GarminElectrobikeGiant
Sivu 6 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 56 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Valitteli ettei oikein viitsisi raapia runkoputkia pilalle kun ei ole kiekkojakaan. Muuten se on ollut ihan hiljaksiin.
    Onko ennustettava koska pääset mukaan
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

H .......kankeesta on pitkä aika ei mitä kuulunut onko se jäänyt perjantaina
    raitiovaunun alle

Hengissä ollaan, Sain väistettyä vaunut täpärästi..

Voin lähteä lenkille keskiviikkona tai torstaina. Minulle mieluisampi on keskiviikko, tällä hetkellä sääennustekin näyttää jopa kohtalaiselta.

Lenkin suunnalle olisi ehdotus. Znood taisi mainita jossain kohtaa lumivuoren seudun Kylmäkoskella niin voisi suunnata vaikkapa sinnepäin. Polut ovat täysin tuntemattomia minulle, mutta voishan siellä käydä katsomassa josko jonkinlaisen reitin saisi kehitettyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hidasmuttakankee Katso viesti
    Hengissä ollaan, Sain väistettyä vaunut täpärästi..

Voin lähteä lenkille keskiviikkona tai torstaina. Minulle mieluisampi on keskiviikko, tällä hetkellä sääennustekin näyttää jopa kohtalaiselta.

Lenkin suunnalle olisi ehdotus. Znood taisi mainita jossain kohtaa lumivuoren seudun Kylmäkoskella niin voisi suunnata vaikkapa sinnepäin. Polut ovat täysin tuntemattomia minulle, mutta voishan siellä käydä katsomassa josko jonkinlaisen reitin saisi kehitettyä.
    No vaimon kanssa on sumplittu nyt toi torstai päivä!!! Huomenna on kyllä foreca´n mukaan ainakin iltäpäivä asti aika märkääääää ? Oletko iltäpv. löydä liikuntaan tulossa?

Torstai on ihan ok. Olisiko tuo kylmäkoski kiinnostava suunta vai joku muu, mikä?

En ole tulossa lasten liikuntakerhoon tänään, ellei kotona toisin määrätä..

Torstai on ihan ok. Olisiko tuo kylmäkoski kiinnostava suunta vai joku muu, mikä?

En ole tulossa lasten liikuntakerhoon tänään, ellei kotona toisin määrätä..
    Mulle passaa torstai ja Kylmäkoski ihan ok...täytyy katsoa lähtöpaikan perusteella, että tuleeko autolla vai jaksaako sahata pyörällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Onko ennustettava koska pääset mukaan

Vuoden sisään..?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Jep, loistava että saatiin vielä jotain järjestetty.
    Lumivuori on ok , kävin katsomassa miltä siellä näytä (kartassa) ja mun puolestani voitais lähtee taas samasta paikasta eli arajärvenristeys !!!!
    Voisin ladata reitti valmis Gpshiin .....
    Atze09 muokkasi tätä : 06.10.2009 at 20.50

Meikäläinen ei kyllä lähde torstaina mihinkään ellei postimies tuo
    niitä kenkäsuojia...

Käytiin tuossa Tomin kanssa just heittämässä äärimmäisen mukava hiekka- & metsäautotie- lenkki, mutta varpaat ei oikein tykänneet tuosta lämpötilasta.

Hauskana yksityiskohtana voidaan mainita allekirjoittaneen "pienimuotoinen" nitkahdus eräässä kohtuullisen pitkässä ylämäessä, jonka nimi oli osuvasti Koivistontie.

Kiitokset vielä oppaalle hyvästä reitistä! Tätä voisi mennä ajelemaan isommallakin porukalla jonain sunnuntaina pidennettynä versiona:

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1671079

Moro

Teillähän on ollut kiva hiekkatiekierros. Ekat kengänsuojat tein itselleni jostain vanhoista hyvin venyvistä sukista, leikkaat vaan klossien kohille aukot niin toimii...ainakin kuivalla kelillä. Sairaan komeen näköset eikä varpaat palellu.

Torstaina lähtö arajärven risteyksestä on ok tai sit voitas nähdä tossa uuden päiväkodin parkkiksella niin saatas pumpparin polut käyttöön lenkin alkuun?

Mulla saattaa tehdä tiukkaa klo 18:00 starttiin mutta koitan kiirehtiä..

QUOTE H....kankee ...............päiväkodin parkkiksella niin saatas pumpparin polut käyttöön lenkin alkuun?

Mulla saattaa tehdä tiukkaa klo 18:00 starttiin mutta koitan kiirehtiä..[/QUOTE]

Meinatko pumpparissa ensin ..ohho . Seitsemältä on jo niin pimeä että pitäisikö ensin startata suora sinne lumivuori ja katsotaan sitten mihin suunta matka jatkuuuuu ?
    En tiedä jos sinulle on joku reitti valmis mennään vaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Meikäläinen ei kyllä lähde torstaina mihinkään ellei postimies tuo
    niitä kenkäsuojia...

