GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 25 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15 23 24 25 26 27 35 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 721 - 750 / 1920

Aihe: DealExtreme Kiinaihme

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika Hollström Katso viesti
    Onko se noin vaikeaa, kun huomaa, että maailma tuhoutuu juuri mutanaaman ja kaikkien kiinanihmelampputilaajien ja heidän kaltaistensa vuoksi jopa viikon ennen aikojaan :-)

Mikä ihmeen uskonto se on, että moraalin voi heittää varattomuuden vuoksi romukoppaan vain siksi, että saa ajella päivänvalossa yölläkin?
    Nythän saatiin oikein evankelista tähänkin topiikkiin.
    Taitaa Mika hyvä olla vain näin että se sun "aito ja oikea" superlamppusikin on suurimmaksi osaksi itämaan poikien tuotosta...
    (kuvittelen mielessäni lupinen tehtaan varastotilaajan tietokoneruudun äärellä tekemässä tilausta deal extremestä...kun on niin halpaa...)
    Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!

Loortti Guest
    Nä on taas näitä sankareita suorastaan jotka eksyy foorumille pätemään moraalista ja maailmasta jne. Tarkennetaan vielä kohta sankari nimimerkkiin Hollström ettei jää epäselväksi ketä tarkoitan.

Tekis mieli vaan levittää sunkin tekemises pöydälle ja oon 110% varma et kyllä sun jeesustelus olis taas niin itsepyhää lässytystä ko olla voi. Jos itse ostat kaiken suomesta ja kävelet kaikkialle, kierrätät jne. ni todella suuri jee, mut ei tarvi tulla itkee siitä jollekkin foorumille.

Jos joku kiinan lamppu on mun suurin ekorikos tässä maailmassa, ni ei muuten vois vähempää kiinnostaa.

static Guest
    Nyt täytyy sanoa, että tekivät kyllä ennätyksen toimitusajan suhteen.. 25.11 tilattu paketti saapui 26.1 ja 17.1 tilattu saapui eilen eli 27.1

Mulla on suomalainen Polar-mittari ranteessa, S725X. Sen takakannessa lukee Made in China. Ensimmäisen version aiheesta, Suomessa valmistetun S625X:n ostin jenkeistä, halvemmalla kuin suomalaisen kauppiaan sisäänostohinta. Valtameren yli kuljetus + tullimaksut jenkkeihin + myyntikatteet, hinta on matalampi kuin millä kotimainen kauppias saa ostaa sen myytäväksi. Kenen moraalia pitäisi tarkastella lähemmin?

Mutta kyllä mäkin voin alkaa maailmaa pelastaa fillarilla. Tähän asti olen itsekkäästi pyöräillyt vain oman itseni takia, mutta ei mulle ole mikään ongelma tehdä seuraava treeni ilmastonmuutoksen vuoksi. Teen sen kyllä lämmitetyssä sisähallissa, kun tuo ilmastonmuutos on toistaiseksi talvilomalla.

Aijuu, mä olen muutenkin parempi ihminen. Mulla ei ole DX teslaa, eikä tule. Eikä mitään P7 lamppua. Eikä tule.
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti

Aijuu, mä olen muutenkin parempi ihminen. Mulla ei ole DX teslaa, eikä tule. Eikä mitään P7 lamppua. Eikä tule.
    Halleluja!
    Pienenä vinkkinä Pekalle sanoisin...Älä sano koskaan: ei koskaan.
    Mutta pysy uskossasi lujana.

Onko se noin vaikeaa, kun huomaa, että maailma tuhoutuu juuri mutanaaman ja kaikkien kiinanihmelampputilaajien ja heidän kaltaistensa vuoksi jopa viikon ennen aikojaan :-)

Mikä ihmeen uskonto se on, että moraalin voi heittää varattomuuden vuoksi romukoppaan vain siksi, että saa ajella päivänvalossa yölläkin?
    Kandee mennä kirjoittamaan vaikka jeesustelutopikkiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gekko Katso viesti
    Halleluja!
    Pienenä vinkkinä Pekalle sanoisin...Älä sano koskaan: ei koskaan.
    Mutta pysy uskossasi lujana.
    Onhan siinä julistuksessa kieltämättä riskinsä. Mutta peeseiska on tehosyöppö ledi jossa on melko huono hyötysuhde. Cree alkaa olla jo likellä niiden virallista tavoitetta, 150lm/W. Siinä on jo aika lailla merkitystä akuston koolle jos kuudella watilla saadaan peeseiskan valotehot.

Noi 1x18650 P7 fikkarit on kaikkein väsyneimpiä. Jos niistä todella otettais se 900lm, olisi akku valmis ~kolmessa vartissa.
    Kaar ittelles vaa

Onhan siinä julistuksessa kieltämättä riskinsä. Mutta peeseiska on tehosyöppö ledi jossa on melko huono hyötysuhde. Cree alkaa olla jo likellä niiden virallista tavoitetta, 150lm/W. Siinä on jo aika lailla merkitystä akuston koolle jos kuudella watilla saadaan peeseiskan valotehot.

Noi 1x18650 P7 fikkarit on kaikkein väsyneimpiä. Jos niistä todella otettais se 900lm, olisi akku valmis ~kolmessa vartissa.
    Joo, mutta ookko tuota DX teslaa kokeillu? On se mun mielestä ainakin hintaansa nähden todella tehokas lamppu. En kyllä kaipaile yhtään parempaa valotehoa. (eivätkä vastaantulevat autotkaan, valojen räpsyttelystä arvellen...)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gekko Katso viesti
    Joo, mutta ookko tuota DX teslaa kokeillu? On se mun mielestä ainakin hintaansa nähden todella tehokas lamppu. En kyllä kaipaile yhtään parempaa valotehoa. (eivätkä vastaantulevat autotkaan, valojen räpsyttelystä arvellen...)
    Oon mä niitä nähnyt vierestä kaksin kappalein. Ja onhan se varmasti hintaisekseen pätevä. Mutta siinä on vikana se, että sellainen löytyy suurin piirtein joka tangosta nykyään. Sen vuoksi sitä ei mun fillariin tule. Aina pitää uida hiukan vastavirtaan

(Mulla on 2 diy-valoa, tanko/kypärä, jotka maksoi yhtä dx:ää vähemmän ja lm-määrä pitäis olla ~sama dx valon kanssa. Suunnitteilla tehokkaampi, +1000lm todellinen teho)
    Kaar ittelles vaa

Oon mä niitä nähnyt vierestä kaksin kappalein. Ja onhan se varmasti hintaisekseen pätevä. Mutta siinä on vikana se, että sellainen löytyy suurin piirtein joka tangosta nykyään. Sen vuoksi sitä ei mun fillariin tule. Aina pitää uida hiukan vastavirtaan
    Ok...Ymmärrän. Mäkin oon vähän vastarannankiiski joskus.

Cokkeli Guest
    Olis 6x trustfire 18650 kennoa, uusia myytävänä. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 jos nyt jotain kiinnostaa. Halvemmalla kuin DX:Stä jos haet

Oli tullut paketti tänään Hong Kongista. Pisti hiukan hymyilyttämään noiden kinuskien touhu.

Tarinaa toisesta Kiinan ihmekaupasta Kaidomainista.

1. Tilasin 1050mA drivereita.
    2. Tuli 350mA
    3. Valitin
    4. Kauppa pahoitteli, että meidän vika ja kysyi oletko tyytyväinen tuotteeseen.
    5. En ollut tyytyväinen halusin oikeat tuotteet.
    6. Pyysivät tilaamaan jotain uutta ja mainitsemaan vääristä tuotteista, niin laittavat uuden tilauksen mukaan korvaavat tuotteet.
    7. Ei käynyt mulle. Halusin oikeat tuotteet ilman uutta tilausta.
    8 Lupasivat uudet tuotteet.
    9.Postissa tuli sitten 1400mA drivereita. No parempi sekin kun 350mA, näitä voi sentään käyttää.

Testailin tuota ohtapantaversiota, ja ei 900 lumenia pidä paikkaansa millään, ehkä max. 400-500. Verrokkina täydellä teholla Fenix, ja Led Lenser vehkeitä. Ei silti, riittää pyöräilyyn vallan mainiosti, olkoon maasto millanen hyvänsä. Oli vaa keltasempi valo ku vertas toisiin. Aiemmin on ollukkin puhetta värieroista, riistotesloissa.

Hommasin tuossa jo jatkopiuha värkit, on tuo johto muuten lyhkänen pyöräntanko systeemiin..Onkohan kukaan löytänyt O-renkaiden tilalle veden eristäviä versioita...?
    Aika kallis hintaansa nähden!!

Tilasin oheisen lampun 2010-01-08 ja sain sen tiistaina. Hyvin pakattu, hieno ja tukeva paketti, helppo asentaa ja tehoa riittää. Pitää testata talvipimeällä, kunhan palaan treenileiriltä.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149

Sua taitaa sitten oikein kunnolla potuttaa se Teslaan rahojen hassaaminen?

Kyllä se ohi menee. Funtsaat sitten seuraavan lampun kanssa huolellisemmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kh74 Katso viesti
    Sua taitaa sitten oikein kunnolla potuttaa se Teslaan rahojen hassaaminen?

Kyllä se ohi menee. Funtsaat sitten seuraavan lampun kanssa huolellisemmin.
    Joo, jotenkin tuosta Mikan pohdinnasta ymmärtää, että jos ostaa halvalla kiinalaisen lampun, se on moraalitonta. Jos taas maksaa saksalaiselle firmalle mansikoita Kiinassa tehdystä lampusta, se on oikeamielista toimintaa. Talousteoriassa sitä kutsutaan tyhmyydeksi. Teoreettinen filosofia taas ei vastaa siihen, mitä tapahtuu jos ajaa valot päällä pimeässä metsässä, eikä kukaan ole näkemässä. Palaako valo vai näkyykö metsä puilta? Moraalifilosofien mielipidettä emme edes kysele ajan puutteen ja paremman tekemisen takia. He kun alkavat kinastella, saako metsässä ajaa valot päällä ja mitä Kant tähän sanoisi.

Cokkeli Guest
    Tää DX lampun aiheuttama poreilu on kummallista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fsol77m Katso viesti
    tämän huomasin itsekkin tuossa jo viimevuoden puolella... tosin pari viikkoa himmeämmän valon saapumisesta tuli toinenkin dx valo joka taas oli yhtä kirkas kuin viime keväänä tilattu varmasti ensimmäisten joukossa wanhaa satsia oleva...
    lienee sisällä eri binin tai huonompilaatuisen binin omaavaa lediä tms.
    Sama havainto täällä: ensimmäinen lamppu saapui syksyllä ja toinen eilen. Uusi näyttäisi olevan täydellä teholla suurin piirtein yhtä kirkas kuin vanha puoliteholla. Onko kukaan vaihtanut lediä (jos näin suuri kirkkausero nyt voi lediversioista johtua)? Onko asiaan tullut parannusta?

-Mikko-

Tuo nettiostaminen ei ole oikeastaan monestikaan kivijalkakauppaa halvempaa.
    Vertailin aikani Led Lenserin lamppujen hintoja netissä, lopulta kävin hakemassa paikallisesta kivijalkasekatavarakaupasta muutaman euron halvemmalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ylva Hubatsa Katso viesti
    Tuo nettiostaminen ei ole oikeastaan monestikaan kivijalkakauppaa halvempaa.
    Vertailin aikani Led Lenserin lamppujen hintoja netissä, lopulta kävin hakemassa paikallisesta kivijalkasekatavarakaupasta muutaman euron halvemmalla.
    Näinhän se on, mutta onneksi Internetissä pystyy tekemään mittavan hintavertailun ennen kotimaisten liikkeiden läpi käyntiä.. Se on muutenkin aina plussaa kun voi suorittaa hankinnan hyvillä mielin kotimaassa
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    En vähään aikaa tuolta mtn ole tilannut, joten ajattelin testata palvelua ja toimituksen nopeutta tilaamalla firesteel jutun.. Mitään kiirettä tuolla ei siis ole eli laitetaan tämä tuonne turhien hankintojen/heräteosto laatikkoon.. Sieltä kun se joskus saapuu, niin se menee suoraan ajoreppuun ja sen saa sieltä tarvittaessa
    No tulihan se sieltä
    Still rides with 26er

Nyt on oikea tahti, tilaus toissapäivänä. Nyt on jo pakattu, ja ready..
    Aika kallis hintaansa nähden!!

23.01 tilattu, 27.01 lähtenyt ja tänään oli jo paketti postissa Aika nopea toiminta kaikki mukana jopa akku oli valmis ladattuna . Hyvä palvelua
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Nyt lähti puuttuva jatkojohtokin tulemaan.

2.1. tilattu eikä vieläkään saapunut...

Edit: ei onneksi harmita, kun poluilla on puoli metriä lunta... josko ehtisi ensi talven lumille.
    dirtyrider muokkasi tätä : 04.02.2010 at 18.06
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

5 kpl 1x18650 SST-50 fikkareita ilmestynyt valikoimaan. 1000 lumenista ei varmaan voi kuin nähdä unta, mutta saattavat piestä P7 lamput?

Sku:t 33619, 33615, 33616, 33617, 33618 ja 33619.

Sisuskalut heijastinta (vai miten tuo reflector suomentuukaan) lukuunottamatta varmaan samat.

Mikäköhän noista sopisi parhaiten fillarikäyttöön?

Multa kans murtu johto liittimen juuresta ja ekan teippailun jälkeen langat meni oikosulkuun eikä koko vehje enää käynnistyny, vedin sit teipillä ne eri kanaviin ja uudet teipit päälle niin pelaa taas hyvin.

We were unable to verify your credit or debit card. To proceed with your purchase, please select a different payment method or add a different credit or debit card, then click Continue.
    Otin 2 tuotetta pois ja antoi mennä, mutta kun laitoin ne 2 uuteen tilaukseen, sama juttu..

mutanaama Guest
    Suosittelen käyttämään paypalia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Suosittelen käyttämään paypalia
    Juu, huomasinkin että tilillä ei ollut riittävästi rahaa, siitä tuo viesti (paypalilta).

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •