GiantBikeshopLostInLaplandElectrobike
Sivu 11 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 1611

Aihe: www.bike24.de

Kyllä etämyynnin palautusoikeus on nykyään yleisEUrooppalainen, yksityiskohdat kuten palautusajan pituus vaihtelevat jonkin verran maasta (ja kaupasta, sikäli kuin tarjoavat jotain lakisääteistä parempaa) toiseen. Palautuksen postikulut tosiaan joutuu normaalisti maksamaan itse sikäli kuin ei ole virheellisestä tavarasta tms kyse, kenkäpaketti taitaa mennä alle kahden kilon eli kulkee halvimmin (ekonomistiluokan, mikä kiire sillä nyt enää on...) maksikirjeenä.
    Pöysti! Sinä et tiedä, minkälaista porukkaa suomalaisissa lajiliitoissa on. Ju-ma-lau-ta! Ne on valmiit mihin vaan.

Kaikkea pikku tilpehööriä lähti taas tilaukseen, kattotaan kuinka nopeasti tulevat, josko olisivat jo perjantaina täällä....

Bike24:n hinnat ovat hiipineet ylös päin, jos niitä vertaa vaikkapa Bike-Discountin hintoihin. Ei hyvä...
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Bike24.de:ssähän on käytössä hintatakuu. Kun tein itse sieltä tilauksen, laitoin verrokiksi bike-discountin hintoja ja niistä hyvitettiin ihan mukavasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mooppari Katso viesti
    Bike24.de:ssähän on käytössä hintatakuu. Kun tein itse sieltä tilauksen, laitoin verrokiksi bike-discountin hintoja ja niistä hyvitettiin ihan mukavasti.
    Totta. Minulle suostuivat vieläpä jälkikäteen (10min tilauksen jälkeen laiton s-postin) hyvittämään yhden tuotteen erotuksen.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Taxcin Satori ja Ciclosportin mittari saapuivat tänään. 29.12. lähti paketti matkaan eli tasan viikko meni viikonloppu ja uusi vuosi mukaan lukien. Ei hassummin.
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

Kyselin tuolta stemmistä, jonka varastotilanne näytti punaista. Seuraavana päivänä ilmoittivat, ettei heillä ole mitään infoa, milloin ko. pulikkaa on taas saatavilla. Vuorokauden kuluttua tästä kyseinen osa oli taas saatavilla statuksella "lähtee 2-4vrk:n kuluessa".

Tein tilauksen eilen, saas nähä pitääkö luvatut aikataulut paikkansa.
    Мы почитаем всех нулями,
    А единицами — себя.

-А. С. Пушкин

Mies voi lähteä Oulusta mutta Oulu ei miehestä.

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti penniless Katso viesti
    Onkos ketään joutunut palauttelemaan kamppeita takaisin putiikkiin? Miten homma luonasi? Kun tuossa itselleni tilasin koon liian pienet kengät ja pitäisi palauttaa ne sinne. Mielestäni sinnepäin joutuu maksamaan postikulut jotka mahtaa olla about 30-40 ekee painon mukaan vai millai muilla on homma on mennyt?
    Palautin itse vääränmallisia rattaita takaisin (postikulut pari euroa) ja tilasin tilalle takavaihtajan, joka oli edellisiä huomattavasti halvempi. Takavaihtaja tuli alle viikossa ja hintaerotus oli saapunut tilille paria päivää aikaisemmin. Sähköpostiviestittely oli erittäin kohteliasta ja avuliasta!

Kaikenkaikkiaan hienoa toimintaa!
    Pyörällä olisit jo perillä!

Toisen kerran tuli tästä kaupasta tilattua tavaraa. Kaikki tilaamani tuotteet näyttivät sivustolla 1-2 päivän toimitusaikaa. Siitä kun tilauksen tein, kului tasan viikko, kun DHL:n kaveri kävi oven takana. Kaikki tilatut tuotteet myös löytyivät paketista.

Marraskuussa tuli tilattua Sigman Karma pro -lamppu pyörään. Jokin aika sitten se sippasi täysin ja lähetin lampun heidän ohjeistuksensa mukaan takaisin viime perjantaina. Tänään tuli viesti, että viallinen lamppu on vastaanotettu ja uusi lamppu tulee tilalle asap.

Hyvin hoituu siis reklamaatiojututkin tuolla.

PauliAnkka Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mooppari Katso viesti
    Suosikkikauppani ja ajattelin tuota samaa reseptiä toteuttaa, mutta miten se menee käytännössä? Ilmoitetaanko "Price guarantee" tilauksen yhteydessä vai ennen sitä ja jos jälkimmäinen vaihtoehto niin miten se kohdennetaan tilaukseeni (e-mail osoite?).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PauliAnkka Katso viesti
    Suosikkikauppani ja ajattelin tuota samaa reseptiä toteuttaa, mutta miten se menee käytännössä? Ilmoitetaanko "Price guarantee" tilauksen yhteydessä vai ennen sitä ja jos jälkimmäinen vaihtoehto niin miten se kohdennetaan tilaukseeni (e-mail osoite?).
    Maksoin itse tilisiirrolla ja homma eteni niin, että laitoin ensin hintaverrokit maililla kauppaan. Vastauksena sain vain "asia ok"-kuittauksen. Tein sen jälkeen tilauksen listahinnoilla ja pyysin heitä mailaamaan minulle uusiksi lasketun kuitin maksua varten. Sitä en tiedä, miten homma luottokortilla toimii.

Bike24 ei laskenut hintoja ihan bike-discountin tasolle, mutta tippui niistä kuitenkin yli puolet hintojen erotuksesta.

Bike24:llä on mielestäni parhaat nettisivut tähän mennessä selaamistani ja taidan sieltä tilatakin tollasen reilu 200e paketin, katellaan vielä onko joillekin korin tuotteille saatavilla parempi diili kivijalkakaupassa.

Huh, nopeeta palvelua!

Tilaus 26.2 perjantaina n. 14 aikaan
    Paketti lähti 26.2 perjantaina 17 aikaan
    Paketti perillä kuriirin tuomana tänään 1.3 päivällä.

Ei paha. Tavaraa oli parin sadan edestä. Kun nettisivutkin ovat parhaat mihin olen törmännyt (super selkeät) niin näyttää laatu toteutuvan koko ketjun läpi. 15e postit ja sai dhl express lentorahdin. Ihan jees..
    HET Cycling

Nyt tuli tilaus niin nopeasti että menee yli ymmärryksen:

Pe 26.2 tilaus Polarin cs200- mittarista kello 10.57. Samana päivänä kello 19.37 tuli shipment notice ja tänään DHL:n mies oli Tampereella kalevassa oven takana kello 14.20.

Heikoin lenkki tässä ketjussa olin minä joka en ollut kotona

Kotimaisena verrokkina eräs kauppa johon soitin toissa perjantaina erään sivuillaan myytävän tuotteen tiimoilta. Sanoivat että ensi viikolla tulee VARMUUDELLA ja soittavat heti kun tulee. Arvatkaa onko soitettu...
    They said it couldn't be done. So I didn't do it.

Täytyy yhtyä tähän nopeaan toimitukseen.

Tilaus 25.2.2010 illalla, paketti lähti 26.2.2010 Saksan maalta ja DHL toi noin puoli tuntia sitten kotiovelle.

Asillista ja jämptiä toimintaa.Tilaus ti. 2.3 sisään ja maksu pankkitilille.Torstaina 4.3 tavarat pakattu ja lähetetty.Ja tänään asennellaan uutta osaa.

Äsken tilasin noin kolmensadan edestä tavaraa ja pitäis tippua muutaman kympin, Visa Electronilla maksoin. Nyt odotellaan pakettia.

PauliAnkka Guest
    Olikohan nyt neljäs vai viides tilaus, noh parempi kun ei laske? Jos lukee, että tavara on varastossa niin kanssa on. Joka kerta kaikki kamat mukana ja koot/mallit oikein. Pakattu hyvin ja tarpeeksi tilaviin laatikoihin.

Saksa on hyvä maa. Tai no Bike24 kauppana ainakin.

Mulla kävi niin ,että tilasin kamaa 2 viikkoa sitten ja kaiken piti olla varastossa. Eipä oo mitään kuulunu ja kun oon kyselly niin valittelevat aina jonkun olevan loppu, vaikka varastotilanne näyttää vihreetä. No tänään tuli viesti kyselyyni ,että tilaus lähetetään huomenna. Toivotaan. Ei se aina mee tämänkään kaupan kanssa tanssien, vaikka eihän tuo pari viikkoo paljon ole.
    - Fear is a mindkiller -

Olli-Pekka Manninen Guest
    Tilasin uuden satulan sunnuntai-iltana. Satula tuli juuri äsken työpaikalle kannettuna eli kului sen kolme ja puoli päivää jotta tavara oli käsissä. Erinomaista palvelua kuten aina. Tällaiseen nopeuteen ei olisi päässyt edes kotimainen toimija.

Loppusummaksi tuli 283 euroa eli noin 18 euroa putos paketin hinta, tosin samalla postit pomppas 5,95:stä 13,90:een. Tiistaina tilasin ja tänään perjantaina lähti tulemaan DHL:llä.

Tänään keskiviikkona tuli perille, kaikki kunnossa ja pakattu hyvin. Asioin jatkossakin.

PauliAnkka Guest
    Kiekoista lupasivat kivat alennukset "Price guarantee" napilla... Tilaus tehty katsotaan tuleeko hyvitykset. Onanoin tunnin jos tuolla hinnalla ne saan.

Tuhkaa ilmassa saattaa ehkä hidastaa tällä hetkellä toimituksia. DHL:n käyttää lentokoneita.

Eikös tuolla lue että omistavat Suomi-pankkitilin(?) Eli voi ihan nettipankissa maksaa? Antaako ne sitten jonkin viitenumeron tms.

Foxin ilmeisen kelvollinen haarukka sellaista tarvitseville, nyt vain neljä-ysi-ysi-pilkku-ysi-ysi.

http://www.bike24.de/p115104.html

Vihainen Vanne takaisin Saksaan, miten??

Gytteri lähetti viallisen vanteen Milläs konstilla sen voi edullisesti lähettää takaisin ja kuinka nämä viallisen tuotteen palautukset toimivat Bike24:n kanssa. Juuri nyt kyrsii sen verran paljon, että saattavat menettää tässä yhden asiakkaan lopullisesti, jollei tää palautus hoidu jouhevasti.

Nyt risuja tähän kauppaan. Tein heiltä jo jonkin aikaa sitten tilauksen, jossa oli mm. jarrupalat. Heti kun lähetys oli saapunut, huomautin heille asiasta, että he lähettivät väärät jarrupalat. En edes avannut jarrupalapakkausta, koska palat ovat väärät.

Nyt asiaa on jappastu monta viikkoa ja he ovat edelleen sitä mieltä, että minä tilasin väärät palat. Linkitin heidän sivultaan sen jarrupalan, jonka tilasin, kuin myös sen minkä he lähettivät minulle. Sitten lähetin heille kuvia, koska he väittivät että tilaamani palat käyvät pyörääni. Eivätpä käyneet, niin kuin jo alussa ilmoitin. Edelleenkään he eivät halua myöntää virhettään, vaikka olen laittanut samat linkit monta kertaa ja viimeksi vielä kuvia.

Uskomaton vääntö pienestä asiasta, joka on selkeästi heidän virheensä. Ei ne jarrupalat paljoa maksa, mutta kyllä mä haluaisin ne jarrupalat, jotka olen tilannut. Nyt olen saanut palat, joilla minulla ei ole mitään käyttöä. Vielä lähetin yhden vääntömailin asiasta, mutta näyttää jo siltä, että he eivät halua virhettään myöntää.

bere Guest
    öööh, sieltähän tulee tilausvahvistus jossa tilatut jutut listattuna? Luulis olevan selvää peliä...

Tällasia mul on ainakin mailiboksissa:

Qty Product Price Item Total
    ------------------------------------------------------------------------------
    2 Michelin Dynamic wired tire 11,27 EUR 22,54 EUR
    Dimension/Color: (28-622) transparent/black
    1 Shimano Ultegra SL WH-6600-G Wheelset Ice 286,96 EUR 286,96 EUR
    Grey
    1 Campagnolo Heritage Ultralight Wind 59,36 EUR 59,36 EUR
    Jacket C801
    Size/color: L (50) - black
    1 Shipping and Handling 5,95 EUR 5,95 EUR
    ------------------------------------------------------------------------------
    Total sum: 374,81 EUR
    Incl. VAT 22%: 67,59 EUR

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •