ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 15 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 25 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 1542

Aihe: Cervelo

  1. #421
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Pullotellingit olisi haussa...




  2. #422
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Tuusula
    Viestit
    318
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Pullotellingit olisi haussa...




    höh... toihan on vanhaa mallia. Toi hispanialainen meinaten...

  3. #423
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Siinä olis jo helpompi venuuttaa pullo rungoksi. Ai niin, mut ku sää et vissiin tee lasikuidusta...

  4. #424
    Liittynyt
    08/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    64
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Cervelo on nyt julkaissut T1 alumiinisen ratarungon. Tota tuli hiplattua jo messuilla mutta se ei ollut julkaistu viä silloin.

    Onko tästä T1:stä mitään uutta tietoa? Internetistä ei löytynyt, onko "kenelläkään täällä"?

  5. #425
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Ei ole mutta tammi-helmikuun aikana pitäisi tulla kaikki 2010' uutuudet hyllyihin pohjoismaissa.

  6. #426
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    376

    Cervelon P3 ja P4 sekä UCI:n säännöt

    Löyty tämmönen vastaus Cervelolta noihin uusiin sääntöihin: http://forum.slowtwitch.com/Slowtwit...3/P4_P2321851/
    Puserra,puserra...

  7. #427
    Liittynyt
    11/2001
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    556
    Millaiseen hintaluokkaan tuo T1 asettuu?

  8. #428
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Sh. 1200€ runkosetti. Mitoituksesta näkee että käyttötarkoitus on sitten erilailla ajateltu kuin T3. T3 on periaatteessa TT-ratatykki kun toi on rata-yhteislähtöpeli. Eli ensikesän hauskin terassifillari.

  9. #429
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Cervelo Test Team ajaa sitten SRAM:illa seuraavan kauden. Siksi "Team replicat" saakin yllättäen Red-palikoilla....tai D-A koska speksissä oli ne alumperin.

    Hiano homma minusta että tiimikin sai kunnon kilkkeet.

  10. #430
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Ei ihan uusin juttu mutta valottaa aika hyvin P4:n olemusta ja ideoita:

    http://www.youtube.com/watch?v=sjikTpoEorw

  11. #431
    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    325
    Luulis että noin kalliin pyörän ulkonäköönkin voisi panostaa hieman.

  12. #432
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Sori... Mut pitäiskö muillekin merkeille pistää pystyyn yhtä uskollinen Thread tänne foorumille kuin mitä Cervelo on saanu (vaatii tietty oman suojelusenkelinsä). Mun puolesta vaikka esim Scott vois olla sellaisen arvoinen, maantie http://www.associatedcontent.com/art...the_world.html, cyclo http://www.bikeradar.com/gear/catego...cx-rc-09-33662ja mtb http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=32143erikseen...
    Ride and Smile!

  13. #433
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Joko 2010 Cervéloja on saapunut Suomeen?

  14. #434
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Ensiviikolla R-sarjalaisia ja S1:iä. Varmaan menee tiistaille.

  15. #435
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    turku
    Viestit
    924
    Onkohan Cervelo-kauppa (Nääshvillessä) huomenna auki? Turkulainen uskaltautuu sinne huomenissa, apua tarvitaan ainakin Tufo:n vuotoon .....

  16. #436
    Liittynyt
    04/2003
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    2.357
    Täällä kuumotetaan S3:n saapumista..
    If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.

  17. #437
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Mua kiinnostais S1, pitää kyllä varmaan katella Fillarimessuilla jos siellä näkyis niitä ja sit messujen jälkeen kun alkaa tiet sulaa.

  18. #438
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    54cm S1 Demopyörä on hiplattavan ensiviikolla ja pari viikkoa ollaan auki ennen kuin suuntaan Mr Vroomenin pakeilla Portugaliin. Saas nähdä ketä on Cervelo Test Teamin leirillä...tarttee alkaan lataan kameran akkuja...

  19. #439
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    turku
    Viestit
    924

    Vink vink

    Roger on that.

  20. #440
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    Turun lähellä...
    Viestit
    2.270
    T4
    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

  21. #441
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Cervelon sivuilla on näppärä källi, R3SL Team kuva on D-A palikoilla mutta kun sitä klikkaa, se onkin Red:llä.....



    No, sitä sai tilattua kummilakin osilla. Tiimi kun vaihtaa vavat vaihteisiin täksikesäksi.

    http://www.cervelo.com/models/fullsi...3SL%20Team.jpg

  22. #442
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    turku
    Viestit
    924
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    No, sitä sai tilattua kummilakin osilla. Tiimi kun vaihtaa vavat vaihteisiin täksikesäksi.
    Heh, Samulla on kiva toi tampereen 'aksentti', saa turkulaisen aina hörähtämään B-)

    Yritit kait kuvaa näkymään? Jostain kumman syystä se lyö sinne väliin ne url-jutskatkin (ja tällöin esiin tulee vain kohteen osoite), ne saa pois kun editoi postaustaan.

  23. #443
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46
    Parempi että ton kokoset kuvat on ihan vaan linkkina.

  24. #444
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    yhdestä asiasta olen varma. Cervelon pitäisi soittaa Ikeaa ja hommata sama kuvaaja. Ne kataloogikuvat on ihan kamalia....

    Avasin aamuni ratoksi eilen tulleesta erästä R3SL runkolaatikon. Sanotaan että ne kuvat ei todellakaan näytä, taaskaan, yhtä hyvältä kun toi livenä. Tuli RS ja S1 pyöriä lisäksi. Muut tulossa yhä. S2 ja S3 tulevat viimeisenä, joitakin viikkoja viä,ehkä.

    Ja se valkoinen maali painaa tossakin...

    58cm "tosi äijä"-koko R3SL:

    -runko, kaikkine ruuveineen, tolpan pannalla, vaijeriohjurilla yms. 877g. Yhä silti keveimpiä?
    -Funda Team keula, uncut 300mm, 365g eli joku 340-345g leikattuna. Ei paha kun ei ole kyseessä mikään nuudeli.

    Yllätys oli että tossa tuli matala ohjainleekerin yläkooli mukana. No mulla on korkeita jemmassa jos tarvii vaihtaa.

    -3T LTD 44cm tanko oli 186g. 120mm stemmi 122g Toi stemmi lienee jäykin maantiestemmi mitä saa? Ainakin alle 150g stemmeistä.

    Tosta tulee ihan hiano, Rotorin keskiö, kammet ja rattaat, Ciamillo GLS jarrut mustana , loput Red:iä, mustat Speedplay petaalit, 3T LTD palat, King Cage telineet. Siinä on asiakkaalle pyörää toviksi.
    Samu Ilonen muokkasi tätä : 23.01.2010 at 07.33

  25. #445
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Vekkulia, vaihdoin jarrut yhteen pyörää. Red jarrut korvaantuivat Ciamillo Gravitas jarruilla, palat samat.

    112g lähti....aika paljon?
    Samu Ilonen muokkasi tätä : 23.01.2010 at 10.25

  26. #446
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Vekkulia, vaihdoin jarrut yhteen pyörää. Red jarrut korvaantuivat Ciamillo Gravitas jarruilla, palat samat.

    112g lähti....aika paljon?
    Hinta / lähtenyt gramma on kuitenkin aikas kova... Luokkaa 8,5€/g! Noilla edukkaammilla Ciamillio:lla kyllä säästyy grammoja halvemmalla, tai esim KCNC:llä. Niin ja jos lähtöpaino on vielä kovempi, hintahan vaan laskee /g. Esmes mun Ultegroista sais helposti pois ~160g KCNC:llä ja silloin ollaan jo 1,5€/g tasolla.
    Ride and Smile!

  27. #447
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
    Cervelon sivuilla on näppärä källi, R3SL Team kuva on D-A palikoilla mutta kun sitä klikkaa, se onkin Red:llä.....
    S1-kuva on kans vain Forcella mutta sivulla ei missään puhuta Force-vaihtoehdosta, ainoastaan Ultegra 6700:sta. http://www.cervelo.com/models/fullsi...0/S1-FORCE.jpg

  28. #448
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    S1-kuva on kans vain Forcella mutta sivulla ei missään puhuta Force-vaihtoehdosta, ainoastaan Ultegra 6700:sta. http://www.cervelo.com/models/fullsi...0/S1-FORCE.jpg
    Tää ny johtuu tuosta Mr. Cervelon kovasta virveliallergiasta vaan
    Myyjän kuten Samun näkökulmasta Shimppa lienee hiukan vaikea kun se osilla ei voi tehdä katetta samalla tavalla kuin esim. Campalla , sillä edullisen pään maine rassaa . Toisekseen sitten Shimpalla on Suomessa virallinen maahantuoja, joten ymmärrän oikein hyvin allergiasi.
    Välikäsi on välikäsi, sanoi Konsta Pylkkänenkin

    JT


    PS. Esim. takapakan aukaisutyökalu orggis-Campa taitaa olla kymmeniä euroja, kun shimanon saa reilulla kympillä.Onneksi sain mansesta urheilupyörästä kympillä toisen valmistajan campa-yhteensopivan avaimen.

  29. #449
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Hinta / lähtenyt gramma on kuitenkin aikas kova... Luokkaa 8,5€/g!
    Juu, varmaan mutta ainakin pysähtyy. Mää en laita kenekään pyörään, en omaan enkä asiakkaan KCNC "jarruja". Mulla oli niitä mutta "poistomyin" ne pois viime kesänä. Toiminta ei ole minusta sillä tasolla että niitä viitsii laittaa mihinkään Cerveloon. Hankin sitten paremmin toimivia ja keveitä jarruja. Toiminta ennen painoa....ja ne KCNC:t on pirun kalliit laatuun nähden. Joku satasen ero ja ne on Taiwanin kauraa...

    Ei niitä Gravitas-jarruja laiteta moneen pyörään mutta jos jotain Red-pyörää tekee niin ei se pyörään hintaan paljon vaikuta jos ruuvaa samalla GLS:t. Tietty ne on jälkikäteen hinnakkaat mutta ei ne Red:itkään ilmaiset ole.

    Mulla on noita New Ultegra S1 ja RS pyöriä mutta yhtälainna ne saa Sram:illakin. Ei se nyt ole ongelma. Porukka vaan näyttää tottuneen liikaa "pakettipyöriin"?

  30. #450
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.536
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pohjanpoika98 Katso viesti

    PS. Esim. takapakan aukaisutyökalu orggis-Campa taitaa olla kymmeniä euroja, kun shimanon saa reilulla kympillä..... kympillä toisen valmistajan campa-yhteensopivan avaimen.
    Voi...saa niitä kopiotyökaluja kumpaankin merkkiin. Pari kymppiä on sellanen jossa on kummatkin ja varsikin tulee mukaan.

    Ja yhtälailla on suomessa Campalla ja SRAM:illä kummallakin viralliset maahantuojat. Hinnat on vaan "kohdallaan" kuten Shimanossakin.

    Ei Sram/Campa/Shimano osasarjoissa ole missään oikesti katetta tai eroa siinä. Kyllä osasarjan kate on ympäri maailmaa poljettu tasolle jolla ei rahaa tehdä. Jos et usko niin käyppä hiplaan lähikaupassa eri osasarjoja. Mää vaan tykkään laittaa toimivia osasarjoja ja Rival nyt vaan sattuu olemaan sellainen. Red on toinen kun tehdään vähän parempia pyöriä. Campaa en juuri laita kun jampoilla on kiekkoja valmiiksi ja ne ei useinkaan sovi ja polte 11s ei tunnu olevan kovin kova kellään. Muutamia pyöriä vuodessa. Samoin Forcea en laita juuri mihinkään. D-A on ihan moro Red:iin verrattuna ja uusi Ultegra taas on hintaluokassaan ok, tosin aika klohmo mun silmään. Uudet rattaat on siinä hauskat, purin yhen setin just.

    Asiakashan osat päättää. Mää vain kerron eroja. Koeajoa auttaa tässäkin ja SRAM:ia menee kummasti sen jälkeen...eli muutkin tykkää?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •