GiantHephaElectrobikeGarmin
Sivu 16 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 14 15 16 17 18 26 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 451 - 480 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

[QUOTE=KH-E;1288494]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Ai niin sori...klopit + KH-E Joka on oikeesti jo ihan pirun vanha

Kato kato kaima on kotiutunu tervetuloo sateiseen suomeen, eiköös meillä ookin sama syntymävuosi?? vai miten se oli Ukko??
    Mun ikä alkaa viä pitkään kolmosella kun sää oot jo pyöreitä täyttänyt vanha ukon käppänä

Vink vink

Jaa haa, ukot sinne tai tänne, niin kauan kuin pääsette vielä ilman kävelysauvojen apua kauppaan hakemaan Mäyräkoiran, on kaikki ihan hyvin

Kävin just 45 minsa juoksulenkille ja jalat on ihan poikki, 5 tunnin pyöräilylenkin jälkeen ei o niin paha tunne jaloissa kuin nyt
    Lauantaille ei o vielä mitä uuta kerrottava, valitettavasti
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Sää näytä ihan kohtuliselta lauantaille http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere , kun ajetaan heti aamulla!!! Klo 9.00 Xisor on ihan mahdolista!!!! Kaikki on vielä noin 45% auki pääsenkö vai ei

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Sää näytä ihan kohtuliselta lauantaille http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Tampere , kun ajetaan heti aamulla!!! Klo 9.00 Xisor on ihan mahdolista!!!! Kaikki on vielä noin 45% auki pääsenkö vai ei
    Katotaan nyt vielä....periaatteessa kyllä 09.00 lähtö vois olla mahdollinen. Ehtisin ajaa 3 tuntia kun pitää lähteä vanhempien luoksi kyläilemään Valkeakoskelle 13.00 aikoihin.

Tosin ärsyttää vaan tää sää kun ei tällä menolla ehdi metsä yhtään kuivaa. Viime lenkin jälkeen pyörää pestessä vannoin jo melkein, että ennen pakkasia en lähde metsään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    .....Ehtisin ajaa 3 tuntia kun pitää lähteä vanhempien luoksi kyläilemään Valkeakoskelle 13.00 aikoihin.

Tosin ärsyttää vaan tää sää kun ei tällä menolla ehdi metsä yhtään kuivaa. Viime lenkin jälkeen pyörää pestessä vannoin jo melkein, että ennen pakkasia en lähde metsään.
    Olis kyllä kiva lähtee, mutta sää on aika paljon rajoitamassa lenkin kesto, ja kolme tunti on ihan ok !!!!! Semmoinen kangasmetsäpolku, pidempi kuin viimeks löydetiin, se olis aika herkku
    Atze09 muokkasi tätä : 26.11.2009 at 18.26

Olis kyllä kiva lähtee, mutta sää on aika paljon rajoitamassa lenkin kesto, ja kolme tunti on ihan ok !!!!! Semmoinen kangasmetsäpolku, pidempi kuin viimeks löydetiin, se olis aika herkku
    Kuivaa polkua pitäis melkein lähteä metsästämään Pälkäneeltä tai Kangasalalta.

Kuivaa polkua pitäis melkein lähteä metsästämään Pälkäneeltä tai Kangasalalta.
    Joo meikä ei sit lauantaina pääse lenkille pitää mennä hautajaisiin mutta meen sunnuntaina sitten vaikka yksin jos ei oo muita lähtiöitä . . .
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Peukalo ylös

No niin 100% on nyt täys, eli pääsen lähtemän
    Mun suunnitelma olis sitten Arajärvi länsipuolelle, vaikka kura tule olemaan aika mukavasti, kiinnosta vähän miltä siellä näytä ainoa ongelma on että 3 tunti ei ihan riitä !!!! Lähtö klo 9.00 .
    Mutta jos on muita ehdotuksia ei o mitä pako lähte sinne asti, riipu mitä olette mieltä ja kuka tule mukaan !!! Tank Driver mitä sanot onko pyörä/ mies kunnossa !!! Olis nyt vaan kiva joskus tavata ihan livena

voin lähteä jompana kumpana päivänä...
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    voin lähteä jompana kumpana päivänä...
    Onko sulle muita reitti ehdotuksia ????

ei tuolla väljä

Tank Driver mitä sanot onko pyörä/ mies kunnossa !!! Olis nyt vaan kiva joskus tavata ihan livena
    Pyörä on kunnossa kunhan jaksais raahautua talliin ja vaihtaa uus sisäkumi eteen. Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. Kunhan kesäkumeilla pärjää, niin voin mä lähteä.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Mun ei kannata tosiaan ehkä sinne Arajärven nurkille lähteä pyörimään, koska 12.00 pitää olla jo melkein kotona.

Mites olis jos lähtis näitä polkuja tsekkaan:

http://img266.yfrog.com/img266/4778/metskansa.jpg

Tuo toinen on oikein retkikarttaankin nimetty erikseen, joten luulis sen olevan edes kohtuu ajettava?

Ja jos kelit passaa niin mä voin kyllä lähteä sunnuntainakin jollekin lenkille, jos vaan löytyy seuraa...

ei tuolla väljä
    No tule sitten huomenna mukaan !!! Voisin kans palauta Bleeding seti sulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Pyörä on kunnossa kunhan jaksais raahautua talliin ja vaihtaa uus sisäkumi eteen. Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. Kunhan kesäkumeilla pärjää, niin voin mä lähteä.
    No kumi vaihdon ei paljon aika mene ja tällä hetkelä kaikkille on kesäkumit alle, nastat odotavat taas pakaskelit ...

Mun ei kannata tosiaan ehkä sinne Arajärven nurkille lähteä pyörimään, koska 12.00 pitää olla jo melkein kotona.

Mites olis jos lähtis näitä polkuja tsekkaan:

http://img266.yfrog.com/img266/4778/metskansa.jpg

Ja jos kelit passaa niin mä voin kyllä lähteä sunnuntainakin jollekin lenkille, jos vaan löytyy seuraa...
    No otatko KH-E mukaan ja tsekkate sunnuntaina siellä päin !!!! Mulle tekis vähän pidempi lenkki mieli !!!! Ja ehkä Tank Driver halua ensin vähän rauhallisempi aloita ja tule teidän mukaan !!!
    Atze09 muokkasi tätä : 27.11.2009 at 21.07

No otatko KH-E mukaan ja tsekkate suununtaina siellä päin !!!! Mulle tekis vähän pidempi lenki mieli !!!! Ja ehkä Tank Driver halua ensin vähän rauhalisempi aloita ja tule teidän mukaan !!!
    Kyllä mulla nyt taitaa jäädä lauantain lenkki kokonaan väliin kun tuli verhokauppa- reissu vaimon kanssa vielä siihen aamuksi.

Ajattelin sitten nuo Metsäkylän polut käydä katsomassa sunnuntaina jos sää sallii. (Tosin nyt taas on luvassa sunnuntaiksi vesisadetta)

Onko muita lähtijöitä sunnuntaina kuin KH-E?

Mites mennään lauantaina olis minulla ikainen lähtö tarttee olla 1300 takas. Sunnuntailla ei väljä.

Mites mennään lauantaina olis minulla ikainen lähtö tarttee olla 1300 takas. Sunnuntailla ei väljä.
    Olen lähdössä klo 9.00 mutta en tiedä klo 13.00 takaisin voi olla aika tiukka. Kun mittaisin kerran kartassa tuli noin 45 kilsa ( suora mitattu ) eli voi olla että tule yli 50 kilsa. Kun ei o vielä siellä käynyt en tiedä miten polut tai metsät on ajettava ??? Minunkin pitäis olla klo 1400 takaisin !!!! Olen sunnuntaina Helsingissä .....

[QUOTE=Tank Driver;1289534] Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. QUOTE]

Täytyy tunnustaa, on vähän samoja ongelmia..
    Koitetaan kuitenkin jollain konstilla reipastua, mutta millä

Näytä siltä että lähden huomenna yksin???? Tai onko joku vielä tulossa ????

[QUOTE=Hidasmuttakankee;1290399]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Mies ei ole kunnossa, fyysisesti eikä henkisesti. QUOTE]

Täytyy tunnustaa, on vähän samoja ongelmia..
    Koitetaan kuitenkin jollain konstilla reipastua, mutta millä
    No mä en tohon mentaalipuoleen pysty vaikuttamaan, vajakki mikä kajakki. Mutta lenkille pitäis lähtä. En taia joutaa tän viikonlopun yhteisreissuille, käyn itekseni rääpimässä. Jos viikon päästä sitten.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Näytä siltä että lähden huomenna yksin???? Tai onko joku vielä tulossa ????
    Mä kyllä tosiaan menen sitten vasta sunnuntaina jos ei sada...muuten olis voinut huomennakin tulla mutta aikataulupaineet on liian kovat.

Mä kyllä tosiaan menen sitten vasta sunnuntaina jos ei sada...muuten olis voinut huomennakin tulla mutta aikataulupaineet on liian kovat.
    Lähden mukaan sunnuntaina! Nähdäänkö vaikka 1100 siinä vanhan valkeakosken risteyksessä Käyn huomenna kaupoilla ja jatkan nyt oluen ja single maltin nautiskelua ja itselleen nauramista....

(http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...normal&lang=FI)

Huutomerkki!

Lähden mukaan sunnuntaina! Nähdäänkö vaikka 1100 siinä vanhan valkeakosken risteyksessä Käyn huomenna kaupoilla ja jatkan nyt oluen ja single maltin nautiskelua ja itselleen nauramista....

Ajakaa tietä pitkin sinne asti, eikä pyörätietä tai tappajasepeli voi iske

Jep, passaa mainiosti...nähdään sitten tuossa paikassa 11.00. Mitäs K-HE ja HMK, oletteko tulos sunnuntaina messiin?

Jep, passaa mainiosti...nähdään sitten tuossa paikassa 11.00. Mitäs K-HE ja HMK, oletteko tulos sunnuntaina messiin?
    Joo mä oon tulossa,en oo ihan varma ehdikö ihan klo11,00 mut soitelen sitten jos myöhästyn . . . HMK on vielä puolikuntonen eikä ole luultavasti tulossa . . .

Viiden tunnin lenkki takana kilsa noin 63. Reitti oli muuten ihan ok, 2 kerta oli pakko talutus ja kiipeily , Tässä on reitti http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=429279

Viiden tunnin lenkki takana kilsa noin 63. Reitti oli muuten ihan ok, 2 kerta oli pakko talutus ja kiipeily , Tässä on reitti http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=429279
    Löysitkö paljonkin hyviä polkuja tuolla reissulla? Ainakin hyvän mittainen reissu..

Löysitkö paljonkin hyviä polkuja tuolla reissulla? Ainakin hyvän mittainen reissu..
    Iltapäivälle on o ehtinyt laitta matkatiedot mutta everytrail reitti on nyt uudestaan tallennettu ja siellä löytyy nyt matkapisteitä (harmaat laatikot)!!! Laatikoiden sisälle on tiedot
    Muuten reitti oli kiva, kurainen, raskas ja pitkä huono puoli - aika paljon metsä-sora-autoteitä ja metsähaku-alueita. Ilman reitti suunnitelma tämä ei olis onnistunut kun hakualueiden läpi meni polku mikä ei olut enää näkyvissä
    Uusia kohteita löytyy mihin vois joskus suunata esim. Kotkanpesä ja sitten on tämä yksi laatiko missä lukee vaan new Waypoint siellä pitäis päästä suora Viialan Karstunjärven ohi ilman Arajärventien käytö !!
    Ai niin tämä uusi reitti vielä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=429431

Peukalo ylös

Hienon ja luultavasti aika raskaan lenkin oot Vetässy . . . Katsotaan minkälaista paanaa huomenna löytyy . . .

hiloran muokkasi tätä : 29.11.2009 at 23.04

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •