lähettiin myöhässä ja ajettiin ihan sikinsokin, eikä kukaan kertonut mihin mennään ja miksi. Reitillä liikaa kuoppia, mutkia, sikaloita, autoja jne sekä mäkiä, jotka ajettiin ihan väärillä tehoilla tai muuten vaan ihan tyhmästi. Tyhmästi suunniteltu reitti ajettiin kamalassa säässä (joku vois vähän kattoo etukäteen)yllä olevan alaarvoisen speksin mukaan, miksei mitään kivaa ylläriä?: missä naiset, johtuiko rumasta ja vanhasta vetäjästä. Miksei kukaan sanonut et mulla tulee kuuma ja hiki mun vaatteissa. Strategisesti ihan väärin valitulla taukopaikalla ihan väärät juomat ja munkissa väärää hilloa, pitäis jonkun tarkistaa etukäteen. missä oli kunnon kolajuomat, häh. Sit mika ilkku koko ajan mun bakaasista..ei oo kivaa hei. Eikä sekään oo kivaa, että jan lähtee kesken retken grillaamaan, pitäis ajaa loppun asti..ajettiin 150 tosi tyhmää kilsaa ihan väärällä vajaan 33 keskarilla, ei näin voi jatkua. Mihin voin tehdä virallisen valituksen....

ps: Mikalle vielä onnittelut ja sama meno jatkuu ensi lauantaina sään salliessa eli kaikki, joille TDH ei nappaa niin lauantaina espooseen kärsimään