GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 18 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Huomenna (tänään) en varma pääse kauheasti tänne Foorumiin höpisemään ja ajattelin heitän nyt vaan mun ajatukset sunnuntaista!!!! lähtö 1030 ja 1100 välille suunta sotkia (Hiloran tietä siellä aika hyvin polut) tai ?????? mihin muuten vois lähde...... ihan sama kun vaan saa kunnon lenkki tehty (Arajärvi???) Mutta odotetaan ja otan myös teidän ehdotukset huomion
    Mulle käy oikeastaan mikä suunta vaan ja kellonaikakin on ihan ok. Jossain vaiheessa mietin sellaista, että ajaisi ensin sääksmäelle ja sitten siitä jotain kautta Valkeakoskelle (korkeakangas) ja sieltä sitten takaisin Akaaseen. Tosin tuossa saattais tulla aika pitkä reissu ja mahdollisesti aika paljon asfaltilla ajoa...voisin tutkia retkikarttaa.

Ja tuo sääkin näyttää nyt vähän heikolta eli plussakeli + lumi/räntäsade...toivotaan, että muuttuu vielä, koska mä ainakin skippaan lenkin jos on kurakeli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Mulle käy oikeastaan mikä suunta vaan ja kellonaikakin on ihan ok. Jossain vaiheessa mietin sellaista, että ajaisi ensin sääksmäelle ja sitten siitä jotain kautta Valkeakoskelle (korkeakangas) ja sieltä sitten takaisin Akaaseen. Tosin tuossa saattais tulla aika pitkä reissu ja mahdollisesti aika paljon asfaltilla ajoa...voisin tutkia retkikarttaa.

Ja tuo sääkin näyttää nyt vähän heikolta eli plussakeli + lumi/räntäsade...toivotaan, että muuttuu vielä, koska mä ainakin skippaan lenkin jos on kurakeli.
    Mulle on olut sama lenkki jo, siellä tuli noin 70 kilsa 75% asfaltti..... silloin oli vielä Roadrunner mukana ja tutkitin jotain metsäpolkuja ...... Sepeli on varmasti pahasti semoiselle reisulle .....
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Mulle on olut sama lenkki jo, siellä tuli noin 70 kilsa 75% asfaltti..... silloin oli vielä Roadrunner mukana ja tutkitin jotain metsäpolkuja ...... Sepeli on varmasti pahasti semoiselle reisulle .....
    Niin joo sä kävitkin tuon ajamassa...korkeankankaalle vois ainakin sääksmäeltä päästä ilman asfaltti pätkiä, mutta valkeakoskelta akaalle voi tuottaa vaikeuksia.

Kyllä nyt tän päivän sään perusteella taitaa jäädä multa huominen lenkki väliin. Sen verran liukasta ja kuraista tuolla ainakin tänään oli, että ei oikein innosta lähteä tuossa kesäkumeilla liukastelemaan ja kuraa keräämään.

No voi ei ..... ...... Olen lähdössä klo 1031 Kataforin pihasta suunta Kotkanapesä ------ ensin pätkä luontopolku ja sitten Karstunjärventietä pitkin sinne Peräkulma -- Riuttonkulma-- Onkemäki-- Koivistalho jos ei polkuja löytyy sitten ei voi mitä on ainakin yritetty Jos joku vielä on tulossa valot on varmasti suositeltava ota mukaan

Jep jep! mun aikataulut on semmoset että heti kun emäntä päästää irti lähen vetään kevyen parituntisen peruspolkuja. . . . eli mun lähtöaika on ihan auki.
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Munat on nyt pesässä Noin viiden tunnin ja 55 kilsan jälkeen pääsin taas kotiin ja kiva oli, kura ei olut kun metsätiet oli kovassa kunnossa mutta ei liukkaitta... asfaltti on vältetty ihan pieni siirto oli pakko tehdä. Kotkanpesä ja Pohjankota ja niiden sijainti on nyt selvitetty Matka suju ihan hyvin polkuja oli osittain vaikea (talutus) mutta myös aika hyvässä kunnossa ja hiihtolatu oli loistava ajettava niin kauan kun se hävisi ... En tiedä missä se yhtäkkiä on kääntynyt, se vaan oli pois. Mutta Messin Hunaja pajan löysin sen sijan Linkki reitistä on vielä tulossa ..... tässä se nyt on http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=435605
    Atze09 muokkasi tätä : 06.12.2009 at 23.04

Munat on nyt pesässä Noin viiden tunnin ja 55 kilsan jälkeen pääsin taas kotiin ja kiva oli, kura ei olut kun metsätiet oli kovassa kunnossa mutta ei liukkaitta... asfaltti on vältetty ihan pieni siirto oli pakko tehdä. Kotkanpesä ja Pohjankota ja niiden sijainti on nyt selvitetty Matka suju ihan hyvin polkuja oli osittain vaikea (talutus) mutta myös aika hyvässä kunnossa ja hiihtolatu oli loistava ajettava niin kauan kun se hävisi ... En tiedä missä se yhtäkkiä on kääntynyt, se vaan oli pois. Mutta Messin Hunaja pajan löysin sen sijan Linkki reitistä on vielä tulossa ..... tässä se nyt on http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=435605
    Katos vaan, kovan lenkin olet vetänyt. Itse tuumailin aamulla, että onpa niin kurja sää, että saa nähdä oletko tosiaan lähtenyt reissuun. Mutta hyvä niin, että keli ei sitten ihan niin huono ollutkaan.

Tsekkailin hieman retkikartasta, että kyllä tuo akaa - vlk - akaa kierto pitäisi onnistua ilman kovin suuria asfalttiosuuksia. Tosin se on eri asia sitten, että onko tuolla välillä mitään kovin nautinnollista polkua kuinka paljon.

Ajattelin käytä vähän tiistaina tuolla Sääksmäen nurkille katsomassa, että mistä sieltä kandeis lähteä Valkeakoskea kohti...

Me ajettiin silloin kankeen kans semmoinen soratie mikä lähtee ihan siellä sun nurkilta sinne http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=80000&text=Tarttilaan+suunta+&y=67800 27&mode=rasta&x=2496253〈=FI Tarttilaan ...
    Ja täällä on vähän matsku mitä silloin Roadrunnerin kans chekatiin ....
    http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1720294
    siellä yhdessä kohdassa missä jäljenpäät mene jo aika lähelle pitäis päästä läpi !!!! polku on olut siellä mutta metsähaku on tehnyt taas omat jäljet
    http://www.students.tut.fi/%7Etaleht...keakoski_e.jpg
    Vkl-etelä
    Kannistonmäki ja Kärsänkalliot kannattaa käydä tarkastamassa itse. Siellä menee aika paljon merkitsemättömiä polkuja ristiin rastiin.
    Tämä on kopsattu siellä Valkeakosken keskustelussa !!!!!
    http://www.students.tut.fi/%7Etaleht...keakoski_p.jpg
    Vkl-pohjoinen

Ajattelin käytä vähän tiistaina tuolla Sääksmäen nurkille katsomassa, että mistä sieltä kandeis lähteä Valkeakoskea kohti...
    Kun vaan saan valot niin tuun viikollakin mukaa.
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Mihin aika olet lähdössä ..... jos otat ajokoiran rooli, voisin tulla mukaan kun en ehti nyt mitä suunitelemään....
    Saatko tämä vkl-etelä karta puhelimeen siirretty kun siellä oli aika paljon polkuja ...? tai otetaan ympäri ajo ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    Kun vaan saan valot niin tuun viikollakin mukaa.
    Aika kauan kestä sun lampputilaus ???
    Atze09 muokkasi tätä : 07.12.2009 at 23.25

Mihin aika olet lähdössä ..... jos otat ajokoiran rooli, voisin tulla mukaan kun en ehti nyt mitä suunitelemään....
    Saatko tämä vkl-etelä karta puhelimeen siirretty kun siellä oli aika paljon polkuja ...? tai otetaan ympäri ajo ...
    No ei mulla oikeastaan mitään erityistä aikataulua ole...varmaan lopettelen duunit siinä 15.30 nurkilla eli sen jälkeen koska vaan passaa jos haluat lähteä messiin?

Ajattelin, että jos jonkun 3 h lenkin tekisi niin se piisaa kyllä huomiseksi.

Mä tulostelen noita karttoja ja lataan jotain kännykkään niin tietää hieman mitä etsiä.

Mietin tässä juuri kuumeisesti, että pitäiskö jo taas vaihtaa nastat alle kun tuntuu olevan aika liukas keli tuolla....

No ei mulla oikeastaan mitään erityistä aikataulua ole...varmaan lopettelen duunit siinä 15.30 nurkilla eli sen jälkeen koska vaan passaa jos haluat lähteä messiin?

Ajattelin, että jos jonkun 3 h lenkin tekisi niin se piisaa kyllä huomiseksi.

Mä tulostelen noita karttoja ja lataan jotain kännykkään niin tietää hieman mitä etsiä.

Mietin tässä juuri kuumeisesti, että pitäiskö jo taas vaihtaa nastat alle kun tuntuu olevan aika liukas keli tuolla....
    Mää voin asentaa pikaisesti pyörätelineen katolle ja noin 1600 jälkeen vois onnistua, tai jos mene liian tiukka voit sä jo lähtee ja mä tun suora säksmäelle !!!! Minä soitaan sitten miten aikataulu näytä !!!
    Mulle on Hybridi rengastus, eli takana nastoja antavat hyvän pito ja edessä kesäkumit..... On olut ainakin eilen ihan sopivat

Tänään on taas aika kurakeli tiedossa ... Mitäs on suunnitelma ?

Tänään on taas aika kurakeli tiedossa ... Mitäs on suunnitelma ?
    Katselin kans samaa ikkunasta eli kura lentää.

Vaikka ei tässä sokerista olla tehty, niin ehkä parempi siirtää lenkkiä torstaille kun ainakin loppuviikoksi on luvassa pakkaskeliä...mieli tekis kyllä polkea, mutta ei jaksa olla koko ajan pesemässä pyörää ja vaatteita.

Toivotaan, että se talvi alkaa nyt sitten tästä.

Joo taida olla parempa lähtee vasta torstaina...

Onko torstain suunnitelma vielä sama kuin tiistaina Olisko lähtiöitä klo 1600 ja 1630 välille ??? Sää näytä ainakin olevan ihan ok http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3

Onko torstain suunnitelma vielä sama kuin tiistaina Olisko lähtiöitä klo 1600 ja 1630 välille ??? Sää näytä ainakin olevan ihan ok http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/1-3
    Hitto, mulle tuli sen verran työnakkia, että ehtisin näillä näkymin lähteä liikenteeseen vasta siinä 18.00 nurkilla.

Onko sulla Atze sellaiset aikataulut, että pitäis jo 16.00 - 16.30 nurkilla olla ajamassa?

Hitto, mulle tuli sen verran työnakkia, että ehtisin näillä näkymin lähteä liikenteeseen vasta siinä 18.00 nurkilla.

Onko sulla Atze sellaiset aikataulut, että pitäis jo 16.00 - 16.30 nurkilla olla ajamassa?
    Ei, ei olis vaan kerran mahdollista aja aikaisemin !!!! Ajattelin myös jos haluat kolmen tunnin lenkin aja pitäis vähän aikaisemin olla lähdössä muuten mene aika pitkäksi Haluatko silti vielä tuonne Sääksmäen takametsiin ??? Tai jäädänkö tänne Junkkariin ja toivottaan että TankDriver, Kankee, KH-E ja Hiloran pääsevat vielä mukaan olis myös aika loistava .....?
    Atze09 muokkasi tätä : 09.12.2009 at 18.05

Ei, ei olis vaan kerran mahdollista aja aikaisemin !!!! Ajattelin myös jos haluat kolmen tunnin lenkin aja pitäis vähän aikaisemin olla lähdössä muuten mene aika pitkäksi Haluatko silti vielä tuonne Sääksmäen takametsiin ??? Tai jäädänkö tänne Junkkariin ja toivottaan että TankDriver, Kankee, KH-E ja Hiloran pääsevat vielä mukaan olis myös aika loistava .....?
    Periaatteessa vois kyllä mennä sinne Sääksmäen nurkille 2 - 2.5 h pyörimään jos muita ei ole lähdössä...voisin koittaa puristaa nuo työt siten, että pääsis 17.15-17.30 jo baanalle. (Lähtisköhän Ultrarunner kans? )

Vaikka Sääksmäki - Korkeakangas - Sääksmäki?

Tietty jos on muitakin tulossa ja 1800 passaa paremmin niin sitten voisi pyöriä tässä Akaalla vaan.

Periaatteessa vois kyllä mennä sinne Sääksmäen nurkille 2 - 2.5 h pyörimään jos muita ei ole lähdössä...voisin koittaa puristaa nuo työt siten, että pääsis 17.15-17.30 jo baanalle. (Lähtisköhän Ultrarunner kans? )

Tietty jos on muitakin tulossa ja 1800 passaa paremmin niin sitten voisi pyöriä tässä Akaalla vaan.
    Jaahas! mulla on semmonen suunitelma torstaille polkasen fillarilla aamulla tampereelle nekalaan duuniin ja illalla takasin . . . eli taitaa jäädä yhteislenkki väliin
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Eli vaimo antoi vihreä valo että 1725 sinun pihassa jos soppi!!!! 2,5 tunti on ihan ok, enempää ei kyllä tarvi olla, muuten ei tu unta

.....kiva että lunta tule, laittan kyllä vielä nastat eten ...

Mitäs on intresseissä viikonlopulle? Minkälaista rengastusta on alla? Kaikilla nastat?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

muhhhahah nyt tuli ensimmäinen valo. tuolla palaa puskista oksat jos lähelle osuu. vielä kun tulevat nuo talvi kledjut niin pääsee eroon tuosta genitaalialueen jäätymis ongelmasta... Viikonloppuna mennään La tai Su ei ole minulle merkitystä. lähetäänkö ajeleen vauhtipuiston suuntaan uusia polkuja?

Vauhtipuiston suunta kuulostaa hyvältä....la tai su käy molemmat. Käytiin tänään ajelemassa Atzen kanssa Sääksmäeltä Korkeakankaalle ja ihan mukava reissu oli vaikka vähän taas perinteen mukaan rämmittiin.

Kyllä molemmilla oli nastat alla ja ei ilman olis pärjännyt koska paikka paikoin oli tosi liukastakin. Viimeistään Korkeankankaan päältä latupohja laskussa olis tullut noutaja suvikummeilla.

Mulla taas meni lamppu yllättäen rikki joten jotain tuikkua pitää viikonlopuksi virittää...

Tässä ST- tracki:

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1873675
    Xizor muokkasi tätä : 10.12.2009 at 22.27

No niin se oli kyllä aika makea valolenkki vaikka kaks kerta menin ohjaustangon yli 2 tunti ajettiin Xisorin kans siellä vkl takametsiin ja 33 kilsa saatin kassan Tässä on reitti http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=438308

Nastat oli kyllä aika hyvä valinta koska metsätiet oli hyvin jäässä, se on kyllä kummallinen kun asfalttitiet on niin hyvin sula

Viikonloppuna en pääse mukaan kun lähden vielä saksaan tiistai asti
    Hiloranin lamppu taida olla aika varallinen vehje, toivottavasti ei tarvi soita palokunta paikkalle kun sä lähdet metsään
    Atze09 muokkasi tätä : 11.12.2009 at 07.49

Niin olisko yhteislenkille sopiva aika jos startataan sunnuntaina 11.00 Toijalan vesitornilta kohti vauhtipuiston suuntaa?

Lamppu syttyi

paikkakunta tuntemus kohdillaan missäs toijalassa on vesitorni. Olen aina asiaa ihmetellyt ja luullut että toijalassa juodaan nahkialanlammesta (perjantai murjaisu)

Voisin lähteä muuten, mutta arvaanko lähteä suvikumeilla lipsuttelemaan jos valtaosalla on nastat alla? Minä juon Lontilanjoesta, vaikka samaa vettähän tuo on, lampeen virtaa.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •