GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 23 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 1542

Aihe: Cervelo

  1. #661
    2011 R3 puna-musta-valko värisenä on kyllä nätin näköinen.
    Onko etuhaarukka Cervelon omaa tuotantoa vaiko edelleen 3T Funda ?
    3T-logot ainakin hyvin piilossa aikaisempaan verrattuna... :-)

  2. #662
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    141
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Eiköhän ole vaan spacereita rivosti kun on kuvaa varten laitettu vaan jotain osia kiinni. Cervelon emäputken on "järkevän" mittaisia eli niihin ei tarvitan yli 20mm maantipyörissä ikuna tai on syytä harkita RS:ää. Vastaavasti on niitä korkeampiakin nähty esim Colnagossa ja Canyonissa.

    Minusta tuo 2011 R3 on aika hyvin mun makuun...
    Tod.näk. on just noin, kuva hämännee. Hieno runko!

  3. #663
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikko Kivi Katso viesti
    Onko etuhaarukka Cervelon omaa tuotantoa vaiko edelleen 3T Funda ?
    P4 ja P3 pyörissähän oli jo Cervelon omat haarukat, trendi saattaa jatkua maantiepyöriin 2011 mallistossa. Keskiviikkona tiedän.

    3T Funda on muuten ulkomuodoltaan Cervelon suunnittelema, teknikka 3T:n.

    Ero tuskin on valtava noissa haarukoissa mutta noitten fillarien laatutasolla parannukset ovat ainaista pilkun viilausta. Välillä sit harpataan kunnolla kuten P4 ja S3 pyörien kohdalla, ja jo muinoin alumiinisessa P3:ssa.

  4. #664
    Kontti Guest
    Cervélo TestTeam lopettaa tämän kauden jälkeen, mikä on todella todella sääli.
    Tykkäsin niin paljon CTT:n ideologiasta ja arvoista.
    http://www.cervelo.com/en_us/news-bl...tunities/2507/

  5. #665
    ...ja vuoden 2003 alumiininen P2K edelleen nopeampi kuin suurin osa tämän päivän hiilikuituisista "aero"-rungoista...

  6. #666
    di luca Guest

    Paikallisten "alan miesten" pyynnöstä pistän kuvan 50-vuotisviritelmästäni itselleni, rakennettu kuun alussa. Osia olen ajan kanssa haalinut ja runko löyty F-torilta.
    Kyllä tuo R3 on mainio kuntoilijallekin, ainakin tämmöselle persjalkaselle, tuntuu kuin olis mittatilauksesta tehty tuo runko mulle.
    di luca muokkasi tätä : 27.08.2010 at 21.04

  7. #667
    HJN Guest

    Garmin-Transitions ajamaan Cervéloilla

    Ohhou!!! Garmin-Transitions siirtyy Cervéloihin:

    http://www.cyclingnews.com/news/garm...lo-partnership

  8. #668
    Elukake Guest

    R3 tuli kotiin

    ...eli alakerrassa aamulenkkiä odottaa tuore kiitäjä. Velosta, Ultegra + muuten aika perusvarustus eli mm. Fulcrum 5 kiekot.
    Miten olette omianne varustaneet - kiekot, renkaat, satula jne...?

  9. #669
    Cervélo saa pienen insinöörin sydämen sykkimään. Fillarit huokuvat menoa ja tarkoituksenmukaista muotoilua. Turhat krumeluurit on jätetty muille ja on keskitytty olennaiseen.

    Vielä kun väritykset ja muu pintasilaus olisi astetta tyylikkäämpää. Vaikka kyllä nykyinenkin ulkomuoto erottuu edukseen sirkupellekuoseista.

  10. #670
    TetedeCourse Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elukake Katso viesti
    ...eli alakerrassa aamulenkkiä odottaa tuore kiitäjä. Velosta, Ultegra + muuten aika perusvarustus eli mm. Fulcrum 5 kiekot.
    Miten olette omianne varustaneet - kiekot, renkaat, satula jne...?
    Cervelo RS:ni kokoonpano:

    osasarja: Dura-Ace 7900 53/39 11-25
    kiekot: Mavic Ksyrium SL Superlight Premium
    satula: Prologo Choice
    satulaputki: FSA SL-K carbon
    stemmi: Ritchey WCS 4axis 25.8 alumiini
    tanko: ITM Millenium carbon -tanko 25.8
    pullotelineet: Elite Moro
    renkaat: Continental Grand Prix 4000 S
    ajotietokone: Garmin Edge 500
    polkimet: Dura-Ace PD-7810

  11. #671
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Vantaa, Matari
    Viestit
    282
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TetedeCourse Katso viesti
    niks...
    kiekot: Mavic Ksyrium SL Superlight Premium
    naks...
    Offaria, mut kysympä kuitenkin.
    Miksiköhän noita "Mavic Ksyrium SL Superlight Premium" ei enää myyydä juurikaan missään? Nuo ovat olleet ehkä parhaimmat kiekot joita olen käyttänyt.
    http://zeus.sporttisaitti.com/

  12. #672
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HJN Katso viesti
    Ohhou!!! Garmin-Transitions siirtyy Cervéloihin:
    Juu, mulle tuli jo aikasemmin tietoa että Garmin ja CTT yhdistyvät. Ajavat Rotorin kamoilla kuten CTT. Tietoa vain ei saanut julkaista ennen eilistä.

  13. #673
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elukake Katso viesti
    ...eli alakerrassa aamulenkkiä odottaa tuore kiitäjä. Velosta, Ultegra + muuten aika perusvarustus eli mm. Fulcrum 5 kiekot.
    Miten olette omianne varustaneet - kiekot, renkaat, satula jne...?
    RS pyörästä tyypillisesti vaihtuu meillä:

    -satula melko järjestäen.
    -musta tankoteippi ei oikein istu ainakaan valkeaa versioon.
    -King Cage telineet istuu minusta järkeästi R-fillarin rungon muotoihin ja pelaa paremmin kuin lasikuiturämpykät.

    Joskus:

    -osasarja Ultegra-> Rival. Pelaa paremmin ja on kevyempi. Ja rattaiden järkeistäminen ei levitä pälliä kuin Ultegrassa.
    -Ultegra versiossa FSA kuitutolppa -> Rotor. Kevyempi ja pelaa paremmin.
    -kiekot kevyempiin.
    -tanko 3T Team malliin, mukavampi ajaa.

    Siinä jotain vinkkejä. Noi kyllä kannattaa miettiä ennen ostoa ja pyytää vaihtaaan kaupassa jos siltä tuntuu. Mun mielipiteä vain kuitenkin.

  14. #674
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Tampester
    Viestit
    1.830
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elukake Katso viesti
    ...eli alakerrassa aamulenkkiä odottaa tuore kiitäjä. Velosta, Ultegra + muuten aika perusvarustus eli mm. Fulcrum 5 kiekot.
    Miten olette omianne varustaneet - kiekot, renkaat, satula jne...?
    Tämmöinen -

    runko: R3SL (2009)
    osasarja: SRAM RED
    rattaat: edessä Rotor 39/50, takana DA 12-23
    jarrut: Ciamillo GLS
    kiekot: FFWD F2
    satula: Signature
    satulaputki: 3T Dorico ltd
    stemmi: 3T Arx ltd
    tanko: 3T Ergonova ltd
    pullotelineet: King Cage Ti
    renkaat: Tufo S3 <215g
    ajotietokone: vaihtelee
    polkimet: Speedplay Zero Ti
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

  15. #675
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Olvilan keskusta
    Viestit
    1.096
    Tämmöstä täällä:

    runko: RS (2010)
    jarrut ja vaihteet: Ultegra new
    rattaat: edessä Sram Red 34/50, takana Sram 12-26
    kiekot: Ksyrium Elite
    satula: Fizik Antares
    satulatolppa: FSA
    stemmi:PZ 5.3
    tanko: 3T Ergonova Oem
    pullotelineet:PZ Carbon
    renkaat: Michelin Pro Race 2
    polkimet: Look Keo Carbon
    ajotietokone: Polar CS 400
    Pyöräilyä jo vuodesta 2007

  16. #676
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.358
    Vanhoista osista syntyi tällainen peli juuri sopivasti syksyn kurakeleille:

