Bianchi liitää hienosti!
Bianchi liitää hienosti!
Näyttä oikein rentouttavalta!![]()
Hullu mies, paita päällä sisällä? Just sopivankokoinen harjoitustila tosin, telkkarikin näyttää mahtuvan![]()
Eiköhän vähemmälläkin pärjäisi. Itse ajoin viimeksi keväällä kylmässä tallissa, noin +5 oli ja hiki virtasi. Päällä olkaimettomat shortsit ja urheilualuspaita. Ajoviiman puute tahtoo vähän kuumentaa äijää![]()
Kaar ittelles vaa
No ehkä pitkähihaisen voin vaihtaa lyhyeen näin syyskeleillä, kun ei ole pakkasta, mutta pitkistä kalsareista en kyllä luovu.
Asb:n ja Ritulin kuvat kertovat syyspyöräilyn vaihtoehdot. Itse valitsen tuon Ritulin tarjoaman vaihtoehdon.![]()
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Ritulin kuvan innoittamalla pitää lähteä syysloman kunniaksi CC:llä rauhalliselle lenkille ihastelemaan luonnon kauneutta. "Onneksi" myin pari vuotta sitten trainerin, muuten sekin voisi olla vaihtoehto, noot - se ei oikein innostanut. Katsotaan jos saan kuvan napattua tänne palstalle ettei mene ihan OT:ksi.
Ride and Smile!
Pitääpä iltapäivän & syysloman ratoksi käydä cc:llä ajelemassa vaikka Uutelassa tai Mustavuoressa. Ja pokkari mukaan, josko tulis muutama kuvakin näpsäytettyä.
"Hurjastelua" viime sunnuntailta
![]()
Kerran luulin notta olin vääräs, mutta sitte huomasinki notta erehryyn.
On noi ykspyöräiset eriveikeitä pelejä! Respectiä heruu moisesta. Minkälaisia reittejä ajelet tolla?
Ykspyöräilyä on reenailtu vasta muutama kuukausi, joten toistaiseksi kuntoreitit ja metsäautotiet on riittäny. Mutta jatkossa tarkoitus on ajella vähintään xc-polkuja. Aika koukuttavaa touhua, opittavaa riittää![]()
Kerran luulin notta olin vääräs, mutta sitte huomasinki notta erehryyn.
...eipähän tule yhtään OTB:tä oli lukkopolkimet tai ei...
Polku-pyörällä ajetaan polku:lla.
Eiks tommonen tempomalli vaatisi jo levykiekon?
Kaar ittelles vaa
Tämän päivän lenkiltä yksi kuva ja videopätkä youtubista. Pahoittelen kuvan laatua, kun on kaapattu videolta. Kyseessä siis silokallio hiekkamontulta. Videossa yritysportaat, jotka ovat ainakin tutut Oktobereissa käyneille.
http://www.youtube.com/watch?v=425CoKpEWWM
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
tässä kuvassa tuo pienempi
![]()
vema60 muokkasi tätä : 23.10.2009 at 16.13
Fatless biker
... tai sitten vaan kiskon sisään lisää happea, jota polttavat reidet huutavat.
Kuvasta kreditit ja hatunnosto peippolle!
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Aloittelijan hyppytreeniä Kalpiksessa, jotta ensi vuonna uskaltaisi ajaa sitä isompaa linjaa.
![]()
Urheilua ja ulkoilua kuvina IG: mikkopiispa
Sateisen syyspäivän kunniaksi.
![]()
Ensimmäistä kertaa lumella tänä syksynä.Kuvanlaatu huono.
![]()
...
joka kuvassa sama disclameri, ottakaa sit a) parempia kuvia tai b) postatkaa noita vaan ihan rohkeasti.
En mä tossa akkkin kuvassakaan mitään vikaa näe..
Tää on pyöräily eikä valokuvaus foorumi ...
Osaatko sanoa mikä reitti on kyseessä? 101A vai joku muu? Itse olen ajellut tuota Tremalzo Routea ja 101B:tä Pregasinan kautta Rivaan viitisen kertaa, mutta 101A on vielä testaamatta. Muista Limoneen johtavista reiteistä nyt puhumattakaan. Onko täällä ketään joka osaisi sanoa mikä reitti Tremalzolta Limoneen olisi paras/hienoin? Pieni haastavuus ei ole esteeksi eikä pahitteeksi
Singletrackia kaipaaville voisin suositella kapuamista Rivasta Ledron kautta Bocca di Trat:lle. Siitä vuorijonoa seuraillen reittiä 413 ja lopuksi alas Campin kautta Rivaan. Nousua tulee päivän aikana >2000m, mutta maisemat kyllä kuittaa kaiken. Reitti 101B Tremalzolta Pregasinaan on hieno sekin, mutta tuo vuorenharjannetta seuraava reitti 413 on ehkä vielä enemmän sitä "maastopyöräilyä" mitä minä kaipaan.
By the way: Ledro-järvi kannattaa kiertää vasemmalta puolelta Rivan suunnasta tultaessa - tämä siis maastopyörällä liikkuvan näkökulmasta.
Tässä olisi vähän video- ja kuvamateriaalia tuolta viime kesän keikalta:
Transalp 2009 1. päivä
Transalp 2009 2. päivä
Transalp 2009 3. päivä
Transalp 2009 4. päivä
Transalp 2009 5. päivä
Transalp 2009 6. ja 7. päivä
KHP:n ottamia kuvia
XC-guy muokkasi tätä : 07.11.2009 at 19.35
Maastopyöräilijän kuuluisia viimeisiä sanoja:
"Ei tuo oja varmaan ole syvä!"
"Kyllä on hyvät pitkospuut!"
"Bunnyhopillahan tuosta pääsee!"
http://ollimiettinen.blogspot.com/
Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.
Kirjanmerkit