Käytiin tuossa Tomin kanssa just heittämässä äärimmäisen mukava hiekka- & metsäautotie- lenkki, mutta varpaat ei oikein tykänneet tuosta lämpötilasta.

Hauskana yksityiskohtana voidaan mainita allekirjoittaneen "pienimuotoinen" nitkahdus eräässä kohtuullisen pitkässä ylämäessä, jonka nimi oli osuvasti Koivistontie.

Kiitokset vielä oppaalle hyvästä reitistä! Tätä voisi mennä ajelemaan isommallakin porukalla jonain sunnuntaina pidennettynä versiona:

http://sportstracker.nokia.com/nts/w....do?id=1671079
    Tossa kartassa Sotkian ja Kurisjärven välissä oleva Mäki-Sukki on meikäläisen synnyinkoti.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Kyllä minulla jonkinlainen suunnitelma reitistä on, ota kuitenkin gps mukaan niin on joku mahdollisuus löytää kotiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Tossa kartassa Sotkian ja Kurisjärven välissä oleva Mäki-Sukki on meikäläisen synnyinkoti.
    Maantiefillarilla tosta tuleekin aika usein kurvailtua pikku saunalenkkiä. Kiva ja rauhallinen ajella tuo sotkiantie.

Xisor, minä luulen suun paketti kestä vielä ainakin yhden viikon.
    Olen saanut aika paljon tavara vanhemmilta saksasta ja alle viikon ei ainakin ehkä kaksi!!!
    Ei edes lentoposti pysty alle viikon toimitta, mun mielestä!!!!
    Ehkä kannata joku suka systeemi kehitä jos haluat lähtee ajelemaan

Kyllä minulla jonkinlainen suunnitelma reitistä on, ota kuitenkin gps mukaan niin on joku mahdollisuus löytää kotiin
    Yritin saada jotain sinne Gpshiin mutta pikku polut mitä löytyy kansal.-k.-paikka ei ole Garmin kartassa joten tulostetaan vaikka joku karta.
    Lumivuoren pohjois puoli voisi olla vähän pitempiä polkuja ?????
    Kotiin päästän

Xisor, minä luulen suun paketti kestä vielä ainakin yhden viikon.
    Olen saanut aika paljon tavara vanhemmilta saksasta ja alle viikon ei ainakin ehkä kaksi!!!
    Ei edes lentoposti pysty alle viikon toimitta, mun mielestä!!!!
    Ehkä kannata joku suka systeemi kehitä jos haluat lähtee ajelemaan
    Ainakin englannista (Chain Reaction Cycles) kun on jotain tilannut niin kama on tullut parhaimmillaan parissa päivässsä, joten toivotaan parasta.

Saatanpa tosiaan virittää jonkun sukkasysteemin sitten torstaiksi niin pääsen mukaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Ainakin englannista (Chain Reaction Cycles) kun on jotain tilannut niin kama on tullut parhaimmillaan parissa päivässsä, joten toivotaan parasta.

Saatanpa tosiaan virittää jonkun sukkasysteemin sitten torstaiksi niin pääsen mukaan...
    Kiva olisi, itselleen on sama ongelma.....
    ,,,,,,sukkasysteemi ok ..... oli vähän vääääärin kirjoitettu

antakaa anteks

Torstai lenkki ...

No niin torstai on tulossa ja lähtö on tällä näkymin klo 18.00. Tapaamispaikka on tällä ...... toivottavasti se toimi http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=P%C3%A4iv%C3%A4koti+%22Saha ...%22&y=6788382&x=2487742〈=FI

Ajetaan pumppari suunta lumivuori ja katsotaan mihin ryteikkö me tällä kerta eksytään

Eli nähdään silloin ja uudet naamat rohkeasti lenkille, lähdössä ei jaeta numerolappuja vaan hitain määrää tahdin

Tulossa olen, laitan viestiä jos en pääse karkaamaan töistä. Menee tosi täpärälle tuo mukaan ehtiminen jos pääsen vasta vähän yli 5 lähtemään "väärältä" puolelta Tamperetta.

Tulossa olen, laitan viestiä jos en pääse karkaamaan töistä. Menee tosi täpärälle tuo mukaan ehtiminen jos pääsen vasta vähän yli 5 lähtemään "väärältä" puolelta Tamperetta.
    Jepulis, toivottavasti pääset hyvin lähtemän.
    Jos mene liian myöhän katsotaan vaikka joku muu reitti

Torstaista

Kaura on syöty ja varpaat on sulatettu, kiva oli jällen kerran ja kiitos hyvästä opastuksesta eli kiitos kuuluu H...kankeelle. Jällen osu minulle epäonnea tai melkein kun lamppu oli yhtäkkiä hukassa keskelle metsässä mutta kiitos porukalle että se löytyy ONNEKSI.
    Viimeksi kun eksytin hukkasin pumpun ehkä mun pitäisi kaikki liimata ja sitoa kiinni Reitti en saa teille laitettu mutta matka tuli 28km ja kesti kaksi tunti. Xisorille taita olla lisää tieto???