    Rule #1: Obey The Rules

  17. #677
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46


    Vuoden 2011 S3 tai Norjan mestarin spesiaaliväri.

    edit: kervelon linkin perusteella vaikuttaa enemmän nimenomaan spesiaalimaalaukselta.
    viller muokkasi tätä : 30.08.2010 at 12.22

  18. #678
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.358
    Rule #1: Obey The Rules

  19. #679
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46
    2011-mallit

    R5CA
    R5
    RS
    R3
    S1
    S2
    S3
    P2
    P3
    P4

  20. #680
    capitano Guest

    Vink vink

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti

    Kivan näköinen Dogma taustalla, joka hivelee silmää paljon paremmin

  21. #681
    R5CA on viileän tyylikäs, kun vielä repii kuvan kokoonpanosta jarmoteippaukset kiekoista.

  22. #682
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.113
    No ei tarvitse enää pohtia S2 hankintaa. Kiitos Cervelo remonttibudjetin kasvattamisesta.
    6.7 WTF/kg


  23. #683
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46

  24. #684
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    284
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zerohero Katso viesti
    Kumpaankohan on sitten järkevämpi sijoittaa: Kevyeen R3 SL:n vai aerodynaamiseen s2:n?
    Joo, on tämä aika vaikea valinta. Tuohon vielä lisäksi uusittu 2011 R3, joka on kyllä tosi hienon näköinen. Vaikka 2011 R3 onkin ns. uusittu malli, niin tuskin meikäläiselle, joka on hommaamassa ekaa maantiepyörää cc:n rinnalle, sillä on mitään muuta merkitystä kuin että on hienoa ajaa kun on uusinta bling-blingiä pyörässä. Ja jos keskarit pyörii siinä 30 nurkilla, niin lienee aika minimaalinen tuo aero-etukin paitsi vastatuulessa?

    Tuosta 2011 R3:n hinnasta ei vissiin ole vielä mitään tietoa, R3SL malliahan ei ole enää ensi vuonna, mutta vastaakohan se uusi R3 aika pitkälle sitten SL:ää?

    No ei kai tuossa voi vikaan mennä valitsee minkä vaan, eli taidan tuijottaa hintaa ja ulkonäköä

  25. #685
    capitano Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti viller Katso viesti
    Täällä monipuolinen valikoima herkkuja Eurobikessä:
    www.bikeradar.com
    Videot täältä:www. eurobike.bikeradar.com
    capitano muokkasi tätä : 08.09.2010 at 15.46 Syy: korjaus

  26. #686
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Eiköhän ole vaan spacereita rivosti kun on kuvaa varten laitettu vaan jotain osia kiinni. Cervelon emäputken on "järkevän" mittaisia eli niihin ei tarvitan yli 20mm maantipyörissä ikuna tai on syytä harkita RS:ää. Vastaavasti on niitä korkeampiakin nähty esim Colnagossa ja Canyonissa.

    Minusta tuo 2011 R3 on aika hyvin mun makuun...
    20011 R3 alkaa kyllä kiinnostaa. 58 koon emäputkea taisi olla kasvatettu 2 senttiä. Ohjaamon koko alkaa olla mulle aika passeli. Ja olihan cervelokin viimein taipunut hieman suurentamaan alalaakerin kokoa.

    Hintakin taitaa pysytyllä viimevuotisissa lukemissa ja kun se tärkein asia pyörässä, eli ulkonäkin on aika reteä, niin menee nyt tämä mankeli mun listan kärkeen.... toi uus keskiösysteemi jäi vähän mietityttämään, meneekö UT kammet jotenkin vai täytyykö kehitellä jotain muuta?

  27. #687
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    2.358
    Campan UT-kammet varmaankin sopivat:
    http://bbright.net/supportingbrands.aspx

    Muistaakseni Campalta on tulossa sinne vasemmalle puolelle uudenlainen laakerikuppi tuota BBRightia varten.
    Rule #1: Obey The Rules

  28. #688
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    284
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti E.T. Katso viesti
    20011 R3 alkaa kyllä kiinnostaa. 58 koon emäputkea taisi olla kasvatettu 2 senttiä. Ohjaamon koko alkaa olla mulle aika passeli. Ja olihan cervelokin viimein taipunut hieman suurentamaan alalaakerin kokoa.

    Hintakin taitaa pysytyllä viimevuotisissa lukemissa ja kun se tärkein asia pyörässä, eli ulkonäkin on aika reteä, niin menee nyt tämä mankeli mun listan kärkeen.... toi uus keskiösysteemi jäi vähän mietityttämään, meneekö UT kammet jotenkin vai täytyykö kehitellä jotain muuta?
    Katselin G21 geometry esitystä Cervelon sivuilta (tech-presentations(, niin tosiaan tuo 2011 vuoden R-sarjalaisten geometria muuttuu jonkin verran, esityksessä olevan käppyrän mukaan 56 cm stack-kokoa vastaa nyt noin 38 cm reach, kun aiemmin se oli 39,4 cm. Eli jos minä tulkitsen esitystä oikein niin 56 rungossa (jossa on siis ainakin tänä vuonna myös 56 stack) niin tanko tulee 1,4 cm lähemmäksi ensi vuoden R-malleissa (ainakin joissain).

    No varmaan sivuille tulee pian ihan oikeatkin geometriataulukot. Vai onko ne jo jossain?

  29. #689
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti E.T. Katso viesti
    .... toi uus keskiösysteemi jäi vähän mietityttämään, meneekö UT kammet jotenkin vai täytyykö kehitellä jotain muuta?

    Menee. Messuilla oli Campankin kammet mallin vuoksi kiinni BBRight rungossa. R3 rungossa tulee adapterit suoraan Shimanolle mutta ne on helppo vahtaa Campaan jos tarve. Muutama 2011' R3 on jo myytykin,uudet kun tilataan ennen esikuun puoliväliä hyllyyn. Itteä kovasti polttelee kanssa joku uusi R-runko. R5 korvaa R3SL:n ja R5CA toimituksista ei ole hirveästi tietoa. Käväisen tossa kohta Las Vegasissa Interbikessä ja sen jälkeen Portugalissa Cervelon leirillä ajamassa noita että sitten tiedän taas kaikkea mitä ei esitteistä löydy...sit naamakirja soikoon taas.

    Rotorin 3D+ kammet jotka on ko. mallia, menevät myös useimpiin runkoihin, kuten normaaliin 68mm BSA, BB30 etc. En vielä päässyt kovin tarkasti hiplaamaan niitten keskiölaakerista mutta niissä on kuulemma sellainen joku systeemi kuten Rotor SABB keskiössä että leekerit tulevat suoraan kunnolla ja mysö siis pyörivät paremmin.

    Uskon että BB30 poistuu hiljakseen, ideahan oli ihan hyvä aikanaan, joskus +10v sitten...

    Sram, Rotor etc on jo julkaissut uusia BBRight kampia. Uudessa R3 fillarissa on SRAM:in hiilariversiot.
    Samu Ilonen muokkasi tätä : 09.09.2010 at 09.20

  30. #690
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti timpe Katso viesti
    Katselin G21 geometry esitystä Cervelon sivuilta (tech-presentations(, niin tosiaan tuo 2011 vuoden R-sarjalaisten geometria muuttuu jonkin verran, esityksessä olevan käppyrän mukaan 56 cm stack-kokoa vastaa nyt noin 38 cm reach, kun aiemmin se oli 39,4 cm. Eli jos minä tulkitsen esitystä oikein niin 56 rungossa (jossa on siis ainakin tänä vuonna myös 56 stack) niin tanko tulee 1,4 cm lähemmäksi ensi vuoden R-malleissa (ainakin joissain).

    No varmaan sivuille tulee pian ihan oikeatkin geometriataulukot. Vai onko ne jo jossain?
    Joo näinhän se taitaa olla että ohjaamot lyhenevät. Joku jamppa kertoi jossain että ainakin 58 koon emäputkikin olisi vähän pidentynyt, mikä olisi ihan kiva juttu. Vähän lyhyemmällä reachilla olevaa pyörää olen haeskellutkin, ja nyt cervelo vastaa tähän tarpeeseen. Virallisia geometriataulukoita en ole kyllä missään nähnyt 2011 malleista.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •