Ei ihan yhtä kuraista touhua kuin edellisessä kuvassa, mutta keväistä ajelua silti. Mukavaa oli!
Lisää kuvia ja ajelua blogissa.
Ei ihan yhtä kuraista touhua kuin edellisessä kuvassa, mutta keväistä ajelua silti. Mukavaa oli!
Lisää kuvia ja ajelua blogissa.
Olmi muokkasi tätä : 20.06.2010 at 14.28
http://ollimiettinen.blogspot.com/
Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.
Kauanko pitää reenata, että pystyy ajamaan tolleen metrin maanpinnan yläpuolella?![]()
Hyvä kuva!
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Ei se taitoa vaadi...vaan nuin kauhian kevyen pöörän..
On olemassa miesten työt ja yhteiset työt...
Aivan aivan...ja eikä ravotu kamppeetkaan kun ajaa tollatteen ilmassa. On se kätevää nykyään...
*Ketjut ovat sotkemista varten*
vuokrasin fillarin ja lähdin kattelemaan New Orleansin tulva-alueita
Heh joo ei enää tuolloin :-D
Eikä tuossa vielä edes ollut sitä tuhoaluetta, jotka tuli sitten vastaan kun pääsin köyhemmille kulmille. Rikkaammilla kulmilla tuhot oli jo korjattu, mutta paljon oli hylättyjä taloja vähän nuhjuisemmilla kulmilla...
sielä on varmaa hämähäkkimies hoitamasa sähkö- ja puhelinverkkoa![]()
Josta on runko varmasti jo kohta poikki ja takuu ei korvaa, koska rengas on käynyt ilmassa ja sääkin näyttää olevan aika huono.
....This warranty is null and void if the bicycle or frameset is used for racing, trick riding, ramp riding, jumping, riding hard off road, aggressive riding, riding on severe terrain, riding in severe climates, riding with heavy loads (weight of the rider included),, commercial activities or similar activities. Such use may damage the bicycle or frameset, can cause serious personal injury or death, and in all cases void the warranty....
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
(En kai mä niin isolta mieheltä näytä.... M-kokoisia molemmat pelit.
)
Mitä nyt vielä lyhyiden ajosettien jälkeen voin ajotuntumaa kommentoida, niin ei ole mitään tekijää, millä MSC jäisi Anthemista jälkeen. Maastossa toki on vielä reilu 30 cm lunta, joten kunnolliset kokemukset tulevat sitten hieman myöhemmin.
Fiilikset on kyllä tällä hetkellä kohdallaan ja uskon vahvasti, että ajovauhti ei jää ainakaan pyörästä kiinni. Kiihtyy ja kiipee komiasti, ja pattejakin tuntuu perä ottavan mukavasti. Ukko kun vielä olisi kunnossa, niin...
http://ollimiettinen.blogspot.com/
Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.
Haluaisin omistaa tämän kuvan vulkaaniselle tuhkalle, joka mahdollisti tämän kaiken.
![]()
Karbon näyttää mallia miten mennää ojan yli nii että heilahtaa..
![]()
"Lapasesta lähti..."
Kohti Sollerin huippua:
![]()
http://ollimiettinen.blogspot.com/
Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.
En yleensä aja farkuissa![]()
Ja ilman kypärää ! Juu ei liiemin hengitä noi farkut ..
joo kypäräkin on yleensä
Muistakaa käyttää ajolaseja tuolla ulkona!
![]()
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
Miten tuo Zarnin tilanne jatkui? Ajoitko noiden polkupyörien yli? Kaaduitko kun ajoit ilman käsiä?
Tuon kuraläikänkö halusit ikuistaa?
Kaar ittelles vaa
Ei tainnut olla erikseen ajovideo-aihetta. Joten ei kai ketään haittaa jos tänne postaa tälläsen ajovideon.
Eli minä tossa ajelen ja kaveri kuvas+editoi. Kalpalinnasta viime sunnuntailta. Traileina kalkkuna,adhd ja dh.
Tollanen olis: mtb-video(t) 2010
Sitä vaan kattelin, että miksi toi kuskin meno on niin nykivää? Eli siis usein peräkkäisissä frameissa kuski on täysin samassa kohtaa ja sitten hyppää seuraavaksi johonkin kauas. Itse olen saanut joskus samanlaista jälkeä, kun olen frame ratea muuttanut johonkin joka ei ollut aivan tarkalleen alkuperäisen kanssa jaollinen. Itselläni tuo epäkelpo muutos oli valmistajan ilmoittamasta 60 fps:stä 30 fps:ään, kun toimiva muutos oli 29,97 fps:ään.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
En oo ikinä nähny Vimeossa videoo joka ei olisi nykinyt. Mutta siisti video ja smuuttia ajoa kuitenkin.
Att inte cykla är att gå för långt
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
Tää on nyt vähän väärässä säikeessä tää videokeskustelu, mutta...
En tiedä vimeosta mitään, mutta pikaisesti googlasin. Näyttäis siltä, että noissa vimeon HD-videoissa maksimi frame rate on 24 fps. Jos pysytään tuon alla, niin luulisi kuvankin pysyvän nykimättömänä - siis luulisi ainakin. En viitsi rekisteröityä tuonne vain testatakseni. Koittakaa joku muu pudottaa frame rate tasan puoleen tai tasan kolmasosaan alkuperäisestä, että päästään alle tuon 24 fps:n. Ja sitten vimeoon... Ja kommenttia palstalle.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Viime kesältä ajoa.
Ja tuohon Vimeo-keskusteluun, ainakin HD-vireot pyörivät monesti erittäin tahmaasti vrt esim. Youtubeen.
... Kypärä löytyy jo nykyään.
Näyttää, että selälleen menee( vaan onhan ne jarrut keksitty), ja pienestä fontista isoa plussaa.
Mutta Vimeo- juttuun. Kun laitatte videon pyörimään Vimeossa, siinä oikeessa reunassa on hirvee listaa kaikkee, mikä on päällä ja mikä ei. Kun siinä lukee, HD is on, painaa siitä, se ottaa HD- moodin pois päältä ja johan loppu tökkiminenkin.
Vauhti korjaa ajovirheet.. Useimmiten.
Kirjanmerkit