Pirun hyvä valinta tuo PD30, valoa riittää ja paloaikaa saa noilla patterilla/akuilla ihan kivasti. Painokin on todella kohdallaan. Hyvän näköinen setti muutenkin!
Pirun hyvä valinta tuo PD30, valoa riittää ja paloaikaa saa noilla patterilla/akuilla ihan kivasti. Painokin on todella kohdallaan. Hyvän näköinen setti muutenkin!
Pientä apua kaivattaisiin.
taidan kuiteskin tilata tuon DX tankovalon. Laittakaas linkit mikä versio niistä kannattaa tilata ja tarviiko lisäksi tilata jotain muuta. esim. teline, laturi, akut ja adapteri? vai tuleeko mukana koko setti?
Vähän oon pyörällä päästäni, kun tätä juttua tässä ketjussa on niin mahdottamasti, joten antakee armoo=)
Voisin hieman kommentoida tuota Led Lenserin telinettä. Mulla sitä ei vielä ole, mutta testattiin tossa vähän aikaa sit PHI:n kanssa sopiiko TK11:sta siihen ja hyvin sopi vaikka tiukkaa tekiLampun irroittaminen vaati voimaa, koska istuvuus oli todella tiukka
Voisin itsekin miettiä kyseisen telineen hankkimista, koska materiaali on todella jäykkää eikä varmasti heilu/tärise turhia.
Ai niin, tänään tuli toinen DXtesla ja valokeila on aivan samanlainen kuin ensimmäisessä. Ei siis punaista tai vihreätä sävyä..
Ja sit vielä vastaus eupalle:
Eli ostat sen version mikä sinulle sopii parhaiten. Jos tunnet tarvitsevasi otsapannan, niin tilaa se otsavalo versio. Otsalamppu version mukana tulee tuo teline, joten se helpottaa lampun kiinnittämistä kypärään. Itse en telinettä tarvitse, koska Giro Hex:iin lampun saa hyvin kiinni ilmankin. Joku tuossa jo postassi kuvan, kun lamppu oli kiinnitetty tuolla telineellä kypärää ja lamppu tuli mun mielestä todella korkealle. Ei hyvä tiheässä metsässä...
Paketissa tulee kaikki mitä kuvissa(lamppu, laturi, akku+pussi ja pieni sekä iso silikoni/kumi rinkula) näkyy. Lamppupaketin lisäksi sinun täytyy tilata adapteri laturiin. Toki niitä saa täältäkin.
Still rides with 26er
Samalla kertaa tuli sitten havaittua miten erilaisia nuo yksilöt muutenkin olivat. Vaimon lamppu alkoi temppuilemaan ja kun sitten avasin sen, niin yhdestä johdosta oli kuori nirhaantunut poikki ja otti sitten välillä kiinni kuoreen. Juotokset olivat niin kauheita, että meikäläisenkin taidoilla tuli paremmat. Nyt kyllä toimii todella hyvin, tosin piitahnaa pitää käydä ostamassa, että saa vähän enemmän lämmönjohtavuutta kuin sen yhden ainoa tipan joka siellä oli ennestään.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
11.10 tilattu DX tesla edelleen tilassa ready - Processing - Contact us for the latest update.
ja supportin vastaus:Josko jo tänän vuonna saisi lampunSorry for long delay .The item has been sold out temporarily .Would you like to change it with other item or wait a bit longer ?![]()
Mulla sama homma, Latukka.
Aleksi / icycle.tumblr.com
Tänään tuli viesti,että Pay Pal:lissa on ollut tiedonsiirto tjs. katkos, joten tilaus ei ole tullut oikein. Kiirehtivät tilaustani ja jos olisin riitauttanut asian niin hyvittäisivät tiliäni. Tuleekohan nyt jo nopeastikin.
Onko kellään kokemusta noista 18650 3000mAh akuista?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21474
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
23.10. tilasin ton DX teslan otsapantaversion.. Saas nähdä millon tulee, ETA näyttäs olevan 6.11. joten taitaa mennä sinne 4-5vk toimitusaika.
Semmonen tuli mieleen, että kävisköhän http://www.coolputer.fi/default.asp?tuote=1815 tuohon, kun löytyis hyllystä? Vai onko tuo alumiinia(en oo vielä siis päässy näkemään)?
sen verran on kokemusta että ainakin varauskyky on suurempi kuin 2200mah akuilla mutta hankala sanoa ovatko oikeasti 3000mah sillä millään tavalla en ole mitannut noita tms... hinta on kuitenkin niin halpa että ei haittaa yhtään vaikka oikeasti olisivat ihan jotain muuta![]()
- Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -
No perskeles äsken pistin tilaukseen tuon 900lumenin tankovalon. Saas nähdä koska ja millanen tuikku sieltä tulee..
Jännää..=)
Olet jo ehtinyt unohtaa mitä tilasit kun saat paketin![]()
Still rides with 26er
![]()
------------------------------------------
Tänään tulleessa paketissa akkupaketti on musta kun taas ekassa se oli sininen. Sisuskaluja en ole katsonut kummastakaan. Tuli sekin äsken huomattua, että isompi rengas on liian pieni oversize-tankoonEn siis saa valoa stemmin viereen, vaan se pitää heivata reilusti sivummalla. Vois katsoa josko laatikoista löytyis kumilenkkejä, jotta tuon saisi lähemmäs keskilinjaa..
![]()
Nappulakenka muokkasi tätä : 03.11.2009 at 19.30
Still rides with 26er
Oman DX-tuikkuni sain vihdoin. Ja sitähän piti heti mennä kokeilemaan. Ennen mahtilampulta tuntunut Sigma Powerled Black valoteho oli kuin sytkäri sateisessa syys-yössä.
Kiinnikeproblematiikkakin ratkesi mukavasti. Sigman Powerledin kypäräkiinnike käy tuohon lamppuun, jatkojohto pitää ottaa vanhemmasta Sigma Evo X:n kypäräkiinnikesarjasta. Näin akun saa vaikkapa takataskuun.
Holokki auki ku H. Moilane.
Ei ainakaan mulla mutta täällä on testi...
Täytyy myöntää, että en. I´ll take mi coat
Yhdeltä ebay kauppiaalta kymmenen taalaa pari olen ostanut, ihan päteviä ja ainakin hieman 2500mah akkuja paremmin kestävät.
edit_ tulivat muuten noin 3 kuukautta DX-toimituksia nopeammin![]()
linkki
Onko muilla irronnut DX lamppu jalasta? Mulla irtosi tänään lenkillä. Ihmettelin, kuinka heiluu kumman paljon, kunnes tipahti kokonaan. Ei muuta kuin ruuvi takaisin kiinni. Meinaan kyllä laittaa tipan pikaliimaa tai muuta lukitetta jengoihin kun tulee sopivaa ainetta vastaan, sen verran lyhyt ja luvalla sanoen hepponen tuo pultti on.
..ja malli oli siis tää jo legendaariseksi muodostunut: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
En ole jaksanu perehtyä näihin isompijännitteisiin akkuihin.
Oon mietiny että kumpi on järkevämpi hankinta:
TK11 R2 ja kaveriksi Wolf-eyesin laturi + 2 kpl wolf-eyesin 18650 akkua. Hintaa kertyy noin 135 euroa. Tämmönen löyty ja ei ne ainakaan kovin hauku nuita Wolf-eyesejä.
PD30 R2 ja kaveriksi Nano RCR123A-laturi + 2 WAMA RCR123A lisäakkua. Näille kertyis hintaa noin 105 euroa.
Äkkiseltään tuntuu että tuo TK11-setti vois olla parempi koska 240 lumenin paloaika on vajaa 3 tuntia. PD30:ssä 235 lumenin paloaika on 1,5 tuntia.
Tällä hetkellä tangossa 2 kpl Fenixin E20:stä ja nuo on hintaansa nähden hyviä. Kahdella säädettävällä valokeilalla saa leveän ja tasaisen valon pimeään metsään. Täysillä akuilla pärjää yhden lenkin hyvin kun nuo palaa 3 tuntia kirkkaana.
Pitäis saada vielä yksi kirkas spottivalo lisäksi.
jou mään, chicago
Tästä:
http://www.hkequipment.net/index.php...&more=&lang=en
Mulla kesti tilauksen saapua Suomeen hieman vajaat 3 viikkoa.
Landbon maastohemmot esittelivät omia luomuksiaan...viisi suurteholediä alumiinikulmaan ja joku Li-ion isompi akku perään. Häikii! Normihämärään riittää kolme. Itsellä on Sigman normisuurteholed, tuntuu että nännit pyrkii poskista ulos. Haen myös takkini. I svidu, noitahan kehutaan DIY-osastolla, I´ll get mi bras, too.
Life is a lesson. You've learn it when you're through -Limp Bizkit
En ole vielä kokeilut. Täällä foorumilla epäiltiin, että eivät nuo ilmoitetulta kapasiteeltiltaan 1000mAh akut ole todellisuudessa aivan sitä. Näin voi hyvinkin olla. Itse ajan aniharvoin täydellä teholla, mutta voisihan tuon vaikka tällä viikolla testata. Raportoin sitten.
Kirjanmerkit