GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 42 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 40 41 42 43 44 52 92 142 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.231 - 1.260 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

  1. #1231
    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    270
    Aloittelevana harrastajana allekirjoitan täysin edelliset kommentit porukka-ajon erilaisista tarpeista. Itse en tällä hetkellä kykene "ihan" monen tunnin vauhtihurjasteluun ja voisin mennä porukassa joka ajaa vähän rauhaillisemmin arpoen ja oivaltaen ajotekniikoita. Lähden kyllä ajamaan siinäkin porukassa joka päästelee kovaa. Jään sitten syrjään sopivassa kohtaa (just voimia vielä ajaa kotiin ) Itsellä on kovasti halua kehittyä ajamaan myös lujaa ja pitkiäkin lenkkejä, toivottavasti lahjojakin

    Kuulostaa hyvältä idealta jakaa porukka esim. kahteen, jos on vaan tarpeeksi halukkaita.

    Harmi etten pääse sunnuntaina. Kipinä jäi kytemään kovasti viime kerrasta.
    Ehkäpä jollekin äkkilähdölle...

    Toivottavasti moni joka on kerran käynyt lenkillä tulee vielä kokeilemaan uudelleenkiin

    -Janne

  2. #1232
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    102
    Oli toi eilinen lenkki ainakin tosi rauhallinen, tuli välillä mieleen poliisiopisto elokuva!!! Sattu ja tapahtu, ja tuli tekniikka osio käytyä lävitte, mies määräkin pysy vakiona vaikka kaksi joutui luovuttaa kesken matkaa?

  3. #1233
    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    270
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ZeiZei66 Katso viesti
    Oli toi eilinen lenkki ainakin tosi rauhallinen, tuli välillä mieleen poliisiopisto elokuva!!! Sattu ja tapahtu, ja tuli tekniikka osio käytyä lävitte, mies määräkin pysy vakiona vaikka kaksi joutui luovuttaa kesken matkaa?
    Viime sunnuntaikin oli aika rauhallinen (Kokeneemmat korjatkoon, jos ei ollutkaan. Itellä kun ei ole vertailupohjaa). Hyvä lenkki. Kyllä opastettiin vasta-alkajaakin. Nyt on itellä taas parit salatreenit taustalla. Kunto kohoaa ja mustelmat vähenevät

    Salatreenit on olleet semmosia lasten iltapuuron ja nukutuksen välissä olleita pyrähdyksiä. En ole kehdannut laittaa lähtöaikaa palstalle. Pidemmille lenkeille jos lähden niin yritän ilmoitella tännekin...

  4. #1234
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ZeiZei66 Katso viesti
    Oli toi eilinen lenkki ainakin tosi rauhallinen
    Kyllähän se varmaan kokonaisuutena näin oli, mutta välillä kyllä melkoista rynnimistä ylämäkiin.

    Ongelma meillä näyttää olevan, että keulamies (oli se nyt kuka tahansa) yrittää rynniä mahdollisimman lujaa varsinkin teknisillä pätkillä ja ylämäissä. Osa porukasta roikkuu mukana, mutta sitten alkaa tulla haitariliikettä, joka johtaa varsinkin letkan peräpäässä melkoisen epätasaiseen menoon. Helposti yritetään sitten pahoissa paikoissa tulla jo liian kovaa ja pahimmillaan kaadutaan, niinkuin eilen.

    Viime syksynä kävin 4K -ajossa Helsingissä ja siellä tutustuin Helsinkiläisten ajokulttuuriin. Keulamies ajoi mukavan tasaisesti ja välillä jopa rauhallisesti, mutta ajaminen oli organisoitu hienosti. Jokaiseen risteykseen jäi aina joku (yleensä letkassa toisena ollut kaveri) odottamaan ja varmistamaan, että kaikki osaavat kääntyä oikeaan suuntaan. Näin jatkettiin, kunnes kärkiletkassa ei ollut enää kuin vetäjä, joka sitten ymmärsi pysähtyä seuraavassa risteyksessä odottamaan. Näin pystyttiin ajamaan melko pitkiäkin pätkiä tasaisesti eikä peräpäässäkään tarvinnut rynniä ylivauhtia, kun oli varmuus opastuksesta.

  5. #1235
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    644
    Pitää seuraavalla kerralla, kun on enemmän porukkaa lenkillä, kokeilla kahta eri ryhmää. Toinen menee kivekset vaahdossa, kieli vyön alla ja tukka takana. Toinen sitten rauhallisempaa.

  6. #1236
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kellis
    Viestit
    363
    Opastuksen toimivuus on lenkeillä tärkeä seikka. Pelko eksymisestähän sitä "peräpäätä" pakottaa ajamaan kovempaa, vaikka tavoitteena aina onkin, että jokainen voi ajaa omaan tahtiin, ja silti löytää siihen paikkaan, jossa porukka kootaan.

    Tuo Taunon kokema tapa on yksi vaihtoehto, ja toinen tapa on se jota on pyrittykin noudattamaan: eli jokainen tarkkailee takanaan seuraavaksi tulevaa, ja varmistaa, että risteyksissä ja muissa pahoissa paikoissa seuraava näkee minne edellämenijät kulkevat. Takana tullut varmistaa sitten seuraavan, jne. Näin kenenkään ei tarvitse pysähtyä pitkäksi aikaa, ja "menettää ajorytmiään".
    Ehkä tätä (tai jotain muuta) tapaa voisi aina lenkin aluksi kerrata, jotta uudetkin tietävät, ettei ketään jätetä, vaikka edellämenijä hetkeksi näkyvistä katoaisikin. Eli ei tarvi, eikä pidä ajaa omien kykyjen riskirajoilla.
    Ja jos kuitenkin porukka hajoaa, voisi hyvä tapa olla se, ettei peräpää etsi edeltään karanneita (jostain...), vaan pysähtyy odottamaan etupäästä tulevaa (omia jälkiään palaavaa) noutajaa.

    Ja kyllähän niillä, joilla menohaluja on, pitää olla mahdollisuus välillä johonkin mäkeen "nykäistä". Odotellaan sitten sopivassa paikassa, ja koitetaan mennä kuitenkin yllä mainitulla tavalla.

    Eilinen jälki, uudella Sports Trackerilla:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...cup4jiebc7guub

    Hyvä oli lenkki toipilaallekin. Ehkä vähän tuntuu juuri nuo nykäisyt nyt keuhkoissa...

  7. #1237
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    järvenpää
    Viestit
    822
    Eilinen spekulointireissu mäkiin tykityksineen oli mun mielestä ihan OK. Nämä viikolla ajelut on olleet ehkä enemmän näitä, mikä nyt "ongelmaksi" koetaan. Sunnuntaisin kun on enemmän aikaa, lenkit on tasavauhtisempia ja juttutuokiot on jääneet vähän vähemmälle. Näin ainakin itse olen kokenut. Itsekin joudun vauhdin pidossa joskus aika tiukille, mutta useimmiten sitten reippaan pätkän jälkeen tulee pikku huili ja se on itselle ainakin ihan OK treeniä. Ajan maastossa pari kertaa viikossa ja tämän tapaisena se sopii itselle hyvin VK/MK/ intervallitreeninä. Lähes jokaisena muuna päivänä tulee oltua maantiepyörän päällä ja silloin mennään useimmiten PK- vauhdilla, usein tyttöystävän kanssa, ja siinä hoituu palauttavatkin lenkit samalla. Minusta maastoajon olennainen juttu on vauhdinpito. Entisenä kilpamoottoripyöräilijänä (no ainakin melkein) just se on mikä viehättää. Puhtaasti PK-vauhdilla tehtynä maastoilusta menee paras viehätys pois. On siis kiva kaahata. Helpoilla pätkillä voi sitten himmailla.
    Kannatan siis just nykyisenlaisia lenkkejä. Eihän kait ketään ole koskaan metsään jätetty?
    onks pakko, jos ei haluu

  8. #1238
    Jaha, nyt alkaa ymmärrys lisääntyä. Jos porukkalenkki halutaan vetää VK:na tai intervallina, sitä pitää kyllä sitten lyhentää. Ei 2,5 tunnin VK:ssa tai intervallissa taida olla mitään järkeä. Vedetään sitten tunnin lenkkejä, joissa painetaan oikein kunnon intervallia tai VK:ta.

    Tosin nyt, kun ohjelmassa on kisoja vähintään kerran viikossa, ei itselläni ainakaan ole mitään tarvetta eikä oikeastaan resurssejakaan vetää VK tai intervallilenkkejä. Hommahan on tosiaan mielekästä silloin, jos muu lenkkeily on PK:ta.

    Todelliset VK tai intervallilenkit näissä meidän teknisissä maastoissamme ovat kyllä vähemmän ajaneille jo vaarallisia. Täytyy sitten ainakin mukaan lähtevälle porukalle kertoa, että tämmöistä on tarkoitus nyt ajaa.

  9. #1239
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    1.027
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Opastuksen toimivuus on lenkeillä tärkeä seikka. Pelko eksymisestähän sitä "peräpäätä" pakottaa ajamaan kovempaa, vaikka tavoitteena aina onkin, että jokainen voi ajaa omaan tahtiin, ja silti löytää siihen paikkaan, jossa porukka kootaan.

    Tuo Taunon kokema tapa on yksi vaihtoehto, ja toinen tapa on se jota on pyrittykin noudattamaan: eli jokainen tarkkailee takanaan seuraavaksi tulevaa, ja varmistaa, että risteyksissä ja muissa pahoissa paikoissa seuraava näkee minne edellämenijät kulkevat. Takana tullut varmistaa sitten seuraavan, jne. Näin kenenkään ei tarvitse pysähtyä pitkäksi aikaa, ja "menettää ajorytmiään".
    Ehkä tätä (tai jotain muuta) tapaa voisi aina lenkin aluksi kerrata, jotta uudetkin tietävät, ettei ketään jätetä, vaikka edellämenijä hetkeksi näkyvistä katoaisikin. Eli ei tarvi, eikä pidä ajaa omien kykyjen riskirajoilla.
    Ja jos kuitenkin porukka hajoaa, voisi hyvä tapa olla se, ettei peräpää etsi edeltään karanneita (jostain...), vaan pysähtyy odottamaan etupäästä tulevaa (omia jälkiään palaavaa) noutajaa.
    Amen! Olisiko perussäännöt kimppalenkeille siis:
    1. edetään "vilkkukuittauksella"
    2. jos kuittausketju katkeaa, "eksyttäjä" (tai joku vapaaehtoinen o/) noutaa lampaan
    3. hitaammin liikkuvat menevät kärjen tuntumaan (jolloin haitariliikettä ei pääse niin pahasti syntymään)

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fourtour Katso viesti
    Ja kyllähän niillä, joilla menohaluja on, pitää olla mahdollisuus välillä johonkin mäkeen "nykäistä". Odotellaan sitten sopivassa paikassa, ja koitetaan mennä kuitenkin yllä mainitulla tavalla.
    Juu, etenkin sinkulakuskien on pakkokin pitää mäissä kadenssi kohtuu korkeana, muuten menee taluttamiseksi... Mutta sinkulakuskit ja muut mäistä tykkäävät sitten odottavat siellä mäen huipulla ja treenaavat vaikka rocking, hopping ja track stand -taitojaan .

  10. #1240
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kellis
    Viestit
    363
    Juu, yli 1,5 tunnin vauhdikkaammat lenkit VK- tai jopa MK -alueella alkavat olla liikaa kenelle tahansa.
    Mutta muutama mukava vauhdikkaampi nykäisy halukkaiden kesken ei vielä muuta lenkkiä VK- tai edes intervalliharjoitukseksi.

    Pyritään kuitenkin jatkossa infoamaan paremmin näistäkin vauhtileikittelyistä.

  11. #1241
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    järvenpää
    Viestit
    822
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tauno Katso viesti
    Jaha, nyt alkaa ymmärrys lisääntyä. Jos porukkalenkki halutaan vetää VK:na tai intervallina, sitä pitää kyllä sitten lyhentää. Ei 2,5 tunnin VK:ssa tai intervallissa taida olla mitään järkeä. Vedetään sitten tunnin lenkkejä, joissa painetaan oikein kunnon intervallia tai VK:ta.
    Siis VK:na (MK:na) koko lenkki ei ole tietenkään järkeä. Intervalli sana tässä yhteydessä muuttaa asian; intervallihan tarkoittaa taukoa. Intervalliharjoituksia voidaan tehdä millä teholla (PK, VK, MK, harvoin PK) tahansa. Siis 2½h:n lenkki, jossa on esim. (niinkuin meidän lenkit usein on mulle) VK- jopa MK-vetoja (sykemittarin mukaan ja tuntemuksena jaloissa/kropassa; (niinkuin eilen; "hengätyin tuossa yhdessä kohdassa") 5-10krt. ja palautukset (=intervallit) siihen, niin sehän on ihan OK. Jos mennään 2½h VK- teholla jatkuvasti, niin se on tietty liikaa treenatessa. Kisaillessa eri juttu. Ja jokusen kisanomaisen VK-lenkin voi 1- 1½h:n mittaisena tasavauhtisenakin kesässä tehdä. Etenkin jos ei juuri kuntotapahtumissa tai kilpailuissa käy. Muutenhan ei kisavauhtiaan opi tuntemaan. Eli lyhyesti; Fourtour edellisessä sanoi asian just niinkuin meikäläinen asian kokee ja tietää. Ja edellinen postaukseni oli vain oma tuntemukseni. Moni kovakuntoisempi varmaan vellittelee PK- lenkillä, kun minä vedän melkein täpöä.
    P.S. Mitä Tauno ymmärrät intervallilla, tarkoituksessa, jossa käytät sanaa lainauksen vikassa lauseessa? Et vissiin tarkoita taukoa?
    P.S.2. Vauhtileikittely on myös hyvin lähellä sitä, mitä meidän porukkalenkit on mulle. Vauhtileikittely on intervalliharjoituksen serkku, jos ei veli .
    FillaRilla muokkasi tätä : 19.08.2010 at 23.07 Syy: lisäys
    onks pakko, jos ei haluu

  12. #1242
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    1.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    treenaavat vaikka rocking, hopping ja track stand
    -taitojaan .
    Voisitko Ertsi pitää näistä taidoista pientä peruskurssia kiinnostuneille?

    Täällähän ryvetään jo katumuksessa.
    Ei meidän lenkit nyt niin pahoja ole olleet, ihan mukavia enimmäkseen. Kyllä niistä sentään selvästi suurin osa menee PK-tasolla, vaikka pientä downshiftingia kannatankin huvin vuoksi ja siksi, ettei noilla traktoreilla viittisi maantievauhtia tasasella ajaa. Sitä varten on maantie- ja cc-pyörät. Teretulemast maantielenkille Cheppisi la klo 9 jos ei sada.
    *******************************
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.


  13. #1243
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    järvenpää
    Viestit
    822
    On mullakin PK-lenkkejä, jos katsoo vain sykemittarin keskisykettä. Mutta kun eilenkin 2½h:n lenkistä tunti oli "poliisiopistotouhua"(hyvin tokaistu ZeiZei) ja seisoskelua, ei se oikein vastaa mun käsitystä PK-lenkistä. Kaikki muut vaan vetää PK:ta, ja minä olen kovilla. Taidan olla porukan rapakuntoisin, menee lenkit vissiin pelkällä huilitauoilla ja sisulla?. Mutta oikeassa olet Timbe, ei ole lenkit liian pahoja, vaan sopivia, niinkuin aiemmin tuli todettua.
    onks pakko, jos ei haluu

  14. #1244
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    1.027
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    treenaavat vaikka rocking, hopping ja track stand -taitojaan .
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Voisitko Ertsi pitää näistä taidoista pientä peruskurssia kiinnostuneille?
    Tottakai voin. Jos kohta, enpä tiedä osaanko moisia varsinaisesti opettaa, mutta yrittää toki voin. Mietinkin tuossa, että voisi olla hauska ajaa kiinnostuneiden kesken joku kikka-temppu-tekniikkalenkki, jolla pysähdyttäisiin hieromaan tukkien ylityksiä, droppipaikkoja yms. Parin viikon päästä voisi aikataulutkin sallia...

  15. #1245
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    1.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Mietinkin tuossa, että voisi olla hauska ajaa kiinnostuneiden kesken joku kikka-temppu-tekniikkalenkki, jolla pysähdyttäisiin hieromaan tukkien ylityksiä, droppipaikkoja yms.
    Ilmoittaudun mukaan!
    *******************************
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.


  16. #1246
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Jiipää
    Viestit
    114
    Minäkin tulen
    Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina

  17. #1247
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    ei ole lenkit liian pahoja, vaan sopivia,
    Näinhän se on, mutta ehkä viime vuonna lenkit olivat vielä sopivampia

    Olen valmis vetämään tuollaista vähän rauhallisemmin ja ennen kaikkea tasaisemmin ajavaa ryhmää. Minulla ei ole mitään tarvetta eikä resurssejakaan rynniä ylämäkiin eikä teknisiin pätkiin. Voin ottaa suunnistuskarttoja mukaan, jolloin on mahdollista hakea vähän poikkeaviakin reittejä.

    Ainakin ensi keskiviikkona näyttäisi olevan mahdollisuus ajella, joten silloin olisi tasaista pappakyytiä tarjolla. Eli nyt kaikki vähemmän ajaneetkin, tervetuloa.

  18. #1248
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Nummenkylä (Järvenpää)
    Viestit
    564
    Tunnustan kaikille rikkoneeni kaikkia mahdollisia sänntöjä ja hyviä tapoja. Mutta ajamaan oppii vain ajamalla oli sitten kuivaa tai märkää. Muistan vain elävästi sen ensimmäisen lenkin viime syksynä. Taivaalta tuli vettä tihuuttamalla ja ajeltiin ainakin meikäläisen ajotaidot sekä nykyiset että entiset ajotaidot huomioiden ihan riskirajoilla frisbergetin erittäin liukkailla kallioilla. Olin letkan viimeisenä mutta kuten sanoin pelko antaa siivet.

    Olen ehdottomasti sitä mieltä että jakaisimme ajot nopeaan ja hitaampaan ryhmään. Jos tällainen jakomahdollisuus on niin joka lähtee hitaaseen ryhmään ajaa sitten hitaasti. Nopeassa ryhmässä ajetaan kovaa ja revitään niihin nousuihin. Kun on selkeästi tiedossa että mennään kovaa niin kuljettajan on oltava tikissä että pystyy repimään. Ja mikä tärkeintä että moilemmissa ryhmissä (oli se hidas tai nopea) kaveria ei jätetä. Marakisoissakin olen koputellut vuosien aikana monen kypärään että "sattuko" y. Kun on "porukan tuki" ja itseään parempia ajajia silloin ne ajotaidot ja kunto kehittyy. Tällaisia nopeita lenkkejä voisi olla muutamia kuukaudessa. Syksyn tullen tällaisten nopeiden lenkkien ajaminen on suht turhaa. Kannattaa keskittyä vääntämiseen ja ajotaitojenn kartuttamiseen.

    Olen lähdössä Finlandiaan, 1-2 kaiffaria mahtuu kyytiin. 2. filoa katolle ja yksi pakataan sisälle.

    Niin ja kohta ajetaan taas valopäälenkkejä. Sovitaanko sisäiset säännöt miten siellä ajetaan? Tämä olisi hyvä juttu varmasti aloitteleville valopäille. Itse kertakaikkiaan "rakastuin" koko lajiin juuri valopäälenkeillä.

    Kaikki uudet maastopyräilijät tulkaa rohkeasti mukaan. Kyllä näistä ajoista saadaan entistä paremmat niin että ne sopii kaikille. Lisäksi ns. tekniikkaosioissa kuulee mitä ihmeellisimpiä asioita uusista hilavitkuttimista mitä netti laajalti tarjoaa.

  19. #1249
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    644
    ^ARJ minä kyytiin!!!! Laitan yksärillä puh.nron niin voidaan sopia lisää.

  20. #1250
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Nummenkylä (Järvenpää)
    Viestit
    564
    Petterii.

    OK lähetetty.

    Yks. mahtuu vielä mukaan.

    Luvassa on nopeaa baanaa jossa saa painaa menemään apinanraivolla. Pahoja nousuja ei ole paitsi se yksi mutanousu messilässä joka varmasti on nimensä veroinen kun sadetta on luvassa.

    Tekniikkafriikit: Katselin tuossa tuoreita kuvia uudesta 2011 XTR satsista. Koko sarja on ihan kuttaperkkaa, mutta mikä järki noissa uusissa XTR:n polkimissa on kun yhdessä versiossa (PD-M985) on jokin häkki ympärillä ja painoa 358g. Toinen vastaava satsi on ilman tuota "häkkiä" painolla n. 310g. "Vanha" XTR painaa 330g (joka on punnittu tulos prismasta ostetulla atomivaa,alla).

    Kyselee ninimerkki: tilasinko turhaan?

  21. #1251
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    644
    Tilasit, jos sinulla on jo polkimet. Jos ei niin varmasti tilasit parhaimmat, jotka rahalla saa.

    Tuossa uudessa XTR:ssä on kaksi mallistoa Trail ja Race. Trail on kestävämpi ja painavampi kunnon käyttöön. Race taas enemmän XC ja keposempi. Noissa Race polkimissa on uudet laakerit ja enemmän pinta-alaa kontaktissa tossun pohjaan, joten voimansiirto polkimesta eteenpäin pitäisi olla enemmän kuin kohdillaan. Ja onhan siinä kuitenkin prosentuaalisesti otettu melkein 10% pois ja saatu enemmän materiaalia sinne missä sitä tarvitaan. Onhan noi kampiveljesten polkimet keposia, mutta kyllä sen eron huomaa kengässä väännössä esim. Lookin Quartzeihin.

  22. #1252
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Tunnustan
    No niin, siis kyseessä onkin savolainen harjoitusmenetelmä Silloin perun kaikki puheeni. Kyllä savolaisilta onnistuvat helposti 2,5 tunnin VK:t tai intervallit, jopa pidemmätkin. Juhannuksena taisimme muuten vetää tuommoisen reippaan 6 tunnin intervallin, yhdellä pidemmällä palautuksella siellä Rekolan parhaassa ...

  23. #1253
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    järvenpää
    Viestit
    822
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Muistan vain elävästi sen ensimmäisen lenkin viime syksynä. Taivaalta tuli vettä tihuuttamalla ja ajeltiin ainakin meikäläisen ajotaidot sekä nykyiset että entiset ajotaidot huomioiden ihan riskirajoilla frisbergetin erittäin liukkailla kallioilla. Olin letkan viimeisenä mutta kuten sanoin pelko antaa siivet.
    Hah. On tuo Arto aika kuski, ja vielä vaatimatonkin; outo saa tästä käsityksen, että mies on noviisi jalossa lajissamme. Kaikille tiedoksi: ajoi Tahkon 120km 7h22min ja on sitäpaitsi VUORINEUVOS!!! eli ajnut Tahkon 10krt.
    Eiköhän Tauno ruveta matkimaan harjoitusmenetelmiä, jos ne nyt tällaisille senioreille sopii. Jos ei, niin sovelletaan. Juhannuslenkki oli kyllä hieno. Artohan sen taisi pääosin vetää.
    Kuinkahan tänään Finlandiassa?
    onks pakko, jos ei haluu

  24. #1254
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    644
    En tiedä tän päivän Finlandiasta, kun me mennään vasta huomenna.

  25. #1255
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    järvenpää
    Viestit
    822
    Olisimmää sen tiänny...........?! Tässä iässä menee joskus muutkin, kuin päivät sekaisin. Ette sitten vissiin tuu huomenna porukkalenkille?
    onks pakko, jos ei haluu

  26. #1256
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    644
    Ei millään kerkee vaikka tosissaankin yrittäis.

  27. #1257
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    516
    Munat huurussa tuli vedettyä lenkki. Löytyi hieno lämpikin metän keskeltä ja uusia polkuja Takavanne vaan vipatti vaikka oli just rihdattu

  28. #1258
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Nummenkylä (Järvenpää)
    Viestit
    564
    Noilla arvonimillä voi pyyhkiä, sanonko mitä. No sanon kumminkin elikkä hanuria jos fillari ei kulje. Olin viimesyksynä ihan oikeasti rapakunnossa ja ajamatta fillaria ennen friiiiisbergetiä noin 3 kk. Silloin pelko antoi siivet.

    Savolaisena perusjunttina olen vielä kaiken lisäksi taikurikin. Ja vielä hyvä sellainen sillä olen taikonut ihmisen toisen ihmisen sissään

    Se mikä on tavoite niin sen mukaan pitää treenata, näin puheli petterikin muistaakseni joskus.

    Kiitos kuitenkin kannustavista kommenteista, sillä ilman noinkin rankkaa kettuilua ei tästäkään hommasta tulisi yhtään mitään.

    ARJ

  29. #1259
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    1.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    olen taikonut ihmisen toisen ihmisen sissään
    ¿ ?
    *******************************
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.


  30. #1260
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    516
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Munat huurussa tuli vedettyä lenkki. Löytyi hieno lämpikin metän keskeltä ja uusia polkuja Takavanne vaan vipatti vaikka oli just rihdattu
    Siis löytyi lampi ei lämpi

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •