Olen lähdössä KurSki:n kanssa maastolenkille klo 12.30.
Poiketaan silloin Varastomaalilla katsomassa onko muita metsään menijöitä...
Tarkoituksena ajella kelistä riippuen kolmesta neljään tuntia; vauhti hitaimman mukaan tietenkin.
Olen lähdössä KurSki:n kanssa maastolenkille klo 12.30.
Poiketaan silloin Varastomaalilla katsomassa onko muita metsään menijöitä...
Tarkoituksena ajella kelistä riippuen kolmesta neljään tuntia; vauhti hitaimman mukaan tietenkin.
Mä en tohon 12.30 kerkee millään, yheks vois onnistuu. Voinhan mä aina yrittää löytää teidät...
Yhteen mennessä ei olla vielä kovin kaukana - voidaan pyöriä lähimetsissä tuon aikaa... Ja laitoin Rautapellolle YV:nä numeroni.
Petterin osalta sopiikin hyvin, että käyt jo etukäteen "lämmittelemässä"; pysytään paremmin perässä...
Lenkki ajettu, välillä sattui ja tapahtui... Jälki on tällainen:
http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1660014#
Jollen olisi itse nähnyt (ja valitettavasti kokenut), niin enpä olisi uskonut, että ketjut voi mennä sillälailla "solmuun". Joku kuvakin niistä taidettiin ottaa - ainakin siitä loppuvaiheesta, ja ne voi minun puolestani julkaista, vaikka täällä foorumilla.
Huomenna sunnuntaina kello 10 olisi taas maastolenkki tiedossa. Vettä on luvattu satavan, joten katsotaanpa keitä matkaan uskaltaa.
Taitaa valitettavasti jäädä toi Sunnuntai väliin. Liikaa tekemättömiä töitä. Ei hyvältä näytä kun työt rupee jo haittaa harrastuksia..![]()
Aurinko paistoi lenkin alussa ja lopussa - välillä tosin tuli vettä ihan kunnolla...
Tällainen liukastelu tehtiin neljän sadekeliä pelkäämättömän voimin: http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1662399#
Tuolla olis pari kuvaa eilisestä ketjun pujottelusta.
http://share.ovi.com/album/jasso85.Kuvat
Kyselin sitä hiihtomajan saunaa. Eli hinta olisi 250 vrk. Aika kova pyyntihän toi on. Marraskuussa olisi vielä useampi viikonloppu vapaana. Hinnasta voisi kuulemma neuvotella, jos saunaa käytettäisiin vai muutama tunti. Mutta kyllä noilla saunailloilla on tapana venyä. Halvenpia vaihtoehtoja olisi squash-halli tai liikunta-areenan sauna.
Paikalla ei mulle oo väliä. Kaikki käy.
Onko huomenna maastoon menijöitä vai ajellaanko krossarilla kuten tänään?
Kyllä olis huomenna tarkotus maastoon mennä. Olisko se 17:30 varastomaalilla ok..?
Kävin tänään kattomassa tuota uutta tuhoa. Ei siinä ainakaan vielä oo paljo raivattavaa. Toivottavasti eivät jatka pitemmälle. Muutama niin iso puu siinä on, että porukalla pitäs siirtää. Näytti siltä, että ovat hakeneet jo tarpeeseen menevät pöllit pois.
Fatless biker
Aurinko paistaa, eikös tänäänkin 17.30 eli ihan kohta?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
KurSki oli ainakin tulossa - itse olen hieman vajaakuntoinen, enkä uskalla riskeerata.
Eilen hienosti kiveen pannuttamani polvi ei kestä vielä voimakasta kiertoliikettä. Piti kääntyä matkalta takas kotiin. Perjantaina ajellaan sitten.
Tänään olin yksin - ennätys sekin, 31 kilsaa tuli ajettua.
Että perjantaina taas, tulisin hyvinkin mukaan, kun lauantai saattaa jäädä väliin. Olisiko se 17.30? Valot alkavat olla tarpeen jo seitsemän maissa.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Metsässä alkaa olla hämärää jo 18 jälkeen... kuis eli miten valorojekti?
Hiihtometsä on muuten hyvä mutta olisivat nyt siivonneet sieltä ne kaatuneet samalla kun muutkin. Esimerkiksi nekin siellä aukealla josta ajettiin jo kiertotietäkin.
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Olisko lauantai iltapäivällä metsään menijöitä?
Kyllä sitä täytyy lähteä
Jos et sä mitään paina niin tuuli sut vie aina
Päivä: Sunnuntai
Paikka: Kuusijärven parkkipaikka
klo: 12:00
Opas: on
Osallistutko?: Kyllä.
Jaa on vissiin vähäks aikaa ajelut ajeltu; poksahti maestrosta alempi linkku poikki juurakon yli spurtatessa... Menee varmaan viikko-puoltoista ennenku saa osia. Se on sitte syklorossikausi edessä.
Se on ihan eriasia kun tosimiehet polkasee...
Joo tänään 17:30 on meno maastoon valo otsalla.
Huomenna tooosi aikasin aamusta sitten krossilenkille.
Lauantai iltapäivä sopisi, myös sunnuntaina toi Kuusijärvi olisi ok..
Koden kanssa ollaan menossa maastoon iltapäivällä, ajellaan maalikaupan ohi n.klo13.00 jos vaikka olis muitakin lähtijöitä.
Lähdetään KurSkin kanssa maastoilemaan jo klo 11, koska iltapäivällä on menoja, mutta voidaan koukata Varastomaalilta n. 11.15 jos joku muukin on aikaisin liikkeellä... Pari tuntia ehditään seikkailla lähimetsissä.
Vois lähtee sinne kuusijärvelle jos enemmistö porukasta lähtee sinne, mun kyytiin mahtuu 5-6 pyörää ja kuskia, vois lähtee pietolankadulta 11.30! Lähetin ledi miehelle torstaina taas kyselyn, ei vastausta! alkaa kohta v...taa!!! On ollu muillakin jotka tilaa suoraan jenkeistä kyseisiä ledejä ongelmia saada niitä, kyllä ne sieltä tulee!![]()
Kirjanmerkit