FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 8 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 18 58 108 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 3708

Aihe: Hyvinkään polut !

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAT Katso viesti
    Ollaan lähdössä Jarmon kanssa lauantaina klo 12:00 maastolenkille kohti Rajamäkeä. Ajateltiin käydä kiertämässä Sääksijärvi, joten aikaa menee meiltä vanhoilta sediltä reilu 3 tuntia.
    Jos joku haluaa lähteä mukaan, niin kokoonnutaan lähtöä varten klo 12:00 Riihimäenkadun Pyrhösen edessä.
    Hep! Mä voisin lähteä mukaan notkumaan.

Voisin tulla katsomaan millaista vauhtia siellä pidetään. Jos vaikka oppisi reitin sinne Rajamäen suuntaan.

Aika sopiva lämpötila oli!! Juomarepun tuo reitti olisi vaatinut.
    Ja täytyyhän sitä jonkun tulla viimeisenä.

Nyt kuntoa hiomaan ja otetaan ½h pois syksymmällä.

Täysjousto-kuskeille kiitokset päivästä!

Nonii Tahko ajettu ja katse käännetty Finlandiaan 23.8. Muilla mielessä lähtee Messilään ajamaan 35/70km?

zippo Guest
    Onko setälenkkiä tarjolla?Mä voisin tulla rullailemaan esim.enskareittejä.2 krt kesässä pitää vierailla Hyvinkäällä.Keskiviikko varattu paitsi jos muu 50/60 kööri haluaa tulla mukaan.

zippo Guest
    Partycrasher

Kenellänkään tietoa siitä Kulomäen isoon rinteseen kaivetun ajouran tilanteesta. Onko täytetty jo, vai olisiko kohta puoliin talkoitten paikka?

Olen lauantaina lähtemässä klo 10.00 Torikadulta. Tarkoitus ajaa 3-4h, muita tulossa??
    "Eiköhän näitä hommia tehdä jotta saataisiin pyöräilyä nostettua ylös suosta"

Hyvinkään Pyöräilijät

Olen lähdössä tänään klo 16.00 kiertämään Sääksijärveä ympäri. Jos joku haluaa lähteä mukaan, niin kokoonnutaan lähtöä varten klo 16:00 Riihimäenkadun Pyrhösen edessä.

Olen menossa taas lauantaina klo 10.00 Torikadulle norkoamaan. Ketä muita lähdössä?

Hyvinkään Pyöräilijät

Me lähdetään Jarmon kanssa kiertämään Sääksiä klo 15:30 Riihimäenkadun Pyrhöseltä. Ken mielii mukaan niin nähdään siellä.

Sunnuntaina ajelen TdH:n ja sen jälkeen palailen maastoon lähes parin vuoden tauon jälkeen...lenkkiseuraa ja etenkin päiväsaikaan kaipailen, koska kuka nyt viitsii syyssateisiin lähteä illalla pimeällä.
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Lauantai klo 10.00 Torikadun liikuntakeskus kutsuu ja sunnuntaina iltapäivällä taas uudestaan. Kellon aikaa sunnutaille en vielä tiedä....

Hyvinkään Pyöräilijät

Ommik Guest
    Alkaa olla valojen aika, eli tuikut esiin ja torstailenkille!
    Tututkin lähipolut näyttäytyvät taas ihan eri valossa - kirjaimellisesti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ommik Katso viesti
    Alkaa olla valojen aika, eli tuikut esiin ja torstailenkille!
    Tututkin lähipolut näyttäytyvät taas ihan eri valossa - kirjaimellisesti
    Mulla on pojaan kuskausta futismatsiin, joten ajot jää väliin

Lenkkiseuraa huomiselle päiväsaikaan?

Ommik Guest
    Olin työmatkalla, muuten olis ollut OK. Käykö muina päivinä viikolla?

Ommik Guest
    Lamppuja lataukseen - torstailenkit pyörivät.

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ommik Katso viesti
    Lamppuja lataukseen - torstailenkit pyörivät.

Illalla nähdään, lamppu ladattu.

Onx kukaan lähdössä tänään iltapäivällä ajamaan. Oisko esim 14:30 Riihimäenkadun Pyrhönen hyvä lähtöpaikka. Voidaan toki säätää aikaa ja ehkä paikkaakin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAT Katso viesti
    Onx kukaan lähdössä tänään iltapäivällä ajamaan. Oisko esim 14:30 Riihimäenkadun Pyrhönen hyvä lähtöpaikka. Voidaan toki säätää aikaa ja ehkä paikkaakin.

Aika & paikka ok, nähdään. En ota valoja mukaan, joten takaisin ennen pimeää

Lenkkiseuraa tiistaille tai keskiviikkolle? Mielellään päiväaikaan, mutta hyvällä selityksellä myös tiiistaina käy illasta. Polulle tai maantielle, pääasia että poljetaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti twentyniner Katso viesti
    Lenkkiseuraa tiistaille tai keskiviikkolle? Mielellään päiväaikaan, mutta hyvällä selityksellä myös tiiistaina käy illasta. Polulle tai maantielle, pääasia että poljetaan
    No nyt olis aikaa ajaa päivälläkin, ku lekuri laitto saikkua. No ei jos nyt kumminkaan.
    Se lauantainen OTB jäytää niskaa. Kiitos muuten avusta. Täytynee ottaa ainaskii hetki rauhallisemmin.

kaaja Guest
    No. Joo mulle kävisi ti 16 jälkeen maasto. Tai tarkalleen 16.30 onko ideoita suunnasta? Mulle ihan sama. Mut mun puhelin on 040-5065823 kun ei kerkee olla netissä ai niin syy olen laiska ja töissä 16.01 asti

Vapaapäivä meni aivan muissa merkeissä ja huomennakin ikävä kyllä ajamatta. Aina ei mene asiat putkeen Yritetään metsään toisena päivänä.

Torstaina pääsisin päivällä töistä karkaamaan pariksi tunniksi.

Hyvinkään Pyöräilijät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaSa Katso viesti
    No nyt olis aikaa ajaa päivälläkin, ku lekuri laitto saikkua. No ei jos nyt kumminkaan.
    Se lauantainen OTB jäytää niskaa. Kiitos muuten avusta. Täytynee ottaa ainaskii hetki rauhallisemmin.

Hyvä ettei pahemmin käynyt...Ajelin silloin lauantaina Ahdenkallionkadun pyörätietä pitkin ja eiköhän sieltä rivarin pihasta/parkkeeratun Volvon takaa tullut n.12-13v. poika suoraan eteen. Onneksi pojalla oli itselleen liian pieni ja matala fillari, joten kaadoin pojan mennessäni ,mutta itse isopyöräisellä lensin onneksi pojan yli, eikä siinä pahemmin käynnyt, mitä nyt vas. olkavarsi hiukan ukemista otti itseensä

Palaillaan

Ja Halonen, torstaina pitää painaa töitä, joten ajamaan en ehdi.

kaaja Guest
    moro.oisin huomenna lähössä ajele johkin suuntaa klo 12-14 lähdöllä. jos juku haluu mukaan ni aina parempi.

Ommik Guest
    lauantaina pihan laatoituksen purku ja kokoaminen. 50*50 cm betonilaattoja, laastilla kiinnitettyjä. Jos joku kaipaa vaihtoehtoista liikuntaa pyöräilyn vastapainoksi niin tervetuloa.

en suosittele mutta saunakaljat lupaan

Huomenna lähdössä klo 10.00 Torikadun liikuntakeskukselta lenkille. Olen luvannut oppaaksi Rajamäen porukalle.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •