveilen, no ehkä joskus sitten tulevaisuudessa.

TetedeCourse Guest
    Sparbuch Special Offer starts on 11.09 on www.canyon.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TetedeCourse Katso viesti
    Sparbuch Special Offer starts on 11.09 on www.canyon.com
    No niin... Limiitillä mennään, sanoi luottokunta

capitano Guest

Hymy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    No niin... Limiitillä mennään, sanoi luottokunta

Ensikauden lähes kaikki herkut tuolla:
    www.bikeradar.com

En harmittele vaikka alet alkaa, kun eilen tuli uusi runko. Sain kuitenkin jo sentään 25% alennusta ja näköjään Ultimate CF rungon kanssa tuli kuitutolppa, vaikka piti olla alumiininen. En aio valittaa.

Pöh, eipä nuo alehinnat näköjään mitään veret seisauttavia ole. 300-400e kuitupyörissä.
    Enkä kyl osaa päättää, että ottaisko sitä 58 vai 60 rungon (189cm/inseam 88-89) joten taidan funtsailla viel ja odotella jostai kunnollista koeajo mahdollisuutta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti andeprkl Katso viesti
    Pöh, eipä nuo alehinnat näköjään mitään veret seisauttavia ole. 300-400e kuitupyörissä.
    Enkä kyl osaa päättää, että ottaisko sitä 58 vai 60 rungon (189cm/inseam 88-89) joten taidan funtsailla viel ja odotella jostai kunnollista koeajo mahdollisuutta.
    Mä olen 190cm ja inseam n 92 ja mulla koko on 60 tai 62. Noista vaihtoehdoista olen käyttänyt 62cm runkoja, joten olen aika varma että toi 60 on sulle hyvä. Omalla vastuulla totta kai.

Jooh, ehkä sitä itsekin vähän kovempia tarjouksia ootteli... No jos lauantai-päivällä vielä löytyy SLX 8.0 tai CF 8.0 niin saattaapi olla että tilaan. Katsellaan.

Mulla olis 58, mutta vähän kaukana Imatralta.=)

EDIT: BTW ei kai noi ole ne tarjoukset, jos se ale alkaa 11.9.?

Mä olen kans 189cm mutta aika persjalkainen, inseam 86-87 ja tuo kokolaskuri ehdotti 58:n niin otin sen. Mutta kai voit ottaa 60:nkin, aika pieneltähän tuo 58 näytti...

Olisikohan pyörät niin vähissä että siksi alennukset noin pieniä? Ultimate CF ei ole Campalla lainkaan alennuksessa... sitä mä olisin kuitenkin hinkunut...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    Mulla olis 58, mutta vähän kaukana Imatralta.=)

EDIT: BTW ei kai noi ole ne tarjoukset, jos se ale alkaa 11.9.?
    60-senttisen voi koeajaa Lohjalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    60-senttisen voi koeajaa Lohjalla.
    Saako tiedustella paljonko pituus/inseam?

Tuo 60cm itsellä harkinnassa. Oletko muuten ollut omasi runkokokoon tyytyväinen vai saisiko olla isompi tai pienempi?

EDIT: löyty jo aiemmasta postauksestasi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    BTW ei kai noi ole ne tarjoukset, jos se ale alkaa 11.9.?
    Alennukset kerrottiin sähköpostissa, niitä ei ole nettisivuilla.

Sähköpostiviestin mukaan tarjoukset taitavat olla jo voimassa, vaikka niitä ei sivuilla näykään:

Und das Beste: als Newsletter-Abonnent sparst Du vor allen Anderen. Denn Du erfährst die neuen Preise schon vor dem offiziellen Sparbuch-Start. Am Freitag, 10. September um Punkt 0:00 Uhr gelten die neuen Preise – obwohl die alten noch auf der Webseite angezeigt werden.
    Rule #1: Obey The Rules

TetedeCourse Guest
    Tässä nämä tarjoukset, jotka jo eilen laitoin alennusmyynnit sivulle - ovat jo tosiaan alkaneet 10.09.10 klo 00:00:

"*price list valid from 10.09.2010 0:00h CET"

http://www.canyon.com/download/CANYO..._10_MTB_en.pdf

http://www.canyon.com/download/CANYO...10_Road_en.pdf

Olen 182cm (inseam 85-86 cm) ja Canyonin kokolaskuri suosittelee kokoa 56. Onko kukaan samanmittainen tilannut pyörää tuossa runkokoossa ja ollut tyytyväinen valintaansa? Pienempi runkoa ei saa olla, mutta sentti lisää jalan sisämittaan ja laskuri ehdottaa pykälää isompaa runkokoa (58). Muutenkin nykyisen Bianchin runkogeometria on lähempänä 58 cm Canyonia, joten mietityttää tilata uutta pyörää nykyistä pienemmällä rungolla.

Minkä kokoinen Bianchi sulla sitten on? Jos se on vielä C2C niin geometria varmaankin aika erilainen...?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jannevaro Katso viesti
    Minkä kokoinen Bianchi sulla sitten on? Jos se on vielä C2C niin geometria varmaankin aika erilainen...?
    C2C 57 cm koossa löytyy tallista ja sen geometria on luonnollisesti erilainen kuin Canyonin. Senpä vuoksi tuskailen tän kokoasian kanssa...

Näköjään 56:lla saisit puoli senttiä lyhyemmän ja 58:lla puoli senttiä pidemmän pyörän kuin vanha (plus stemmin vaikutus). Pienemmässä olisi satulakulma puoli astetta jyrkempi. Olisiko se sitten parempi vai huonompi, en tiedä?

<3ja Guest
    canyon laskuri antaa 170cm ja inseam 76cm kooksi 50. Muilla mitoilla ei ole vaikutusta kokoon.
    Kiinnostaisi tietää onko 170 canyon kuskeja ja minkä kokoisia pyöriä ovat ostaneet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peikonen Katso viesti
    Olen 182cm (inseam 85-86 cm) ja Canyonin kokolaskuri suosittelee kokoa 56. Onko kukaan samanmittainen tilannut pyörää tuossa runkokoossa ja ollut tyytyväinen valintaansa? Pienempi runkoa ei saa olla, mutta sentti lisää jalan sisämittaan ja laskuri ehdottaa pykälää isompaa runkokoa (58). Muutenkin nykyisen Bianchin runkogeometria on lähempänä 58 cm Canyonia, joten mietityttää tilata uutta pyörää nykyistä pienemmällä rungolla.
    Olen 180 cm 86 cm inseam, ja mulla on 56 cm Canyon. Pituus on mulle hyvä, tangon ja satulan välinen droppi hieman liikaa, satulan ollessa 77 cm BB:stä tanko noin 10 cm alempana. Käänsin stemmin (6 astetta, 100 mm), jolloin sain tangon korkeussuunnassa 8 cm päähän satulasta. Se on mun niskan limitillä. Ottaisin vielä jostain mielelläni pari senttiä pois tuosta etäisyydestä.

Kannattaa ottaa sitten huomioon, että Canyonissa on 1 1/4" ohjainputki, joten tilaa sopivan mittaisella stemmillä samoin tein, tyuohon kokoon stemmien saatavuus on erittäin rajallinen.
    "Life is shit, and then you fucking die" - Ozzy Osbourne

Lainaus Alkujaan tämän lähetti <3ja Katso viesti
    canyon laskuri antaa 170cm ja inseam 76cm kooksi 50. Muilla mitoilla ei ole vaikutusta kokoon.
    Kiinnostaisi tietää onko 170 canyon kuskeja ja minkä kokoisia pyöriä ovat ostaneet.
    Pituutta 165cm, inseam 75cm ja kesän ajossa on ollut 50 punainen Canyoni, tosin lyhyemmällä stemmillä ja kapeammalla tangolla. Ihan kivasti sillä on tämän kesän ajanut. Saa laittaa viestiä ja tulla testaamaan, jos haluaa.
    "nothing is sacred,
    when everyone's talking
    and no one is listening"

(Lagwagon - Messengers)

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •