HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 36 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 46 86 136 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 4670

Aihe: Bike-discount

Itse olen yrittänyt saada tilattua parit renkaat, käyttäen tilisiirtoa.

Pankki ei hyväksy heidän lähettämäänsä BIC koodia ja olen lähettänyt lukuisia sähköposteja ja faxannutkin heille, mutta ei vastausta.

Kummallista palvelua.

Tilaus sisään 9. päivä ja tänään tuli laatikko töihin. Muuten hyvä, mutta tilattujen Campan Record 9 ketjujen tilalle tuli (ilmeisesti) Veloce 10 ketjut. Taas pääsee hoitamaan palautusta noiden kanssa ja jännittämään muistavatko palauttaa rahat.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Ei ole ihme, että menee tilaukset tuolla kuralle. Katsokaapas tilauksen hoitaneen kaverin sukunimeä.

Mun tilaus tuli kotiin seitsemässä arkipäivässä. Tyytyväinen olen. Pistää vain ihmetyttämään, että jos paketti tuli suomeen kahdessa ja puolessa vuorokaudessa, kuinka viimeisten sadanviidenkymmenen kilometrin matka saattoi kestää neljä ja puoli?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

@TD
    Kaikissa näissä ulkomaantilauksissa pätee se yksinkertainen sääntö, että "mitä lähemmäksi kotia paketti tulee sitä hitaammin se alkaa liikkua"
    Yleensä siihen viimeiseen kahteensataan metriin menee pisin aika

Kyllähän mä tän tiesin. Se vaan ei lakkaa huvittamasta.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Onko kukaan tilannut tilisiirrolla tuolta?

Mulla nordean pankki ei hyväksy heidän BIC tunnusta: DEUTDEDB380

ArKan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cchki Katso viesti
    Onko kukaan tilannut tilisiirrolla tuolta?

Mulla nordean pankki ei hyväksy heidän BIC tunnusta: DEUTDEDB380
    Laita tilinro:ksi account nro ja viitteeksi pank code nro. Sit til.nro viestiksi.

Pitäis onnistua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ArKan Katso viesti
    Laita tilinro:ksi account nro ja viitteeksi pank code nro. Sit til.nro viestiksi.

Pitäis onnistua.
    Eihän ulkomaanmaksussa ole viitettä ollenkaan. Yritin kaikkia yhdistelmiä, mutta nordea ei hyväksy maksua, kun BICia ei löydy

Maksoin sit OP:n kautta ja onnistui

Itse kohta 2vk olen odottanut XTR kiekkoja..

Moi!
    Hämmästyttävää asiakaspalvelua...
    Naputtelin eilen illalla noin klo 2300 heille kyselyn (käytin heidän sivuston kyselylomaketta) udellakseni Radon QLT Race 4.0 "kohtaloa" - kun hävisi lisoitlta pari-kolme viikkoa sitten.
    Tänään klo 1030 oli jo vastaus sähköpostissani!
    Klo 1230 naputtelin lisäkysymyksen, ja siihen sain vastauksen klo 1430. Uskomatonta. Näin nopeasti! Hienoa.

(Viestin sisältö heiltä oli, että QLT 4.0 Race on myyty loppuun. Vuoden 2010 mallia tulee listoille joulukuussa. Kokoonpanosta ja hinnasta eivät suostunteet kertomaan)
    -E
    Got to have Nerve in forest!

j71 Guest
    Möyh.

Tilasin pyörän pe 13.11. ja paketti kotona to 19.11. Ei huonosti -huomioiden tilauksen käsittelijän, M. Blind, ja pahaenteisen päivän...

Ja kelpo perustäpäri lähes pilkkahinnalla.

J

Tilaus sisään 17.11. ja eilen 24.11 oli paketti lähi-siwassa (Vantaan terminaaliin oli toimitettu jo perjantaina). Kaikki oli kunnossa ja mukana tuli Radonin mainoslehtinen.

Heräteostoksena tuli otetettua renkaiden mukana crank brothersin eggbeater sl:t kun olivat ainakin viime viikolla vielä "top-angebotessa"

Putiikissa oli Cube LTD Team 2009 tarjouksessa hintaan 849€ (ovh 999€). Tilasin sen kaverilleni. Pyörä oli loppunut. Yrittivät soittaa (!!!) minulle, mutta olin töissä keskellä palaveria ja jäi vastaamatta. Kotona odotti sähköposti, jossa kertoivat asian ja olivat valmiit perumaan tilauksen ja palauttamaan rahat... tai... lähettäisivät vuoden 2010 mallin samaan hintaan. Pyörän specsit olivat keulaa lukuunottamatta samat - Reba on vaihtunut Reconiin. Otimme pyörän ja kaverin kanssa on jo ensilenkki heitetty. Palvelussa ei ole aiemminkaan ollut valittamista. Tavarat ovat perille aina löytäneet. Se on kuitenkin sanottava, että logistiikka on ajoittain ontuvaa: välillä tilausvarmistuksen jälkeen ei heistä kuulu mitään - tavarat vain ilmestyvät ovelle ja välillä taas tulee sähköpostia, jotta tavarat ovat matkalla jne. Toimitusajat ovat myös vikkelästä pitkään viiveeseen. Olen odottanut yhtä runkoa yli kuukauden...

Viime viikolla heitin tilauksen sisään ja eilen hain tavarat lähi-Siwasta. Paketissa Marathon Plussat äitimuorin mummikseen (tutustunut hänkin tappajasepeliin..), Bellin kukkakuviollinen Sweeppi vaimolle, talviajohousut niin ikään vaimolle ja itselle pulttia, spaceriä ja muuta pienempää sälää. Toimii kuin junan vessa. Tuo jakelu hämärästi Matkahuollon kautta Siwaan ja saapumisilmoituksen lähetys kotiin on ainoa "kauneusvirhe". Eihän se haittaa, jos ei kiirus satu olemaan. Jos kuitenkin on pyörä levällään ja pitäisi lenkille päästä, tuntuu päiväkin pitkältä ajalta. Silloin olen kuitenkin soitellut ja selvittänuyt, milloin on noudettavissa. Ilmoitus on tullut sitten päivän-pari perästä. En ole pysynyt laskuissa monesko tilaus oli, mutta ei jää viimeiseksi.
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cchki Katso viesti
    Eihän ulkomaanmaksussa ole viitettä ollenkaan. Yritin kaikkia yhdistelmiä, mutta nordea ei hyväksy maksua, kun BICia ei löydy
    Äsken maksoin Nordean verkkopankissa tilauksen ja ihan vikisemättä onnistui.

Tilasin Radonin BD:ltä 121209 maksoin Masterilla. Pyörä perillä 221209. Seuranta onnistui DHL:n sivuilta. Taas positiivinen tilaus kokemus. HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!

Peukalo ylös

Onpas tämän kaupan kanssa ollut hiljaista. No, viime sunnuntaina Visan vingutus ja tilaus vetämään, tiistaina ilmoitus että yhtä tavaraa saatavilla vasta torstaina. Jo keskiviikkona tuli kuitenkin lähetysilmoitus, ja tänään paketti tuli kotiin. Ei paha taaskaan noilla hinnoilla...
    -ei oo pakko, jos ei taho-

on tainnut siirtyä varaston hallinta reaaliaikaan.

Leikin tuossa kaupan sivuilla ja siirtelin alennus kypärää koriin. Ilmoitti heti sen jälkeen että loppuun myyty ja kun poistin korista palasi taas sivuille "ostettavaksi".
    Taisi siis olla ainut kappale jäljellä tuota mallia. Sääli, oli väärän kokoinen joten myöhässä olin, mutta positiivinen ylläri oli tuo reaaliaikaisuus. Ovat siis tainneet viimein saada varasto kirjanpidon kuntoon.
    On tähän asti aina ollut aika arpomista, minkä verran tilatuista tavaroista on oikeasti tulossa!
    Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa

ioni Guest
    Tilasin radonin täpärin ja vähän tilpehööriä, maksu visalla. Seuraavana päivänä lähetysilmoitus pyörästä ja rompelaatikosta erikseen.

Meni vielä päivä ja ihme meili asiakaspalvelusta etteivät pystyneet nostamaan visalta muuta kun pyörän ja lähetysmaksun verran ja pyydettiin siirtämään tililleen n. 200€ joka kattaisi myös tavarat ja näiden lähetyskulut. Kävin kiltisti maksamassa pankissa.

Noh, katselin verkkopankista korttiostoksia ja nämä kierot lapinpolttajat oli sittenkin nostanut juuri saman summan myös visalta! Laitoin viestiä että nyt on paska maksettu kahteen kertaan ja kehoitin heitä palauttamaan ylimääräisen maksun. Kyselin myös oisko jotain tavaraa kenties jo lähetetty.... ei mitään vastausta.

Miten lähetystä pitäisi seurata? "lähetysilmoituksessa" lukee joku FR000000xxx mutta DHL sivuilta ei mikään palvelu ota tunnistaakseen koodia. Pitäisi olla lähetetty DHL Business EU sperrgut lähetyksenä, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Tilpehöörit on lähetetty DHL Business EU ja siinä on ihan erinäköinen 12 numeroinen sarja, sekään ei löydä osumaa DHL sivuilla?!

Kohta kulunut pari viikkoa tilauksesta....

ei vielä toinna hätäillä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ioni Katso viesti
    Tilasin radonin täpärin ja vähän tilpehööriä, maksu visalla. Seuraavana päivänä lähetysilmoitus pyörästä ja rompelaatikosta erikseen.

Meni vielä päivä ja ihme meili asiakaspalvelusta etteivät pystyneet nostamaan visalta muuta kun pyörän ja lähetysmaksun verran ja pyydettiin siirtämään tililleen n. 200€ joka kattaisi myös tavarat ja näiden lähetyskulut. Kävin kiltisti maksamassa pankissa.

Noh, katselin verkkopankista korttiostoksia ja nämä kierot lapinpolttajat oli sittenkin nostanut juuri saman summan myös visalta! Laitoin viestiä että nyt on paska maksettu kahteen kertaan ja kehoitin heitä palauttamaan ylimääräisen maksun. Kyselin myös oisko jotain tavaraa kenties jo lähetetty.... ei mitään vastausta.

Miten lähetystä pitäisi seurata? "lähetysilmoituksessa" lukee joku FR000000xxx mutta DHL sivuilta ei mikään palvelu ota tunnistaakseen koodia. Pitäisi olla lähetetty DHL Business EU sperrgut lähetyksenä, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Tilpehöörit on lähetetty DHL Business EU ja siinä on ihan erinäköinen 12 numeroinen sarja, sekään ei löydä osumaa DHL sivuilla?!

Kohta kulunut pari viikkoa tilauksesta....
    Ei ole kovin nopea lähettelemään joten odota vielä ihan rauhassa. Tästä on tämän kaupan kanssa ollut aika paljon puhetta ja aina on paketit sitten viiveellä kotia tippuneet.
    Tuommoisen pattitilanteen purkaminen lähtis helpoiten luottokunnan kautta joka on tehokas perimään takaisin asiakkaan rahoja. Jopa Laosista kaivoivat yhden ylimääräisesti veloitetun 60€ takaisin, mutta kannattaa siis odottaa ilman hätäilyä.
    CRC on sitten se nopean toiminnan puoti.
    Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ioni Katso viesti
    Laitoin viestiä että nyt on paska maksettu kahteen kertaan ja kehoitin heitä palauttamaan ylimääräisen maksun. Kyselin myös oisko jotain tavaraa kenties jo lähetetty.... ei mitään vastausta.
    Itsellä vähän saman suuntaisia kokemuksia. Tosin tuolla Bike Discountin päässä sanoivat etteivät ole saaneet rahaa vaikka se tilitiedoissa hyvin näkyikin. Pankin kautta tein reklamaation ja sitä kautta homma alkoi toimia.
    Pyörän toimituksessa kesti 2 kuukautta ja rahojen palautuksessa toiset kaksi. Malttia vain, kyllä ne sieltä tulee.

Samppa Guest
    3.3 sähköposti tiedustelu että löytyykö tavaraa hyllystä (tässä tapauksessa Goren takki). Tunti siitä ja vastaus sähköpostissa.Samana iltana tilaus sisään ja siitä napsahti varmistus ja seurantakoodi sähköpostiin. DPD:n sivuilta sai seurata paketin etenemistä. 8.3 DPD:n setä oli paketin kanssa oven takana.

Ensimmäinen asioiminen BD:n kanssa ei ois paremmin voinu mennä.

Tein perjantaina (5.3.) tilauksen ja eilen tiistaina paketti tuli. Eli nopeaa toimintaa ja kaikki tilatut tavaratkin löytyivät paketista.

ioni Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hunvo Katso viesti
    Ei ole kovin nopea lähettelemään joten odota vielä ihan rauhassa. Tästä on tämän kaupan kanssa ollut aika paljon puhetta ja aina on paketit sitten viiveellä kotia tippuneet.
    Tuommoisen pattitilanteen purkaminen lähtis helpoiten luottokunnan kautta joka on tehokas perimään takaisin asiakkaan rahoja. Jopa Laosista kaivoivat yhden ylimääräisesti veloitetun 60€ takaisin, mutta kannattaa siis odottaa ilman hätäilyä.
    CRC on sitten se nopean toiminnan puoti.
    Nonnii, tulihan se pyörä ja muut tavarat, sisälle kannettuna jopa. Rahanpalautuspyyntöihin ei olla vielä reagoitu mitenkään mutta annan vielä vähän armonaikaa aikaa tälle ennenkuin lähden karhuamaan niitä pankin/ luottokunnan kautta.

Mitenkäs nopeasti olette saanut vastausta tuolta, jos on lähetyksessä ollut jotain tavaroita rikki. Mulle tuli pyöränkorjausteline, missä on yksi kiristys linkku halki, joten telin on käytännössä käyttökelvoton. Olen laittanut mailia tuonne reklamation(at)bike-discount.de, mutta eipä ole vastattu. Pistin juuri toisen, joten saa nähdä vastaavatko siihenkään. Pitänee soitella ensi viikolla jos ei ala muuten kuulua mitään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkox Katso viesti
    Mitenkäs nopeasti olette saanut vastausta tuolta, jos on lähetyksessä ollut jotain tavaroita rikki. Mulle tuli pyöränkorjausteline, missä on yksi kiristys linkku halki, joten telin on käytännössä käyttökelvoton. Olen laittanut mailia tuonne reklamation(at)bike-discount.de, mutta eipä ole vastattu. Pistin juuri toisen, joten saa nähdä vastaavatko siihenkään. Pitänee soitella ensi viikolla jos ei ala muuten kuulua mitään.
    Rikkinäiset kamat lähetetään takaisin ja mukaan täytetään se paperinen lomake. Pitää etukäteen selvittää kuljetuksen hinta jotta saa sen laitettua vaatimukseksi siihen paperiin. Soittamalla kannattaa varmistaa, millä tavalla haluavat isommat lähetykset toimitettavan.

Mailiin ei tuolta ole koskaan vastattu minulle vaikka mitä olisi kysynyt.

Tilasin muiden roinien joukossa muutaman setin kaapeleita:
    http://www.bike-discount.de/shop/k42...kabelsatz.html

Kuoret ovatkin mustan sijasta harmaita. Googlen kääntäjän perusteella tuotekuvauksessa ei ole puhetta väristä, mutta löytääkö joku fiksumpi tuosta jotain väri-infoa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mooppari Katso viesti
    Tilasin muiden roinien joukossa muutaman setin kaapeleita:
    http://www.bike-discount.de/shop/k42...kabelsatz.html

Kuoret ovatkin mustan sijasta harmaita. Googlen kääntäjän perusteella tuotekuvauksessa ei ole puhetta väristä, mutta löytääkö joku fiksumpi tuosta jotain väri-infoa?
    Kuvassa näyttäis harmaille..
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •