Kaupan nimi on siis ehkä hieman harhaanjohtavastikin pyörähuolto. Liikkeen nettisivut --> http://pyorahuolto.com/
Heti kärkeen todettakoon, että suosittelen kaikille loistavan asiakaspalvelun ja hyvän hinta-laatusuhteen takia!
Kyseisestä kaupasta löytyi foorumilta useitakin mainintoja, mutta ei vielä omaa threadiä, joten aloitan sen nyt kiitollisuuttani.
Kävin viime viikolla pitkän etsinnän ja mietinnän jälkeen ostamassa sen paljon puhutun "tonnin jäykkäperän".
Olin menossa kauppaan koeajamaan tarjouksessa olevaa Cuben LTD Compia ja sain ensimmäistä kertaa Helsingin seudulla pyöräkaupassa loistavaa asiakaspalvelua!
Ostoprojektini oli tätä ennen vienyt minut:
- Kauppaveljille, missä palvelu oli asiallista, mutta kuten aiemminkin siellä asioidessani, tuntui siltä, että olin myyjille riesa...
- Mountain Bike Shopiin, missä palvelu oli hyvää ja asiointikin miellyttävää.
Viimeiseksi sitten marssin Lauttasaareen Pyörähuoltoon, missä myyjä ja ilmeisesti yrittäjä, palveli minua erittäin ammattitaitoisesti ja kuunteli ja kiinnostui aidosti tilanteestani ja oivalsi välittömästi mikä vaihtoehto minulle sopisi parhaiten:
Se mikä erotti Pyörähuollon palvelun muista, oli se, että Pyörähuollossa kaikkiin kysymyksiini jaksettiin vastata, minua ohjattiin reilussa hengessä ja kaiken päälle sain vielä fillarin minkä olen ehtinyt jo todeta useaan otteeseen loistavaksi!
Täyden kympin ostokokemus!
Ennen kauppaan menoa, en edes ollut lainkaan kiinnostunut Rockhopperista, vaan arvoin seuraavien vaihtoehtojen välillä:
Kirjanmerkit