Pullotellingit olisi haussa...
![]()
Pullotellingit olisi haussa...
![]()
Siinä olis jo helpompi venuuttaa pullo rungoksi. Ai niin, mut ku sää et vissiin tee lasikuidusta...![]()
Ei ole mutta tammi-helmikuun aikana pitäisi tulla kaikki 2010' uutuudet hyllyihin pohjoismaissa.
Löyty tämmönen vastaus Cervelolta noihin uusiin sääntöihin: http://forum.slowtwitch.com/Slowtwit...3/P4_P2321851/
Puserra,puserra...
Millaiseen hintaluokkaan tuo T1 asettuu?
Sh. 1200€ runkosetti. Mitoituksesta näkee että käyttötarkoitus on sitten erilailla ajateltu kuin T3. T3 on periaatteessa TT-ratatykki kun toi on rata-yhteislähtöpeli. Eli ensikesän hauskin terassifillari.![]()
Cervelo Test Team ajaa sitten SRAM:illa seuraavan kauden. Siksi "Team replicat" saakin yllättäen Red-palikoilla....tai D-A koska speksissä oli ne alumperin.
Hiano homma minusta että tiimikin sai kunnon kilkkeet.
Ei ihan uusin juttu mutta valottaa aika hyvin P4:n olemusta ja ideoita:
http://www.youtube.com/watch?v=sjikTpoEorw
Luulis että noin kalliin pyörän ulkonäköönkin voisi panostaa hieman.![]()
Sori... Mut pitäiskö muillekin merkeille pistää pystyyn yhtä uskollinen Thread tänne foorumille kuin mitä Cervelo on saanu (vaatii tietty oman suojelusenkelinsä). Mun puolesta vaikka esim Scott vois olla sellaisen arvoinen, maantie http://www.associatedcontent.com/art...the_world.html, cyclo http://www.bikeradar.com/gear/catego...cx-rc-09-33662ja mtb http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=32143erikseen...
Ride and Smile!
Joko 2010 Cervéloja on saapunut Suomeen?
Ensiviikolla R-sarjalaisia ja S1:iä. Varmaan menee tiistaille.
Onkohan Cervelo-kauppa (Nääshvillessä) huomenna auki? Turkulainen uskaltautuu sinne huomenissa, apua tarvitaan ainakin Tufo:n vuotoon .....
Täällä kuumotetaan S3:n saapumista..
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
Mua kiinnostais S1, pitää kyllä varmaan katella Fillarimessuilla jos siellä näkyis niitä ja sit messujen jälkeen kun alkaa tiet sulaa.
54cm S1 Demopyörä on hiplattavan ensiviikolla ja pari viikkoa ollaan auki ennen kuin suuntaan Mr Vroomenin pakeilla Portugaliin. Saas nähdä ketä on Cervelo Test Teamin leirillä...tarttee alkaan lataan kameran akkuja...
Roger on that.
T4
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Cervelon sivuilla on näppärä källi, R3SL Team kuva on D-A palikoilla mutta kun sitä klikkaa, se onkin Red:llä.....
No, sitä sai tilattua kummilakin osilla. Tiimi kun vaihtaa vavat vaihteisiin täksikesäksi.
http://www.cervelo.com/models/fullsi...3SL%20Team.jpg
Parempi että ton kokoset kuvat on ihan vaan linkkina.
yhdestä asiasta olen varma. Cervelon pitäisi soittaa Ikeaa ja hommata sama kuvaaja. Ne kataloogikuvat on ihan kamalia....
Avasin aamuni ratoksi eilen tulleesta erästä R3SL runkolaatikon. Sanotaan että ne kuvat ei todellakaan näytä, taaskaan, yhtä hyvältä kun toi livenä. Tuli RS ja S1 pyöriä lisäksi. Muut tulossa yhä. S2 ja S3 tulevat viimeisenä, joitakin viikkoja viä,ehkä.
Ja se valkoinen maali painaa tossakin...
58cm "tosi äijä"-koko R3SL:
-runko, kaikkine ruuveineen, tolpan pannalla, vaijeriohjurilla yms. 877g. Yhä silti keveimpiä?
-Funda Team keula, uncut 300mm, 365g eli joku 340-345g leikattuna. Ei paha kun ei ole kyseessä mikään nuudeli.
Yllätys oli että tossa tuli matala ohjainleekerin yläkooli mukana. No mulla on korkeita jemmassa jos tarvii vaihtaa.
-3T LTD 44cm tanko oli 186g. 120mm stemmi 122g Toi stemmi lienee jäykin maantiestemmi mitä saa? Ainakin alle 150g stemmeistä.
Tosta tulee ihan hiano, Rotorin keskiö, kammet ja rattaat, Ciamillo GLS jarrut mustana , loput Red:iä, mustat Speedplay petaalit, 3T LTD palat, King Cage telineet. Siinä on asiakkaalle pyörää toviksi.
Samu Ilonen muokkasi tätä : 23.01.2010 at 07.33
Vekkulia, vaihdoin jarrut yhteen pyörää. Red jarrut korvaantuivat Ciamillo Gravitas jarruilla, palat samat.
112g lähti....aika paljon?
Samu Ilonen muokkasi tätä : 23.01.2010 at 10.25
Hinta / lähtenyt gramma on kuitenkin aikas kova... Luokkaa 8,5€/g! Noilla edukkaammilla Ciamillio:lla kyllä säästyy grammoja halvemmalla, tai esim KCNC:llä. Niin ja jos lähtöpaino on vielä kovempi, hintahan vaan laskee /g. Esmes mun Ultegroista sais helposti pois ~160g KCNC:llä ja silloin ollaan jo 1,5€/g tasolla.
Ride and Smile!
S1-kuva on kans vain Forcella mutta sivulla ei missään puhuta Force-vaihtoehdosta, ainoastaan Ultegra 6700:sta. http://www.cervelo.com/models/fullsi...0/S1-FORCE.jpg
Tää ny johtuu tuosta Mr. Cervelon kovasta virveliallergiasta vaan
Myyjän kuten Samun näkökulmasta Shimppa lienee hiukan vaikea kun se osilla ei voi tehdä katetta samalla tavalla kuin esim. Campalla , sillä edullisen pään maine rassaa . Toisekseen sitten Shimpalla on Suomessa virallinen maahantuoja, joten ymmärrän oikein hyvin allergiasi.
Välikäsi on välikäsi, sanoi Konsta Pylkkänenkin
JT
PS. Esim. takapakan aukaisutyökalu orggis-Campa taitaa olla kymmeniä euroja, kun shimanon saa reilulla kympillä.Onneksi sain mansesta urheilupyörästä kympillä toisen valmistajan campa-yhteensopivan avaimen.
Juu, varmaan mutta ainakin pysähtyy. Mää en laita kenekään pyörään, en omaan enkä asiakkaan KCNC "jarruja". Mulla oli niitä mutta "poistomyin" ne pois viime kesänä. Toiminta ei ole minusta sillä tasolla että niitä viitsii laittaa mihinkään Cerveloon. Hankin sitten paremmin toimivia ja keveitä jarruja. Toiminta ennen painoa....ja ne KCNC:t on pirun kalliit laatuun nähden. Joku satasen ero ja ne on Taiwanin kauraa...
Ei niitä Gravitas-jarruja laiteta moneen pyörään mutta jos jotain Red-pyörää tekee niin ei se pyörään hintaan paljon vaikuta jos ruuvaa samalla GLS:t. Tietty ne on jälkikäteen hinnakkaat mutta ei ne Red:itkään ilmaiset ole.
Mulla on noita New Ultegra S1 ja RS pyöriä mutta yhtälainna ne saa Sram:illakin. Ei se nyt ole ongelma. Porukka vaan näyttää tottuneen liikaa "pakettipyöriin"?
Voi...saa niitä kopiotyökaluja kumpaankin merkkiin. Pari kymppiä on sellanen jossa on kummatkin ja varsikin tulee mukaan.
Ja yhtälailla on suomessa Campalla ja SRAM:illä kummallakin viralliset maahantuojat. Hinnat on vaan "kohdallaan" kuten Shimanossakin.
Ei Sram/Campa/Shimano osasarjoissa ole missään oikesti katetta tai eroa siinä. Kyllä osasarjan kate on ympäri maailmaa poljettu tasolle jolla ei rahaa tehdä. Jos et usko niin käyppä hiplaan lähikaupassa eri osasarjoja.Mää vaan tykkään laittaa toimivia osasarjoja ja Rival nyt vaan sattuu olemaan sellainen. Red on toinen kun tehdään vähän parempia pyöriä. Campaa en juuri laita kun jampoilla on kiekkoja valmiiksi ja ne ei useinkaan sovi ja polte 11s ei tunnu olevan kovin kova kellään. Muutamia pyöriä vuodessa. Samoin Forcea en laita juuri mihinkään. D-A on ihan moro Red:iin verrattuna ja uusi Ultegra taas on hintaluokassaan ok, tosin aika klohmo mun silmään. Uudet rattaat on siinä hauskat, purin yhen setin just.
Asiakashan osat päättää. Mää vain kerron eroja. Koeajoa auttaa tässäkin ja SRAM:ia menee kummasti sen jälkeen...eli muutkin tykkää?
Kirjanmerkit