GiantElectrobikeHephaGarmin
Sivu 14 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 1293

Aihe: Alberto Contador - Kirjanpitäjästä pääjohtaja

  1. #391
    Deve Guest
    Kai noista tarrat halutessaan sais irti. Ei varmaan kyl Zippi hyvällä kattelis jos ponsoroidaan kalliita kiekkoja ja sitten ei näy ees omaa logoa..

  2. #392
    Sambody Guest
    Contadorin haastattelun tynkää Eurosportin sivuilta.

    Kaikki siis tehdään Tourin ehdoilla. Liegen jälkeen käydään ajelemassa hieman mukulakiveä. Lisäksi Albertokin tiedostaan tuon ensimmäisen viikon haasteet.

  3. #393
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Deve Katso viesti
    Kai noista tarrat halutessaan sais irti. Ei varmaan kyl Zippi hyvällä kattelis jos ponsoroidaan kalliita kiekkoja ja sitten ei näy ees omaa logoa..
    Ei taida kovin helposti saada. Mun muistaakseni tarrat on tällätty lakan alle jotta dimplet ei peity...

  4. #394
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  5. #395
    Liittynyt
    02/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    221
    Contador ajaa Giron 2011
    http://www.tuttobiciweb.it/index.php...cod=28717&tp=n

    edit. Hahaa, vetooo ehti ensin.

  6. #396
    Sambody Guest
    Sehän tuli oikein stereona. No joo silloinpa saadaan ehkäpä vastauksia onko nykypäivänä mahdollista viedä tuota tuplaa. Tästähän on taidettu jotain keskustelua foorumilla jo käydäkkin.

  7. #397
    Kannibaalilla näyttää oikeasti olevan aito hymy, vaikka hän on LA:n leirin miehiä.

    https://twitter.com/ammattipyoraily

  8. #398
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    East End
    Viestit
    442
    No kuten kuvassakin näkyy, niin noita "leirejä" viljellään enää lähinnä täällä pitkävihaisessa Härmlandissa jumalan selän takana? Ensi kaudella AC kuitenkin ajelee Shackin väreissä!

  9. #399
    Liittynyt
    02/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    221
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ejex Katso viesti
    No kuten kuvassakin näkyy, niin noita "leirejä" viljellään enää lähinnä täällä pitkävihaisessa Härmlandissa jumalan selän takana? Ensi kaudella AC kuitenkin ajelee Shackin väreissä!
    Villi veikkaus on että näin ei tule käymään...

  10. #400
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46
    Contadorin tavoitteista juttua AamuTV:n urheiluosuudessa.

  11. #401
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti viller Katso viesti
    Contadorin tavoitteista juttua AamuTV:n urheiluosuudessa.
    Kello 7.45 ja 8.15 urheilut keskittyivät aivan muuhun kuin pyöräilyyn. Taisi olla kello 6.45 ja/tai 7.15 lähetys, jossa oli tuo AC-juttu?
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  12. #402
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vetooo Katso viesti
    Kello 7.45 ja 8.15 urheilut keskittyivät aivan muuhun kuin pyöräilyyn. Taisi olla kello 6.45 ja/tai 7.15 lähetys, jossa oli tuo AC-juttu?
    Joo 7:00-uutisten jälkeen oli kohtuullisen pitkä juttu Contadorista. Asiaa mm. suunnitelmista yrittää Giro-Tour tai Tour-Vuelta -tuplaa, ja tottakai pakolliset kommentit Lance ja Vino -suhteista. Ilmeisesti oli vielä seitsemältä joku muu juttu kesken niin näyttivät täytteenä tuon Contador-pätkän. Areenasta löytyy kyllä kyseinen uutislähetys mutta ei urheilua.

  13. #403
    Contador jättää Espanjan mestaruukisojen maantien väliin juhannuksena, mutta kilpailee todennäköisesti aika-ajossa. Hän on haliitseva Espanjan tempomestari viime vuodelta. Pistoolimiehen Tour-valmistautumiseen on kuulunut pieni loma Ardennien klassikoiden jälkeen ja nyt harjoitellaan taas täysllä. AC on mukana kesäkuun alussa Dauphine Liberessä, mutta siellä tavoitteena ei ole kokonaiskisan voitto, vaan hyvä kokonaisuus. Contadorin nykyinen elopaino on 64 kg ja siitä lähtee pari kiloa Tourin alkuun mennessä.
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  14. #404
    Contadorilla on menossa vuoristoharjoittelujakso ja tällä viikolla on taittunut muutaman kerran sellaiset 4 000 - 5 000 nousumetriä per treenipäivä.

    "Another hard day (su 23.5.) of training,now is time to suffer to enjoy later."
    -Contadorin Twitter-sivu-
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  15. #405
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    0
    http://astanafans.com/wp-content/upl...wxPL0Q1057.jpg

    Conta treenaa aika-ajoa Epsilon Euskadin tuulitunnelissa.
    Vaatimaton reilu 4:n tunnin sessio.

    “I’m happy with my results, but trying to improve is always important, we have to work as much as possible in this way,”
    “It’s been a long day and you feel cold during the tests, but it’s worth the effort.” -AC

    Turhan suuri kuva taas...

    Levin aika-ajoasento?
    Jani Mahonen muokkasi tätä : 28.05.2010 at 08.55 Syy: ylileveä kuva!
    Don´t tell me the sky is the limit, if there are footprints on the moon!

  16. #406
    Liittynyt
    11/2009
    Viestit
    33
    Eikö noita kuvia voisi edes hieman pienentää, jottei tarvitsisi ihan kolmen sivun verran rullailla näitä sivuja sivulle päin? Kaikilla kun ei ole ihan sellaista 1920x1080 resoluution HD näyttöä.

  17. #407
    Liittynyt
    11/2009
    Viestit
    33
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti gali Katso viesti
    Turhan suuri kuva taas...
    Eipä mitään. Sitä sattuu.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti petri ok Katso viesti
    Tälleenkö
    Kiitos!

  18. #408
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    Pelto-Helsinki
    Viestit
    1.218
    Näkyykös tuossa Shivissä vielä siivekkeet etuhaarukan takana?
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

    "Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

  19. #409
    "When training in the mountains I like to mix up my gearing... sometimes I ride way over-geared to work power and then really working on my spinning. But when I am in the race, I am always spinning." -Alberto Contador-

    Eikös tämä ylisuurilla välityksillä ajaminen ollut Jan Ullrichin treenimenetelmä vuoristossa? Mitenköhän yleistä on prokuskien parissa harjoitella voimantuottoa tällä tavoin?
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  20. #410
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    653
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vetooo Katso viesti
    "When training in the mountains I like to mix up my gearing... sometimes I ride way over-geared to work power and then really working on my spinning. But when I am in the race, I am always spinning." -Alberto Contador-

    Eikös tämä ylisuurilla välityksillä ajaminen ollut Jan Ullrichin treenimenetelmä vuoristossa? Mitenköhän yleistä on prokuskien parissa harjoitella voimantuottoa tällä tavoin?
    Eikös lajivoimaa hankita just noin, raskas välitys ja hitaat kampikierrokset (45-60?rpm).

    Kuva Tourmaletin päältä viime viikolta:
    http://tweetphoto.com/24940962
    Vartioharjun Voigt

  21. #411
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samuli Katso viesti
    Eikös lajivoimaa hankita just noin, raskas välitys ja hitaat kampikierrokset (45-60?rpm).
    Jeps. Toimii suomessakin. Peltoaukea, kova vastatuuli. Sit vain helvetin iso välitys (juurikin tuo 40-60 rpm max) ja sit väännetään menemään. Ja yrittää pitää sykkeen ja vauhdin siten ettei nouse liikaa ettei mene "vk" treeniksi.

  22. #412
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samuli Katso viesti
    Eikös lajivoimaa hankita just noin, raskas välitys ja hitaat kampikierrokset (45-60?rpm).

    Kuva Tourmaletin päältä viime viikolta:
    http://tweetphoto.com/24940962
    Vähän huonosti olin muokannut lauseen. Selvennetään... Miten isossa roolissa tällainen ylirsuurilla välityksillä ajaminen on, kun ajatellaan prokuskin mäkitreenaamista kokonaisuutena? Ja voidaanhan tässä tarkoittaa ihan matti meikäläistäkin. Tosin lipsuu vähän topicin aiheen ohi... Mutta ihan mielenkiintoista olisi kuulla asiantuntijoiden mielipiteitä, kun itselleni lajin tämän osa-alueen tietämystaso on lähellä nollatasoa.
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  23. #413
    Liittynyt
    06/2007
    Viestit
    40
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vetooo Katso viesti
    Vähän huonosti olin muokannut lauseen. Selvennetään... Miten isossa roolissa tällainen ylirsuurilla välityksillä ajaminen on, kun ajatellaan prokuskin mäkitreenaamista kokonaisuutena? Ja voidaanhan tässä tarkoittaa ihan matti meikäläistäkin. Tosin lipsuu vähän topicin aiheen ohi... Mutta ihan mielenkiintoista olisi kuulla asiantuntijoiden mielipiteitä, kun itselleni lajin tämän osa-alueen tietämystaso on lähellä nollatasoa.
    Ymmärtääkseni tämääntyyppisten vetojen käyttö on maa-/kulttuuririippuvainen asia, ja sekin vaihtelee käytetäänkö enemmän lyhyitä vääntöjä jopa alle 40RPM vai pidempiä 40-65RPM, mutta kyllähän tämäntyyppistä harjoittelua pitää osaltaan mukana muutama kuuluisa maasto- ja maantievalmentaja, mm alla mainitsemasi värikkäänpuoleinen italialainen. Hitaan väännön syklissä hetkelliset voimantuoton huippulukemat ovat selvästi nopeaa pyöritystä korkeampia.

  24. #414
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Wrocław, Puola
    Viestit
    0
    Tuo on aika kiistelty aihe.

    Cadel Evansin ja Ivan Basson nykyinen valmentaja seurasi Francesco Moseria 80-luvulla. Kun tämä treenasi tunnin maailmanmestaruutta varten, he lisäsivät treeneihin tuota ylämäkeä suurella välityksellä.

    Tämä harjoitusmuoto ei ole tarkoitettu mäkitreeniksi (*), vaan yleiseksi harjoitukseksi "kestävyysvoiman" (eri kuin "voimakestävyys") parantamiseksi (en tunne oikeaa terminologiaa). Moserhan halusi nimenomaan parantua aika-ajossa.

    Aldo Sassin alkuperäinen protokolla on useita 1-3 minuutin toistoa niin pitkällä välityksellä, että pääset 35-40 rpm:en. Syke ei nouse yli kynnyksen, sillä voima on rajoittava tekijä ja kuitenkin toiston kesto on liian lyhyt. Harjoitus tehdään istuma-asennossa ja parhaalla mahdollisella tekniikalla; lisäksi kädet nojaavat tankoon, mutteivät auta mitenkään voimantuotossa (ei vetämisiä): toistan, tämä on "voima"-treeni, eikä mäkitreeni (*).

    Harjoituksen jälkeen nopeata pyörittelyä muutama kymmen minuutti, ammattilaiset varmaan ajavat moottoripyörän peesissä.

    Suurin osa ammattilaisista käyttää tällaista menetelmää. Tämä kuuluu ensisijaisesti talvelle, jolloin PK:ta ajetaan paljon, mäkejä hyvin vähän, jonkin verran fixiä (?), ja ainakin pari kertaa viikossa tällainen treeni. Keväällä jos on vähän rauhallisempi hetki - ei kilpailuita koko ajan - voi myös treenata näin. Italiassa tämä tunnetaan nimellä SFR, joka hakusana Youtubessa löytää Tosatton ja Ballanin selitykset harjoituksesta.

    Kolmannen kerran, tämä harjoitus ei ole mäkitreeni (*), vaan se parantaa kykyä ylläpitää suuria välityksiä joka maastossa, esim. aika-ajoissa. Tämän hyödystä ei ole paljon tieteellistä näyttöä, mutta valmentajat ympäri maailmaa - tai ainakin Italiaa - pistävän sen sekä ammattilaisten että amatöörien viikko-ohjelmiin.

    Mäkiä varten taas on ajettava mäkiä paljon, sekä "rauhallisella" vauhdilla (mäkispesifistä kestävyyttä) että eri intervalleilla kynnyksen molemmin puolin.

    Nykyään valmentajat käyttävät myös hybridiä, jossa kadenssi on korkeampi, 50-60 rpm, toistot kestävät useampia minuutteja ja syke nousee lähelle kynnystä.

    T. nimimerkki "viimeksi ajettu SFR:ää 6-7 vuotta sitten"

    (*) "mäkitreeni", tarkoittaen, ettei mäkisuorituksen parantamista varten. Tietysti tämä on mäkitreeni siinä suhteessa, että se ajetaan mäessä.
    Kehittämässä Keski-Euroopan pyöräilykulttuuria

  25. #415
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.906
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Jeps. Toimii suomessakin. Peltoaukea, kova vastatuuli. Sit vain helvetin iso välitys (juurikin tuo 40-60 rpm max) ja sit väännetään menemään. Ja yrittää pitää sykkeen ja vauhdin siten ettei nouse liikaa ettei mene "vk" treeniksi.
    Näinhän se tapahtuu, mutta voima pitää siirtää sitten vielä nopeammalle kadenssille. Hermotuskysymyksiä. Siksi ajetaan esimerkiksi auton peesissä vaikka en ihan ymmärrä miten se tapahtuu koska peesissähän samoilla isoilla mäkivälityksillä vatit ovat kuitenkin pienemmät. Tuo Leopejon kuvaus on hyvä hapottomasta voimaharjoituksesta.
    Jos et aja et voi ottaa!

  26. #416
    Alberto Contadorin apuajajat valitaan Ranskan ympäriajoon 10 polkijan ryhmästä. He ovat Allan Davis, Dimitri Fofonov, David de la Fuente, Maxim Iglinsky, Daniel Navarro, Benjamin Noval, Oscar Pereiro, Paolo Tiralongo, Alexander Vinokourov ja Andrei Zeits. Näistä Fofonov, De la Fuente, Navarro, Noval, Pereiro, Tiralongo ja Vinokourov ovat käytännössä varmoja nimiä. Viimeisen kahdeksannen paikan ottaa Davis, Iglinsky tai Zeits.

    Contadorin alkukausi on mennyt oikeastaan täydellisesti. Hän ei ole kärsinyt loukkaantumisista ja oikeastaan ainoat pienet takapaki ovat olleet jokavuotinen kevään siitepölyallergia, Pariisi-Nizzan lievähkö kaatuminen ja Islannin tulivuorenpurkauksesta aiheutuneet logistiset pulmat. Nämä kaikki ongelmat ovat minimaalisia, sillä niillä ei ole ollut mitään konkreettista vaikutusta Tour-valmistautumiseen.

    Minulla on pieni näppituntuma, ettei ykskikään muu Touriin yhteiskilpailuun tähtäävä kuski ole saanut vedettyä yhtä ehjää harjoittelukautta (loppuvuosi 2009 - kesäkuu 2010). Tämä on tietenkin Ranskan kierroksen kilpailun jännittävyyden kannalta vähän "ristiriitainen fakta", sillä AC:n lyöminen on entistäkin vaikeampaa puhtaasti mäki- ja tempokunnolla mitattuna. Tourin vaativa reitti mittaa kuitenkin muitakin ominaisuuksia, mm. saumaton tiimipeli, yksilön taktinen osaaminen ja nupukivillä ajaminen.
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  27. #417
    Liittynyt
    02/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    221
    Veikkaisin että viimeisen paikan ottaa Iglinsky, jolla takanaan hyvä (tosin pitkä) alkukausi.
    Se että Allan Davis on edes pitkällä listalla ihmetyttää, mies on ollut "rapakunnossa" ja hieman ylipainoinen koko alkukauden, enkä oikein keksi syytä miksi ottaa joukkueeseen lähes puhdas sprintteri mukaan?

    Edit. Vino:
    What is your feeling after such a complex event? Are there any plans to vacation?

    - Of course, feel very tired, drained. I can not believe that all behind us, and we can not afford to relax a bit. But after the "Giro" I feel more motivated in his return to the sport and I think that I am in good physical shape, because in difficult conditions mnogodnevki able to act on a par with such powerful athletes, as Basso, Evans, Skarponi, Gardzelli and other . All this, again, thanks to the excellent team support throughout the competition.

    Ahead of the Tour de France. Recover and start to prepare for it. There we all work on the team captain Alberto Contador. I can promise that if I am able to fight for the Tour de France, then try to please fans of Kazakhstan victory at one stage, but only if it does not interfere with Contador.
    http://astanafans.com/aleksandr-vino...liderstvw.html
    Soolo muokkasi tätä : 04.06.2010 at 15.24 Syy: Vino

  28. #418
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti petri ok Katso viesti
    Mukulakivietapilla on vain yksi oikea tapa toimia. En tarkkaan tiedä, millaisia pave-sektoreita on valittu, mutta vaikeimmissa on ajokelpoista vain yhden pyörän levyinen ura, jos sitäkään. Mukulakivi osuudella on siis äärimmäisen tärkeää olla aivan kärjen tuntumassa. Toki kärkeen on tunkua, joten asvalttiosuuksilla saattaa kolahtaa. En osaa sanoa mitataanko mukulakiviosuuksilla ajotekniikkaa vai -taktiikkaa, vaiko vain puhdasta onnea. On turhan helppoa jäädä nalkkiin jonkin kasan taakse.
    Tällaisen nupukivisektorilistan väsäsin jokunen aika sitten:
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vetooo Katso viesti
    Ranskan ympäriajon 3. etapin nupukivisektorit

    Ormeignies, 350 m, 85,0 km maalista, tähtiluokitusta ei löytynyt
    Hollain, 1 200 m, 44,0 km maalista, tähtiluokitusta ei löytynyt
    Rongy, 700 m, 40,0 km maalista, tähtiluokitusta ei löytynyt
    Sars-et-Rosières, 2 400 m, 27,5 km maalista, ***
    Tilloy-lez-Marchiennes, 2 500 m, 24,5 km maalista, ***
    Wandignies-Hamage, 3 700 m, 18,0 km maalista, ***
    Haveluy, 2 300 m, 10,0 km maalista, ****

    Yhteensä: 13,15 km
    https://twitter.com/ammattipyoraily

  29. #419
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Tallinna
    Viestit
    288
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti petri ok Katso viesti
    Mukulakivi osuudella on siis äärimmäisen tärkeää olla aivan kärjen tuntumassa. Toki kärkeen on tunkua, joten asvalttiosuuksilla saattaa kolahtaa. En osaa sanoa mitataanko mukulakiviosuuksilla ajotekniikkaa vai -taktiikkaa, vaiko vain puhdasta onnea. On turhan helppoa jäädä nalkkiin jonkin kasan taakse.
    Jossain vanhassa Procyclingissä oli juttua, että Rondessa vedetään jokaiselle mäelle ja mukulakivelle niinkuin loppukiriin. Eli vauhtia on hyvissä ajoin ennen tärkeitä paikkoja, joten viimetipassa keulaan nousu ei 60kmh vauhdissa ole helppoa...
    Jotenkin ne huiput vain tahtovat olla ratkaisupaikoissa kärjessä, joten ei liene tuurissa niinkään..

  30. #420
    "My main aim here is to put in some base miles in preparation for the Tour."
    "Tärkeintä on saada kilsoja alle Touria varten."

    "I'm getting better every day, but I really don't have the form to contend overall victory here. That means I'll be more relaxed in the mountains than usual."
    "Koko ajan mennään parempaan suuntaan, mutta kunto ei riittä taistelemaan kokonaiskisan voitosta täällä. Tämän takia voin sotkea normaalia rennommin vuoristossa."

    "More than anything I want to see what I can do on the time trial bike, because we haven't had a lot of time thus far to test it on the road."
    "Kaikista eniten haluan nähdä, mitä saan aikaan ITT:ssä tempofillarin kanssa, koska meillä ei ole ollut paljon aikaa testailla sitä maantiellä."

    "I haven't looked at the start list but I know that [Denis] Menchov and [Samuel] Sanchez will be in the fight for overall victory. Plus there's RadioShack, who have [Haimar] Zubeldia and [Chris] Horner, so it will be far from easy."
    "En ole katsonut starttilistaa, mutta tiedän Mentshovin ja Sanchezin taistelevan kokonaiskisan voitosta. Lisäksi täällä on RadioShack, jolla on Zubeldia ja Horner, joten kilpailu tulee olemaan kaukana helposta."

    "I'd like to add the Dauphiné Libéré to my list of victories, but for me overall victory is not essential. If I'm racing and the opportunity presents itself then okay, I'm not going to pass it up. But my main objective is to train in race conditions."
    "Haluaisin lisätä Dauphine Liberen voittolistalleni, mutta se ei ole välttämättömyys. Se tulee jos on tullakseen. Tärkeintä on kohottaa kilpailukuntoa."

    http://www.velonation.com/News/ID/44...d-be-nice.aspx

    Suomennos karkea ja vapaamuotoinen. En vastaa virheistä.
    https://twitter.com/ammattipyoraily

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •