Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
Miten olet ratkaissut fillarikäytössä lampulle katkaisijan ja akun jännitevahdin? Kaupallinen umpio olisi muutoin ideaali valinta, mutta kotelo on niin ahdas, ettei akun jäänitevahti ja virtanappi taida sopia samaan koppaan.
Juu mulla on käytössä tuollainen EAGLEYE merkkinen miniballasti joita rupesimme tuolla mopopuolella käyttämään juuri tuon alhaisen polttojännitteen takia eli palaa vielä n 6,3 voltin jännitteellä,ei tosin enää syty jos joutuu sammuttamaan mutta polttaa kuitenkin valoa kirkkaana melko alas asti kunnes sitten sammuu muutaman vilkautuksen jälkeen.Sen takia pitäis olla vara-akku mukana mutta sitte alkaakin jo painoa kertymään(muuallekkin kuin kuskin mahaan).Joten en itse ainakaan ole tarvinnut tuohon mitään jännitevahtia,tosin akku on vain 14,4 / 4500 NiMH eli ei lipo-akku jota en halunnut lipon huonon pakkasenkeston takia.

Katkaisin mulla on erillisellä johdolla akun ja ballastin välisestä johdosta ja vedän sen juomarepun letkupidilkkeen läpi tuohon toiseen olkaremmiin eli kokoajan saatavilla kun ajaa ja akku ja ballasti päällekkäin juomarepussa jotta lämmittävät toinen toistaan,hitto kun en osaa kuvia laittaa...

Joo sinne tuon lampun sisään ei kyllä sovi yhtään mitään eli kun on tehty niin kevyeksi ku mahdollista niin materiaali todella ohutta siellä sisällä ja tilaa juuri sen verran ku tarvii.