Kuume ja flunssa hiivuttaa kaiken muun paitsi nettispeksaamisen. Ensi viikosta katson, jos ulkoilu alkaa olemaan fiksua taas.
Kuume ja flunssa hiivuttaa kaiken muun paitsi nettispeksaamisen. Ensi viikosta katson, jos ulkoilu alkaa olemaan fiksua taas.
Saattaa myös se ajettavien polkujen määrä vaikuttaa... Huomen illalla pimeetä katteleen?
Polut on aika vähissä jos metsään haluais mennä, olen koiran kanssa yrittäny "rampakassa" tehdä ajouraa, aika epätoivosta. Käytiin maran kanssa sunnuntaina päivemmällä kattelee josko polut ois pyryn jäljiltä tamppautuneet, onneksi otin kameran mukaan että pääs jotain harrastaa! Varmaan sunnuntaina vois jo ajatella mehtä ajoa jos koiran ulkoiluttajat olisi kovettaneet polut! Tossa olis vielä yksi kappale noita "Hi tech" ledi valoja valmiina jos jollakin olis tarvetta!
Kävin eilen koirien kanssa hiihtomajalla. Ei mitää asiaa fillarilla sinne. Ihan hyvää polkua siellä on mutta pehmeää.
Onkos fotoja jossain ihan ihailtavanakin? Itse olen muutaman muka vähän onnistuneemman otoksen tuupannut Flickr:iin: http://www.flickr.com/photos/eerolemmela/ . Vähän useammin saisivat hyvät kuvauskelit, vapaa-aika ja motivaatio kohdata![]()
Koska polut varmaankin ovat heikossa kunnossa, ehdotan, että tapaamme aamulla klo 10 maalikaupalla ja ajelemme rauhallista lenkkiä pikkuteitä tai pieniä maanteitä pitkin, pari kolme tuntia.
Ertsi, kuvasi ovat pro-tasoa, varsinkin tuo Frost. En tosin ymmärrä mitään englanninkielisistä datasta kuvan alla, vaikka kuvankäsittelystä jotain tiedänkin.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Mistäs toi on?
Sieloli oisko ollu Pietilän (semmonen pientalo*vetti, en meinannu osata pois) lähellä ainakin pöpelikössä ihan ajettavaa polkua. Taluttelin silti aimo siivun kun sillä tuulella olin. Lemmenlaaksossa ei tainnu olla kummosta, vaikutti huonolta, joten en uskaltautunut pois tieltä. Samoin arvelin, ettei dirtille kannata mennä - mun nyt ei kannattais muutenkaan. Tuolla kuvan ottopaikan tienoilla ei kans rokannu. Hiihtomajalle asti en jaksanut mennä katsastamaan.
Edit: auton ikkunasta näin 16:30 siinä Tuusulantiellä, Ristarin risteyksen kohdalla jonkun ass-works -tekstillä (tms.) varustetun mustan fillarin. Ehkä jotain halvemman pään inseroita vai mikähän malli tommonen on? Oisko kuormalla ollut sininen takki. Miltähän poluilta oli tulossa tai millehän menossa?
juminy muokkasi tätä : 07.02.2010 at 00.00 Syy: kuva: public domain
Yritin tänne foorumiin laittaa ajokuvia mut ei onnistunut, kyselin "toimituksesta" miks ei onnistu, vastaus tuli että keskustelu palstalle ei voi laittaa kuvia kuin linkin kautta! miten muut ovat kuitenkin saaneet kuvia myös tänne? On tää tietsikan käyttö vähän hakusessa, mut täytyy yrittää jossain vaiheessa tonne flickr sivuille laitella niitä, Oli muuten Ertsi komeita kuvia!
Tarkotin noita sun kuvia!
Yläpalkista "omat tiedot", sit "kuvat ja albumit" ja sit olikohan se "lisää albumi". Sit sinne "uppaat". Muista että jos ylittyy joko 600 pikseliä reunaansa tai olikohan se joku vähän vajaa 100kt, niin sit foorumisofta skaalaa/pakkaa just niin rumasti kuin tykkää. Et kannattaa Gimpillä, tai mitä nyt kukin käyttääkään, laittaa kuva valmiiksi foorumikuosiin.
Täytyi kokeilla kuvan liittämistä, vaikkei tämä valokuva-aiheeseen liitykään. Ja nyt aamulenkille!
![]()
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
No no, älähän nyt, etten enempää ylpistyEi vaan, kivahan se on palautetta saada, varsinkin positiivista
Löpinät kuvan alla ovat Qtpfsguin* parametreja. Joitain nörttejä kiinnostaa moiset...
* http://qtpfsgui.sourceforge.net/
Kuka täällä treenaa salaa??? Kävin vajaan tunnin katsomassa missä kunnossa hautausmaan polut on ja kyllä siellä yhdet renkaan jäljet oli. Kyllä noita polkuja pysty ihan ok ajamaan. Ajattelin huomenna noin klo 18 lähtee maalikaupalta lenkille.
Eli kumpi, vakio aika 17.30 vai 18.00?
Minä en kerkee tuohon klo 17:30 vaan tulen klo 18:00.
Mä voisin lähteä tänään mukaan.
Siis klo 18 varastomaalilla.
Oli mukavaa taas. Reilu pari tuntia oli matka-aika tänään.
Mites teidän lenkki meni? Seurasin jälkiänne hautausmaan takana ja Pellonkulmalla. Mun mielestä polut on taas aika kehnot ajaa ja niinpä ajelin sitten teitä/pyöräteitä. Nyt kannattaisi kerätä kuntoa ja ajella rauhallisia tielenkkejä niin kuin viime sunnuntaina.
Tässä vielä hiihtäville jäsenillemme, niille jotka kesälläkin hiihtävät:
![]()
Polut on kyl aika hyvässä kunnossa, ja viikonlopuksi vaan paranee kun ei ole luntakaan luvassa, itellä oli kyllä aika nihkeetä ja tuntu että paukut aivan lopussa, osa syy tais olla kun joutu taas ajaan chopperilla kun taka fox puhalsi ilmat väärään kammioon kun nyt oli tota pakkasta yli 10 cels. Kyllähän noita "rauhallisia" maantie lenkkejä pitäis ajaan mut on toi kapeiden polkujen räyhääminen vaan niin makeeta touhua ja parantaa tasapainoa ihan älyttömästi kun vaan jaksaa taiteilla!
Timppahan kuulostaa ihan maantiemieheltä...![]()
Lauantaina ja sunnuntaina ajattelin ajaa pitkät lenkit poluilla ja osaksi teillä.
Peruskuntoa Timppa, peruskuntoa![]()
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Polut on loistavia hautuumaan ympäristössä ja isokydön(pellonkulma?) maastoissa. Starttaan tänään noin 10.00 ja suuntaan nummenkylästä pienen maantiepyörittelyn (lemmenlaakso) jälkeen poluille. Käyn kattomassa hiihtomajan ja mannin mettän että joko sinne pääsee. Sen takia ilimoottelen että osaatte olla pois poluilta pyörimästä poluntukkeenakeskari tullenee olemaan siinä 17 km/h ja sykkeet keskimäärin 120 pintaan. Näillä mennään ja sunnuntain lenkillä sama meininki, vai mitä. Minä en oikein ymmärrä näitä peruskunto ja maantielenkkejä ollenkaan. Maastopyörän eturengas vaan polunpäähän ja uhmakas katse horisonttiin ja mikä tärkeintä kotuukova välitys päälle ja tosikovapyöritys, kyllä lähtee.
Näillä opeilla pärjää ainakin ensimmäiset 3...5 km jonka jälkeen tulee noutaja. Tämä on sitä oikeeta äxceetä (heh heh no ei vaineskaan hymyillään kun törmäillään poluilla)
Minä lähen lenkille vasta puolilta päivin, mutta huomenna normi klo 10 lähtö.
Edit: Tuosta pk-hömpötyksestä. Kaikki joilla on koira niin saa kyllä hyvää pk-lenkkiä, kun laittaa vuffelle hihnan kaulaan ja töppöstä toisen eteen. Ei tartte sitten hyvää ajoaikaa tuhlata. Nainenkin hyväksyy pk-lenkit helpommin, kun lähtee pitkälle lenkille koirien kanssa.![]()
Tänäänkin tuli ajeltua kolmen tunnin pk:t poluilla ihan mukavasti. Hauskaa kun yksin lähtee ajelemaan niin tapaa kavereita pitkin polkuja.
Kirjanmerkit