Mulle käy oikeastaan mikä suunta vaan ja kellonaikakin on ihan ok. Jossain vaiheessa mietin sellaista, että ajaisi ensin sääksmäelle ja sitten siitä jotain kautta Valkeakoskelle (korkeakangas) ja sieltä sitten takaisin Akaaseen. Tosin tuossa saattais tulla aika pitkä reissu ja mahdollisesti aika paljon asfaltilla ajoa...voisin tutkia retkikarttaa.
Ja tuo sääkin näyttää nyt vähän heikolta eli plussakeli + lumi/räntäsade...toivotaan, että muuttuu vielä, koska mä ainakin skippaan lenkin jos on kurakeli.

Alkujaan tämän lähetti Atze09
 Alkujaan tämän lähetti Atze09

Mutta odotetaan ja otan myös teidän ehdotukset huomion
 Mutta odotetaan ja otan myös teidän ehdotukset huomion 

Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa 

...... Olen lähdössä klo 1031 Kataforin pihasta suunta Kotkanapesä ------ ensin pätkä luontopolku ja sitten Karstunjärventietä pitkin sinne Peräkulma -- Riuttonkulma-- Onkemäki-- Koivistalho jos ei polkuja löytyy sitten ei voi mitä on ainakin yritetty
 ...... Olen lähdössä klo 1031 Kataforin pihasta suunta Kotkanapesä ------ ensin pätkä luontopolku ja sitten Karstunjärventietä pitkin sinne Peräkulma -- Riuttonkulma-- Onkemäki-- Koivistalho jos ei polkuja löytyy sitten ei voi mitä on ainakin yritetty  

Mitäs on suunnitelma ?
 Mitäs on suunnitelma ?

Olisko lähtiöitä klo 1600 ja 1630 välille ??? Sää näytä ainakin olevan ihan ok
 Olisko lähtiöitä klo 1600 ja 1630 välille ??? Sää näytä ainakin olevan ihan ok  

Kirjanmerkit