HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 20 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 1920

Aihe: DealExtreme Kiinaihme

Noniin, munkin lamppu (sku.16092) + akut (sku.28677) on tulossa.
    Laturin (sku.6105) ja kiinnikkeen (sku.8274) liikkeistä ei ole mitään tietoa, kun yhteissumma ei mennyt yli $15.

19.12. paketti lähti Hong Kongista
    05.01.2010, klo 14:52 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI
    04.01.2010, klo 17:46 Lähetys rekisteröity 00000 HELSINKI
    03.01.2010, klo 17:42 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

Hain paketin postista 7.1.2010. Laitan viestiä lampun, akkujen ja laturin toiminnasta, kunhan laturi tulee.
    Sami93 muokkasi tätä : 07.01.2010 at 18.18

DX-Teslat, 56€/kipale, superit ovat.
    Eilen testasin -17 kelissä, akkukestokin tuntui olevan ihan riittävä, 3h ajoin(lyhdyt eivät posottaneet koko aikaa täysillä tehoilla).
    Toisen soihdun merkkivalo muuttui punaiseksi aika nopeasti, mutta itse lamppu jatkoi vaan palamista täydellä teholla himmentymättä.

Punapää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VauhtiSusi Katso viesti
    Joutuupa sitte näköjään olemaan yhteydessä luottokuntaan tuon maksunpalautus systeemin kanssa...

Luovutin! Lupasivat lähettää tuotteet, jotka ovat varastossa ja loput myöhemmin. Jos tällä sitten välttäis tullit. Annoin vähän niille infoa miten toimivat, tiiä sitte onnistuuko.. Ootellaan nyt sitten, mutta ei sovi tuulettaa ennen kun näkee listan mitä tavaraa on lähteny..

No nythän nuita sais suomestaki....
    Aika kallis hintaansa nähden!!

Nauraa

Olen tilaillu läjän tavaraa vuosien saatossa DX:ltä ja yhdesti olen saanut väärää tavaraa, toimittivat pikku reklamaatio kirjeen vaihdon jälkeen oikean adapterin ja sain vielä pitää värän tuotteen kaupanpäälle. Nyt tilasin yhteen pikku taskulamppuun 14500 akut ja laturin. Huomasin tilauksen lähdön jälkeen ettö olin unohtanu laittaa toimitus osoitteeseen nimeni lisäksi työpaikkani nimen ja koska tilaus on sen alle 15$ niin en saa seuranta numeroa. Tein tilauksen 18.11 ja koitin saada seuranta numeroa turhaan DX:ltä. Olin jo menettänyt toivoni tilauksen saamisesta itselleni niin tänä tiistaina istuin lounaalla työpaikkani pääsisäänkäynnin vieressä olevassa kahvilassa niin postimies kulki ihan DX:n kirjeen näköinen paketti kädessä ja etsi jotain. Minä hyppäsin siltä istumalta pihalle ja pysäytin tyypin, mikä paketti ja kenelle? sehän oli juuri se minun tilaamani paketti, henkkarit esiin ja tack och adjö.

Lamppu tuli vihdoin. Ei kestänyt ihan kahta kuukautta paketin saapuminen. Nyt vilkuu keulalla sellainen strobo, että luulisi autojen huomaavan.

Kunhan et tosiaan oikeasti ihan koko ajan käytä sitä strobomoodia
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Onko uusissa riistovaloissa kolme moodia kuten omassani vai tuossa YouTube-testissä olleet viisi?

Varaosiakin alkaa näemmä pukkaamaan. Akkusatsi vajaat 30 taalaa, mutta jatkojohdon hinta ei ole kuin pari euggia. Ei paljon kannata alkaa kolvaamaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32751

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Onko uusissa riistovaloissa kolme moodia kuten omassani vai tuossa YouTube-testissä olleet viisi?
    3 on, ainakin näissä minun vasta kotiutuneissa yksilöissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Molempia löytyy: sku25149, sku29489 ja sku30864.

Honkkarin postikin saanut vihdoin mun paketin johonkin koneeseen runnottua viikon panttaamisen jälkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pethe Katso viesti
    Toi odottaminen kuulostaa niin jännältä, että pitihän se tilata. Meillä ollaan "Waiting for Supplier" -tilassa
    Tänään se sitten tuli, mitä tuossa meni reilu 6 viikkoa. Ja on se kirkas!

Mulla on kolmen kilpa honkkarista tässä käynnissä, dx-testa vs. otsalamppu vs. 7" sinkku (kaikki tietysti eri paikoista)

Tilasin ton jatkojohdon ja siinä samalla Nappulakengan mainostamat Gilleten Mach3 -terät ja digitaalisen työntömitan, katellaan kauanko kestää.

/edit: Ai niille oli vihdoin tullu toi otsateline tankovalollekin, tilataan pois ku halvalla saa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jussi T. Katso viesti
    Varaosiakin alkaa näemmä pukkaamaan. Akkusatsi vajaat 30 taalaa, mutta jatkojohdon hinta ei ole kuin pari euggia. Ei paljon kannata alkaa kolvaamaan: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32751
    Kiitos vinkistä, pistin jatkojohdon tilaukseen. Kymmenen sentin lisäjohto olisi kylläkin riittänyt minulle, mutta eiköhän tuo pidempikin auta asiaa.
    MC Kramppi
    pertti.com/mtb/reitit/ (MTB-reittejä Hollolassa)

Jokohan pitäisi huolestua? HK Postin mukaan paketti on lähtenyt kohti Finlandiaa 16.12.2009, mutta Itellan sivuilla ei näy vielä mitään.
    DzeiDzei muokkasi tätä : 08.01.2010 at 15.57

Lainaus Alkujaan tämän lähetti DzeiDzei Katso viesti
    Jokohan pitäisi huolestua? HK Postin mukaan paketti on lähtenyt kohti Finladiaa 16.12.2009, mutta Itellan sivuilla ei näy vielä mitään.
    Ei vielä kannata, itellä paketti lähti 19.12.09 ja näkyi vasta 5.1.10 itellan seurannassa, vaikka oli tullut 3.1.10 hki-vantaalle.

sku.16092: Hyvin toimii, modet vaan vähän pyöri itsestään, mutta loppui kun vähän rämpytteli ja on tehokas, vaikka onkin P7-D, eikä B/C.

Esim. leewillä 27.11.09-5.1.10
    Sami93 muokkasi tätä : 08.01.2010 at 12.26

Jokohan pitäisi huolestua? HK Postin mukaan paketti on lähtenyt kohti Finladiaa 16.12.2009, mutta Itellan sivuilla ei näy vielä mitään.
    Mulla oli order shipped 27.11.09 ja vastaavasti paketti kotona 5.1.10. Vaihtelevaa on kaukaa postinkulku, samoja kokemuksia Ausseista ja USA:sta (noista voi tulla alle viikossakin tai sitten pahimmillaan parissa kuukaudessa).

dx-tesla vei kisan voiton, lähetyksestä 8 päivää niin ilmoitus saapumisesta tuli. vielä kun kerkii hakemaan härvelin

Peukalo alas

Mulla myös lähtenyt Honkkarista 16.12, ei vielä mitään Itellan seurannassa. No mä
    tarviin sitä seuraavan kerran ensisyksynä, joten kiire meni jo.

Taisi joulukiireiden takia mennä johonkin maapostiin osa lähetyksistä. Tai sitten ne kontit on vieläkin jossain lentokentän takavarastossa odottamassa konetta, mutta ovat toki HK:n postin kontolta jo pois.

Yksi paketti on minullakin tuossa tilassa ja yhdestä tehty reklamaatio kun ei mikään posti tunnista lähetettyä seurantakoodia.

Ei edelleenkään mitään hätäisten hommaa tuo DX:n kanssa asiointi.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

LJS Guest
    Ei ole hätähousun kauppa joo. Oma lamppu tilaukseen 11.10. ja tänään hain postista. Pari kertaa piti kysellä tilauksen perään. Paketilla kesti 10 päivää matkustaa kiinasta tänne pakkaseen. Että näin täällä...

torvinen Guest
    tilasin 21.11 ja tänään postissa eli lähikaupassa...huomenna hakemaan

Tänään on sitte tullu iso kasa kiinanihmettä, oma oli myös tänään kotipostissa odottamassa. Loppuis vielä nuo pakkaset niin viitsis lähteä koeajollekin.

mip Guest
    Samoin tänne tupsahti valo. Ainoo vaan, että ensin saa odottaa valoa puolitoista kuukautta ja sitten niitä tulee yhden tilatun sijasta kaksi Oli ihmetys melkoinen kun laatikossa oli kaksi pakettikorttia ja meinasin persauksilleen lentää, kun lähikaupan rouva toi kahta kuplamuovi laatikkoa... no näkeepä kahdella paremmin kuin yhdellä.

Ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä tuo DX:n lähetyspolitiikka...

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mip Katso viesti
    Samoin tänne tupsahti valo. Ainoo vaan, että ensin saa odottaa valoa puolitoista kuukautta ja sitten niitä tulee yhden tilatun sijasta kaksi Oli ihmetys melkoinen kun laatikossa oli kaksi pakettikorttia ja meinasin persauksilleen lentää, kun lähikaupan rouva toi kahta kuplamuovi laatikkoa... no näkeepä kahdella paremmin kuin yhdellä.
    "NE" tulee noutamaan sen toisen pois. Varo vaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mip Katso viesti
    Samoin tänne tupsahti valo. Ainoo vaan, että ensin saa odottaa valoa puolitoista kuukautta ja sitten niitä tulee yhden tilatun sijasta kaksi
    Käyköhän nyt niin että minä saan vain yhden, tilasin kaksi.

Jokohan pitäisi huolestua? HK Postin mukaan paketti on lähtenyt kohti Finlandiaa 16.12.2009, mutta Itellan sivuilla ei näy vielä mitään.
    No niin kyllä sitä kannattaa vähän hätiköidä. Eilen illalla oli Itellan seurantaan tullut vihdoin merkintää, että Helsingissä on paketti tulollaan.

Tapani Guest
    Valo tilattu 25.11.2009 ja postista tuli saapumis ilmoitus 8.1.2010. Ja kaiken lisäksi lamppu on heti käyttövalmis eli ei tarvitse kolvata tms..

No nyt oli toinen osa tilauksesta viety postiin, tilattu 7.12. Pienen säädön ja hätäilyn kautta. Tulee nyt todennäköisesti postiin, ei tulliin..

Mistähan tuolta näkee mitä lähetyksessä on? Kyllähän se seuraava kerta kun tuolta tilaa, niin on pareen purra hammasta ja odotella rauhassa. JA tajuta tilata sopivissa erissä. Kyllähän tuola on sen verran tuota lelua, että varmaan joutuu joskus jotain investoimaan..
    Aika kallis hintaansa nähden!!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •