Onneksi olkoon Kode! Kiire kyllä helpottaa. Kuulemma. Sitten joskus. Viimestään kun ... Hmmm
Nimim. oksennus- & kuumetaudista toipumassa oleva, oksennus- & kuumetaudissa olevan vaimon ja ylipirteän muksun kiireetön puoliso/isä.
Onneksi olkoon Kode! Kiire kyllä helpottaa. Kuulemma. Sitten joskus. Viimestään kun ... Hmmm
Nimim. oksennus- & kuumetaudista toipumassa oleva, oksennus- & kuumetaudissa olevan vaimon ja ylipirteän muksun kiireetön puoliso/isä.
Onnea vaan kaikille nuorille isille! Se on puhdasta terapiaa, kun niistä hoitohommista pääsee maastoon pyörällä.
Kävin eilen kävellen Rampakan pikkumetsässä ja polkujen suhteen ollaan taas nollatilanteessa, kuin polkuja ei olisikaan. Voisko sunnuntaina taas ajaa teillä?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Joo, onnea vaan. Kokeneena voin sanoa, että 25 vuoden jälkeen alkaa pahin olla ohi. Tosin huolta niistä piisaa vielä senkin jälkeen.![]()
Rami ilmoittautuu kanssa Lohjalle lähtijöihin. Kode on jo onniteltu nokakkain.
onks pakko, jos ei haluu
Hienoa spooria, onko Mannin metsästä?
Sieltäpä se. Ei mahu kammet pyörimään ilman kontaktia, mutta reunat ovat melko pehmeät, joten kyllä ne pyörimään saa...
Chebicissä on sitten riittoisasti vapaalippuja ens viikonlopun Fillari-, Retki- yms.messuille. Tulkeepa hakemaan
Terv. Jukka
recycling will save the planet, especially if you eat all your plastic and die
Lohjan porukka on koossa. Eli seitsemän hurjaa. Laitan tilinumeron ja muutakin infoa tulemaan viikonloppuna/ensiviikon alussa.
Viikonlopuksi on luvassa hienoa ajokeliä, ja sunnuntaina en pääse yhteislenkille mukaan.
Ajattelin lähteä lauantaina aamupäivällä (vaikka klo 10?) polkuja katseleen. Olisiko kiinostuneita mukaan?
Kuulostaa hyvältä. Nähdään maalikaupalla klo11!
TAHKO 120 Prokkis on lyöty tulille. Olen tänään varannut mökkimajoituksen. Katso netistä rinnepellon lomamökit http://www.rinnepeltolomamokit.fi/mokit8-20.htm mökki 6829. Tämä mökki on ollut minulla tukikohtana jo parina viimevuotena. Fillarilla pystyy rullailemaan lähtöpaikalle ja jopa tapahtuman jälkeen vielä takaisinkin. Plussana tässä mökissä on se että pyöränpesupaikan isäntäväki on tarjonnut talon puolesta joten tapahtuma-alueelle ei tarvitse jäädä jonottelemaan. Loistava tukikohta koko tapahtumalle. Olen ymmärtänyt että mielenkiintoa ko. tapahtumaan on aika monella. Jaetaan kulut nuppiluvun mukaan. Kimppakyydeillä kun mennään niin kulut saadaan pysymään kurissa. Minun kyytiin mahtuu yksi tahkonkiertäjä kamoineen. 2 paikkaa mökistä on jo varattu.
Eiku ilmoittautumaan kisaan http://www.tahkomtb.fi/, kohta pitäis ilmoitautumisen toimia. Ota haaste vastaan![]()
Oletko varannut koko mökin 10 hengelle? Vai siis tarkoittaako tuo, että samaan mökkiin voi paikkoja varata kuka tahansa muukin? Montako yötä? Mitä mökki maksaa?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Itse varasin 4-hengen mökin, 2 yötä 73€ eli halpaa ku saippua!
Ajan sen 60 km lenkin, tai siis tavoitteena ajaa kun en ole aikaisemmin ajanu tahkolla.
ARJ mä oon mukana. Ilmota summa ja tilinro niin maksan osuuden pois.
Juu olen varannut koko mökin omiin nimiini 2.7 - 4.7. Eli tarkoitus olis "virittäytyä" fiilikseen jo perjantaina puoliltapäivin eli ilmoittautuminen, tekniikkaspekulaatiot ja muutenkin selitykset jo etukäteen niin ei sittten tartte enään maalissa selitellä kun kaikki tietää jo miten koko savotta meni. Mökki luovutetaan sunnuntaina 4.7 puoliltapäivin, mikäli kaikki ovat jo päässeet maaliin. Tahkolle lähtijät voivat ilmoittautua minulle. Vaikka mökin koko on iso ei hinta ole ainakaan minun mielestä päätähuimaava. Palataan kustanuksiin lähempänä kesää.
Hyvä Petteri, arvelinkin että olet mukana tahkolla.
Vielä mahtuu mukaan, lähetään isolla porukalla pohjoissavoon jossa järvenpäähän verrattuna nousut on nousuja, mutta nousun jälkeen tulee aina se kuuluisa "palauttava lasku"
Extrana tarjoan henkilökohtaisesti "matkaoppaan palvelut" mm. ruokapaikkojen suhteen sillä tahkovuorella on tapahtuman aikaan niin paljon porukkaa ettei sinne kannata jäädä jonottelemaan. Nilsiästä löytyy ruokailuun superhyvät puitteet.
Mukana on Kode myös. Tarkotus olisi taas ajaa se 60km ja reilusti alle 4 tuntia..![]()
Missäs kunnossa ne polut ovat? Tästähän vois vaikka alkaa ajamaan...![]()
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Olisiko se ennemmin vaikka tavoite alle 4 tuntia. Maalissa sitten selviää.
Niin kaikki Lohjalle lähtijät laittakaa minulle S-posti osoitteenne. Päivitin koneeni ja tietysti kaikki osoitetiedot meni. Voisin sitten lähettää info-materiaalin. Eli tänne maili osoite koski@rokki.net
Minäkin yritän ehtiä mukaan, mutta onko se ny sitten 17.30 vai 18![]()
Jotain pitäs varmaan päättää... Tietysti jos lähetään ajoissa ni ehtii ajaa pidempään, vähän myöhemmin useampi ehtis mukaan. Joku rohkee tekee päätöksen![]()
1730 siis.
Saattaa tulla kiire. Venatkaa edes muutama minuutti, jos myöhästyn, tai tavataan sitten ehkä jossain metsässä ...
Oli kyllä raskasta sutia sinkulalla sohjossa. Loistavaa treeniä vaikka meinas kiroiluksi mennä.
Joo, kyllä oli "lämpöaalto" tehnyt tehtävänsä ja polut oli melkoisen pehmeät.
Nyt pitääkin odottaa pikkupakkasia, tai lähteä aikaisin aamulla yöpakkasen jälkeen...![]()
^ Eieieieiei, kun nyt odotellaan sitä että lumet sulaa ja juuret tulee esiin.
Pikkupakkaset saa painua hevonkarsinaan.
Kirjanmerkit