Jos keulan jarrukiinnitys on mallia postmount, niin siihen sopii jarru(postmount, kuten kaikki nykyään?) suoraan kiinni, ilman adapteria levykoolle 160mm. Muiden kokoisille levyille käy sitten yhteen adapterin kanssa. Eli esim. 180mm levy-->180mm postmount-adapteri. Kannattaa hommata saman valmistajan adapterit kuin on jarrutkin, niin sopii varmasti! Prikoilla saa sitten hienosäädettyä.
Vaihtajankorvake tulee rungon mukana/on osa runkoa.
Love me, love my bike.
Vaijerinkuorta metritavarana, siitä vaan sit mittailemaan ja leikkaamaan:
http://www.chainreactioncycles.com/M...x?ModelID=7770
...
@bere: On se ruma. Hyvä kun en ostanut.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
eiks ookki
Silmäni ovat tulessa.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Ei tartte käpyä eikä vasarointia jos laittaa Head Lockin.
http://www.chainreactioncycles.com/M...px?ModelID=567
En tiiä löytyykö kirjastosta, mutta internetistä kyllä. Tälläkin palstalla oli ohjeita jossain...
[ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]
Tämä "klassikko" ainakin oli jossain keskustelussa mukana... Ei liian spesifistä, mutta sopivasti huumorilla höystetty.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=267365
No joo, sattuneesta syystä cyclo on parhaillaan pienen remontin alla ja eilisen rikkomisen jälkeen tilanne on tämä:
Tässä näkyy (kiekkojen lisäksi) vanhat säytettävät osat. Eräs kaveri tästä osuvasti kysyikin, että miksei samoin tein sitten uutta runkoa. Hitto joo, samaa itsekin pohdiskelin ääneen eilen illalla autotallissa![]()
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Pannaan tuo nyt harrastuksen vuoksi ensin nippuun, kun uuden rungon valinta (ja odottelu) voi kestää vielä hetken.
Nimimerkillä "haku päälla"![]()
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Viittä vaille valmis:
![]()
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Heh, ikinä en ole succistellut! Paitsi kerran ja silloinkin tuli kikkelikarvoja sukkahousuista läpi.
Tässä vielä muutama kuva kun innostuin kuvailemaan vaikka fillari ei ole vielä edes valmis. Vaijerit pitää vielä lyhentää ja vaihteet säätää. Takajarruletku pitää lyhentää ja molemmat jarrut ilmata.
![]()
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Noin 8,4kg noilla kikkelirenkailla. 2,1" Rocket Roneilla oli muistaakseni jossain 8,6kg pinnassa. Mukava olisi päästä sinne 8 kilon tuntumaan. Ehkä ensi vuonna jos laittaisi kevyemmät kiekot ja keulan.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Projekti siinä vaiheessa, että sai kiekot alle.
![]()
Tahkolla ehkä nähdään. Ei ole oikeen vielä minkäänlaisia suunnitelmia kesälle, selviää vasta hieman myöhemmin. Keula ja kiekot nyt ei vielä varmaan ainakaan tälle kaudelle vaihdu, joten katsellaan niitä sitten ensi vuonna. En tiedä vielä keksinkö noille itse jotain käyttöä.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
-->elasto
Hävyttömän hieno NoSaint!!
Alligator Windcutter, noin 93g @ 160mm ja 61g @ 140mm. Hyvä ja halapa levy, joskin tuo kullanvärinen pinnoitus kuluu kohtuu nopeasti pois jarrupinnoilta. Saa myös metallinvärisenä. Samaa(?) levyä myydään myös parilla muulla nimellä, olikohan A2Z ja jottai.
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Kirjanmerkit