HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 12 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 331 - 360 / 3078

Aihe: Lidl-sälä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Ostin tämän juoksukerraston ja minusta se on tosihyvä.
    Huomatkaa, että asu on ns. kompressioasu se siis tukee.
    Vastaavien hinnat alkavat satasella.
    Jahas! Hyväksi havaittu? Olin sitä itse jo hypistelemässä , mutta hyllyyn jäi. Pitäiskö......................
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Jaahas, oon mainoksen uhri ja ostin sitte ton "kompressio-paidan". Se mitään purista oikeista paikoista, maha pullottaa pahasti edelleen pitäskö reklamoida ! Eiku kai se hintansa haukkuu, pitää testata ketaletta....tiiäkkö.
    -Usot sie jot myö uitiin?

Onkohan tuosta kompressioasusta olemassa mitään kuvaa? Vai oliko se sellainen ompeleilla kuvioitu tosi pårnån näköinen?

mutanaama Guest
    Ostin sellasen hihattoman pööräilypaidan. Sekin on varmaan sellanen tukeva malli, kun tuki mun vartaloa oikeen hirmuisesti. Eikä meinannu tulla päältä pois. XL koko 84kg painavalle oli liian tiukka, kiristi myös polvitaipeista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti GodFinger Katso viesti
    Onkohan tuosta kompressioasusta olemassa mitään kuvaa? Vai oliko se sellainen ompeleilla kuvioitu tosi pårnån näköinen?
    Just se! Tosisukkis, mutta hyvä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Ostin paikallisesta parivuotta sit kylmän kelin ajohanskat. Perkules , että oli kylmät. Aivan paleli ku jollain muovikintailla
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Juu sellanen ompeleilla koristeltuhan se oli. Testasin tänään ja ihan rok rok peli. Das guuut, jawohl !

Just se! Tosisukkis, mutta hyvä.
    Damn! Täytyykin käydä kahtelemassa oisko vielä jäljellä. Tässä Hämptonissa on onneksi parikin Lidliä, ja tuossa Turengissa on yksi...

Mikäs koko oli sulle käypänen? Hypistelin näitä Iisalmen litlissä ja koko XL näytti melko pieneltä minulle, painan 76 kg pituutta 176 cm. Sinähän olet 10 cm minua pitempi, mahtuiko XL?
    Pyöräilyä jo vuodesta 2007

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalasi Katso viesti
    Mikäs koko oli sulle käypänen? Hypistelin näitä Iisalmen litlissä ja koko XL näytti melko pieneltä minulle, painan 76 kg pituutta 176 cm. Sinähän olet 10 cm minua pitempi, mahtuiko XL?
    En ole kyseinen henkilö mutta vastataan.
    Jos nyt puhutaan siitä juoksukerrastosta joka oli jokin aika sitten myynnissä niin XL-paita meni minulle aika hyvin. Olen 181cm ja 85kg.

Housut olivat L-kokoisena tiukat kuten jossakin viestissä mainitsin pitää joskus tässä vaikka ensi viikolla testata kun ilmat kylmenee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalasi Katso viesti
    Se venyy, mutta ei pauku. XL sopii mulle hyvin. Asun pitääkin olla vähän tiukka kun se on kompressioasu.
    Jos et aja et voi ottaa!

Sidi2 Guest
    Eikös nuo komressiovaatteet nopeuta palautumista?

Olisko kellään myynnissä auton koriin kiinnitettävää maadoitus -"remmiä", "johtoa", mikä se nyt olikaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Ostin sellasen hihattoman pööräilypaidan. Sekin on varmaan sellanen tukeva malli, kun tuki mun vartaloa oikeen hirmuisesti. Eikä meinannu tulla päältä pois. XL koko 84kg painavalle oli liian tiukka, kiristi myös polvitaipeista.
    No ei ihme. Paita lienee puettu väärin jos se puristaa polvitaipeista :O

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sidi2 Katso viesti
    Eikös nuo komressiovaatteet nopeuta palautumista?
    Olisko kellään myynnissä auton koriin kiinnitettävää maadoitus -"remmiä", "johtoa", mikä se nyt olikaan...
    Palautumisen nopeutumisesta en tiedä.
    Kivalta tuntuu läskien päällä.
    Jos et aja et voi ottaa!

No nyt löytyi se ostamani Bilteman kerrasto:
    http://www.biltema.fi/osteri/osteri....tm&tuote=21105

Jännä kun sanotaan että kosteutta imevä... (eiköhän polyesteri kuitenkin siirrä kosteutta) En tiedä minkä takia tuohon on laitettu kuva ilman niitä alushousuja.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomi L. Katso viesti
    No ei ihme. Paita lienee puettu väärin jos se puristaa polvitaipeista :O
    Pään aukko oli aivan sopivassa paikassa, helma oli hiukkasen pitkänpuoleinen

Se venyy, mutta ei pauku. XL sopii mulle hyvin. Asun pitääkin olla vähän tiukka kun se on kompressioasu.
    XL- kokoiset paidan ja housut ostin minäkin, ei tuntuneet yhtään liian isoilta vaan ovat mukavan napakat päällä. Hinta-laatusuhde tuntuu aika hyvältä, yht. 32€.
    Pyöräilyä jo vuodesta 2007

Menin sitte ja hankin lidlin nilkkatuen...on vamistettu jostain neopreenia muistuttavasta matskusta. Tukee nilkkaa aika hyvin, ja mahtuu ajokenkäänkin ok. Hinta oli huimat 5e, no on tosta ainakin henkinen tuki jos ei muuta .

Eilen ostin kybällä tollasen oviaukkoon ängettävän rekkitangon. Toimii tosi hyvin, ei ole tippunut kalloon (lojuu tosin vielä avaamattomasssa paketissaan nurkassa).

Kannattaa harkita myös näitä ( jos tykkää ) : http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages...p.Naisten_body

Joskus täti on setä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Kannattaa harkita myös näitä ( jos tykkää ) : http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages...p.Naisten_body

Joskus täti on setä
    Ei ollut eilen tikkurilan liiterissä noita. Voi harmi
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Katsonko maanataina paikallisesta , jos löytyy ? Voisin postiin laittaa

Jos nämä ovat yhtä hyviä kuin merinovillaiset tekniset alusasut, niin heti tuollainen:
    http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages...stuinpaallinen

:-)

Hah haah

Näytti olevan tänään myynnissä tuommoisia ultraäänipesureita. Siis semmoinen pesukippo missä pesuneste värähtelee ultraäänitaajuudella. Uskoisin sen sopivan hyvin esim. ketjujen ynnä muun pikkuroinan pesuun. Hintakin kohuullinen 29.90
    www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kinde Katso viesti
    Näytti olevan tänään myynnissä tuommoisia ultraäänipesureita. Siis semmoinen pesukippo missä pesuneste värähtelee ultraäänitaajuudella. Uskoisin sen sopivan hyvin esim. ketjujen ynnä muun pikkuroinan pesuun. Hintakin kohuullinen 29.90
    Noita saman tyyppisiä ultraäänipesureita on viime päivinä mainostettu vähän siellä sun täällä ja hinnat on olleet luokkaa 69-99, joten liiterin tuote on todella edullinen. Mikäli toimii ja miksi ei toimisi. Omat kokemukset liiterin tuotteista on positiivisia.

Ostinpa tuossa joskus loppukesästä ko. myymälästä pyöräilyshortsit. Kotona sitten sovitus ja haarat halki saman tien. Koko oli sopiva, mutta ommel ilmeisesti ei täydellinen. Kiikutin takaisin ja mukisematta sain rahat takaisin.

No niin, Biltema-asiaa. Nyt on kevään uudessa kuvastossa uusia tuotteita, myös pyöräilyn saralta. Tuli jopa käväistyä ihan liikkeessäkin. Uutta lyhythihainen pyöräilypaita, säämiskälliset pyöräilyshortsit, SPD-valmiit pyöräilykengät ja SPD-klossit.

Mukaan liikkeestä tartui kokeilumielessä ajopaita 15 eurolla ja -housut 18 eurolla. Paita on aika tyköistuva, kolmella sopivasti sijoitetulla takataskulla. Alhaalla paidassa ei kuitenkaan ole silikonikuminauhaa vaan ihan tavallinen paidan sisässä oleva. Pesu maksimissaan 40 astetta, ja käsinpesu. Koneeseen tuo kuitenkin menee.

Pyöräilyshortsit ovat ihoa myötäilevät, ja säämiskäkin on paksuhko. Tarvii katsoa muutaman lenkin jälkeen onko litistynyt kuin pannukakku. Näissä housuissa kuitenkin on paljas kuminauha, plussaa. Nämäkin pestään 40 asteessa ja käsin, pah!

Pyöräilykenkiäkin tuli Biltsussa koitettua ja ne ei ainakaan tuntunut kapealestisiltä näihin lättäjalkoihin. Kengät oli sen 40 euroa.

http://www.biltema.fi/osteri/osteri....tm&tuote=27580
    http://www.biltema.fi/osteri/osteri....tm&tuote=27438

Chaintug Guest
    http://www.biltema.fi/osteri/osteri....tm&tuote=27580

PYÖRÄILYHOUSUT XL

Pyöräilyhousut Mustat 6-paneeliset
    muotoon ommellut housut, kosteutta hylkivä
    pehmustus. Parhaiden tulosten saavuttamiseksi
    paita pestään käsin haaleassa enintään
    40-asteisessa vedessä
    aina käyttämisen jälkeen.
    Unisex.

Tota mä en oo tiennytkään. Olis varmaan tempoissa tullut paremmat tulokset jos olis pessy paidat käsin.

Alhaalla paidassa ei kuitenkaan ole silikonikuminauhaa vaan ihan tavallinen paidan sisässä oleva.
    Hyvä, mä en yhtään tykkää niistä tahmasista silikooneista.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •