ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 15 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 25 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Jos ei jaksa lähtee Lempäälään voitais vaikka katso Arajärven länsipuolelle !!!! Kartassa on ainakin polkuja näkyvin.... esim. Vormujärvi -) Laounnutvouri --) Lepolanvouri ---) Oravajärvenvuori ja ..... sinne suunta

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&text=t%C3%A4ll%C3%A4+p%C3%A4in+ jos+....&y=6791008&x=2471892〈=FI vähän kun zoomaille löytyy polkuja aika paljon !!!!
    Itellä oli linkin polku merkattuna viimeksi, mutta kun meni hieman pitkäksi. Voisi olla vaihtoehto ulkoilupolulle.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...482258&lang=FI
    hiloran muokkasi tätä : 18.11.2009 at 22.41
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Viialasta sinne asti menne varma 20-30 min. metsäautotietä pitkin ja sunnuntai sää näytä täällä hetkellä http://www.foreca.fi/Suomi/ennuste/4-6 ihan ok...
    Lämpötilan mukaan vaihdoin kesäkummit jo alle
    Voisin myös yritä siirtää hiloranin everytrail siivusta tämä Lempäälä-Pirkkala reissu gps-iin. Lempäälän asti pitäis vaan aja autolle....
    Jaahas meikä osti tänään HK-sportista nastarenkaatkeli vaan on nyt semmonen ettei ihan heti tartte alle laittaa, niin sunnuntaista senverta että mukana ollaan ihan sama mihinkä suuntaan mennään kunhan mennään .
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KH-E Katso viesti
    Jaahas meikä osti tänään HK-sportista nastarenkaatkeli vaan on nyt semmonen ettei ihan heti tartte alle laittaa, niin sunnuntaista senverta että mukana ollaan ihan sama mihinkä suuntaan mennään kunhan mennään .
    Mäkin vaihdoin nastat alta pois kun ei niillä jaksa tuolla kitkutella näillä ilmoilla. Ja sääennustu ei ainakaan ensi viikoksikaan talvea lupaa.

Toivotaan, että jo lauantaina olis vähän parempi keli niin sunnuntaiksi ehtisi paikat hieman kuivua...

Peukalo alas

Sunnuntaista sen verran, että mulle tuli Su.-aamupäivälle pieni ohjelman muutos!!!!! Kaveri tarvi autokatoksen rakentaminen apua ja menen aamupäivälle sinne auttamaan jos ei sata vettä. Lähtö onnistu minun osalta vasta 12.30 ja 13.00 välille. Jos haluatte jo ajaa edellä Pumparin kauta tulen sitten perälle.....

Kävin iltapäivälle Pumparissa ja vettä on niin paljon metsässä että vois melkein laitta kummisaappaat, pitkospuiden yli oli aikamoista luistelemista .....
    Atze09 muokkasi tätä : 20.11.2009 at 20.13
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Toi sunnuntai muutos on ihan p...... ! Mutta kun kaveri oli meillekin auttamassa kun remontoitiin on pieni velvollisuus. Voitte Xisor ja KHE jo aikaisemin aja, ottakaa vaan puhelin mukaan, minä soitaan sitten kun pääsen ja tulen perä !!!

Toi sunnuntai muutos on ihan p...... ! Mutta kun kaveri oli meillekin auttamassa kun remontoitiin on pieni velvollisuus. Voitte Xisor ja KHE jo aikaisemin aja, ottakaa vaan puhelin mukaan, minä soitaan sitten kun pääsen ja tulen perä !!!
    Mulle oikeastaan on ihan sama vaikka lähdettäis vasta 12.30 vai mitä mieltä muut? Tosin sekin käy, että lähdetään aikaisemmin ja Atze ajaa meidät kiinni...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    ......... vai mitä mieltä muut......
    Taida olla aika pieni porukka huomenna. Kankee on vielä Espanjassa, Hiloran ei pääse, entäs Tankki-kuski olisitko tulossa??? Tomille vois olla sopiva aika kun ei o mitä klo 10.00 lähtö ?????? Mutta aika hiljaista täällä kyllä on

No huomiseen lähtö Sahurin päiväkodin pihassa klo 12.30 ... arvioitu tutkimusmatkan pituus on noin 50 kilsa tuonne arajärven länsipuolelle ...... Valot olis hyvä ota mukaan jos mene pitkäks .... Minä yritän olla ajoissa

No huomiseen lähtö Sahurin päiväkodin pihassa klo 12.30 ... arvioitu tutkimusmatkan pituus on noin 50 kilsa tuonne arajärven länsipuolelle ...... Valot olis hyvä ota mukaan jos mene pitkäks .... Minä yritän olla ajoissa
    Jees! Mukana ollaan! vai 50kilsaa täytyy ottaa sitten muutama geeli mukaan varuiks

Jees! Mukana ollaan! vai 50kilsaa täytyy ottaa sitten muutama geeli mukaan varuiks
    Kyllä, kyllä geelit, patukoita, makkaroita, banaaneja ja ämpärilinen taikajuoma olis hyvä ota mukaan Kiva että pääset nähdään siellä

Hauskaa oli jälleen Arajärven ympäristössä vaikka kura lensi ja metsä oli liukas.

Hieman eräs innokas isäntämies rajoitti jokamiehen oikeutta, mutta ei se paljon haitannut...tässä ST- reitti:

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1822022

Hyvä tuuri muuten renkaan kanssa, juuri kun kurvasin siihen Viialan päiväkodin pihaan niin huomasin, että takarengas on tyhjä.

Wild western akaassa

Jeps, reissu oli osittain aikamoista kuraleikki mutta kiva oli, hiki tuli ja kilsa kertyi 33, kolmestaan oltiin 3.5 tunti matkalla....

Tutkimusreissu ei o sinne vienyt mihin olisi olut tarkoitus mennä, kun matkan varrella tuli pieniä muutoksia ja umpikuja. Yksi näistä oli kun joku äijä ajoi
    Pickupilla metsän perän ja pysähdy meidät.... Kun hänen tekemä polku-metsätietä ei saa kuulema käytä, vaikka yritimme nätisti selvitä hänelle mistä on kyse, ei ole mitä mutta tekemistä ja aja takaisin tuttulle metsäautotietä ja yli puoli tunti meni hukaan Mitä se oikein on tämä jokamiehen oikeus !!!!!
    Ensi kerran otetaan Pulla kahvi mukaan, vaikka sitten saadan vielä joku maastopyörailly etuoikeus kyseille tielle

Jees! mukavaa oli vaikka kura vähän lensikin,Kiitokset seurasta ja Atzelle erityis kiitos mun vas jalan aika tuskasen krampin hieronnasta ;o) kotio päästiin ja mun onneksi ei vedetty kokonaan suunniteltua lenkkiä (oltas varmaan vieläkin metässä mun krampaavien jalkojen kanssa ei ne kyllä ennen oo tollasta tehny) . . .

Jees! mukavaa oli vaikka kura vähän lensikin,Kiitokset seurasta ja Atzelle erityis kiitos mun vas jalan aika tuskasen krampin hieronnasta ;o) kotio päästiin ja mun onneksi ei vedetty kokonaan suunniteltua lenkkiä (oltas varmaan vieläkin metässä mun krampaavien jalkojen kanssa ei ne kyllä ennen oo tollasta tehny) . . .
    Suositellen Magnesium Disporal 300, saat apteekista, otat 2 pv. ennen lähtö ja sitten vielä kun pääset kotiin. Magnesium auta lihaksen palauttaminen ja krampin syntyminen ei tu niin helposti ...

Laitaan vielä linkki reitistä kun niitä nyt saan tehtyhttp://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=424645
    !!!! linkki on korjattu !!!!!
    Atze09 muokkasi tätä : 22.11.2009 at 22.42

[QUOTE=Atze09;1286401]Suositellen Magnesium Disporal 300, saat apteekista, otat 2 pv. ennen lähtö ja sitten vielä kun pääset kotiin. Magnesium auta lihaksen palauttaminen ja krampin syntyminen ei tu niin helposti ...

Jep! huomenna apteekkiin,on niitä tullu joskus naposteltua mutta ku ne loppu niin ei tämmönen dementikko muista hakee uusia . . .

itse olen joskus ajanut tuota isouusitalon tietä. meneehän se vähän pihan poikki, mutta.... arajärvestä päin tultaessa ei muistaakseni olut "yksityistie" -merkkiä. puomi tosin, mutta nehän on tehty kierrettäväksi

Hejsan!
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    itse olen joskus ajanut tuota isouusitalon tietä. meneehän se vähän pihan poikki, mutta.... arajärvestä päin tultaessa ei muistaakseni olut "yksityistie" -merkkiä. puomi tosin, mutta nehän on tehty kierrettäväksi

Hejsan!
    Joo, hieman pihan läpi menee ja vaikka siellä on kieltomerkki tiellä, niin käsittääkseni jokamiehen oikeus koskee maastossa liikkumista sekä jalan että pyörällä, joten lain mukaan tuota metsäautotietä kyllä kait saisi ajaa...?

Joo, hieman pihan läpi menee ja vaikka siellä on kieltomerkki tiellä, niin käsittääkseni jokamiehen oikeus koskee maastossa liikkumista sekä jalan että pyörällä, joten lain mukaan tuota metsäautotietä kyllä kait saisi ajaa...?
    Ajetaan ensikerran toisesta suunasta, siellä ei ole mitä kieltomerkki katsotaan mitä se ukkeli sitten sano

Morjens ukot

Kankee saapui Espanjasta, kisat meni...työläästi

Niklas kaatui ekassa kisassa Jerezissä 170km/h vauhdista ja homma keskeytyi luonnollisesti siihen. Onneksi ei tullut vammoja, ainoastaan runsaasti pyöräremonttia.. Seuraava kisaviikonloppu Valenciassa alkoi nihkeästi kun ekassa treenissä tuli jälleen "pikku" mukku noin 140 vauhdista, mies jälleen ok mutta pyörä oli "totally destroyed" Onneksi oli yli kolme tuntia aikaa korjata ja saatiinkin se vingutin kuntoon seuraavaan treeniin. Tämän jälkeen menikin jo paremmin. Karsimassa oli yli 70 kuskia joista 44 pääsi mukaan, Nikin lähtöpaikka oli vasta 34. mutta maalissa ok sijoitus 18.
    Tämä on ihan hyvä suoritus 15v ikäiseltä klopilta, kokemuksen myötä miehenalusta kuullaan vielä.

Itsellä on nyt 3 viikkoa taukoa urheilusta, koitan kellarissa pyöritellä itseäni hereille ennenkuin uskallan lähteä teidän matkaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    ....Morjens ukot

....Kankee saapui Espanjasta, kisat meni...työläästi
    ....Itsellä on nyt 3 viikkoa taukoa urheilusta, koitan kellarissa pyöritellä itseäni hereille ennenkuin uskallan lähteä teidän matkaan
    Buenos dias amigo ... cómo estas.. en resumidas cuentas.... tengamos la viesta entre nosotros cantar a coro ... E VIVA ESPANJA la lallla e viva espanja

....ok minä lopettan joo, ajatelin vaan et ei tuu ikävä espanjaan..... Aja vaan muutama päivä siellä kellarissä,, Mulle ei oikeastan tällä viikkolla mitä päivä onnistu, paitsi lauantaina taida olla pieni valo näkyvin tunnelin toiselle puolelle !!!
    Ai mitä ukot !!!!

Morjens ukot

Kankee saapui Espanjasta, kisat meni...työläästi

Niklas kaatui ekassa kisassa Jerezissä 170km/h vauhdista ja homma keskeytyi luonnollisesti siihen. Onneksi ei tullut vammoja, ainoastaan runsaasti pyöräremonttia.. Seuraava kisaviikonloppu...
    Ei muuta kuin tervetuloa vaan takaisin vahvuuteen. Tässä varmaan itekin voi olla aika vähäistä ajaminen tällä viikolla kun kelit on niin surkeat. Ei jaksa olla koko ajan pyörää pesemässä.

Vois pikkuhiljaa ne pakkaset nyt jo tulla...Foreca lupaa plussakelia ja vesisadetta maanantaihin asti. Olikin hieman liian vähäsateinen alkusyksy, joten nyt tulee sitten korkojen kera.

Ai mitä ukot !!!!
    Ai niin sori...klopit + KH-E Joka on oikeesti jo ihan pirun vanha

Espanjankielestä en muuten oppinut kun cervezan ja carajillon..
    Hidasmuttakankee muokkasi tätä : 24.11.2009 at 22.22 Syy: Kielioppia

Minkäslaista settiä lavvantaina ja mihinkä aikoihin?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Mä en ainakaan pääse lauantaina osallistumaan karkeloihin ellei lähtö ole 09.00. Olikos muut lähdössä?

Sunnuntainakin täytyy kyllä harkita jos ei kelit muutu yhtään. Oli nimittäin sen verran kurainen ja liukas metsä viimeksi, että meinas jos suupielet kääntyä alaspäin.

Lamppu syttyi

......... Ei jaksa olla koko ajan pyörää pesemässä.
    Ajattelin ihan sama, että pyörän pesuun olen jo vähän kyllästynyt ja joka kerta on pyykkikone lenkin jälkeen laulamassa. Viimeksi keskeytin pesuohjelman kun kone ei jaksanut pyörimään

Espanjankielestä en muuten oppinut kun cervezan ja carajillon..
    En minä mitä espanja osaa kuin Amigo ja muchas gracias Internetissä löytyy niitä sanakirjoja

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    No lauantaista ei ihan tässä vaiheessa tavi vielä ajatelle !!!! Xisor heitti jo vähän sää tieto !!! Mutta jos saan lupa, ajattelin suora siirto sinne Arajärven länsipuolelle. Sama suunnitelma kuin viime viikonloppu, yllä on vielä tieto suunnitelmasta !!! Palataan siihen vielä lähempänä

Oli nimittäin sen verran kurainen ja liukas metsä viimeksi, että meinas jos suupielet kääntyä alaspäin.
    Muistatko kankee kun käytiin Tomin kanssa eka kerta siellä luontopolulla...... sama näköinen melkein oli Xisor viime viikonloppu

Muistatko kankee kun käytiin Tomin kanssa eka kerta siellä luontopolulla...... sama näköinen melkein oli Xisor viime viikonloppu
    Ei voi olla totta, mää luulin ettei Jaakolta lopu huumori koskaan

No ei mulla nyt oikeasti hermot menneet...tuntui vaan niinkuin olis ollut ekaa kertaa maastopyörän päällä kun koko ajan sai olla taluttamassa siellä kivikossa.

Sitten kun vielä housutkin repesi siellä metsässä niin se kruunasi reissun.

[QUOTE=Hidasmuttakankee;1287944]Ai niin sori...klopit + KH-E Joka on oikeesti jo ihan pirun vanha

Kato kato kaima on kotiutunu tervetuloo sateiseen suomeen, eiköös meillä ookin sama syntymävuosi?? vai miten se oli Ukko??

No ei mulla nyt oikeasti hermot menneet...tuntui vaan niinkuin olis ollut ekaa kertaa maastopyörän päällä kun koko ajan sai olla taluttamassa siellä kivikossa.

Sitten kun vielä housutkin repesi siellä metsässä niin se kruunasi reissun.
    Joo ei se hääviä ole jos on tämmöset kelit pitkään,ei kyllä meikäläistä napaa lähtee metsään ellei sitten autolla pääse jonkun hyvän polun viereen . . . mutta cc;llä vois käydä jonkun maantie lenkin vetäseen ellei sitten kelit muutu parempaan suuntaan metsää ajatellen. seurataan tilannetta . . .

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •