Lainaus Alkujaan tämän lähetti jojo^^ Katso viesti
Sen verta olen googlaillut että FSW01 on esiintynyt muualla naisten mallin perässä. Esim. http://outside.away.com/outside/gear...ction=showgear joka on käsittääkseni juuri 08´naisten malli. Tuossa antamasta rungon linkin kokotaulukosta löytyy mitotus 2metriselle ajajalle joka on mielestäni melko mielenkiintoinen jos on kyse naisten mallista. Fourstrokin ottaisin jos olisi tälläiselle lyhyt jalkaiselle 185cm pitkälle sopivaa runkoa. Sen takia mietinkin tuota koska näytti löytyvän 19" runko.

Edit: Juuh, valmistajan sivuiltahan tuo näytti löytyvän naisten puolelta. Kuvassa vasemmalla oleva kokotaulukko vetästy jostain toisesta fillarista.
Ok, mä en tarkemmin tiedä onko 2008 Shiver-rungon mitoituksessa muita eroja kuin pienemmät koot. Valmistajan sivulla uusissa malleissa näyttää olevan samat mittasuhteet Trailfoxin kanssa. Vaakaputken pituus on olennaisin mitta. Mä olen 179cm ja 19" Trailfoxi on ollut sopiva, pienempikin sopisi mut isompaa en ottaisi. Trailfox 01 2008 -runkoa näyttäis olevan myös 19 tuumaisena mutta satasen kalliimpi. Siinä on carbon-takahaarukka.