GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 10 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 60 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Ramstain rauhoittaa

Du hast

Du
    Du hast
    Du hast mich

Du
    Du hast
    Du hast mich

Du hast mich
    Du hast mich gefragt
    Du hast mich gefragt
    Du hast mich gefragt und ich hab nichts gesagt

Willst du bis der tod euch scheidet
    Treu ihr sein fr alle tage...

Nein

Willst du bis zum tod der scheide
    Sie lieben auch in schlechten tagen....

Nein

Annetaan pirkanmaalaiset suunnitella omat lenkinsa rauhassa. Etteivät suutu. kaikenlaisia kulkijoita siellä liikkuu kuulemma
    http://www.pellossalo.fi/

Lauantaista .....

..... huono tuuri kävi siellä metsässä
    Toijalan ja viialan välissä hajosi koko munamankeli perseen alta, taka-akseli on revitty kahdeksi osaksi. Tarkoita, että on ainakin 1 tai 2 viikko pakko tauko ennen kun taas päästään ajamaan ...
    Menen sitten vaikka KÄVELYLENKKILLE
    Atze09 muokkasi tätä : 24.10.2009 at 17.34
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Toijalan ja viialan välissä hajosi koko munamankeli perseen alta, taka-akseli on revitty kahdeksi osaksi. Tarkoita, että on ainakin 1 tai 2 viikko pakko tauko ennen kun taas päästään ajamaan ...
    Menen sitten vaikka LENKKILLE
    No voi ...kele!! kävipä huono tuuri!!
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Menen sitten vaikka KÄVELYLENKKILLE

No voi pirskatti, huono säkä. Mulla taitaa olla akseli joka saattaa sopia ja joutaa lainaksi...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    No voi pirskatti, huono säkä. Mulla taitaa olla akseli joka saattaa sopia ja joutaa lainaksi...
    Pyörä on jo huollossa Toijalassa ja osat toivottavasti tilattu. Vaihdetaan samantie koko takapyörä .
    Onnea oli että kännykkä oli mukana ja kiitos vielä 020202.-selle.
    Onko DX-ssa jo koe ajettu, olen lukenut foorumissa että on saapunut ???
    Atze09 muokkasi tätä : 24.10.2009 at 21.56

Pyörä on jo huollossa Toijalassa ja osat toivottavasti tilattu. Vaihdetaan samantie koko takapyörä .
    Mä jo ajattelin, että päästään ettiin sulle uutta pyörää...

Ei vaan, aika paska säkä kyllä. Hyvä tosin että ei hajonnut missään iha korvessa pyörä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Hyvä tosin että ei hajonnut missään iha korvessa pyörä...
    Joo ihan tuolla Birgitan seudulla olis olut aika paha tilannetta ja kävelymatka paljon pidempi !!!!!

No niin tuli sitten ajettua Arajärvenpolut!! melko ajokelvotonta kivikkoo ja juurakkoo oli varsinkin sateella liukasta oli . . . mutta silti sain trippiin 25km aikaa ei kehtaa sanoo oli se niin hidasta paanaa ) . . .
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KH-E Katso viesti
    No niin tuli sitten ajettua Arajärvenpolut!! melko ajokelvotonta kivikkoo ja juurakkoo oli varsinkin sateella liukasta oli . . . mutta silti sain trippiin 25km aikaa ei kehtaa sanoo oli se niin hidasta paanaa ) . . .
    Joo, joo kyllä aika mahdoton ajettava, ainakin osittain on kyllä vaan taluttava ja cc-maininki. Kävitkö vielä pimeässä ?? Jos nain, nostan kyllä hattu

Kävin vähän surfaillemassa netissä uutta pyörä ja törmäsin Focus Raven koneen missä oli tonnin alennus.
    Teki kyllä kova mieli ratsasta
    http://www.larunpyora.com/
    Atze09 muokkasi tätä : 25.10.2009 at 21.19

Joo, joo kyllä aika mahdoton ajettava, ainakin osittain on kyllä vaan taluttava ja cc-maininki. Kävitkö vielä pimeässä ?? Jos nain, nostan kyllä hattu

Kävin vähän surfaillemassa netissä uutta pyörä ja törmäsin Focus Raven koneen missä oli tonnin alennus.
    Teki kyllä kova mieli ratsasta
    Hienon näköinen pyörä !
    http://ultraroadrunner.blogspot.com/

Morjes, kävin lampun perjantaina testaamassa. Hyvä valo se on joskin odotin foorumin hehkutuksen jälkeen jopa parempaa..

Toi Focus raven näyttää hienolta, hinta on kyllä kohdallaan. Kuituakin vielä... kyllä lähtee! Lähtee tosin sillä jäykällä klassikollakin

Morjes, kävin lampun perjantaina testaamassa. Hyvä valo se on joskin odotin foorumin hehkutuksen jälkeen jopa parempaa..

Toi Focus raven näyttää hienolta, hinta on kyllä kohdallaan. Kuituakin vielä... kyllä lähtee! Lähtee tosin sillä jäykällä klassikollakin
    Juu, ei Atze tarvi mitään kevyttä hiilaripyörää kun muutenkaan ei muut pysy perässä...pikemminkin lisäpainoja reppuun niin tasoittuu tilanne.

Olisko ke tai to yhteislenkki taas paikallaan? Ainakin tällä hetkellä molemmat päivät näyttäis olevan sateettomia...

Oliskos tällä viikolla lenkille lähtijöitä? Torstai sopisi minulle parhaiten, mites muut?

Oliskos tällä viikolla lenkille lähtijöitä? Torstai sopisi minulle parhaiten, mites muut?
    Torstai passaa hyvin, olisko aika taas se 18.00 ?

ja törmäsin Focus Raven koneen missä oli tonnin alennus.
    Tuossa työnnellään vanhaa Focus Ravenin halpismallia.

Koeaja ainakin ensin. Itse en tuolla enää metsään lähtis, mutta voihan se olla ihan eri pyöräkin jo.
    Fatless biker

Noo niin ostot on tehty ja pyörä on tulossa Eli olen niin kuin näette very very happy. Jep hiilikuitu mutta minä ymmärsin että se ei ole kokonainen h.-kuittu vaan joku osa http://www.focusbikesuk.com/images/RAVENDETAILS.gif
    Mulle on kellerissä lastenrinka mihin mahtu aika monta kilo kiviä tai joku teistä kun voimat taas loppu
    Valitetavasti tällä viikko näytä omalta osalta aika huona ja torstai ei onnistu minulle, vaika uusi pyörä olis joo!!!!! Mutta toivotavasti viikkonloppu on kaunis, aurinkoinen, kuiva ja lämmin ilma että pääse ajamaan.
    Ja viikkonloppusta vielä sen verran että mulle käy vaan Lauantai, sunnuntai pitäis lähtee pirkkalaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vema60 Katso viesti
    Koeaja ainakin ensin. Itse en tuolla enää metsään lähtis, mutta voihan se olla ihan eri pyöräkin jo.
    Jaa tieto tuli 2 minuutti liian myöhän, mikä vuosimaali sinulle oli ja mitä oli huono ?????
    Ajoin tähän mennessä 7v. vanha Ralaigh ilman mitä hienoisuuksia ja mä luulen että tämä on ihan riittävästi alkuun.... Katsotaan .....

H.-kankelle vielä täysjousto ajattelin myös ensin mutta aloitetaan ensin näin...

Jaa tieto tuli 2 minuutti liian myöhän, mikä vuosimaali sinulle oli ja mitä oli huono ?????
    Ajoin tähän mennessä 7v. vanha Ralaigh ilman mitä hienoisuuksia ja mä luulen että tämä on ihan riittävästi alkuun.... Katsotaan .....

H.-kankelle vielä täysjousto ajattelin myös ensin mutta aloitetaan ensin näin...
    Onne uudelle pyörälle vaan. Nyt tuosta uudesta linkistä näkee, että on aivan eri pyörä jo. Ei muuta kun kovaa ajoa.
    Fatless biker

Onne uudelle pyörälle vaan. Nyt tuosta uudesta linkistä näkee, että on aivan eri pyörä jo. Ei muuta kun kovaa ajoa.
    Laitaan tänne vaikkapa jotain luettava jos kiinnosta Missä sijaitse muuten jäniksenlinna tai olisiko Hämeenlinna ? Ei mitenkä pahasti kysytty ??

Laitaan tänne vaikkapa jotain luettava jos kiinnosta
    Ai uusi pyörä vai? ......

Missä sijaitse muuten jäniksenlinna tai olisiko Hämeenlinna ? Ei mitenkä pahasti kysytty ??

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...ue&tool=siirra
    Fatless biker

Ai uusi pyörä vai? ......
    ohooooo jep siellä on jo muutama ja vaimo rakasta niitä ihan sama kuin sinä
    Nyt kyllä naksahti, jep, joskus on ajanut siellä ohi ....

Mites torstain lenkki....jos mentäis vaikka paremman puutteessa ajelemaan tuohon Metsäkansan nurkille hiekkateitä?

Lähtöpaikkana vaikka tämä: ?

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...491250&lang=FI

Olisko aika se 18.00 ?

Mites torstain lenkki....jos mentäis vaikka paremman puutteessa ajelemaan tuohon Metsäkansan nurkille hiekkateitä?

Lähtöpaikkana vaikka tämä: ?

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...491250&lang=FI

Olisko aika se 18.00 ?
    Tällä tietoa pitäisi onnistua, raportoin jos tilanne jostain syystä muuttuu.
    Onnittelut Atzelle, kohta ei edes gps pysy perässä

Noo niin ostot on tehty ja pyörä on tulossa Eli olen niin kuin näette very very happy. Jep hiilikuitu mutta minä ymmärsin että se ei ole kokonainen h.-kuittu vaan joku osa http://www.focusbikesuk.com/images/RAVENDETAILS.gif
    Mulle on kellerissä lastenrinka mihin mahtu aika monta kilo kiviä tai joku teistä kun voimat taas loppu
    Valitetavasti tällä viikko näytä omalta osalta aika huona ja torstai ei onnistu minulle, vaika uusi pyörä olis joo!!!!! Mutta toivotavasti viikkonloppu on kaunis, aurinkoinen, kuiva ja lämmin ilma että pääse ajamaan.
    Ja viikkonloppusta vielä sen verran että mulle käy vaan Lauantai, sunnuntai pitäis lähtee pirkkalaan
    Kyllä toi mun mielestä on kokonaan hiilarirunko...hifiatze
    sanokaa nyt jos oon väärässä, valmistaja ainakin ilmoittaa näin, SSPS Carbon Frame .

Tarkoitat varmaan mua tai Tomia sinne rinkkaan, olis se aika näky kattella kun sovitat sinne Xizoria tai KH-E:tä..

Kyllä toi mun mielestä on kokonaan hiilarirunko...hifiatze
    sanokaa nyt jos oon väärässä, valmistaja ainakin ilmoittaa näin, SSPS Carbon Frame .

Tarkoitat varmaan mua tai Tomia sinne rinkkaan, olis se aika näky kattella kun sovitat sinne Xizoria tai KH-E:tä..
    No toi carbon keskustelu herätti vähän pääkipu, mutta soitin tuonne saksaan ja on se kyllä täys carbon. En kyllä olis uskonut sillä hinnalla. Saa nyt nähdä miten pyörä on sitten ajettava....
    Kyllä se rinkka olis varmasti hauska näköinen kun Xisor tai KH-E on siellä kyydissä

No toi carbon keskustelu herätti vähän pääkipu, mutta soitin tuonne saksaan ja on se kyllä täys carbon. En kyllä olis uskonut sillä hinnalla. Saa nyt nähdä miten pyörä on sitten ajettava....
    Kyllä se rinkka olis varmasti hauska näköinen kun Xisor tai KH-E on siellä kyydissä
    Näillä mitoilla voi olla aika tiukkaa mahtua rinkkaan.

Täytyy koittaa nyt reenata hulluna, että vähän edes tulevaisuudessa pysyis Atzen vauhdissa...

Täytyy koittaa nyt reenata hulluna, että vähän edes tulevaisuudessa pysyis Atzen vauhdissa...
    Toivottavasti te ette lähete nyt kaikki sala treenaamaan , ei minulle on nyt mitä kauhea erikois kova kunto!!!!!

Onnittelut uudesta pyörästä! Upea laitos! Toivottavasti pääsen piakkoin, toivon mukaan ensi viikolla, tsekkaamaan tuon hiilikuituihmeen!

Tosiaan, on kyllä aivan epistä, että porukan kovakuntoisimmalla on myös selkeästi parhaat (kevyimmät) laitteet! Kyllä sen niin päin pitäisi olla, että meillä muilla olis jotkut 8 kiloiset hiilarilaitteet ja Atzella joku 20 kiloinen ankkuri!!! Toivottavasti ei tulevaisuudessa ole turhan paljoa pyörän kantoreissuja tiedossa, sillä silloin Atze voisi tanssia metsässä eteenpäin kevyesti kuin keijukainen konsanaan, kun me muut...rämpisimme eteenpäin kuin maaorjat kivirekien kanssa.
    Nooh, hyvänä asiana voisi varmaan pitää sitä, että ensi kesänä pitäisi varmaan olla paremmassa kunnossa kuin aiemmin...kun on tässä puolivuotta yrittänyt roikkua paljon kovempaa kulkevien perässä.

Toivottavasti te ette lähete nyt kaikki sala treenaamaan , ei minulle on nyt mitä kauhea erikois kova kunto!!!!!
    sitä kuntoo kannattaa lähteä joskus testaan Nokian takakalliolle... se on semmonen pahamaineinen ns. niksahduskallio jos selviä seitsemän tunnin retkestä niin täytyy olla kovassa kunnossa

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •