Musta uusi sohva ja enimmäkseen musta kissa on aika hazardi yhdistelmä. Eilen istuin vahingossa kissan päälle mun se oli maastoutunut sohvatyynyjen väliin.
http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/
Missä rasvainen fillarin ketju, siellä Maija:
![]()
Tässä on mun kuukauden seuralaiset mökillä; Tankki ja TiitiäinenTiitiäinen on jo ennättäny metsästää kahdessa päivässä elämänsä ekan päästäisen ja käydä takassa tutkimassa mestoja
Mami on ylpee.
![]()
"Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"
www.pauliinapohtii.blogspot.com
Ai Tankki on blondiKumpi se noista on?
Kaar ittelles vaa
Nämä kissat osaavat pelata palloa
http://www.iltasanomat.fi/videot/ulkomaat/2219749
"When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin
..kelpais raapimaan meikäläisen sohvaa
![]()
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Sydänhymiömies vartioi vierelläsi
Kolli untenmailla:
Ja hiirtä "tappamassa":
Hiiri karkuun yrittää pomppia mutta ei onnistu:
Ja pitihän se loikata myös hiiren perään (pahoittelut vähän epätarkasta kuvasta, tuli tilanne päälle niin äkkiä ettei kerennyt parempaakaan hutaista):
Ja "karviskissa":
![]()
No kun toi Battery Stripped laatikko ON se paras nukkumapaikka...
![]()
Tankki tuli aamulla herättelemään ja ruikuttamaan ruokaa tämän näkösenä:
Tytöllä silmä mustana. Vähän pohdin että mitä ihmettä. Noh, ei muuta kun alakertaan ja sabuskaa antamaan niin Tiitiäinen ilmiinty paikalle myös
soon sopeli turkkinen! On se kumma mikä siinä takassa niin viehättää? Se on nyt kuiteskin peitetty ettei joka aamu tartte kissaa alkaa peseen. Yllättävän hyvin lähti noki turkista erikois shamppoolla joka on valkoturkkisille ihan tarkotettu.
Niin ja toivottavasti majiksen kissa löytyy ehjänä jostakin :/ Todella kurjaa! Jaksamista.
http://www.youtube.com/watch?v=_fG8XORh8I0
Monni saa liikuntaa...
Ich bin ein Berliner.
- - - - - - - - - - - - -
Mut toihan on kovin kätevää. Valkea kisu kun on niin sen voi värjätä joka päivä ko päivän muotivärillä aina ja pestä sit illalla pois. Jotain valmiiksi jo mustaa kisua on pahempi värjäillä.
Kissoista KAIKKI paikat on sairaan mielenkiintoisia mihin niitä ei haluta päästävän. Esim makkarin sängyn alunen. Sinne vedetään 100 km/h samantien kyhöttämään jos makkarin ovi vähän käväisee raollaan. Sängyn alle siksi, että sinne ei kädet yllä niitä repimään pois. Noh, onneksi on keksitty semmonen paineilmasuihkepullo jolla kait periaatteessa pitäs tietokoneen näppäimistöä putsailla pölystä. Nyt riittää kun olohuoneessa korkin aukaisee siitä purkista niin 3 kattia juoksee salamana sängyn alta olkkariin sohvan alle piiloon.![]()
Eii hittoMeillähän ollaan sitten ihan muodin huipulla
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...d-animals.html
on kyllä huomattu että minne ei kissoja haluta niin sinne änkevät. Kuten kaikkiin kaappeihin pitää päästä tutkimaan jotka tulee avattuaKissa kattiloiden seassa
Mä oon pysyny viellä kommentointi linjalla tossa häätämis asiassa. "Apina! nyt pois sieltä!" on tehonnu ihan kiitettävästi.
Juu, tosi muodikasta! Meillä Vili-poika eilen teki ittelleen vauhtiraidat fillarin ketjuista/rattaista päälakeensa. Hienot mustat viirut on nyt nupissa.Vaikka filot on huputettu suojahupuilla niin PAKKO tunkea sinne hupun sisään tai jos hupun välistä pilkottaa 2 cm paljasta rasvasta ketjua niin sitä on TIETYSTI pakko hinkata kaikilla mahdollisilla ruumiinosilla.
Sai taas eilenkös se oli hupaisan WTF ilmeen yhdeltä noista. Olin putsaamassa viereistä hiekkalootaa niin se änkäs viereiseen helvetin isolle ja haisevalle paskalle. No, samalla sekunnilla taas kun se sai hommansa lopetettua niin kourasin lapiolla paskat purkkiin. Kissa ihan WTF:fänä että miksi ei haise, missä paska? No, siinä se sit tepasteli ulos suoraan kaapimatta mitään kun aatteli että paskaakos sitä pelkkää hiekkaa kuopimaan...
Kissat, upeita elikoita!![]()
majis muokkasi tätä : 06.07.2010 at 18.58 Syy: tolkuton nälkä
Sydänhymiömies vartioi vierelläsi
Semmosia ne on, pikku hitlereitä, joista kuitenkaan ei voi olla pitämättä.
Ollut tässä nyt tasan viikon taas kissanvahtina porukoilla. Onneks oon lomalla, ja toi on saanut olla päivät ulkona, niin nukkuu hyvin eikä oo niin natsi...
Ich bin ein Berliner.
- - - - - - - - - - - - -
Tossa on meitin kissa, kolmas vasemmalta, DancerKuun vaihteessa nouto, iän puolesta ennenkin sen saisi jo, mutta rokotuksen vasta-aineet pitää kehittyä aikansa tjsp.
Vaimo hakee sen yksin. Mua ei tod. kiinnosta lentää Amstersdamiin yhdeksi yöksi hakemaan kattia. Pojan (1v5kk) takia ei voisi pidempään olla.
Kaar ittelles vaa
Kirjanmerkit