Sunnuntaina taas lähdetään ja vkl- herv.- vkl on silloin tiedossa...
    Jos vaikka Valkeakoskelta tai Tampereelta on kiinnostuneitta mukaan tuliöitä...

Kaura on syöty ja varpaat on sulatettu, kiva oli jällen kerran ja kiitos hyvästä opastuksesta eli kiitos kuuluu H...kankeelle. Jällen osu minulle epäonnea tai melkein kun lamppu oli yhtäkkiä hukassa keskelle metsässä mutta kiitos porukalle että se löytyy ONNEKSI.
    Viimeksi kun eksytin hukkasin pumpun ehkä mun pitäisi kaikki liimata ja sitoa kiinni Reitti en saa teille laitettu mutta matka tuli 28km ja kesti kaksi tunti. Xisorille taita olla lisää tieto???

Sunnuntaina taas lähdetään ja vkl- herv.- vkl on silloin tiedossa...
    Jos vaikka Valkeakoskelta tai Tampereelta on kiinnostuneitta mukaan tuliöitä...
    Jes, ihan mukava reissu...taas unohtui laittaa Sportstracker päälle, joten tarkka reitti jää muistin varaan.

Hieman taas haittasi noiden varpaiden lämpötilaa se suohon astuminen...

Tällä hetkellä ainakin näyttää sunnuntain keli suht hyvältä, joten lähdetään nyt siitä, että klo. 10:00 aloitetaan Roukon koululta ja ajetaan edestakaisin se Pirkan hölkän reitti.

Kiitos jälleen seurasta.

Mene ja tiedä hyvästä opastuksesta kun sitä kantohommaakin piisas....
    Sunnuntaina uudestaan päivänvalossa ja "hieman" parempaa polkua.

Yritän kovasti saada teille joku linkki eilisestä seikkailusta mutta garminin kanssa on vähän vaikea.....
    Pitäisi varma vielä google earth kokeille, en tiedä onnistuko se siellä???
    H...kankee jos tarjous on vielä voimassa tulen mielellään saman kyytiin, mihin aika lähdetään sitten ????
    Atze09 muokkasi tätä : 09.10.2009 at 19.00

En käsitä miksi en saa reitti-linkki tehty. Kolme tunti istuin eilen illalla mutta ilman tuloksia.
    Jos joku tietä miten ja mikä ohjelma toimi Garmin Etrex ventureHC kanssa niin että saan nettiin laitettu linkki, olisin tosi kiitollinen kun vastat tähän ketjun.

Ja huomenna vielä vkl-herv-vkl, klo 10.00 lähtö Ruokonkoululta .... http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&y=6797316&x=2501151〈=FI

Jep jep! Torstain lenkki oli ihan jees . . . sunnuntai jää nyt multa väliin,käyn sit sunnuntaina päivemmällä vaikka cc:llä pikku lenkillä . . . pitäkää hauskaa! )
    Sateen yllättäessä ajamme sateella . . .

sunnuntaista

No niin akaalaisten reissu meni ihan hienosti ja TERVEISIÄ tässä vaiheessa vastan tulijoille (klo 15.00 vkl. puolelle) . Reissu oli rankaa mutta antoisaa, toivottavasti xisor ja h.-kankee on vielä elossa. Ajettiin vkl-herwut-vkl ajoaika oli neljä tunti ja kilsa tuli 62.

Tässä vaihessa voite jo mietiä mihin ja koska olisi ensi viikon ajot, et ei tule mitä laiskotellu . H.-kankee puhuin jo Pälkäneenharjun ressusta, siellä vois olla aika kiva, kun tunnen siellä kaverin joka voi meidät opasta Ensi viikkonloppu olisi hänelle aika sopiva? Laitakaa mielipitettä ??? Xisor missä kuulit tosta Lämpälän jutusta??
    Atze09 muokkasi tätä : 11.10.2009 at 21.26

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kari Heinonen-Erävesi Katso viesti
    Jep jep! Torstain lenkki oli ihan jees . . . sunnuntai jää nyt multa väliin,käyn sit sunnuntaina päivemmällä vaikka cc:llä pikku lenkillä . . . pitäkää hauskaa! )
    No mitäs Erävesi tänään, kävitkö jossain ??

Ajettiin vlk-hervanta-vlk reitti, siellä oli pirkan hölkän talkooporukka juoksemassa reittiä läpi. Muutama hölkkääjä katsoi sellaisella ilmeellä että luulin vähintään kusseeni niiden aamupuuroon Ilmeisestikään pyöräily ei ole sallittu harrastus arvon hölkkääjien mielestä

Keli oli komea mutta reitti oli pehmeytensä takia raskas ajettava, allekirjoittanut olikin sen myötä 100% nimimerkkiään vastaava kuski.

Kiitos kärsivällisille kavereille!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •