Nikolai. Prismasta 3x0.5L tölkki + lasi = 3,90 eur![]()
Nikolai. Prismasta 3x0.5L tölkki + lasi = 3,90 eur![]()
Corona Extra
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Murphy's Irish Red. Happy hour for happy people![]()
Emdbräu. Pthyi! Karmeata kuraa.
Grafenwalder lidlistä...menettelee...
"When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin
Koff Extra Brew III, pinttitölkillinen tuopista.
Ihan OK heti saunan päälle erittäin kylmänä, mutta vähänkin lämmettyään alkoi löytymään kummallisia makuja. Ei nämä tuunatut keskiketterät oikein herkkua ole.
Mun mielestä Lidlin omista oluista ehdottomasti parasta on lasipullossa myytävä Finkbräu III (ent Schwaben Bräu) ja kevyenä vaihtoehtona raikas Frinkbräu I.
No just join muutaman sellsen ennen tuota Grafenia. Hyvää on kyllä Finkkiki. Ja Nobelaner.
Kalia on kyllä hyvää. Mitähän kaliaa sitä tännää ostas? Varmaan Nobelaneria ja siihen kylykeen pari jotain tummaa. En tiiä mikä on tullu. Ennen en tykännyt tummista kalioista, mutta nyt oon parin viime viikon aikana muutaman erimerkkisen ja -laisen ostanu ja on maistunu kyllä hyvältä. Pitäskö oikeen alkosta käyä kaliahyllystä valitteen jotaki siirappia. Siinon kyllä riski, että tarttuu sitte viskilekaki. Mutta onko se väärin?
Freude am Fahren.
d'Ecaussines Ultradélice muistaakseni oli viimeisin, jonka tuolla tuulensuussa join
http://www.gastropub.net/tuulensuu/juomat.php
http://www.kaupinkanuunat.fi
"ÄLÄ OTA SITÄ VAKAVASTI"
OLVI. lasista ja nyt nuqq.
ZZzzz....
turhaa on katsoa ja haaveilla,
Kun voi kokea ja kaatuilla.
Belhaven Scottish Stout. Hyvää on, voisin Liraren:llekin suositella.
Vaan Karhua....
"Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-
Keisari EloWehnä. Uus ruokakauppaoluiden suosikki.
Ei muista ..... kun siitä on aikaa 1/4 vuossata ;-) vatsa ei tykkää noista 'puuroista' (lue:käymisteitse tehdyistä), lonkerosta sitten sitäkin enemmän ....
Santtua tuli vedettyä aluksi kovalla tahdilla ja suupielet vaahdossa, sitten hitaasti ja nautiskellen. Kohta pitää ottaa uusiksi. Ahh...
-Italialainen käsityö kunniaan!-
Pilsner Urquell, luulen ettei jää tän illan ainoaksi, HBF kutsuu vielä
Stella Artois.
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.![]()
Bavaria 86. Suosittelen lämpimästi.
Heineken
............
Miksi vasta tuplaviskin jälkeen sanot mulle Rakastan sua?
Aldaris Striprais, saunajuomaksi ihan jees.
Enpä juo olutta![]()
Viinakaupast hain venäläistä Baltika portteria. Hyllyn reunassa luki, et uutuus.
On kyllä erittäin hyvääääää!!!!
![]()
Kotimainen, pienpanimon valmistama, maitokauppavahvuinen, suodattamaton vehnäolut. Monta hyvää syytä maistaa. Suosittelen!
Golden Shower of Lapland
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Paikallisesta alepasta tarttui mukaan Martens Gold nimistä kuraa. Oli halpaa, mutta katselin, että belgialaista tms. Aivan hirveää litkua, pysykää erossa!
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Gouden carolus hopsinjoor - hauskaa tavaraa kun tulee pullosta ulos ihan omatoimisesti.
Kirjanmerkit