Alkujaan tämän lähetti
nidan
Mitenkäs teillä on eri pankkien visa electronit toimineet evanscyclen kanssa? Itse koitin OP:n visa electronilla eilen tilata ja homma ei onnistunut, tosin katevaraus on tililleni tehty, mutta Evanssille soitettuani summan ei ainakaan pitäisi päätyä veloitukseen asti

. Nyt vain joutuu aloittamaan ikävän rumban pankin kanssa, että saa katevarauksen purettua järkevässä ajassa...
Sattuuko kellään olemaan positiivisia kokemuksia sampopankin tai s-pankin visa electroneista ja evanscyclesista, kun semmoiset löytyisi vielä mutta ei turhaan viitsisi aloittaa uutta katevaraus säätöä, jossei electronit vain suostu toimimaan.
Eipä kahden minuutin puhelu kauhean ikävä rumba minusta ole. Se katevaraus kyllä poistuu sieltä tililtä myös itsekseen ajan X kuluttua, mutta oli muistaakseni aika pitkä aika (kuukausi?) ja kyllähän se kyrsii jos on paljon rahaa varattuna mitä ei voi käyttää. Siksi olen itse soittanut pankkiin jos maksu ei ole mennyt kokonaan läpi ja katevaraus on jäänyt electronille. Ei kuulemma kuitenkaan koskaan pysty sieltä tililtä mitään velottamaan jos se tohon tilaan jää ja pankissa näkevät sen samantien siitä maksusta ja voivat poistaa sen katevarauksen samalla sekunilla.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Kirjanmerkit