Nyt on pyörä tuunattu ja suurimmat viat korjattu. Nyt uneksimaan siitä kuinka helposti ja kevyesti pyörä kulkeekaan Kinahmin päälle. Lauantaina sitten todellisuus lyö litsareita märällä rukkasella, mutta toivossa on hyvä elääHuomenna aamusta nokka kohti Tahkoa.
ÄäriTeam
Jösses. Isot pojat sano että kannattaa alottaa hiilaritankkaus 2-4 päivää ennen. Otin varman päälle. Alotin 4 päivää ennen. Paino noussu yli 3 kg sitte viime sunnuntain.
PS. Toki tullu mätettyä tässä illanki aikana, mutta on se tämmöselle lapamadolle ihan ookoosti.
Siis vastaus otsikon kysymykseen. Rupeaa tosin tekosyyt loppumaan kesken, varmaan olisi helpompi osallistua ensi vuonna kuin miettiä uusia selityksiä...
Tuommosta feisbookissa:
" Logistiikkaongelmien vuoksi SkiSelector -esittely Tahkolla jää väliinJoka tapauksessa Forte Sport -teltalla hyperhalvalla ajoasuja (myös GF ja Trek -tiimiasuja), tiimikypäröitä, X-Action -sukkia, Skins -kompressioasuja, Holmenkol -kemikaaleja, Hutchinsonin renkaita ja paljon muuta! Myymälä avataan huomenna klo. 14.00 ja nopeimmat vie parhaat päältä!"
Onpahan ollu syy mässätä;D Eiköhä se 60 kilsaa mene pyhällä hengelläki. Suviseurat muuten Liperissä, toivottavasti ei oo tiet ihan tukossa.
Valmis ja valmis... pyörä on pesty, kamppeet kasassa sisällä. Auto pihassa oottamassa lähtöä... Mitähän unohtu? EN oo siis...
SaamiBoy: eikoo kivaa tuo tankkaus? Jospa "tyhjennys" 120km matkalla ois armollinen eikä tulis mitää isoja mäkiä vastaan.![]()
ConD
#tou mtb team
Genesis Day One Cross ja Fuel Ex7 ajossa
Eläpäs nyt, tämähän alkaa kuulostaa tutulta tamperelais-tarinalta, 300 kilsaa yhdellä vesipullolla, ja siitäkin juotiin vain puolet.
Tälläiseltä paksumahalta tuo 60 km vie sen 5 tuntia, niin ei sitä pelkällä kahvilla ajeta. Tai siis minä en aja, Tamperelaiset voi kylläkin ajaa, he kun ovat tankanneet jo kotonaan...![]()
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Ei tällainen tavallinen polkija pärjää Tahkolla tankkaamatta. Polar ja muut kokeilemani mittarit ovat näyttäneet minulle kuudenkympin energiankulutukseksi 7000 - 7500 kcal.
Ajokoirat ja ammattilaiset on sitten toinen juttu. Riittänee pelkkä hihnan irroitus lähtöalueella...
Ei tää tästä valmiimmaksi muutu. Nyt kamat auton kyytiin ja kohti Nilsiää. Iltapäivällä täyskierros kolopalloa, illalla pari olutta ja huomenna fiilistellen kuuskymppiä läpi.
Ketjut rasvattu ja kamat pakattu - kunto on niin kova, että tästä ei enää pääse kuin alaspäin. Kisataktiikkana eka kiekka täysiä ja tokalle lenkille kiristetään vähän
Mitäpä noiden kanssa hätäilemään; onhan lähdön jälkeen edessä monta tuntia aikaa kuulostella ja kiristellä ruuveja. Pari vuotta sitten kakkos-huoltopaikalla lyhentelin ketjuja, kiristin klosseja ja kampia, säätelin vaihteita jne. En toki omia, kun olin autolla liikkeellä enkä myöskään ollut millään tavalla huolto-organisaatiossa, olipahan hieman ylimääräistä aikaa kavereita odotellessa.
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
*valmistelee tekosyitä*
Ukko ja pyörä valmiina lauantaina parille kiekalle... on se vaan pitkä aika odotella vielä vajaa vuorokausi...
Ei sitä fillaria kannata alkaa viilailemaan. Varastosta eutoon ja autosta viivalle. Eihän se nyt oikeasti ole, kuin viiden (toisille tietty enemmän/vähemmän) tunnin maastolenkki.![]()
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Cycling El Burro
Hitaasti mutta epävarmasti.
Jesh, El Grande käyty harjoittelemassa.. Paljon helpompi kun ei oo 57 kilsaa ajettuna eteen.
Ei kellään sattuisi olemaan Shimanon HTII keskiölaakerin kiristystyökalua mukana Tahkolla? Naksuu mutta ei halkea. Voisi edes yrittää kiristää jos joku ystävällinen lainaisi. Pistä SMS tai soita 050-4876783.
// Juha
Se on punainen
Omatoiminen pikkupoika kotona, pihalla ja päiväkodissa.
Kirjanmerkit