GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 43 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 53 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 2535

Aihe: Kuopion maantielenkit

Väliin jää. Itsenäisyyspäivän velvollisuudet kutsuvat.

Kolme tuntia tänään piikkilankaa ja äksceetä. Neulamäki-Kolmisopen armeija-alue-Matkus-Savolanniemi. Ajajia oli 2-5 kappaletta. Loppukahvit Tasavallankadun Essolla.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Hienoa! Olin myös tulossa itsenäisyysajolle mukaan, mutta sitten iski kipsi, kun en omista seuran uutta ajotakkia En ole katkera, mutta kuitenkin! Minun piti olla jo varauslistalla, ainakin näin luvattiin ja luotin siihen. Sitten vielä jouduin tiedotuspaitsioon eli en saanut tekstiviestiä, enkä näin ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan!
    Kunhan katkeruus hieman laimenee, niin yritän uudelleen!
    Ps. Olen muuten seuran jäsen!
    The Race is not always to the swift!

Tulin vierailleeksi eilen illalla pitästä aikaa näillä sivuilla ja ilokseni huomasin että Kuopiossahan pyöräillään vielä vaikka on Joulukuu
    Siitä innostuneena olin jo lähdössä porukan mukaan mutta heikosti nukutun yön jälkeen pääsin matkaan vasta puolitapäivin, peräkärryn kanssa tietenkin.
    http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1862812

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo Katso viesti
    En ole katkera, mutta kuitenkin! Minun piti olla jo varauslistalla, ainakin näin luvattiin ja luotin siihen. Sitten vielä jouduin tiedotuspaitsioon eli en saanut tekstiviestiä, enkä näin ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan!
    Kunhan katkeruus hieman laimenee, niin yritän uudelleen!
    Ps. Olen muuten seuran jäsen!
    Toivottavasti katkeruus unohtuu viimeistään ensivuonna kun yritämme taas järjestää ajokamppeita jäsenille.
    Tasapuolisuuden nimissä jäsenille tiedotettiin takeista yhtäaikaa jonka jälkeen niiden varaus oli mahdollista. Pahoitteluni jos asiasta on tiedotettu aiemmin harhaanjohtavasti.
    Muuttuneet Jäsentiedot kannattaa ilmoittaa jäsenmaksun yhteydessä kuten seuran sivuilla on ohjeistettu ja voi jäsentietojaan päivittää välillä vuottakin info(at)kuopys.fi postilla.

Pasi Savolainen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti diisel Katso viesti
    Toivottavasti katkeruus unohtuu viimeistään ensivuonna kun yritämme taas järjestää ajokamppeita jäsenille.
    Tasapuolisuuden nimissä jäsenille tiedotettiin takeista yhtäaikaa jonka jälkeen niiden varaus oli mahdollista. Pahoitteluni jos asiasta on tiedotettu aiemmin harhaanjohtavasti.
    Muuttuneet Jäsentiedot kannattaa ilmoittaa jäsenmaksun yhteydessä kuten seuran sivuilla on ohjeistettu ja voi jäsentietojaan päivittää välillä vuottakin info(at)kuopys.fi postilla.

Pasi Savolainen
    Ei mittään! Meitä hitaita aina sakotetaan! Oikeastaan se katkeruus iski vasta sitten, kun kuulin Oulussa asti nähdyn ja kehutun Kuopion ajotakkeja!

Suolaa sepon haavoihin: takki on ollut ihan hyvä näillä keleillä. Itse otin riittävän ison (3XL) ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Nyt on vain paha säikytellä poluilla ja pyöräteillä ihmisiä, kun selässä lukee KUOPYS.FI niin selkeästi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Suolaa sepon haavoihin: takki on ollut ihan hyvä näillä keleillä. Itse otin riittävän ison (3XL) ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Nyt on vain paha säikytellä poluilla ja pyöräteillä ihmisiä, kun selässä lukee KUOPYS.FI niin selkeästi.
    Minäkin ajelin vielä eilisen nuoriso-lenkin vanhalla ihan vieraan seuran takilla (Post-Sean Kelly Cycling Academy) ja uusi hieno seuran takki on pussissa odottamassa, että pukki tuo sen minulle yllätyksenä.

Hyvä lenkki eilen vaikka suht raaka aloitus olikin vetäistä Neulamäkeen rannan puolelta. Ihan uusia reittejä meikäläisellekin ne piikkilangan takana olleet.
    Parempi kulua kuin ruostua.

Seppo->
    Katsotaan kunhan saan omani, että sopiiko minun päälleni. Joutaa sulle jos onkin liian pieni.
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Seppo->
    Katsotaan kunhan saan omani, että sopiiko minun päälleni. Joutaa sulle jos onkin liian pieni.
    Kiitos kamu, nyt helepottaa!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Seppo->
    Oootko Timo aloittanu massakauden kuten täällä ennen joulua on ollu tapana

Spinnaamaan sieltä kaikki sohvilta makoilemasta!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo Katso viesti
    Ei mittään! Meitä hitaita aina sakotetaan! Oikeastaan se katkeruus iski vasta sitten, kun kuulin Oulussa asti nähdyn ja kehutun Kuopion ajotakkeja!
    Seuramme ajotakki on tosiaan ollut jo käytössä ja hyväksi todettu täällä Oulussakin. 08-lenkin porukalta tuli itsenäisyyspäivän ajossa runsaasti respektiä. Toivottavasti myös ensi vuonna on tulossa vastaavanlainen tarjous jäsenille siten, että kaikki halukkaat pystyisivät sen hyödyntämään. Kiitos vielä puuhamiehille jäsenedusta!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti diisel Katso viesti
    Oootko Timo aloittanu massakauden kuten täällä ennen joulua on ollu tapana

Spinnaamaan sieltä kaikki sohvilta makoilemasta!
    Joo pinnaillut oon aika hyvin pyöräilystä.
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

jokapaikanmaratoonari Guest
    Mitenkä se keskiviikon touhu meni? Mistä lähtö ja monelta? Jos uskaltas käyvä kokkeilemassa jonon hännillä roikkumista.

Tänään ehdin minäkin spinninkiin ja mukavan hikistä oli. Mukaan mahtuu reilusti enemmänkin porukkaa, joten viikon päästä maanantaina (huom.) reippaasti Fressiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jokapaikanmaratoonari Katso viesti
    Mitenkä se keskiviikon touhu meni? Mistä lähtö ja monelta? Jos uskaltas käyvä kokkeilemassa jonon hännillä roikkumista.
    Keskiviikon pienessä 1-2 hengen porukassa ei ole ikävä kyllä häntää ja meidän vauhdeissa ei tarvitse roikkua. Lähtö on Rastaantien Teboililta klo 18.00. Jos ei ketään näy, paikalle tullut ajaa lenkkinsä sitten itse. Sen kummempaa takuuta ei ole.

Nyt olisi tarvittu repullinen varaosia mukaan lenkille. Kahden hengen retkiseurueesta 50 % pääsi kotiin ajamalla. Hirvimäen lenkki ajeltiin loistokelissä.

Nuorisoajajalta hyytyi ensiksi Lupine, sitten hyytyi alamäkitempossa itse mies ja sitten karkasi ilma eturenkaasta. Elämä on kovaa!

Life is hard and so am I. Hirvimäen kierros.

Ns. lyhyt Räimä tänään. 3 ajajaa. Olipa reipas tuuli ja vilpoisa keli. Pojat pistivät välillä juosten. Ajoin kai liian hiljaa.

Oli aika viileät kelit. Lämpötilakin oli laskenut viisi astetta lenkin aikana. 2½ tuntia ja 50 kilometriä kertoo varmasti kelistäkin jonkun verran.
    Mukava lenkki vaikka osamatkasta olikin juostava.

*Ändi* Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Oli aika viileät kelit. Lämpötilakin oli laskenut viisi astetta lenkin aikana. 2½ tuntia ja 50 kilometriä kertoo varmasti kelistäkin jonkun verran.
    Mukava lenkki vaikka osamatkasta olikin juostava.
    Onneksi olkoon muuten, jälkikasvusta!

*Ändi* Guest
    Tänään tuli ajettua polkuja Puijonlaakso-Julkula-Puijo-akselilla vajaa 3h Kososen tenavan kanssa. Maastokelit ovat muuten olleet erinomaiset pari viikkoa: kuivaa ja kovaa. Nyt tulloo kylymä ku ryssän helevetissä.

Huutomerkki! Vastaa kyselyyn!!!

Kysely kevyen liikenteen kehittämistarpeista Kuopion seudulla

Kyselylomake

Kuopion Pyöräilyseura ry.
    StantheMan muokkasi tätä : 16.12.2009 at 11.29 Syy: Lisätty puuttuva sana

Peukalo ylös Spinning-tunnit Fressillä jatkuvat huomenna

14.12. Maanantai klo 20:10 - 21:10

Ja sitten taas joulutauon jälkeen:

11.1. Maanantai klo 20:10 - 21:10

Ke-lenkki tänään

Sen verran olen sunnuntain lenkistä palautunut ja eikä tuo nenäkään enää mahdottomia vuoda, että eiköhän illalla 18.00 jälleen ajeta keskiviikon parin tunnin lenkki. Etelän suuntaan noin 35 km.

Ke-lenkkinä kahteen mieheen Lapinmäen kierros. Kovin pakkanen kolmeen talven oli tänään. Nuoriso lähti vielä sakkolenkille, mutta Vanhus ja Merida ajoi suoraan kotiin.

Hyvät ajelut raikkaassa pakkassäässä ja BlueToe™-efektiltäkin vältyttiin Sportfiren mainioiden kengänsuojien ansiosta. Kannatti herätä.

Sunnuntaina en aja, mutta lauantaiksi (lähtö esim. 9.00) suunnittelen ns. talvisatasta. Asiasta kiinnostuneet voisivat ottaa yhteyttä.

Muistakaahan vastata!!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Kysely kevyen liikenteen kehittämistarpeista Kuopion seudulla

Kyselylomake

Kuopion Pyöräilyseura ry.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •