Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jarppake Katso viesti
Tilaus ja maksu suoritettu 6.8.09. Aikaa kului vajaan kuukuden verran ja aloin kyselemään pyörän perään sähköpostilla (31.8). Viestiin vastattiin, että valitettavasti tilaamani pyörän rungot ovat loppuneet ja että ovat saaneet kyseisiä runkoja juuri lisää. Pyörän arvioitiin saapuvan minulle noin 2-3 viikon kuluessa.

Viikkoja kului ja aloin taas kyselemään pyörän perään. 22.09 saapui vastaus, että tilaamani pyörän rungot ovat loppuneet (jo toista kertaa) ja saavat kyseisellä viikolla niitä lisää. Pyörä lähetetään tämän jälkeen ns. "parasta mahdollista vauhtia." Tämän toisen tiedustelun jälkeen tilaus uusittiin, koska pyörän hinta oli laskenut 100 euroa tämän odottamisen aikana. Odotan edelleen rahojen palautusta tuosta ensimmäisestä tilauksesta.

28.9 tuli sähköpostiin ilmoitus, että pyörä on lähtenyt kohti Suomea.

Toki omalla aktiivisuudella olisi voinut olla vaikutusta asioiden kulkuun, mutta kyllä tämä 2 kuukauden odotus hieman nosti/nostaa verenpainetta. Bike-Discountin puolesta ei ole otettu kertaakaan yhteyttä, vaan joka kerta olen itse joutunut kyselemään, että mikä tilauksessa kestää. Seuraavaksi täytyy laittaa postia perään ja alkaa kyselemään, josko raskisivat jo palauttaa ensimmäisen tilauksen rahat.
Jaahas, vaikka oma tilaukseni meni suht moitteetta vaikuttaa tämän kaupan osalta olevan sellainen "On arvonnan aika" menttaliteetti. No ei silti, itse sain kaiken tilaamani nätisti kahdessa eri paketissa (pyörä ja kamat). Silti ei voi kehua kaupan toimintaa asiakkaaseen nähden. Tiedottaminen on surkeaa ja mitä ilmeisemmin hyvin harhaanjohtavaa.

Joskus on jännää ja toisinaan onnistaa.