GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 33 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 43 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Uhh, te ootte noin aikaisin lähdössä ajamaan. Mä taidan kyllä sittenkin tehdä myöhemmin Akaan alueella vaan jonku 2-3 h lenkin...

Kun arkena herää 5.30 ja on kotona 18.00 pintaan niin pakko vähän kuitata univelkoja viikonloppuna. Onneksi tätä reissaamista jatkuu enää 3 viikkoa...sitten olen taas täysillä mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Uhh, te ootte noin aikaisin lähdössä ajamaan. Mä taidan kyllä sittenkin tehdä myöhemmin Akaan alueella vaan jonku 2-3 h lenkin...

Kun arkena herää 5.30 ja on kotona 18.00 pintaan niin pakko vähän kuitata univelkoja viikonloppuna. Onneksi tätä reissaamista jatkuu enää 3 viikkoa...sitten olen taas täysillä mukana.
    Hakkarin nesten-huoltoasema?? , mutta mihin aika aamupäivä olis minulle sopivampi noin klo 1100 mutta ei ole pakko silloin, ihan miten teille parhaiten soppi. Olen ainakin sinne pyöräilemässä, ei se nyt niin kaukana on

Tuosta edellisestä sivusta, oli puhe semmoista, mutta kun ei kuka oikein vasta on pakko heitä sitten joku aika ?????!!!!!! Hakkarin lenkki on myös vaan 3 tunnin lenkki....

Kiva päivä oli ja onneksi laitoin aamulla vähän aurinkorasva, aurinkoinen päivä oli mitä sen parempaa, reitti oli loistava ja pitkä. Hakkarinkierros ajettiin Hiloranin kanssa noin XXX tunti ja minä jatkoin vielä vähän matka sinne ja tuonne 7tunti on satuloitu 6.20 ajoaika ja loppu kahveille satanen aika tasan tuli mittarini täällä mentiin http://www.everytrail.
    Lempäälän ja Ideaparkin väliset polut on varassa kun kolme hakukoneet tuli nähty, yksi polun pätkä oli jo haudattu onneksi oli gpsi mukana
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Keskiviikko lenkille....... ??? klo 1800 Viialasta sahurinpihassa ja 1845 Toijalan vesitornilta
    http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere sääennuste on ihan ok

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Keskiviikko lenkille....... ??? klo 1800 Viialasta sahurinpihassa ja 1845 Toijalan vesitornilta
    http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere sääennuste on ihan ok
    Jos nyt ei vettä sada niin passaa hyvin. Ollaan yhteydessä vielä huomenna iltapäivällä...mikäs olis suunta? Sotkialle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    ...mikäs olis suunta? Sotkialle?
    Noo en tiedä, jos sinulle on jotain tiedossa luotaan opastetun retkeilyn
    Ei tarvi olla kauhean pitkän (eli ajasta), huomenna on lisäksi työmatkapyöräily tiedossa Herätys klo 5000 ja olis ehkä ihan kiva tai aasialinen päästä ajoissa nukkumaan sen jälkeen
    Mutta laita vielä iltapäivälle viesti jos jotain muutoksia tuleeeee

Peukalo ylös Peukalot Ristolle

..... kiitos vielä Ristolle, kiva, kevyt, retkivauhtinen keskiviikkolenkki oli Junkkarissa ajettiin ja pysytin aika lailla kun metsässä oli ihan kuiva vielä, sontulantien pätkä mitä ajettiin oli ainoa epämukava kohta. Kilsa taisi mittarin mukaan olut noin 32 ja tunti 40 min. ajoaika. Havunneulat olivat ainoa tuliaiset mitä saatiin metsässä ja pyörä ei olut kauhean kuraista jopa housunpuntit oli aika puhdas vielä

Tämän kautta vielä terveisiä S-Worksin kuskille Toijalasta, jos on kiinnostusta mukaan vaan, Kankee on sanonut aina hitain määrä tahdin ja metsän ei ketään jätetään yksin

Tässä on vielä luvatut reitit Ristolle:
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=597941 osittain vaikea
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=569821
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=528338
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=435605
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=622540
    Atze09 muokkasi tätä : 26.05.2010 at 22.45

Lamppu syttyi Viikonloppu

Miltä viikonloppuun suunnittelu näytä onko kuka ajattelut lähtevänsä.
    http://www.foreca.fi/ ennuste tällä hetkellä näytä ihan ok, mutta se muutu varmasti vielä tuhat kerta.

(Hämeenlinnan ennuste oli kuivempaa näköinen )

Back from tornio...sunnuntai sopis paremmin huomenna on talkoot Lempäälässä sään sallien...
    hiloran muokkasi tätä : 28.05.2010 at 17.27
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Minulla halua lähteä, 100% en voi vielä luvata mutta kartoitetaan mahdollisuudet. Toiveena olisi kevyt pitkähkö pk-pyörittely, ei kuitenkaan mitään 100km settiä

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    Back from tornio...sunnuntai sopis paremmin huomenna on talkoot Lempäälässä sään sallien...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Minulla halua lähteä, 100% en voi vielä luvata mutta kartoitetaan mahdollisuudet. Toiveena olisi kevyt pitkähkö pk-pyörittely, ei kuitenkaan mitään 100km settiä
    Hehheehh, no sunnuntai olis olut minun ehdotuskin
    Ylä mainittuja Ristolle tarkoitettuja lenkit vois valikoida mitä halua aja
    Pidetään yhteytä
    Atze09 muokkasi tätä : 28.05.2010 at 21.47

Mä taas voisin lähteä huomenna.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    mihin meinaat lähteä?

Mulla siirty talkoot sunnuntaille voin lähteä tankkikuskin kanssa huomenna. Saadaan tukkiauto vasta sunnuntaina nosteleen kattotuoleja. Sunnuntaina ehtisin iltäpäivällä 1500- .

Ota ruohotrimmeri mukaan tänne Viialaan..... aika sateista näytä huominen päivä, vaikka ei o mitä sokerikuorrutuksia missä, mutta on muuta suunnitelmia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    mihin meinaat lähteä?
    Inariin susia naimaan.

Mulla siirty talkoot sunnuntaille voin lähteä tankkikuskin kanssa huomenna. Saadaan tukkiauto vasta sunnuntaina nosteleen kattotuoleja. Sunnuntaina ehtisin iltäpäivällä 1500- .
    En osaa luvata ajasta mitään, mutta katellaan jos saatais osumaan.

Ota ruohotrimmeri mukaan tänne Viialaan..... aika sateista näytä huominen päivä, vaikka ei o mitä sokerikuorrutuksia missä, mutta on muuta suunnitelmia.
    Viikon päästä voin ottaakin, huomenna pitää silpoa omaa takapihaa.

There can be only one.

Inariin susia naimaan.

En osaa luvata ajasta mitään, mutta katellaan jos saatais osumaan.

Viikon päästä voin ottaakin, huomenna pitää silpoa omaa takapihaa.
    ai sulla pukkas pohjosen retki yhtäkkiä päälle... harmillisia tommoset nopeet lähdöt kun ei lenkille edes pääse vaikka on luvannut

Huominen ennuste on kokoajan paranemassa Hmeenlinna ja jopa Tampereen ennuste näytä ihan ok. Kankeen kanssa oli alustava puhuttu että aamulähtö olis kiva, Xizorille töiden takia olis ehkä myöhemmin sopivampi
    Olisko kompromissi jos 1200 ja 1230 välille, minäkin voin perheen kanssa vielä kotona syödä , sahurinpihassa tai junkkarin metsässä http://kansalaisen. niin että toijalalaiselle jää auto siirtymä pois.
    Jos sahurilta lähdetään tietäisin ainakin hyvän lenkki Kankeelle

Tämä suunnitelma on vielä avoin, mielipiteitä saa antaa.

ai sulla pukkas pohjosen retki yhtäkkiä päälle... harmillisia tommoset nopeet lähdöt kun ei lenkille edes pääse vaikka on luvannut
    .................. tule myös vaan mielen kun TD.´n tekstit välille tuleeeee, meidän puolesta aina vaan mukaan, mutta vuoden verran tule vaan teksti eikä mies vielä näkynyt....... no ehkä ensi vuonna

Huominen ennuste on kokoajan paranemassa Hmeenlinna ja jopa Tampereen ennuste näytä ihan ok. Kankeen kanssa oli alustava puhuttu että aamulähtö olis kiva, Xizorille töiden takia olis ehkä myöhemmin sopivampi
    Olisko kompromissi jos 1200 ja 1230 välille, minäkin voin perheen kanssa vielä kotona syödä , sahurinpihassa tai junkkarin metsässä http://kansalaisen. niin että toijalalaiselle jää auto siirtymä pois.
    Jos sahurilta lähdetään tietäisin ainakin hyvän lenkki Kankeelle

Tämä suunnitelma on vielä avoin, mielipiteitä saa antaa.

Kankee lähdössä mukaan. 12:30 @ sahuri ok minulle, ehtii sitten syödä muutakin kuin aamupalan. Kiva lähteä lenkille pitkästä aikaa, saas nähdä onko kunto huono vai erittäin huono

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Kankee lähdössä mukaan. 12:30 @ sahuri ok minulle, ehtii sitten syödä muutakin kuin aamupalan. Kiva lähteä lenkille pitkästä aikaa, saas nähdä onko kunto huono vai erittäin huono
    Voisin renkaisiin tankata/pumpata vaihteeksi betoni, retkivauhti on tiedossa pitkä ja sitkeä klo 1230 sopi mainiosti, nähdään silloin.
    Vaikka jotain sinistä näkee siellä sääennusteista minä olen lähdössä 100%.sti, jos joku muu halua vielä mukaan (Risto?).
    http://kansalaisen.karttapaikka. lähtö klo 1230

Voisin renkaisiin tankata/pumpata vaihteeksi betoni, retkivauhti on tiedossa pitkä ja sitkeä klo 1230 sopi mainiosti, nähdään silloin.
    Vaikka jotain sinistä näkee siellä sääennusteista minä olen lähdössä 100%.sti, jos joku muu halua vielä mukaan (Risto?).
    No koitetaan parhaan mukaan roikkua imussa kun sinä menet hidastellen. Tulin just töistä ja nyt nyt kiireellä lähtö mökille. Nähdään huomenna.

.................. tule myös vaan mielen kun TD.´n tekstit välille tuleeeee, meidän puolesta aina vaan mukaan, mutta vuoden verran tule vaan teksti eikä mies vielä näkynyt....... no ehkä ensi vuonna
    Tänään klo 20.30 pääsee mun kanssa lenkille, heti kun pojat ovat menneet nukkumaan. Nyt, jos suinkin sopii, menisin jatkamaan töitä kun tuo kaatosadekin kerran taukosi.

There can be only one.

Tänään klo 20.30 pääsee mun kanssa lenkille, heti kun pojat ovat menneet nukkumaan. Nyt, jos suinkin sopii, menisin jatkamaan töitä kun tuo kaatosadekin kerran taukosi.
    Huomasin tämän liian myöhän,,, kun nyt on jo saunassa käyty ja oluesta maisteltu, silloin en enää ohja minkälaisia kulkuvälineitä. Rölli iltasatu on myös just päälle joten en enää ehti

Lisäys klo 20.58, ei kauhean pitkä lenkki on olut jos tähän aika olet taas online ........
    Atze09 muokkasi tätä : 29.05.2010 at 22.03

Ehdin itsekin 1230:ksi

...syksyllä 29.9. taidetaan porukalla viettää tankkikuskin 0 -lenkki vuosipäivää. Voisin alustavasti alkaa keräämään listaa, niin osataan sitten valita sopiva juhlapaikka....

...syksyllä 29.9. taidetaan porukalla viettää tankkikuskin 0 -lenkki vuosipäivää. Voisin alustavasti alkaa keräämään listaa, niin osataan sitten valita sopiva juhlapaikka....
    Olen tulossa,

Kiitos kaikille hieno lenkki oli
    Ennätys osalistumismäärä tällä Akaassa kun 5 kuski lähti lenkille Reitti valinta oli toivottavasti kaikille sopiva jokainen on pystynyt itse valikoida minkä pituinen lenkki kaipa 30/40/55 kilsa oli tarjoille. Kankkeen kanssa käytiin vielä syke testissä Nahkialanvuoren takana ja pieni sadekuuro saatiin vielä niskaan mutta ei haitannut. Yllätys oli että meidän rivissä löytyy myös Kaupin kanuunan kuski jo

Keskiviikonlenkki jää minulle Akaassa väliin kun lähdemme Lisan kanssa sinne http://www.kaupinkanuunat.net/junior...ta/junnulenkit
    pieni mainos sivussa

Hyvä lenkki todellakin, vetäjälle (Atze) kiitokset! Mulla näytti trippimittari 51 kilsaa eli just sopiva pituus, tosin viimeiset kilsat oli vähän tuskaa kun reidet alkoi olla täysin finaalissa. Pitänee alkaa nyt vähän reenaamaan, että mahtuu porukkaan kuten Tampereella sanotaan.

Itelle kerty suunnon mukaan 2:30h, 31,5km, ka. syke 151bpm, 1605kcal, nousut/laskut 260m, harjoitusvaikute 5 etc....

Toivottavasti Kankee on vielä elossa. Suuntoni on kysynyt lenkkiin jälkeen että laitettaanko uusi max. syke 170-180, nahkialan-takavuorella näyti 170 syke, kcal meni 3100 ja 55 kilsa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •